streda 6. novembra 2013

Help Me!

V oblakoch
Vyšla som s kúpeľne preoblečená v plavkách.  Čisto červenými polovičnými.  Vlasy som dala do strapatého drdola.
„Hneváš sa na mňa pre včerajšok?“ sadla som si ku Zaynovi.
„Čo blázniš? V pohode.“ Usmial sa. Bolo jasne vidieť že mu to nie je jedno ale keď inak nedá nebudem sa viac vypytovať.
Spoločne sme vyšli von. Dnes sme išli ku bazénom. Na pláž sa nám nechcelo. Videli sme ako to tak je preplnené.Išli sme popri bazéna. Využila som to a sotila som ho do vody. Po chvíli sa vynoril a krčil nosom. Položila som veci na lehátko.
„To je za tú soľ.“ Vyplazila som mu jazyk.
„Ach tak.“ Kývol hlavou. Doplával ku kraju a vyšiel von. „Už si spokojná?“ stál blízko mňa.
„Veľmi.“ Zažgerila som sa. Objal ma okolo pása. A ja ako sprostá som ho tiež objala. Vtedy to využil a skočil spolu so mnou naspäť do vody.
„Aha.“  Povedala som keď som sa vynorila.
Chytil mi do rúk tvár a pobozkal ma. Odtiahol sa a ja som sa usmiala. Sotila som do neho a pobozkala ho a tak sme sa ponorili.  Potom sme si poplávali a vyšli von lebo s toho smiechu, ponárania a špliechania sme boli unavený. Ľahli sme si na lehátka. Zayn si so mnou preplietol prsti a len tak ležali pod slnkom. 
Už som bola do bronzova a myslím že to my stačí. Zayn už bol sám o sebe hnedý a teraz bol len o niečo viac sexy ako pred tým. Dokonalý. Tie tetovania no, proste všetko.
Vonku bol bar s drinkami tak sme si jeden objednali. Sedeli sme na barovej stoličke.  Miešala som si slamkou obsah pohára a pozerala na to.

Ruka v ruke sme sa vracali do hotela. Vo výťahu sa Zayn na mňa nalepil.
„Čo dnes povieš na romantickú prechádzku?“ pošepkal mi. Usmiala som sa na neho a odpovedala:
„Tak fajn.“ Sklonila som hlavu.
Do večera bolo ešte času. S toho slnka a bláznenia vo vode sme unavene ľahli do postele. Pustili sme TV a pozerali komédiu.  Klipkali mi pri tom očí až som pomaly zaspávala. Objala som Zayn. O chvíľu som bola v ríši s nov.
****
Pomrvila som sa načo som do niečoho narazila. Otvorila som oči a hneď si ich pretrela. Pozrela  na bok.  Bol to Zayn, ktorý ma s úškrnom pozoroval. Usmial sa a brnkol mi po nose.
„Koľko je hodín,“ Nadvihla som sa a podoprela lakťami.
„Čas na prechádzku.“ Posadil sa.
Bez slova som vybrala s kufra fialové šortky a biely top a aj spodné prádlo. 

Vošla som do kúpeľne. Preobliekla som sa.  Nakrémovala som si tvár aby nebola suchá. Učesala som vlasy a dala do vrkoča. Vrátila som sa do izby a obula biele žabky. Zayn už bol pripravený, sedel na posteli a čakal ma. Venoval mi pohľad. Celú si ma premeral a postavil sa. Nastrčil ruku ktorú som chytila a išli sme.
Piesok medzi prstami bolo niečo príjemné. Prechádzka pod mesačným svitom. More priezračné že by som mohla vidieť čo je na dne. Krása ktorú som ešte nikdy nevidela. Také miesta o ktorých neviem že môžu byť tak úžasné. Také na ktorých som ešte nebola. Pri ňom je to o milión krát krajšie. Jeho prítomnosť si užívam pokiaľ môžem. Nechcem myslieť čo bude keď sa vrátime. A ani nebudem. Vychutnám si to ako sa len dá a hlavne tento večer. Len on a Ja. Bude to úžasné.
Sadli sme si do piesku a pozerali pred seba. Zdvihla som hlavu ku nebu. Hviezdy zdobili oblohu. Nebolo miesta, ktoré by bolo prázdne. Toto som ešte nevidela. V Londýne je zázrak ak sa tam také niečo objaví. Objavovala som všelijaké obrazce, ktoré nedávali poriadne zmysle ale pre mňa to bolo pekné.  Vyrušil ma jeho pohyb. Začal si vyzliekať tričko a ja som ho s úžasom pozorovala čo chce urobiť. Vystrel ho na piesok.
„Ľahni si.“ Žmurkol na mňa.
„A ty budeš sedieť?“ nadvihla som obočie.
„Tak takto.“ Ľahol si on a ukázal na svoju hruď. S radosťou som sa ku nemu pritúlila a hlavu položila na jeho vypracovanú hruď.
***
„Naozaj mi to bude chýbať.“ Povedala som pri nastupovaní do lietadla.
Tento raz sme nešli osobným. Nejako som presvedčila Zayna aby sme išli takýmto. Cesta je rovnako dlhá tak nie je čo riešiť. Sadli sme si na svoje miesta. Sedeli sme pri jednom mladom dievčati. Sedela pri okne ja v strede a Zayn na kraji. Mohla mať 15. Moc som jej nedávala pozornosti kým nevzlykla. Otočila som hlavu jej smerom a jemne sa dotkla jej pleca. Trhla sebou. Vystrašene na mňa pozrela.
„Deje sa niečo? Bojíš sa?“ opýtala som sa opatrne.
„Nebojím. Iba som smutná. Stratila som rodičov a teraz idem do Londýna prvý krát ku tete ktorú som videla jeden krát za svoj krátky život.“ potiahla nosom. Pripomenula mi mňa. Tiež som v 15 prišla o rodičov ale ona dopadla horšie. Je sama. Ja som mala, mám bratov. Viem čo to je. cítiť stratu niekoho veľmi blízkeho.
„Ako sa voláš?“ jemne som ju objala okolo ramien.
„Adele.“
„No, vieš Adele. Keď som mala 15 tiež som prišla o rodičov. Rozumiem ti až moc dobre. Ale toto čo ešte prešívaš moc nepomáha. Ja som mala bratov, ktorý ma podporovali. Ale tvoja teta ti určite pomôže. Rada by som ti nejako pomohla ale s týmto si musíš poradiť sama. Viem aké to je. bude to všetko dobré. Budú ti chýbať navždy to je jasné. U mňa je to rovnaké. No. Nikdy neukáž nikomu že toto je tvoja slabosť. Buď silná a nedávaj najavo že ťa s týmto môže niekto poraziť.  Mne sa to stalo. Spolužiaci mi nedali pokoj. Bolo to nepríjemné. Jedného dňa som povedala DOSŤ. Ak si do mňa niekto dovolil, nebola som ticho. Bránila som sa. Ukázala som im že si nemôžu so mnou robiť čo chcú a dali mi pokoj. Neviem či sa to stane aj tebe verím že nie. Ak náhodou vieš čo máš robiť.“ Pohladila som ju po tvári.
„Ďakujem. Budem si to pamätať.“ Objala ma.
„Ellie dáš si niečo?“ ozval sa pri mne Zayn. Otočila som sa ku nemu.
„Oh. Iba minerálku. Ďakujem. Adele?“ pozrela som znovu na ňu.
„Tak tiež iba minerálku. Ďakujem.“ Hanblivo sa usmiala. Bola tak nevinná. Vôbec ešte nevie čo je život. Skutočný život. čo sa v Londýne ukrýva. Usmiala som sa a podala jej vodu čo nám podala letuška.
Zvyšok cesty som sa s ňou rozprávala pokiaľ nezaspala. Bolo mi jasné že Zayn všetko počul a preto sa na nič nepýtal. Oprela som sa o neho. Túžila som teraz po jeho tele. Chcela som na ním nejako získať kontrolu. Ako mu dokázať že sa so mnou nebude zahrávať.
„Už dávnejšie som si sľúbila že ak budem s niekým a v lietadle. Vždy som to chcela robiť na toaletách.“ Zavrčala som mu provokačne pri uchu. Jeho telo sa naplo a žiadostivo na mňa pozeral. Zákerne som sa usmiala.
„Čakám ťa.“ S tým som sa postavila a odišla. Vošla som do kabínky a sadla si na poklop toalety. Čakala som kým príde. Už s toho pohľadu som vedela že ho to nabudilo. Ak to nevyjde tak už neviem.
Jemne klopanie so mnou otriaslo. Otvorili sa dvere a dnu vkĺzol Zayn. Zamkol. Zahryzla som si do pery a vrhla sa na jeho pery ako lev na korisť. Dotýkala som sa ho všade kam sa dalo.  Zachytila som sa o tričko. Odtiahla som sa od neho a vyzliekla mu ho. Opäť som ho začala bozkávať. hladkala som ho po chrbte a išla som dole. Prešla som rukami dopredu. Sklonila som hlavu čím som prerušila bozkávanie a odopla mu gombík so zipsom a začala sťahovať dole a ja spolu s nimi. Prekvapene na mňa pozrel. Nečakal že to urobím ale ja som to chcela. Tým že som sa hrala som to aj veľmi chcela. Následne som chytila okraj jeho boxeriek a taktiež som ich stiahla dole, takže sa predo mnou ocitol v celej jeho paráde. Zayn na mňa neveriacky zízal a nemohol uveriť tomu, na to som sa to podujala. No mne sa to páčilo.
Páčilo sa mi, ako som ho ovládala. Presne to som mala na mysli, keď som ho chcela mať celého vo svojej moci. Páčilo sa mi, ako sa mi odovzdával a že som to bola ja, kto mu spôsoboval toľko slasti.

„O chvíľu asi vybuchnem,“ šepol Zayn.
V momente, keď jeho telom zatriasol orgazmus, vychutnávala som si jeho omamnú slanú chuť v ústach a pomaly som sa postavila. Zayn na mňa pozrel zo zastretým pohľadom a ja som si olizla pery.
Chytil ma za boky a pritlačil o stenu. Vyzliekol mi top. Stlačil mi prsia, vzdychla som. začal ma bozkať na krku a medzi tým mi rozopol podprsenku. Presunul sa ku nim. Stiahol mi šortky a dráždil cez nohavičky. Toto nemôžem dovoliť. Nemôžem mu ukázať že ma dostáva týmto do kolien. Podarilo sa mi na tvári udržať kamenný výraz. Stiahol nohavičky a nadvihol ma. Sadol si so mnou na poklop. Pomaly do mňa vošiel a nechal to na mňa. Hore-dole som sa začala pohybovať. Moje tempo mu nestačilo. Stlačil ma za boky a chcel to začať riadiť ale ja som zastavila.
„Môžeme sa vrátiť.“ Povedala som pokojne. Stisk povolil a ja som mohla pokračovať ďalej.
Mojím telom prúdil orgazmus. Dorazila som to a hneď na rad prišiel Zayn. Na raz sme vydýchli. Pobozkala som ho a jazykom mu šermovala v ústach. Už nebudeš neodolateľný iba ty MALIK! Som tu aj ja! Zahryzla som mu do spodnej pery a odtiahla sa. Keď som mu ju pustila pozeral na mňa a na celé moje telo. Keď to všetko zregeneroval postavila som sa a začala obliekať. Už sme boli hotový a ja som chcela odísť. Otočil si ma ku sebe a pobozkal ma drsne ale zároveň vášnivo. Pustil ma a ja som bola voľná. Upravila som si ešte vlasy a vyšla von. Boli sme potichu tak myslím že pozornosť sme nevzbudili. Sadla som si na svoje miesto a víťazoslávne sa usmiala. O 10 minút sa vrátil Zayn a prisadol si. Chytil mi ruku a stisol.
„Nevedel som že si taká dračica.“ Zapriadol mi pri uchu.
„Nevieš o mne vôbec nič.“ Pozrela som na neho a darovala mu bozk na čeľusť. Zhlboka sa nadýchol a uvoľnil telo. skĺzol nižšie na sedačke a zavrel oči. Oprela som sa o neho a tiež zavrela oči.
***
„Tak ahoj Adel. Rada som ťa spoznala.“ Objala som ju v hale.
„Ahoj. Podobne.“ Usmiala sa a išla si svojou cestou.
Prišiel ku mne Zayn a spoločne s kuframi sme išli “domov“. Nešli sme sami. Prišiel po nás jeden s jeho ľudí. Cesta mohla trvať hodinu, veď išli sme skoro na koniec mesta. Znudene som pozerala von oknom. Kým ja som sa nudila Zayn si zapol mobil a každú minútu mu chodili SMS –ky. Prekrútila som očami a radšej som si dala slúchadla a počúvala mix piesni čo som mala v mobile.
Zayn ma chytil za koleno. Pozrela som na neho. Dala som dole jedno slúchadlo.

„Sme tu.“ Zasmial sa. Vystrela som sa a vystúpila. Nadýchla som sa špinavého zmiešaného vzduchu z ktorého mi prišlo skoro zle. Zayn mi podal kufor. Odomkol a vošli sme dnu. V obývačke boli známe ale aj neznáme tváre. Čakalo ma prekvapenie ale ja zdesenie keď sa mi hodil okolo krku HARRY!       
NEW!! :D Páčila? Trošku erotikuš ;) :D :D ako vždy vyjadrite sa ;)
HOPE YOU LIKE IT ♥ 

3 komentáre:

  1. Super :D ze trosku erotikus dost :D ale to neva :D tesim sa na dalsiu :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektné, a nie že trošku erotické ale trošku dosť. A mimochodom kedy si konečne povedia že sa ľúbia.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. P. S. : Nech je to čo najskôr. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť