utorok 5. novembra 2013

Help Me!

  Bahamy
Vystúpili sme na pristávacej dráhe pre súkromné lietadla.
„Vitaj na Bahamy.“  Objal ma Zayn okolo pása. Iba som sa doširoka usmiala. 
Čakalo nás tam čierne auto. Naložili nám batožinu a vyrazili.  Zaviezli nás na hotel.  Bol veľký a aj veľmi luxusný. Stačil jeden pohľad aby som na to prišla. Mala som sandále, biele šortky a biely top posiaty kvetmi.  Vystúpili sme pred vstupom do hotela. Poslíci nám zobrali kufre a išli do vnútra a mi za nimi. Boli sme už objednaný. Spoločnosť ktorú Zayn najal všetko vybavila. Odovzdali nám kľúč od izby a išli do izby. Keď sme vošli dnu kufre sme už mali tam. izba bola veľká a priestranná. Jedna stena bola sklenená. Viedla na terasu. Mali sme perfektný výhľad na priezračne modré more. Ten vzduch ktorý tu je. tak čistý. Morský. Proste nádhera.
 Vyšla som na balkón a zhlboka sa nadýchla. Rukami som sa oprela o zábradlie. Tak toto si užijem poriadne. Musím. Prečo? Bojím sa návratu naspäť. Zayn sa vráti ku svojej  práci. Bude aj potom taký? Hrá sa len so mnou? Je tak ťažké milovať niekoho s neistotou či aj on ťa má nejakým spôsobom rád alebo to nie je len pretvárka. Užíva si so mnou lebo nemôže s nikým iným? Toto sú najväčšie obavy ktoré mám, ktorých sa najviac bojím. A prepadli ma hlavne v lietadle.
„Som rád že sa ti to páči.“ Jeho dych zastal na mojom krku.
„Iste.“ Otočila som sa tvárou ku nemu.
„Chceš ísť na pláž?“ pousmial sa.
„Áno.“ Obišla som ho a vošla do izby. Otvorila som kufor a vybrala čisto čierne dvojdielne plavky. Vošla som do kúpeľne kde som sa preobliekla. V izbe som sa natrela krémom na opaľovanie. Vlasy dala do vysokého vrkoča a dala okuliare. Zayn zobral uteráky a išli sme. obsadili sme si dva super miesta. Ľahla som si. Trošku farby môžem chytiť. Som biele ako sneh v zime.
Kvapky vody dopadli na mojej odhalenej pokožke. Strhla som sa. Otvorila som oči a vedľa mňa stál Zayn. Potriasol hlavou a voda išla rovno na mňa.
„Zayn.!“ Pozrela som na neho.
„Nemáš rada vodu?“ nadvihol obočie.
„Mám. Ale toto mi nerob. Teraz sa opaľujem.“ Utrela som vodu.
„Opaľovať sa môžeš aj neskôr.“ Zobral ma na ruky.
„Zayn! Pusti ma! Ja nechcem ísť do vody.“ Zamračila som sa na neho. Nepočúval ma. Ako inak? Pán Zayn Malik nepočúva nikoho. Vošiel po pás do vody a pustil ma.  Ponorila som sa. Ja krava som ešte ku tomu nezatvorila oči.
„Aaa.“ Vynorila som sa.
„Stalo sa ti niečo.“  Chytil ma za boky Zayn.
„Do oči mi vošla soľ.“ Rukami som si ich trela.
„Och ty hlupáčik. Toto je more.“ Zasmial sa.
„Ja viem ty hlupáčik. Ale keď ty si ma tak rýchlo pustil. Ani som to nepostrehla.“ Snažila som sa ich otvoriť ale pálili.
„Poď do hotela. Umyješ sa.“ Objal ma a vychádzali sme von.  Dala som si okuliare aby som nešla ako múmia. Zayn ma zaviedol do izby až do kúpeľne kde na mňa pustil sprchu. Poriadne som si umyla tvár. Už to bolo lepšie. Potom som dala dole plavky a umyla sa celá. Obalila sa do uteráka a vyšla do izby.
„Keď ti druhý raz poviem. Nechaj ma! Tak ma aj nechaj.“ Sadla som si na posteľ a naklonila sa ku kufru. Vytiahla som spodné prádlo a šortky a topom. Zayn ma pozoroval a teraz mi to prišlo nepríjemné.
„Zayn?“ otočila som sa ku nemu.
„Prosím?“ usmial sa nevinne.
„Ty nepotrebuješ sprchu?“  nadvihla som obočie.
„To počká.“ Mávol rukou.
Naklonil sa ku mne a začal ma bozkávať. Nechcela som lebo som vedela kam to vedie.  Najprv jemné bozkávanie. Potom predohra až nakoniec drsný sex. Spala som s ním dva krát ale vždy mi prišiel že to nerobí s citom. Cestou som tak nad tým rozmýšľala a dospela som ku tomu že to je pravdepodobne len hra. Chce ma len na sex? O to mu potom nestojím. Nech mi nehovorí aby sme to skúsili keď mu ide o jedno.
„Zayn prosím?“ povedala som pomedzi bozky a od tlačila ho od seba.
„Deje sa niečo?“ pozrel zmetene.
„Ja nemôžem.“ Pokrútila som hlavou. Zamračil sa.
„Ide radšej do tej sprchy.“ Zliezol zo mňa a odišiel do kúpeľne. Rýchlo som sa preobliekla a na posteli sedela schúlená v klbku.
Čo sa to so mnou deje? Prečo to robím? Ničím to. Len teraz sme tu prišli a už to kazím. Možno sa snaží mi spríjemniť pobyt u neho a ja si to nevážim. Všade musí byť to slovo MOŽNO. Nemôžem si byť ničím istá. Ubíja ma ta neistota. Otázky! Všetko dokonca aj ta láska. Všetko sa tak skomplikovala. Nedávala som to najavo ale dnes to vypuklo. Práve teraz keď si chcem užiť dovolenku. Doparoma!  Ku tomu ma Ian nenávidí. Nikdy si to neodpustím. Nemôžem stráviť stratený čas s Ericom a nemôžem nikam ísť ako predtým aj keď bol so mnou Stevan a Roger. Išla som hocikam.  Ach Roger. Ako veľmi mi chýba. Ten jeho chrapľavý smiech. Bol taký optimista. Všetko bral s humorom a zo všetkého si robil srandu. Toľko vecí mi chýba. Toľko som toho stratila ale aj získala. Som vlastne spokojná? Bola som niekedy alebo budem spokojná? Mať chlapca ktorý ma miluje rovnako ako ja jeho? Je jedno kde som tak či tak by to na mňa prišlo.
Otvorili sa dvere. Nejako som to nevnímala. Pozerala som pred seba stále a mračila sa ako predtým. Vyšla odtiaľ vôňa. Presne tá, ktorá je moja droga a patrila jemu.  Pomaly a zhlboka som sa nadýchla a vydýchla.
„Ellie?“ povedal opatrne. Zdvihla som ku nemu hlavu ale výraz mi nezmizol. Práveže som sa ešte viac zamračila.
„Ja len že či nepôjdeme na večeru niekde mimo hotela.“ Povedal pomaly. Pozrela som sa von oknom. Nemám náladu na nič ani na jedenie ale ísť niekde a na chvíľu na to nemyslieť bude asi najlepšie. Iba som jednoducho prikývla že áno.  Pocítila som teplo na líci. Jeho pery sa dotkli môjho líca. Jedným očkom som ho sledovala. So skolenou hlavou sa odsunul a stratil sa niekde preč z izby.  Určite som nepokazila iba tento deň ale aj celú dovolenku mojou zlou náladou.
Hodila som na zem vankúš s postele a sadla som si. Do prikrývky som zarývala prsty. Čas mi tak rýchlo ubehol. Na hodiny som pozrela keď bolo pól siedmej. V kufri som hľadala niečo vhodné na večeru. Neviem kam ideme ale niečo tu musím mať čo je vhodné na každú príležitosť. čierne šaty boli jediné aké som našla. A okrem normálnych topánok , čierne s červenou platformou som nemala. Vlasy som učesala a dala na jednu stranu. Jemne som sa nalíčila a čakala kedy príde po mňa. Vyšla som na balkón. Výhľad som mala na more. Zbadala som tam dvoch ľudí. Chlapec a dievča asi v mojom veku.  Boli spolu. Naháňal ju po pláži a ona sa smiala. Chytil ju a zdvihol do vzduchu a zatočil sa s ňou. Aj keď boli od mňa ďaleko bolo vidieť že sa ľúbia.  Otvorili sa dvere. otočila som sa. Zayn už bol prichystaný. Čierne obtiahnuté nohavice s bielym tričkom a čiernym sakom a čierne kožené topánky. Kde bol? Zamračila som a vyšla ku nemu. Výraz na tvári mal kamenný. Zdvihol ruku a čakal že mu ju chytím. Opatrne som ju chytila. Stisol mi ju a pritiahol si ma ku sebe. Pobozkal jemne na pery a išli sme.
Išli sme pešo. Celá cesta prebehla v tichosti. Prešli sme asi kilometer. Zastavili sme luxusnejšou reštauráciou. Vošli sme dnu a recepčný nás usadil.
„Hneď vám pošlem čašníka.“ Usmial sa a odišiel. Ja som ruky položila na kolená a pozerala všade naokolo. Bolo tu dosť ľudí a všetko taký namyslený.
„Vitajte, čo vám ponúkneme?“ vyrušil ma čášník. Pozrela som na neho. Bol mladý. Mohol mať 25? Odkašľala som si. Zobrala som jedalný lístok a povedala prvú vec čo sa mi povzdávala. Ku tomu Zayn objednal fľašu vína.  Ešte na mňa žmurkol a odišiel.  Pozrela som na Zayna ktorý sa zamračil. Asi je načase niečo povedať.
„Prepáč mi za dnešok. Nie som vo svojej koži.“ Pozerala som pri tom na stôl.
„V pohode.“ Odfrkol. Keď nám čašník priniesol jedlo začala som rýchlo jesť aby som to mala čo najrýchlejšie za sebou.  Celý pohár vína som vypila naraz.
„Mám pocit že tu nechceš byť.“ Pozrel na mňa Zayn.
„To sa ti len zdá.“ Snažila som sa o úsmev aby na nič neprišiel. Áno nechcela som tu byť a?
„Ľutuješ že si sem išla?“ nadvihol obočie. Nie som dobrá herečka.
„Nie. To nie.“ Porútila som hlavou.
„Tak?“
„Zayn. Proste to nerieš!“ pozrela som na neho naliehavo. Zdvihol ruky na obranu.
Hneď ako dojedol, postavila som sa. Nechal tam peniaze s veľkým prepitným. Vyšla som von a zhlboka sa nadýchla. Onedlho prišiel Zayn. Chytil ma za ruku a pritisol ku sebe.
„Chcem aby sme si to užili.“ Pošepkal.
„Aj ja. Ale dnes proste nemám svoj deň. Môžeme sa vrátiť?“ odtiahla som sa od neho trošku ďalej.

