streda 27. novembra 2013

Help Me!

Druhá šanca
Ellie POV
„Tak čo princezná?“ vošiel opäť dnu. Nenechá ma na pokoji?!!  Tak veľmi som dostala nervy že som zabudla na všetku bolesť. Pozrela som na neho a utrela si slzy.
„Nevzdáš to?“ postavila som sa.
„O čom to hovoríš?“  zamračil sa.
„Baví ťa to? Si psychopat Harry. Pusti ma a ja zabudnem na toto všetko!“  hovorila som ako som ku nemu kráčala.
„Nemôžem ťa pustiť. Nejde to.“ Pokrútil hlavou.
„Tak to urobím sama.“  jednu som mu vrazila.
„Čo to..“ zavrčal a chytil ma.
„Už toho mám dosť. Chcem ťa teraz.“  Hodil ma na posteľ.  Chytil ma za plecia a jeho prsty stláčali jazvy.
„Pusti ma.“ Trhala som sa. chytil ma tam aby som sa nemohla pohnúť. Nasilu ma pobozkal a mne sa to hnusilo. Mala som pocit že sa mu vyvraciam do úst. Povolila sa mi noha a kopla som ho do rozkroku.  Spadol vedľa mňa.
„Ty suka!“ zakričal. Utiekla som z izby a utekala na koniec chodby ku schodom.  Vošla som rovno do obývačky kde ma chytil.
„Kam si myslíš že ideš?“  dal mi facku, ktorá ma hodila na gauč. Päsťou som mu dala do brucha a dostala sa z jeho zovretia.  Našla som vchodové dvere ale bolo mi to na nič. Boli zamknuté.
„Moc si to nedomyslela.“ Stál za mnou. Zobral ma a išiel so mnou naspäť.
„Tam sa už nevrátim.“  Mal ma cez plece. Kopla som ho kolenačku do hrudníka. A lakťom do lopatky. Spadla som na zem.  Kopla som ho ešte do brucha a utekala sa niekde pred ním skryť sa. Jedine som tak utiekla do kuchyne. Bol tam vstup do záhrady. Vybehla som von a utekala dopredu. Nech som už preč z tohto pekla.
„Ellie!“ skríkla Jane.  Zastala som na chodníku.
„Jane.“ Zakričala som. vytiahla zbraň  a namierila ju na mňa.
„Ak sa pohneš zabijem ju!“ priložil mi Harry zbraň ku hlave a pritiahol ma ku sebe.
„Harry! Prestaň nemá to zmysel.“ Pomaly kráčala  ku nám so zbraňou.  „Nezabiješ ju. Ty to vieš.“ 
„Nie som si tým taký istý!“  Začala som sa triasť. Pálili ma oči a pripravovala som sa na smrť.  Nikdy som si nemyslela že zomriem takýmto spôsobom. 
„Prestaň.“ Skríkla. „Fajn. Tu je zbraň.“ Odhodila ju na trávnik.  „Pusti ju Harry.“ Zastala.
„Nikdy!“ viac ma stisol.
„Harry.“ Zakňučala som. 
Vyznel výstrel a ja som sa videla už niekde na onom svete. Pocítila som úder na zem. Niekto ma silno objal. Oči som mala zatvorené a nič som nestihla zareagovať. Počula som len ten výstrel.
„Ellie!“ niekto zakričal. Zatriasol so mnou. Bezmocné telo sa nemohlo pohnúť a ťažké viečka sa nemohli otvoriť aby oči videl kto ma volá.
„Justin! Pomôž mi!“ začula som znova.
 Je tu aj on? Aj on zomrel? Nie ja predsa nie som mŕtva. Nič necítim. Ale ak som duch nemôžem cítiť nič. Pocítila som ruky ako ma dvíhajú do vzduchu.  Mäkké sedadlo podo mnou na ktorom som ležala bezmocne. 
„Ellie preber sa.“ znova jemný ženský hlas sa pri mne ozval.
„Mám ísť do nemocnice?“  strácala som pamäť. Nevedela som kto to bol.
„Áno. Rýchlo.“ Teplý dotyk na mojej studenej ruke ma hrial.
„Postrelil som ju?“ znova ten mužský hlas ale bol upokojujúci . Páčil sa mi.
„Nie. Iba omdlela.“ Povedala nervózne žena.  „Čo je s Harrym?“ opýtala sa.
„Postrelil som ho iba do nohy. Postará sa o neho  Louis“  odpovedal jej muž.
***
Pomaly som prižmúrila oči. Bola som v bielej izbe.  Takže som mŕtva? Počula som pípanie blízko mojich uší. Čo to znamená?  Niečo ma hrialo na dlani.  Podarilo sa mi pohnúť prstami. Stisla som niečo teplé. Bola to ruka. Očami som lietala po izbe. Vedľa mňa som zbadala osobu. Hlavu mala položenú na posteli a ruku v mojej ruke.  Bolo vidieť iba havranie vlasy.  Chcela som ho po nich pohladkať ale ihla mi to nedovolila.  Bol mi známi. Veľmi známi. Akoby som ho už niekde videla. Neviem kde som. čo sa stalo? Ako dlho tu ležím? Som v poriadku?  Nadýchla som sa. Ruku som mu silnejšie stlačila a on sa pohol.  Zdvihol hlavu a otvoril oči.
„Ellie.“ Vydýchol.
 Jeho krásna tvár ma okúzlila. Poznám ho. Viem že ho poznám ale neviem ako sa volá.  Prečo to neviem? Je môj mozog slabý aby to vedel? Stisk na ruke mi opätoval.  Ako sa ku mne začal nakláňať. Srdce mi začalo byť rýchlo ako na pretekoch a dokazoval tomu aj pípajúci stroj vedľa mňa.  Zhlboka som dýchala. Dostával ma do rozpakov. Jeho pery sa obtreli o moje a ja som vedela koľká bije. Je to on! Moja láska. Môj zmysel života. Odtiahol sa.
„Bál som sa..“ pozeral mi do očí.  Ruku mi stále držal.
„Kde je Harry..?“ Bola som schopná niečo povedať.
„Je tu. Na izbe. Ale neboj sa už sa ku tebe nedostane..“  pohladil ma po líci a pobozkal na čelo.
„Ako som sa odtiaľ dostala?“ nadýchla som sa. okrem tej izby a deptania si nepamätám nič..
„Louis napravil to čo pokazil. Zavolal Jane. Ty si takmer utiekla a oni prišli v čas.“  Povedal najstručnejšie.
„Louis..“ pozrela som bokom.  „On nevedel do čoho ide.. Harry ho klamal. Neviem čo mu hovoril ale myslel si že som tam iba zatvorená. Nevedel o ničom.“ Pozrela som znova na neho a sťažka dýchala. „Nemôže za to.“ Pálili ma oči. Prečo mi je do plaču?
„Ja viem, ja viem princezná.“  Pošepkal.
„Nie!“ povedala som hlasno. „Nehovor mi princezná. On ma tak volal.“ Zavrela som oči. Utiekla mi kútikom oka jedna slza.  Jeho prsty mi ju zotreli.
„Prepáč.“  Otvorila som oči a pozerala do jeho očí.  Prikývla som.
„Hovoril som s doktorom.“  Začal. „Vedela si že si tehotná?“  opýtal sa.
„Prosím?“ zamračila som sa. „Ja som tehotná. Ako?...“ pozerala som na neho zmätene.  Prečo sa to stalo teraz? Som ešte mladá. Chcem si ešte užiť spolu so Zaynom a nie už vychovávať dieťa. Proste nie teraz!
„Si v treťom týždni. Stalo sa to vtedy keď si prišla z Afriky.“ Pokračoval.  „Si strašne slabá. Doktor sa čuduje že si nepotratila  z toho všetkého. Teraz musíš oddychovať aby ste obidvaja prežili.“ Chytil mi brucho.
„Ty to dieťa chceš?“ zdvihol ku mne hlavu.
„Ellie. Možno som zviera. Ale zabiť dieťa nemôžem. Je to moje dieťa. Naše dieťa. Ty ho nebodaj nechceš?“ nadvihol obočie.
Pokrútila som hlavou. „Nie. Ja len že sme na to mladý a..“ nedokončila som. 
„Zvládneme to.  Aj keď ma tvoji bratia skoro rozkopali. Hlavne Ian.“  Sadol si na posteľ.
„Vedia to?“  otočia som ku nemu hlavu.
„Áno. Nemohol som im klamať. Bolo by to horšie.“  Moju ruku si položil na svoje stehno a objal ju obidvoma svojimi rukami.
„A čo Diara. Ako dlho som tu?“ opýtala som sa.
„Diara je v poriadku. Keď si zmizla Cheryl ju zobrala na sľúbený výlet a prídu za dva dni. Ležíš tu takto asi tri dni.“  Pozrel sa na ruky.
„Kedy ma pustia?“ pri tom som pozerala na brucho. Ja a tehotná?
„Keď budeš v poriadku.“ Usmial sa na mňa.
Niekto vošiel dnu. Bola to Jane. Usmiala sa keď nás zbadala.
„Som rada že už si hore.“ Povedala a podišla ku mne z druhej strany.
„Ďakujem ti.“ Pozrela som na ňu.  Nič nepovedala iba sa usmiala.
„Zayn.  Louis sa chce s tebou porozprávať. Pozrela na neho a ja tiaž.
„Fajn.“ Pobozkal ma na pery a pustil ma.
S Jane sme sa rozprávali ale ani raz sa ma neopýtala na Harryho za čo som bola vďačná.
Zayn POV
„Čo chceš?“ vyšiel som pred nemocnicu.
„Iba chcem vedieť či mám odísť.“ Bol mi otočený chrbtom.
„Mal som v pláne ťa zabiť.“ Podišiel som ku nemu.  Sklonil hlavu. „Ale neurobím to. Ellie mi povedala že si o tom nevedel. Louis si vážne zlý. Dokonca viac ako ja ale toto tvoja vina nebola.“ Chytil som ho za plece a stisol.
„Ellie sa už zobudila?“ opýtal sa
„Áno.“ Prikývol som.
„Ďakujem bro.“  Pozrel na mňa.
„Vieš Louis. Si sviňa ale mám ťa rád.“ Zasmiali sme sa a chlapsky sme sa objali.
„A čo Harry?“ odtiahol sa.
„Neviem. Nemôžem mu nič urobiť. On tu je najdlhšie. Vieš aký bol komplikovaný. Má tu ľudí čo sú na jeho strane.“ Sklonil som hlavu.
„Ale ty si vodca.“  Povedal tvrdo.
„Ale to nestačí. Na jeho strane je aj Ray.“  Pozrel som na neho a nadýchol sa.
„Ale on už je teraz nikto. Ak by mal Harryho rád naozaj tak by mal tvoje miesto. Dal ho tebe.“ 
„Nemôžem ho zabiť. Navyše Ray vie o mne všetko. Povie to ostatným a ja som preč z hry. Ten starý Bastard vie čo robí.“ Zavrčal som poslednú vetu.
„Máš pravdu.“ Odmlčal sa. „Ale keby som mohol zabiť Ash ja vymanil by som to z nej o čo mu ide.“ Štuchol do mňa.
„Mal som to v pláne aj ja ale praskli mi nervy.“  Zasmial sa.
„Tak to zistime.“ Otočili sme sa. Stál tam Niall.
„Ty írsky škriatok. Vždy si tam kde nemusíš.“  Povedal Louis na čo sa len zasmial.
„Taký nenápadný a preto vie všetko.“  Ukázal na neho prstom Niall.
„Čo máš?“ opýtal som sa.
„Jedno dievča zviazané u mňa doma.“  podišiel ku nám.
„Na čo?“ nechápal Louis a ja tiež nie.
„Ray –ova dcéra. Väčšia mrcha ako Cheryl.“  Nadvihol obočie.
„Ray chce všetko čo máš teraz ty pre ňu. Sama mi to povedala.  Najprv pekne pomaly a nevinne a potom drsno až tak že je zviazaná na stoličke v tme.“  Oblízal si pery.
„Je v tom aj Harry?“ opýtal sa Louis.
„Nie. Vraj ťa nechcel zradiť.“ Pozrel na mňa.
„Takže ďalší problém? A tento raz so svojimi. Super.“ Poznamenal som.
„Nepáči sa im že sme za dobré s Ianom a Ericom.“ Nadvihol som obočie.
„A je to dobré. Teraz sa mi zíde ich pomoc. Musím len dúfať že Ian bude súhlasiť.“ Pozrel som na nich.  
„Zayn?“ vbehla tu Jane celá vystrašená. „Ellie mala komplikácie. Začala krvácať. Obávam sa že potratí.“
„Ako to? Doktor hovoril ak bude v kľude ležať.... čo si jej povedala?“ podišiel som ku nej.
„Ja nič. Pokojne sme sa rozprávali ale..... ale Harry.“ Pošepkala.
„Ešte ani tu nedá pokoj?“  zavrčal som.
„Išiel jej niečo povedať ale odviedla som ho preč a ona zatiaľ...“ sklonila hlavu.
„Kde je?“  zatriasol som s ňou.
„Doktori robia čo môžu.“ Pustil som ju a išiel do čakárne.  O 30 minút vyšiel doktor.
„Prepáčte ale robil som čo som mohol. Dieťa neprežilo. Niečo ju muselo vystrašiť a...“  ľútostne na mňa pozrel.
„Ďakujem.“ Sadol som si na stoličku.
„Je v izbe. Môžete ísť za ňou.“  Povedal a odišiel. Postavil som sa a išiel nie za ňou ale za Harrym. Vtrhol som mu do izby. Sedel na sedačke.
„Ty jeden sprostý idiot debilný!!“  chytil som ho pod krk.
„Ak by som mohol zomrieš pred troma dňami.“  Stlačil som mu ranu na nohe.
„Zayn..!“ zasyčal.  Pustil som ho.
„Myslel som si že si tam. Viem že kamaráti už nebudeme ale  pracovať spolu áno. Alebo sa mýlim?“ pozrel na mňa.
„Čo chceš?“  zavrčal som.
„Mal som návštevu.“  Chytil si nohu.
„A?..“ nadvihol som obočie.
„Nikdy ma nenecháš dohovoriť!“ zavrčal. „Bol za mnou Ray. Zvláštne že si sa s ním nestretol. Má podozrenie že držíš pri sebe jeho dcéru. Máš s tým niečo?“  pozrel na mňa podozrivo.
„Myslíš že by som mohol riešiť niečo iné keď si mal v dome Ellie? Kvôli tebe potratila ty idiot!!“ sadol som si na posteľ.
„Prepáč. Takže o tom  nevieš nič?“ stále na mňa pozeral.
„Nie. Ale ako ti môžem veriť Harry?“  pozrel som na neho.
„Pozri. Viem urobil som kokotinu. Asi som sa do nej vážne až moc prehnane zbláznil. Mrzí ma to. Neviem čo to do mňa vošlo. Asi to boli tie drogy ale..“
„Počkaj čo? Ty berieš drogy? Si normálny ty idiot?“ zhúkol som.
„Nie som. Ale som tu už tri dni a je my na hovno ale snažím sa dobre? No a teraz chcem ti byť užitočný. Viem že si myslíš že som ako slizký had ale nezradil by som ťa nikdy!“ stačil ruky v päsť. Povzdychol som si.
„Vieš že nadávam druhú šancu.“ Sklonil hlavu. „Ale dal som ju aj Louisovi a dám ju aj tebe.“  Vydýchol si. „Ale nezvykaj si. Bolo to posledný krát.“ Povedal som tvrdo.  "A ku Ellie sa viac nepribližuj. Zabudni na ňu!!“ zavrčal som.
„Fajn.“ Prikývol. Chcel som odísť ale Dnu vošli chalani aj s Liamom.
„Takže zase ako jeden?“  opýtal sa Louis.
„Dá sa tak povedať.“ Prikývol som.
„Dôvod prečo si bol tak jebnútý Harry?“ opýtal sa ho Niall.
„Drogy.“ Povedal som za neho.
„Ty si vážne debil.“ Poznamenal Liam.
„Fajn. Ja idem za Ellie.“ Pozrel som na nich a odišiel.
Ellie POV
 „Zlatko?“ vošiel dnu Zayn.  Utrela som si slzy.
„Iba pred chvíľou som sa zobudila. Dozvedela som sa že som tehotná a že ho chceš a nakoniec potratím.“ Sklonila som hlavu.
„Ja viem. Mrzí ma to.“ Sadol si ku mne.
„Čo chcel Harry?“ pozrela som na neho. Určite bol za ním.
„Išiel za mnou. Ellie?“ chytil mi ruku.  „Možno ma znenávidíš ale Harry tu ostane.“  Ani na mňa nepozrel.
„Nečakala som že ho zabiješ.“ Pokrútila som hlavou.
„Chcel som. naozaj ale zistil som že berie drogy. Bol závislý a preto robil tie debiliny. Neospravedlní ho to ale potrebujem ho hlavne teraz.“  Pozrel konečne na mňa.
„Chápem. A čo máš tento krát?“ opýtala som sa.
„Chcú ma odstrániť.“ Stisla som mu ruku.
„Ako? Kto?“ zľakla som sa. všetko mi poporiadku vysvetlil. Začala som tomu chápať.
„Chcem ti pomôcť.“ Povedala som rázne.
„Si si istá?“ nadvihol obočie.
„Áno. Onedlho budem v poriadku a tá bolesť čo mám mi dá väčšiu silu. No, mám podmienku. Nechcem ma Harryho po svojom boku.“  Usmial sa.
„Tak dobre. Aj keď by som bol najradšej keby si do toho nešla.“  Stisol pery.

„Nenechám aby  nejaký bastard a suka zobrali čo ti patrí.“ Zavrčala som.
NEW :D Tak?? Dlho si Ellie to tehotenstvo neužila. Čo hovoríte na Harryho a drogy? Že odpustil Zayn Louisovi a aj Harrymu. Na nový problém. páči sa vám to? Vyjadrite sa prosím ku tomu. 
HOPE U LIKE IT ♥

4 komentáre:

  1. Dokonala cast :D Ja by som Hazzovi neodpustila :D Ale druha sanca tak nech sa zmeni:D a toho babätka mi je luto :( tesim sa na dalsiu cast :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páči sa mi tá zápletka s Rayom ale aj to že jeho dcéra je mrcha :). A škoda že potratila ale zasa takto môže pomôcť Zaynovi. A Harry a drogy to by ma nenapodlo alezase je to super vysvetlenie toho že sa Harry správal ako kokot. Teším na pokračko. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nehorázne sa teším na dalšiu časť. nič lepšie sa udiať nemohlo. ale mrzí ma to dieťa. kiki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonale :33 CHuda Ellie :( a Harry ze berie drogy tak to je drsne :D a to ze Zayn odpustil Louisovi a Harrymu tak to je fajn :) Je to dokonale :3

    OdpovedaťOdstrániť