streda 20. novembra 2013

Help Me!

Prehliadka domu
Ellie POV
Kuchyňa bola čierno biela spojená s jedálňou. Stôl aj stoličky boli biele. Bol tam aj vchod na záhradu s terasou.  Obývačka bola hnedo biela. Krásna. S krbom, dokonalé. Prešli sme do predsiene kde sa dalo ísť ku vchodovým dverám potom tam bolo schodište a jedna ešte chodba.
„Na ľavo kúpeľňa a na pravo posilka.“ Vysvetlil Zayn.
Vyšli sme na druhé poschodie.  bolo tu asi 5 izieb s našou 6, ktorá bola na konci chodby na pravo. No, a typujem že asi aj najväčšie. Na jednej strane boli 3 izby a na druhej v pravo jedna a na druhej vľavo jedna.
„Diara ak chceš môžeš mať izbu tu.“ Otvoril dvere Zayn. Diara vbehla dnu a podskočila.
„Chcem!“ skríkla. Bola akurát. Veľká posteľ skrinky a stolík.
„Ostaneš tu?“ opýtala som sa. pribehol Špunt a vyskočil na posteľ ku nej. Prikývla že áno. Zayn ma zobral za ruku a išli sme ďalej na tretie poschodie.
„Dve izby a spoločná kúpeľňa. A tam vstup na terasu.“  Skonštatoval Zayn.
Otvoril dvere od terasy. Vyšli sme 5 schodov a objavil sa mi výhľad na ulicu ale aj na celú záhradu. V strede bola väčšia hojdačka ako bola do teraz a ďalej o schod nižšie slamený stolík a tri sedačky tiež slamené. Oprela som sa lakťami o zábradlie a pozorovala okolie. Bolo tu vážne ticho. Páčilo sa mi to.
„Vieš. Tento dom je .. dá sa povedať dom mojich snov. Páči sa mi.“ Pozrela som na Zayna.
„To som rád.“ Usmial sa. „Napadlo ma. Aby Diara nemala bielu izbu tak by sme jej ju mohli nejako prerobiť.“  Objal ma zozadu a pritisol ku sebe.
Oprela som hlavu o jeho plece. „Môžeme. A mám otázku. Prečo hovoríš NÁŠ dom. Ty si ho kúpil.“  Zahryzla som si do pery.
„Áno kúpil som ho ja. Ale pre nás s tým že budeme v ňom spolu šťastný a začneme odznova.“ Pobozkal ma do vlasov. Iba som sa doširoka usmiala. 
Chytila som mu ruku čo ma objímali okolo pása a stisla ich. Otočil si ma ku sebe a pobozkal ma.  Po dlhom čase sme sa odtiahli a zišli sme dole.  Zayn spomenul že nechal veci v aute tak som mu ich bola pomôcť vyložiť. Vybrala som jedno pyžamo čo patrilo Diare.
„Máš vtipne dobrý vkus.“ Zasmiala som sa.
„Vybrala si ho Diara. A ja som jej vyhovel. Tebe sa nepáči?“  zobral tašky.
„Nie to nehovorím. Páči sa mi. Na to že tu ej Diara jede deň sa vyzná.“  Skovala som ho do tašky a zobrala zvyšne. Zaprela som kufor a išla som do jej izby.
„Som rada že si ma zobrala Ellie.“ Povedala Diara keď som jej vykladala veci.
„Aj ja sa teším. A vieš čo?“ pozrela som na ňu.
„Čo Ellie?“ čakala.
„So Zaynom sme sa dohodli že ti prerobíme izbu. A môžeš si vybrať čo tu chceš.“ Usmiala som sa.
„Naozaj Ellie?“  vyskočila na nohy a začala skákať po posteli.
„Naozaj.“ Zasmiala som sa.
„Ale túto posteľ si tu môžem nechať Ellie?“ pozrela na mňa psími očami.
„A nestratíš sa v nej?“ nadvihla som obočie.
„Tak možno trošku menšiu. Môžem ísť s tebou na nákupy Ellie?“ sadla si.
„Iste že áno.  Akosi sa ti to zapáčilo.“ Zavrela som skriňu a podišla ku nej.
„Veľmi Ellie.“ Je roztomilé ako za každou vetou hovorí moje meno. 
Ešte dobrú hodinu sme sa rozprávali. Hovorila som jej o mojich rodičoch. Ak by nechcela nehovorila by som o nich ale aspoň som si pripomenula tie krásne chvíle a popri tom sa aj rozplakala.
„Neplač Ellie.“ Utrela mi slzy.
„Nebudem.“ Pobozkala som ju na čelo.
„Idem pripraviť večeru.“ Postavila som sa.
„A ja idem za Zaynom.“ postavila sa vedľa mňa.
Vyšli sme z izby a rozišli sa. Vošla som do kuchyne.  Pripravila som niečo ľahké a rýchle. Trvalo mi to asi pol hodinu. Naložila som to na taniere a položil na stôl. Do misky som dala Špuntovi granule a do druhej vodu. Položila som to ku stene a išla ich zavolať. Buchot nasvedčoval že už idú. Vrátila som sa do kuchyne a sadla si. Vošli dnu a tiež si sadli. Začali sme jesť. Viac ako by som jedla som pozorovala Zayna.  Hrabala som v tanieri.
„Už nevládzem Ellie.“ Vzdychla Diara.
„Tak to nechaj.“ Usmiala sa. zoskočila zo stoličky a utekala hore.
Špunt sa rozbehol rovno za ňu. Zobrala som jej a aj môj tanier a jedlo dala do drvičky. Taniere vložila som do umývačky. Napustila som si do pohára čistú vodu a napila sa. oprela som sa o linku a stále pozerala na Zayna.
„Čo sa deje?“ pozrel na mňa . Zacítila som červeň a sklonila hlavu.
„Ja len... vieš dnešný deň je taký.... proste to bolo iné ako tie predošlé dni... zabudla som na všetko , na všetky problémy. Bolo to krásne.“ Usmiala som sa.
„Tiež som mal ten pocit.“ Postavil sa odložil tanier.  „A páčilo sa mi to.“ Pobozkal ma na kútik pier.
„Trošku som sa obávala čo povieš na Diaru.“ Zahryzla som si do pery.
„Prečo? Je to poklad. Myslím že si ju obľúbil aj Liam a o ostatných nehovorím.“ Zasmiali sme sa.
„Máš pravdu. Ak by tam niekoho mala.. ale okrem babky.. Jej otec si ju nezaslúži.“ Pokrútila som hlavou.
„Už sa tým netráp. Je tu a jej babky s tým súhlasila. A ako vidím Diara tu je šťastná.“  Chytil ma za boky.
„Idem za ňou.“ Riekla som po chvíli. Ustúpil a ja som išla som za ňou. Vybehla som schody a vošla do jej izby.
 „Ahoj Ellie.“ Usmial sa.
„Ahoj. Tak šup. Ideme sa umyť a potom spať.“ Trela som ruky o seba. Zoskočila z postele a utekala do kúpeľne.
Napchala som vaňu a pustila teplú vody. Dala som jej tam penu. Zobliekal sa a vošla dnu. Ja som sedela na zemi a pozorovala ju ako si niečo hmká popod nos. Nabrala som penu na ruku a fúkla do nej. Jej zvonivý smiech sa rozliehal po celej kúpeľni a ja som bola kvôli tomu šťastná.  Umyla som jej vlásky a poriadne spláchla penu z jej tela.  zababušila som ju do uteráka a vošla som s ňou do izby. Vysušila som jej vlásky. Preobliekla som ju do čierneho pyžama s Batmen pyžama. Proste originál! Učesala som jej ešte vlasy. Šupla sa do postele a ja som ju prikryla až po uši.
„Zaspievaš mi Ellie?“ zažmurkala. Ľahla som si vedľa nej a do ucha jej spievala uspávanku, ktorú si pamätám od mamy.
„Dobrú noc princezná.“ Pobozkala som ju na čelo. Klipkala očami až ich nakoniec nechala zatvorené. Nechala som jej zasvietenú nočnú lampu a potichu vyšla z izby. Zavrela som dvere.
„A už si moja.“ Podskočila som. 
„Vyľakal si ma.“ Štuchla som do Zayna. 
Zobral ma na ruky a išiel so mnou  do našej izby. Položil ma na zem a zamkol dvere. objal ma  a začal bozkávať.
„Som unavená.“ Zakňučala som. 
Spadol so mnou na posteľ a začal štekliť. Začala som sa smiať. Vyhrnul mi tričko a prdel mi na bruchu ústami.
„Si ako malý.“ Chytila som mu tvár do rúk a zdvihla.
 Zdvihol sa a pobozkal ma znova na pery. Objala som ho okolo pásu a prevalila pod seba.
„Idem do sprchy.“ Postavila som sa. Chytil ma za ruku a stiahol ku sebe. Skončila som pod ním.
„Môžem ísť s tebou?.“  Brnkol mi po nose.
„Nie!“ pokrčila som ním.
„Tak nejdeš nikam.“ Prevalil sa vedľa mňa a silno objal.
„Som..“ nemohla som dokončiť.
„Unavená a to znamená že ideš spať. Dobrú noc.“ Zhasol lampu a prikryl nás. Pritisol sa ku mne a zavrel oči.
„To myslíš vážne?“ opýtala som sa do dlhého ticha.
„Smrteľne.“ Pošteklil ma jeho vlasmi po líci. Nič iné mi teda neostávalo.  Zavrela som oči a po dlhej dobe som zaspala.
***
Ráno som vstala o niečo skôr ako Zayn. Už ma nedržal ale bol otočený chrbtom. Postavila som a zobrala som si čisté veci.  Zavrela som dvere od kúpeľne a vošla pod sprchu.  Užívala som si každú horúcu kvapku na mojom tele. Naniesla som jablkový sprchový gél a rozotrela ho po tele. Potom si umyla vlasy tiež jablkovým šampónom a zmyla som penu. Otvorila som sklenené dvere. Utrela som sa a obtočila uterák. Vyfénovala som si vlasy a dala do gumičky. Obliekla som si spodné prádlo a tepláky a biely voľný top. 
Umyla som si zuby a nakrémovala tvár. Dala som si iba špirálu a vrátila sa do izby. Z patrila som jeho oči na mne.
„Dobre ráno.“ Usmiala som sa.
„Dobré ráno.“ Postavil sa a podišiel ku mne. Pobozkal ma a vošiel do kúpeľne. 
Ja som zatiaľ išla urobiť niečo na raňajky.
„Ty si ostal tu?“ na sedačke ležal Špunt. Vyskočil na nohy a išiel za mnou. dala som mu granule. Urobila som lievance. Poliala som ich sirupom a na vrch dala ovocie. Kedy len stihol nakúpiť? Hm..
Položila som to na tanier a čakala kto príde prvý.  Pochopiteľne to bol Zayn. Pustila sa do toho a o pár minút bol tanier čistý. Ja som akosi nemala chuť.
„Dnes pôjdem asi na nákupy ja. A možno ešte raz za Ianom.“  Chcela som si sadnúť na stoličku ale chytil ma a posadil si ma na kolená.
„A čo ja?“ odul pery.
„Budem s tebou večer. Máš nejakú prácu?“  objala som ho jednou rukou okolo krku.
„Teraz mám nadlho voľno.“ Usmial sa. „Takže áno Diara môže ostať pri mne.“ Predbehol moju otázku, ktorú som chcela vysloviť.
„Ďakujem.“ Pobozkala som ho na líce. „Môžem ísť takto?“ pozrela som na tepláky. „Nechce sa mi prezliekať.“ Zažgerila som sa.
„Ellie. V izbe máš svoje veci. Na stolíku.“ Žmurkol na mňa.
Zamračila som sa a išla hore.  Otvorila som dvere a na stolíku bola krabička a kľúče. Aj som na ne úplne zabudla. Moje krásne auto s mojou zbraňou. Krabičku som skovala do šuplíka. Obliekla so si starú čiernu kožienku, kľúče, mobil. Vytočila so číslo Cheryl a išla dole.
„Áno?“ ozvala sa so smiechom.
„Chceš ísť na nákupy?“ vošla som do obývačky.
„Kedy?“  stále sa smiala.
„Teraz.“  Pozrela som na Zayna a usmiala sa.
„No.....“ odmlčala sa.
„Cheryl!!“ zhúkla som.
„Čo? Aha. Hej.. príď!“ zložila. Skovala som mobil do kešene od teplákov a zasmiala sa.
„Myslím že vôbec nevie kde ideme.“ Sadla som si na sedačku.
„Láska robí svoje nemyslíš?“  pozrel na mňa.
„Možno. Inač ty by si tiež mohol prevetrať Liama. A ako hovoril že mu povieš o našej noci tak na to zabudni!“ pohrozila som mu prstom.
„Fajn.“ Usmial sa. „A keď už budeš v meste. Môžeš sa porozhliadnuť po nábytku pre Diaru.“
„Chcela si ísť vyberať so mnou. ale keďže spí pôjdeme inokedy.“ Pobozkala som ho a postavila sa.
„Ešte.“ Stiahol ma ku sebe.
„Na toto si odvykaj.“ Poťapkala som ho po líci a odišla. Otvorila som dvere od garáže a aj bránu. Nastúpila so do auta a vyšla na cestu. Ovládačom som ich opäť zavrela a išla za Cheryl.
Po dlhej zápche som po hodine dorazila na druhý koniec mesta. Zazvonila som na zvonček a čakala. Cheryl otvorila už prichystaná. Vyzberaná ako by išla na módnu prehliadku.
„Ideme iba na nákupy a nie na prehliadku.“ Podpichla som ju.
„Nemusím ísť nikde.“  Vyplazila mi jazyk. Nastúpili sme naspäť do môjho auta a smer Oxfor street.  
Nakúpila som toho viac ako by som chcela. Cheryl mi hádzala aj to čo som nevidela alebo nechcela. Minula som pomerne dosť.  Najviac som hrdá aj tak na moje kúsky čo som si vybrala. Pár nových topánok a doplnkov. Trvalo nám to niečo cez 3 hodiny.  Vyhodila som ju pre ich domom či čo to bolo a pohnala som sa domov. Prišla som okolo jednej poobede.  Po tašky som sa musela vrátiť dva krát. Odomkla som dvere a začula som krik. Zobrala som tašky a zaniesla ich do predsiene. Vytiahla som kľúče a zaprela dvere.  vošla som rovno do obývačky kde bola Diara stále v pyžame a strapatá. Zayn, Liam a Niall.
„Ahojte.“ Oprela som sa o zárubňu.
„Ahoj Ellie.“ Pustila Diara Liama a podbehla ku mne. Zobrala som ju na ruky a vlepila mi bozk na líce.
„Čo sa tu deje a prečo nie si prezlečená?“ položila som ju na zem. Ukázala na Zayna.
„Jedla si?“ nadvihla som obočie.
„Áno a pomohol mi Niall.“ Ukázala na Nialla. Dala som ruky v bok.
„Nevládala.“ Obraňoval sa.

„A teraz Louis a Harry robia niečo vonku. Vraj bude zábava.“ Usmiala sa. pozrela som teraz na Zayna. Ten sa usmial nevine ako anjel.  No zbohom. To bude ešte dlhý deň. Plus Harry. Pomoc!
NOVÁ!! :D Vyjadrite sa dlhým kometároma všetko čo chcete napíšte.. 
Čítam komenty typu kedy začnem pridávať opäť MOMENTS... 
ZAČÍNAM OD DECEMBRA so všetkými príbehmi na blogu.... No, aspoň z dvoma určite. Urobím anketu a prvé dva čo budú mať najviac hlasom začnem pridávať.. no a možno iba jeden. Uvidím. 
Tak,.... okomentujte časť ;)
HOPE U LIKE IT ♥ 



4 komentáre:

  1. Dokonalá časť :* konečne jedna cast kde sa nec zle nestalo...som zvedava co sa stane dalej tak rychlo dalsiu cast :D a ak ide o dalsie poviedky uz sa na ne tesim velmi mi chybaju .....tesim sa na dalsiu cast :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa uzas richlo dalsiu :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Táto časť je úžsna dokonala :3 tento pribeh je naj . :3 :D a ked zacnes pisat dalsie tak pis Moments a New Beginning :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonala časť. Prepáč že som koment nedala v čera ale nestihla som. Konečne časť bez problémov ale už sa teším na tú kotastrofu ktorú vymysleli chalani. Škoda že si Elie zo Zaynom večer neužili. Teším sa na ďalšiu. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť