nedeľa 17. novembra 2013

Help Me!

I love you!
Ellie POV
Začula som zvuky v celom dome. Radšej som nevychádzala. Až keď sa krik ozval tu na chodbe.  Rýchlo som na seba natiahla tepláky a tričko. Podišla som ku dverám a otvorila ich.
 „Ani sa jej nedotknú. To ti sľubujem. Ale nemôžeš jej nič povedať!“  Povedal Justin.
„Zayn?“  ozvala som sa. Jeho slová vyvolali bo mne strach lebo som nevedela o čo ide.  Obišiel Justina a pribehol ku mne.
„Čo sa deje a koho sa nedotknú.“ Koktala som.  pohladil ma po tvári a potom silno objal. Udrela mi do nosa jeho tuhá mužská neobyčajná vôňa, ktorá am dostáva vždy ku zemi.  Jednou rukou som sa dotýkala zadnej časti jeho krku a druhou som nechty zarývala do jeho pokožky na chrbte.
„Neboj sa.“ Pošepkal mi a vošiel so mnou do izby a nohou zavrel dvere. „Som tu.“ Pohladkal ma po chrbte. naskočili mi na celom tele zimomriavky a uvedomila som si že sa celá trasiem. Aj kvôli nemu ale hlavne od strachu.
„O čo ide?“ ruku z krku som presunula ku moje druhej ruky a preplietla ich.
„O nič dôležité.“ Odtiahol sa ale ruky mal tak ako ja len okolo pása. „Postarám sa o to. Ale musíš mi niečo sľúbiť.“ Jednou ruku priložil na moje líce.  Mlčky som na neho pozerala a čakala čo povie ďalej.
„Musíš sa na pár dní vytratiť z krajiny.“  Prezeral si celú moju tvár.
„ Prosím? Nemôžem ťa  opustiť. Čo ak sa ti niečo stane?“  hovorila som rýchlo.
„Ššš. Priložil mi prst na ústa. „Budem v poriadku. Neboj sa o mňa.“ Pošepkal.
„Ale prečo?“ oči mi pomaly zaplavovali oči.
„Musím urobiť opatrenia aby som nestratil ľudí na ktorých mi záleží. Oprel čelo o moje. Záleží mu na mne?
„Je to až také nebezpečné?“ chytila som jeho ruku a dala ju preč z môjho líca. Pomaly som preplietla naše prsty.
„Nie je to nebezpečné pre mňa ale pre teba ak tu ostaneš. Chcem ťa iba chrániť. Ja budem v poriadku. Ak tu ostaneš. V kuse budem na teba myslieť a to nepomôže ani jednému. Nebudem sa môcť sústrediť na prácu a ak by sa niečo stalo mne potom prídu a ublížia aj tebe.“  Pozeral hlboko do mojich očí.
„Ak budem preč tak tiež mi to nepomôže. Nebudem vedieť čo s tebou je. kde si.“  Zavrela som oči. „Ja ťa nemôžem stratiť.“ Vedela so že to je niečo zlé, čo by mu mohlo ublížiť keď chce aby som išla mimo krajinu. Ian!
„Je v tom aj moja rodina?“ pozrela som na neho.
„Ako spojenci. Zabudla si?“ stisol mi ruku.
„Ak ti to pomôže... Ale sľúb mi že keď sa vrátim budeš tu celý, zdravý a hlavne budeš žiť! Sľúb mi to.“ Už som sa neubránila a jedna slzy sa kotúľala dole po líci.
„Sľubujem.“  Pery priložil na moje čelo a vtisol mi tam bozk. Preglgla som na prázdno. 
Voľnou rukou som ho opäť chytila za zadnú časť krku a pritisla som sa bližšie ku nemu. Bol od mojich pier pár milimetrov.  Jeho dych som cítila no mojej tvári. Oblízala som si pery a pobozkala som ho. Konečne som opäť pocítila chuť jeho pier. Je jemné pery sa dotýkali mojich. Začal skúmať moje ústa a ja som dlho neváhala a urobila tak tiež. 
***
Na druhý deň:
Liam zobral môj kufor a zaniesol ho do auta. Ostala som v izbe sama so Zaynom.
„Prečo nejdeš až na letisko?“ podišla som ku nemu.
„Keby som mohol... Nepriatelia určite už teraz nás sledujú a vidia čo sa deje. Preto odlietaš až večer. Vysvetlil mi to.
„Aha.“ Sklonila som hlavu. „Ešte stále si mi nepovedal ako dlho budem preč.“ Stisla som pery do úzkej čiary.
„Budeme spolu onedlho. Ani sa nenazdáš a opäť budeme stáť tu. Spolu bez problémov.“  Chytil mi bradu a zdvihol mi ju. „Bude to fajn.“  Ruky uväznil v jeho. Zapadli do seba ako skladačky. Pozerali sme si do oči. Ešte nikdy sme si nepriznali že sa o seba bojíme. A že sa on o mňa bojí som nečakala vôbec. Ale bolo to príjemné počuť. Pocit že mu na mne aspoň trochu záleží je príjemné. Aj keď ma nemiluje... stačí mi to zatiaľ.
VEČER:
Fúkal silný vietor. Mala som na sebe teplákovú súpravu a bola mi dosť zima. Ale ako náhle ma objal Zayn. Telom pri prechádzalo teplo. Prsty som zaryla do jeho pliec a rozplakala sa. Stisol mi pás a nadvihol ma. Odtiahla som iba hlavu. oprela som sa čelom o jeho a pozerala mu do očí. Aj v tej tme boli krásne.  Mohlo byť niečo po desiatej. Zažmurkala som niekoľko krát po sebe. S nádychom ma pobozkal. Tento bozk pol najdlhší a znamenal pre mňa veľa.  Nevedela som totiž kedy ich znova pobozkám. Kedy znova budem Zayna cítiť pri mne.  Položil ma na zem a odťahoval sa pomaly.  Uvoľňovala som zovretie. Daroval mi posledný rýchly bozk.
„Čoskoro.“ Pošepkal. Stisol mi silno ruku.
„Čoskoro.“ Zopakovala som po ňom a dodala som vetu, ktorá neprišla v hod aj keď možno áno:
„Milujem ťa.“ Zvolala som a pustila mu ruku.
„Milujem ťa!“ zakričal. Otočila som sa na schodoch. Poslal mi pusu. Ja som ju chytila a priložila som si ju ku srdcu.  Doširoka sme sa usmiali a tak som vošla do lietadla. Bol tu Justina  Cheryl. Silno som ju objala.
Sadla som si na sedačku.  Pozrela som von oknom. Zayn nastupoval do auta. Ešte raz sa otočil a zakýval mi. Nastúpil do auta a odchádzal. Lietadlo sa tiež začalo hýbať. Zapla som pás a hlavu som oprela o sedadlo.
Naozaj ma miluje? Ak je to naozaj tak.. len čo sa vrátim poviem mu všetko. Všetko čo cítim. Čo pre mňa znamená.  Myšlienkami na neho som zaspala ale nie na dlho.
„Myslíš že keby vedela pravdu. Išla by s nami niekde ďaleko od Londýna a hlavne od Zayna? Toto všetko je kvôli nej. Ona je vlastníčka a ak nezomrie nedostanú to. Myslíš že by Zayna nechala aby za ňu bojoval s jej bratmi?“ započula som Justina.  Otvorila som oči a zhlboka som sa nadýchla. 
„Ale na jednej strane je klamaná.“  Ozvala sa Cheryl.
„Zayn to robí lebo ju miluje. Nebude sa prizerať ako by ju stratil! Chápeš?“ povedal tvrdo Justin.  „počula si že jej to zakričal pred všetkými.“ Dokončil. Miluje ma.. ale nerozumela som. rozopla som si pás.
„Čo vlastním a čo je kvôli mne?“ postavila som sa. Obidvaja pozreli na mňa a potom na seba. „Tak hovorte!“  skríkla som. 
„Ellie...“ začala Cheryl ale pozrela na Justina.
„Zase ja?!“ pozrel na ňu. Povzdychol si. „Radšej si sadni.“ Postavil sa. Sadla som si tam kde sedel on. 
„Všetko sa to deje pre niečo. A to je pozemky a peniaze. Všetko s peniazmi. Tvoji rodičia preto boli v spojenectve so Zaynom. Porazili ich ale to robili preto že chceli teba. Tvoji rodičia zomreli kvôli nim z pomsty.  Odišli na 5 rokov. Zayn o všetkom vedel ale tvoja rodina nevedela nič keďže ti rodičia zomreli. Eric išiel preč aby ich špehoval. Zayn zabil dve muchy jednou ranou. Sledoval ich a zbavil sa tak aj Erica ale využil ho pre niečo. Nevedel o tom nik iba Zayn Eric ja a Liam. Eric sa dozvedel že sa chcú vrátiť. Preto tak Zayn naliehal že ťa chce aby ťa ochránil. Stále platila dohoda medzi tvojím otcom a ním a on to dodržal. A vtedy sa vrátil aj Eric.  Ide o to že dedičstvo tvojho otca, ktoré je veľmi veľké a vzácne, figurovalo tvoje meno.  Ale tým že sa o tom nik nedozvedel zobral ju na starosti Ian. Jeymiho si sa zbavila a veľmi dobre si to vymyslela aj s tou bombou. Dokázala si že si na všetko pripravená. No, aj tak si nemohla ostať. Jeymi nevedel kto si čo vyhovovalo. Ale dozvedel sa to ale včas si ho zabila. Ostali však jeho kamaráti, idú do Londýna. Preto Zayn naliehal aby si odišla. Je to pre tvoju bezpečnosť. Počula si že ťa miluje nechce ťa stratiť.“ Hovoril stručne.  chcelo sa mi plakať. (Nie je tu všetko napísané detailne a bolo by to veľmi dlhé. Tak som to zhrnula do menšej časti)  
„NIE! Musím e sa vrátiť. Nenechám ho bojovať môj boj. Nie rozumieš nie!! „kričala som. „Chcem sa vrátiť!! Ja stratím jeho ak to takto nechám!! Aj ja ho milujem!!“ postavila som sa a utekala za pilotom.
„Ellie! Ellie stoj.. JA viem že je to ťažké ale nemôžeme sa vrátiť!“ chytil ma Justina  uväznil v jeho náručí.
„Milujem ho! pošepkala som. bolo mi jedno že to vedia všetci. Nech to vedia. Milujem ho a ďalej tajiť a potlačovať to vo vnútri nevydržím MILUJEM HO!  
„Bude to dobré!“ viac ma stisol.
Držal ma a ja som ticho plakala.  Môže zomrieť preto že ma ukryl. Prečo to urobil?! Chcem ísť naspäť a zachrániť ho. Ako on zachránil mňa. A čo moji bratia? Aj oni zomrú. Nemôžem stratiť tak veľa. Ľudí, ktorých milujem. Nie, nemôžem! Neviem ale po dlhej dobe som zaspala znova. 
 Zayn POV
Miluje ma .celou cestou domov som sa usmieval ako debil. Naozaj to povedala.  Celou cestou som myslel na ňu a na tie slová čo mi povedala.  Už som to nemohol zatajiť. Povedal som to pred chalanmi a je mi to jedno. Liam už o tom vedel takže sa to dozvedeli len oni. Ale určite ma s tým teraz nebudú zaťažovať.  Až neskôr. Teraz je dôležité aby bola v bezpečí.
„Vráti sa Justin?“ opýtal sa Liam.
„Nie. Máme Erica.“ Zastal som a vypol motor.  Vystúpili sme s išli do domu Iana.  Neobťažoval som klopať.
„Tak?“ vyskočil Stevan.
„Je v bezpečí.“  Pozrel som na všetkých čo tam boli. Poznal som všetkých našťastie.
„Kde máš všetky zmluvy?“  opýtal som sa ako mi kázal Justin.
„Pravé sú v banke. Bezpečnostnej schránke. Tie sfalšované sú v kancelárii. Sú ako pravé.“ Postavil sa Eric a išiel po ne, asi.
„Páni... Myslím že nám to pomôže aspoň na čas. Nová Ellie Crystal.“ Priviedol Ian dievča, ktoré jej bolo podobné ale nebola to ona. Blond vlasy mala dlhšie ako on a zelené oči nemala výrazné ako ona. Nemala jemnú a dokonalú pleť ako skutočná Ellie. Mohol by som vymenovať všetky chyby, ktoré Ellie nemá. Je čistá.
„Jej skutočné meno je Jane.“  Ešte povedal Ian.
„Vie o všetko aj to čo ju môže čakať?“ opýtal som sa.
„Úplne všetko.“  Riekol Ian.
„Fajn. Tak poďme.“  Nadýchol som sa. „Nech už je po tom.“ Otočil som sa a išiel domov.
Nastúpil som do auta a Jane si sadla na zadné sedadlá.  Išiel som dosť rýchlo. Doma som bol o pár minút. Cesty už boli prázdne. Odbočil som na moju ulicu a spozornel som. do čiernych aut nastúpili chlapi. Pomaly som cúval. Vypol som svetlá. Pred mojimi očami vybuchol dom do vzduchu. Priamo predo mnou.  bolo tam všetko.  VŠETKO! Dupol som na plyn a vycúval na cestu. Otočil som sa a išiel som ďaleko.
„Vieš strieľať? otočil som sa ku nej a znova dopredu.
Vytiahla zbraň z čižmy. Otvoril som strešné okno. Vystrčila sa von a začala strieľať. Pozeral som sem tam do spätného zrkadla. Trafila auto. Dostalo defekt a vyvalilo sa na stranu a ďalšie dva do neho nabúrali. Skovala sa naspäť. Pridal som na rýchlosti lebo auta začali horieť. Odbočil som na ďalšiu ulicu keď to vybuchlo.
„Nečakal som ich tak skoro!“ zavrčal som. vytočil som Liamove číslo a zapol reproduktor.
„Už sú tu. Kde ste?“
„V skladišti. A ty?“ 
„Práve sme išli domov. Ale vyhodili ho do vzduchu. Idem za vami.“  Dúfam že to bol len dom.
Ellie POV
Lietadlo zastalo niekde inde ako na letisku. Justin prešiel okolo mňa.
„Justin?“ oslovila som ho ako som sa postavila.
„Áno Ellie?“ otočil sa ku mne.
„Však to bude v poriadku a Zaynovi sa nič nestane?!“  podišla som ku nemu.
„To ti sľubujem že bude.“ Objal ma okolo pása a vyšiel so mnou von. Bolo tu teplo. Až moc teplo. V teplákovej súprave kde v Londýne mi bola zima teraz som sa skoro uvarila. Vyzliekla som si mikinu.
„Kde sme?“  poobzerala som sa naokolo.
„No, niekde v diere.“ Usmial sa Justin.  Prišlo sem auto, prsnejšie džíp, a riadil ho černoch.
„Tá diera je Afrika?“ pozrela som na neho ako sme išli ku nemu.
„Áno.“ Prikývol.
„Je to Luke.  Vyrastal v USA. Je to Zaynov známi a zaviazal sa mu lebo mu zachránil rodinu. Prišiel tu kde má ako keby tábor.“ Vysvetlila mi Cheryl kým Justin sa s ním vítal.
„Ako dlho tu budeme?“ naliehala som.
„Neviem Ellie.“ Pokrútila hlavou a objala Luka. Ja som mu podala iba ruku. Nastúpili sme a išli preč.
„Nečuduj sa keď tu uvidíš okrem nás aj iných bielych.“ Zachechtala mi Cheryl pri uchu. Usmiala som sa.

Vystúpili sme. Justin mi zobral kufor a niesol ho do menšieho domček z bambusu na strome ako ostatné. Vôbec tu nebol náznak niečoho zlého.  Vyšla som hore. Bolo to tu ako v divočine. 
„Máš výhľad na more.“ Vyšiel z balkóna? Justin.

„Ďakujem.“  Pousmiala som s. vyšiel von a nechal ma tu samu. 
NEEW!! :D Tak?? Konečne si to priznali, však??? Vyjadrite sa ku tomu. Páčilo sa vám to? Ako dlho bude Ellie preč? A porazia Zayn nepriateľov? Chcete aby som to opísala so Zaynovho pohľadu ako ich porazia a čo sa deje v Londýne alebo to nechcete vedieť. Napíšte. A ako som prišla na Justin Bieber? Proste ma to napadlo. Mám Justina rada a proste som ho chcela tam dať ako dobrého kamaráta chalanov. Ako to bude podľa vás pokračovať ďalej? A páči sa vám Jane? Vyjadrite sa. 
HOPE U LIKE IT ♥

Jane

4 komentáre:

  1. Uriginálny spôsob ako si povedať že sa milujú. Dúfam že tam Elie nebude dlho a že Zayn to vyhraje a nakoniec si spolu užívať dokonalí happyend :). A mne je jedno či ten boj opíšeš alebo nie. Lebo pozri ak to neopíšeš budú skôr pri sebe ale ajrada by som vedela ako sa odohrával. Vieščo nechám to na teba :D. A Jane je pekná :), a hlene pekná divoška ako Elie :D. Teším sa na pokračovanie. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonale konecne si to priznali skacem od radosti:)) Zayn ich porazi musi:D a Afrika?? Super:)) a ano opis to aj zo Zaynovho pohladu...rychlo dalsiu cast :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalé :3 jeeeeeeeeee je super ze si to priznali :) POrazia ich :) a afrika :D super :D fuj bala by som sa tam ale tych tarantúl :D Jane je pekna :D A mozes tpo napisat zo Zaynovho pohladu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dokonale a prosssssssssssssim ziadem smutni END :D mavam s toho depresie :)

    OdpovedaťOdstrániť