 Spoločne sme vykročili. Zase v tichosti ako sme prišli sme išli aj teraz. Trošku inou cestou sme sa vracali aby sme si prezreli okolie. Keď som videla náš hotel vydýchla som si. Vošli sme dnu. Zayna som pustila aby som privolala výťah.  Ruky som obmotala okolo môjho brucha. Ako náhle sa otvoril vošla som dnu a Zayn ma nasledoval. Vystrčila som ruku ku tlačítkam rovnako ako Zayn  dotkli sme sa prstami. Odtiahla som sa  a nechala nech to urobí von. Vystúpil prvý. Išla som kúsok za ním. Otvoril dvere a rovno išiel do kúpeľne. Ja som sa zatiaľ preobliekla do nočnej košielky a ľahla si skôr ako vyšiel naspäť. Ruky som dala pod hlavu  a zavrela oči. Vyšiel a sadol si na druhú stranu. Nadvihlo ma. Odokryl ma a pritúlil sa ku mne. Silnejšie som zavrela oči a pery stisla v tenkú čiaru. Objal ma okolo pásu a nos mal tesne na mojom krku. Dýchal mi doslova na kožu. Chcela som sa ku nemu otočiť a pobozkať ho. Radšej som to vyhodila z hlavy a snažila zaspať. 
NEW!! :D Ospravedlňujem sa že som nepridala včera ale nestihla som. Páči sa vám dovolenka? Čo hovoríte na Ellie a Zayna? Vyjadrite sa :)
HOPE U LIKE IT ♥ 

Šaty na večeru


Hotel

2 komentáre:

  1. Nadhera :3 a dovolenka super :D a Ellie a Zayn som zvedava ako to dopadne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Táto bola fákt jedinečná. Už sa neviem dočkať na ďalšiu, lebo som zvedavá ako to dopadne. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť