nedeľa 10. novembra 2013

Remember Me? 26

26 časť.
O mesiac neskôr.
Už som tu mesiac. Áno presne celý mesiac ako som tu priletela. Pár krát som volala s Dylanom. Najprv sa na mňa nahneval. Týždeň sa mi neozval. Potom mi opäť zavolal a všetko sme si vysvetlili. Aspoň že všetko vychádza jemu. Má dievča a je veľmi šťastný. Som rada. Prajem mu to a veľmi. A čo ja? Celý mesiac chodím po byte ako mŕtvola. Láska nechce odisť čo am aj štve. Nedokážem ísť nikde. Iba večer aby sa ma niekto nezľakol. Vždy ide so mnou Harry. Nik nevie kto som. na internete som sa pár krát objavila po jeho boku. Harry však jasne potvrdil že je single  ja som iba kamarátka. Ibaže chcem to naozaj. Tak som rozmýšľala. Ak mám zabudnúť. Možno bude lepšie pretočiť novú stranu knihy a pokračovať ďalej až na poslednú. Avšak kto by ma chcel? Tu nikoho nepoznám. Ani veľmi nechcem. Myslím že s Harrym sa veľmi zbližujem. Teda aspoň s mojej strany. Neviem ako je to u neho. Premýšľam takto zhruba 2 týždne. Nikomu som o tom nehovorila. Myslím že je načase.
Prevalila som sa.  Vyliezla som z postele a nevoľky išla do kúpeľne. Je pravda že sa zanedbávam. Nestarám sa o seba. Jem všetko nezdravé. A nemyslím sa ak poviem že som pribrala aspoň 5 kg.. musí sa to zmeniť.
Harry sedel na sedačke a pozeral televízor. Bavil sa. Oprela som sa o zárubňu a sledovala som ho. Tak ma napadlo či aj on niekedy smúti ešte za Nicol. Spomenie si niekedy na ňu? Zaznela smiešna scénka a Harry sa začal smiať. Bol zlatý. Vôbec netušil že ho pozorujem. Vychutnával si to.  Zaujato som ho sledovala.
„Harry?“ odkašľala som si. Otočil sa ku mne. Zasmiala som sa ako sa zľakol.
„Hviezda. Ako dlho si tu?“ nahodil vážnu tvár.
„Dosť na to aby som zistila na čom sa tak bavíš.“ Odlepila som sa od zárubne a išla ku nemu. Sadla som si a pozorovala ho.
„Potrebuješ niečo?“ pousmial sa.
„Áno. Fitko.“ Mykla som plecami. „Nový začiatok.“ Oprela som sa a vyložila nohy na stolík. Zaujato ma sledoval.  Pobavene som na neho pozerala.
„Už si sa konečne spamätala?“ nadvihol obočie.
„Myslím že je čas.“ Sadla som si poriadne s pozerala do jeho oči.
„SUPER!“ skríkol.
„Vieš čo je zvláštne. Dievča po rozchode s chlapcom. Plače chodí ako mŕtvola... čo som robila a bola. Ale myslím že ani nič neje a skôr schudne. Niektoré sú dokonca anorektičky. A ja jem všetko a pribrala som 5 kg ak nie viac! nie je to zvláštne?“  dala som hlavu na bok a premýšľala na tým.
„Stará Hviezda je späť.“ Povedal Harry a potom sa začal smiať a poriadne. Chvíľu som ho pozorovala.
„Je to fakt!“ povedala som. Pozrel na mňa ale to sa nedalo. Začala som sa smiať aj ja.
***
„A je to!! Ja som schudlaaaaaaaaa!“ skríkla som na cely byt a utekala za Harrym.
Vyskočila som na neho.  Zatočil sa so mnou.  Konečne som schudla. Tri týždne som makala ako nik. Nejedla som absolútne nič okrem cereálii a čistej vody. A teraz si už len dávať pozor ale myslím že raz za čas keď zjem toho viac nič sa nepokazí.
„To som rad.“ Zasmial sa. Položil ma na stôl. Hypnotizoval ma pohľadom. Celý čas chodil so mnou. nenechal ma. Po týždni som to chcela vzdať ale on mi to nedovolil.  A som rada. Zhlboka som dýchala a pozerala na jeho pery.
„Si krásna!“ usmial sa. Jeho jamkám som nikdy nedávala pozornosť ale teraz keď ich vidím. Naskočia mi zimomriavky. Už nie Niall. Nikdy. Chcem niekoho iného. Chcem Harryho.
„Ďakujem.“ Pošepkala som. pokrčil čelo. „Že si mi pomohol.“ Usmiala som sa a prilepila sa na jeho pery. Jeho pery boli iné ako jeho. Nie GABRELLA! Nesmieš ho porovnávať s ním ako ostatné dievčatá to robia. Nemôžem byť taká hlúpa. Jeho pery boli mäkké, jemné a sladké.
„Prepáč.“ Odtiahla som sa.
„Nie... Bolo to krásne.“ Chytil mi tvár do svojich dlaní a opäť spojil naše pery. Pomaly sa odtiahol. Obidvaja sme sa usmievali ako pripečený.
„Tak?“ nadvihla som obočie.
„Budeš moja?“ usmial sa doširoka.
„Budem.“ Tiež som sa usmiala viac. silno ma objal okolo pása a ja so ruky uvinula okolo jeho krku. Zobral ma do svojho náručia a točil sa so mnou.
„Oznámime to aj chalanom.“ Položil ma na zem.  Zatackalo ma lebo sa mi točilo v hlave. Preplietol si so mnou ruky a udržal so mnou rovnováhu.
„Zatiaľ. Nechcem aby to hneď vedeli média. Chcem si užiť čas s tebou. Pripraviť sa na nátlak vonku.“ Pobozkal ma na čelo a potom si oprel svoje a moje čelo.
„Ako povieš.“
Sadli sme si na sedačku. Pustila som TV. Harry zobral laptop. Ja som prepínala program za programom a Harry tam v kuse šťukal. Nakukla som jedným očkom čo robí. Práve bol na Twitter. Odpisoval pár fanúšikom. Bolo to milé. Sledovala som ho popri tom.
„Čo je?“ otočil sa ku mne.
„Nič. Iba obdivujem tvoju starostlivosť o všetky tie dievčatá.“ Žmurkla som na neho.
„Nežiarliš?“ nadvihol obočie.
Pozrela som na svoje imaginárne hodinky na ruke a z úsmevom mu povedala. „Nie. Sme spolu približne 5 minút. Neboj sa nie som ten typ. Zatiaľ.“ Štuchla som do neho.
„Gabriella?“ povedal po chvíli.
„Hmm?“ otočila som sa ku nemu. Vyzeral vážne. Radšej som TV vypla a čakala čo sa bude diať.
„No, chcem aby si to vedela...... Ja ešte nie som si 100% istý...... nie inak...... Proste neviem čo cítim... áno chcem byť s tebou ale necítim v tom lásku..... rozumieš mi.“ Hovoril opatrne a pozeral na mňa previnilo.
„Och Harry..... ani ja som nie istá čo cítim. Proste chcem začať odznova a mám ťa veľmi rada ako priateľa.....Vieš keď som sem prišla. Povedala som si že sa Niallovi pomstím. Ukážem mu že som šťastná.... a teraz to robím.. som šťastná.. veľmi.. som rada že som s tebou.. aj keď v tom nie je láska... Takže je to v poriadku.“ Pozerala som celý čas do jeho očí a on do mojich.
„Tak fajn.“ Usmial sa. Úsmev som mu opätovala. „Inak vieš o tom že máš oči ako ja?!“ prižmúril oči.
Zasmiala som sa. „Mám kvôli tebe nosiť šošovky?“ nadvihla som obočie.
„Nie.“ Pokrútil hlavou. „Ale poďme to už dnes povedať chalanom. Prosím.“ Odul spodnú peru.
„Ty si ale nedočkaví. „pokrútila som hlavou. „Ale dobre. Idem sa pripraviť.“ Pobozkala som ho na líce a išla do izby.
Vytiahla a oprášila som staré veci, ktoré už na seba natiahnem.  Obyčajné džiny s vyšším pásom. Tričko s krátkymi rukávmi. Jedna polka trička bola modra s bielymi hviezdičkami a druhá biela s červenými pásikmi. Do čiernej kabelky s dlhým ramienkom som dala mobil a peňaženku.  Vytiahla som rifľovú bundu a položila ju ku taške. Vbehla som do spoločnej kúpeľne a umyla si tvár. Učesala som vlasy a nechala ich rozpustené. Dala som si iba špirálu.  Vrátila som sa do izby. Dala som prsteňa prívesok Moustach. Na hlavu čiernu čiapku. Obliekal som červené tenisky a obliekla rifľovú bundičku. Na jedno plece som dala tašku a utekala za Harry.
„Už som.“ vošla som do obývačky.  Dala som ruky v bok keď som ho videla ešte vyvaleného na gauči.
„Tak rýchlo? Myslel som si že tam budeš dlhšie.“ Otočil sa ku mne.
„Som obyčajné dievča. Nie modelka. Nepotrebujem pre seba aspoň hodinu. Ako si si všimol moc sa nemaľujem takže. Nepotrebujem toľko času ako ty.“ Zažgerila som sa. „A teraz sa utekaj pripraviť ak chceš aby som niekam išla.“ ukázala som palcom na jeho izbu. Postavil sa a išiel ku mne. Dala som sa na bok aby prešiel. Celý čas na mňa pozeral. Už bol za mnou keď sa otočil a ťapol mi po zadku. „Keď už sme teda spolu. Sťahuješ sa do mojej izby.“ Pobozkal ma na pery a utiekol do izby.  Povzdychla som si a  išla do kuchyne. Dala som si jablko.  Čakala som ho v obývačke. Prihlásila som sa na FB a taktiež Twitter. Na TT boli nejaké novinky a fotky. Do oči mi padla Niallova. Prečo práve on! išiel po meste a vyzeral smutný.  Začala som nad ním premýšľať. Nie prečo?! Nechcem to!! Už nie! Nemôžem sa kvôli nemu trápiť stále! Napísala som Dylanovi na FB správu že chcem s ním volať. Musíme sa dohodnúť lebo ten časový posun je hrozný.
„Hotovo.“ Pošepkal mi Harry pri uchu. Zhlboka som sa nadýchla.

„Ty somár. Som sa zľakla! Odhlásila som sa s FB a TT a vypla laptop.  Spoločne sme vyšli von. Išla som od neho ďalej.  Nastúpili sme do auta a išli za chalanmi.
NEW :D :D Áno viem.. po 10000 rokoch nová časť... Je krátka začo sa ospravedlňujem taktiež. Ďalšia časť, ktorá neviem kedy bude. Určite bude dlhšia... Okomentujte a vyjadrite sa. Čo myslíte ako to bude pokračovať? 
HOPE U LIKE IT ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára