utorok 19. novembra 2013

Help Me!

Moje dvojča a vyznanie
Ellie POV
„Prečo si u Liama?“ bola prvá otázka, ktorú som na ňu vyvalila keď otvorila dvere. vošla som dnu a išla do obývačky kde sedela Diara a chrumkala jablko.
„Princezná.“ Povedala som hlasno. Otočila sa ku mne a začala skákať po pohovke.  Chytila som ju a zdvihla do vzduchu. „Prepáč mi že som ťa tu nechala.“  Položila som ju na sedačku.
„To nevadí?“ povedala detským hlasom. Vlepila som jej bozk na líce.
„Toto je Diara.“ Otočila som sa ku Zaynovi. „A toto je Zayn.“ Ukázala som na neho. Zoskočila na zem a pricupitala ku nemu. Zdvihla ruky čím mu naznačila aby ju zobral. Pozrel na mňa a usmiala sa. Zobral ju na ruky a ona ho objala okolo pliec. Bola dokonalá. Ničoho sa nebála.
„Ahoj Ellie.“ Pridal sa Liam. Podišla som ku nemu a silno ho objala. „Zayn mi včera nedal možnosť.“ Zažgeril sa. „Tak čo nová spálňa pokrstená?“  doberal ma.
„Liam?! Nie.“ Pokrútila som hlavou a sklonila hlavu aby nevidel červeň na mojej tvári.
„Zayn mi to aj tak povie.“ Zasmial sa. „Inač Diara je veľmi milá. V noci bolo veselo.“ Zdvihla som hlavu.
„Dúfam že si si ju užil dosť lebo teraz ju už nikomu nedám.“ Povedal Zayn a pozrel na mňa. Usmiala som sa.
„Ale, ale. Niekto sa zaľúbil.“ Podpichoval ho Liam.
„Raz mi stačí.“ Objala som ho okolo pása a vyplazila Liamovi jazyk.  Keď to počujem ako to na rovinu hovoríme že sa ľúbime. Motýle v bruchu sa zakaždým zobudia a lietajú ako nafetované.
„Mne to tiež vyšlo na druhý krát. Zamysli sa.“ stále rýpal. Pozrela som na neho a nadvihla obočie. Chytil Cheryl za pás a prehol ju. Pobozkal ju a ja som otvorila ústa.  Zayn sa zasmial. Pozrela som sa na neho. Diara mala totižto ruky na očiach a špúlila pery. Tiež som sa usmiala.
„Tak fajn. My ideme na nákupy. Nemáme totiž to čo nosiť.“ Chytil ma Zayn za ruku a preplietol naše prsty.  Len nám zakývali a ani sa od seba neodlepili.
„Zaujímalo by ma ako dlho to taja.“ Povedala som pri dverách. Začula som štekot. Dole schodmi utekala svetlo hnedá guľa.
„Špunt!“ skríkla som na celý dom. „Aj na teba som zabudla. Ja som ale panička.“ Zobrala som ho na ruky. Oblízal mi celú tvár a ja som ho zato poškrabkala.
„Už ho poznáš?“  pozrela som na Diaru. Iba prikývla.  Otvorila som dvere a vyšli sme von.
„Nie je lepšie ísť najprv za mojimi bratmi?“ zabuchla som dvere na aute.
„Ako chceš.“ Usmial sa.  Diara sa hrala zo Špuntom a ja som súhlasila aby sme išla najprv za bratmi.
„Ako ste ich zneškodnili?“  oprela som sa o sedadlo.
„Uvidíš.“  Zažgeril sa.
Zastali sme pred domom.  Nadýchla som sa a vystúpila. Špunt cupital za mnou a Zayn išiel s Diarou. Držala mu ruku a podskakovala si. Bola som veľmi spokojná s toho ako si ju Zayn hneď obľúbil. Vchodové dvere boli odomknuté. Otvorila som ich a vletela som dnu.
„Ellie!“ skríkli všetci traja. Hodila som sa na Iana. Potom na Erica a nakoniec na Stevana, ktorého som vyvalila na zem. Celá ja.
„tak veľmi ste mi chýbali!“ urobili sme spoločné objatie.
„Ahoj.“ Dnu vošiel Zayn.  Pozreli na neho a tie pohľady boli moc smiešne.
„Už ste si aj adoptovali dieťa?“ trepol Stevan.
„Nie je to Diara. A pochádza z Afriky kde som bola ukrytá a mimochodom už viem aj to že som majiteľka nášho majetku.“ Založila som ruky na prsiach. Všetci štyria si vymenili pohľady.
„A neplánujem to riadiť  takže pokračujte ďalej.“  Usmiala som sa. zoznámili sa s Diarou a ona každého vystískala. Je to anjel.
„Takže ty si tá pravá Ellie.“ Ozval sa za mnou ženský hlas. Otočila som a skoro som spadla na zadok. Videla som predo mnou samú seba až na bár výnimiek.
„Som Jane.“ Podišla ku mne a nastrčila ruku. Nechápavo som na ňu pozerala.
„Jane ťa nahradila aby neprišli na to že si preč. Inak by nám to nevyšlo. S ňou sme ich zničili.“ Vysvetlil Zayn.
„Myslím že som mohla hrať ja samu seba.“ Zazrela som na ňu. „A  aj so mnou ste ich mohli poraziť.“ Pozrela som na všetkých v miestnosti.
„Ellie pochop že to bolo pre tvoju bezpečnosť.  Ak by sa ti niečo stalo. Jane uniesli a Zayna postrelili. Bolo by to ťažšie ak by si tam bola ty!“ riekol Eric.
„Ty si postrelený.“ Podišla som ku nemu.
„Fakt ďakujem...“ pozrel na Erica.. „Ellie je mi fajn.. pokoj.“ Usmial sa a pobozkal ma na líce.
„No a keď už hovoríme pravdu tak milujem Zayna a on miluje mňa.“ Mykla som plecom a pozrela na Iana. Zvráštil obočie.
„Čo prosím?“ na čele mal veľkú vrásku.  „Asi som počul zle.“ Zavrčal.
„Ian pokoj.“ Chytil ho Stevan za lakeť.  Eric rukou naznačil aby sme išli preč. Zobrala som Diaru a pomaly cúvali.
„Nikam nejdete kým mi to nevysvetlíš!“ pozrel na mňa škaredo a išiel do pracovne. Prehltla som hrču v hrdle  a išla za ním. Zavrela som dvere a stála ako stĺp.
„Robíš si srandu však?“ otočil sa ku mne.
„Prečo by som mala?“ nahodila som nechápavý výraz.
„vysvetli mi ako je možné že....“  rozhodil rukami.
„Ale tu nie je čo vysvetľovať Ian. Proste ho milujem a on miluje mňa. Čo chceš počuť?“ prehrabla som si vlasy.
„Nie to nedovolím. Dobre pomohol nám ale ako spojenec. Nechcem mať s ním nič viac spoločné!“ rozkrikovala sa.
„Ian. Už nezmeníš skutočnosť. Proste to pochop! Zmier sa s tím že sme spolu!“  ruky mi lietali všade naokolo.
„NIE!“ skríkol. „Ako s ním môžeš byť.. Nie Ellie to nemôžeš myslieť vážne. Myslel som si že sa vrátiš a budeš zase s nami...A na všetko sa zabudne.“ Prechádzal sa hore-dolu.
„Prosím? Ako môžem zabudnúť. Ty ani nevieš čo sme zažili. Si rovnaký. Vôbec si sa nezmenil a nepoučil si sa. Sebecký tvrdohlavý. To presne si Ian! Nemyslíš na mňa ale na seba.“  Nemohla som pochopiť že to odo mňa. Chce aby som sa vrátila. „Pozri.“ Dala som si vlasy za uši. „mám ťa rada ale pochop že ja sa tu už nevrátim bývať. Som so Zaynom. Ja ho milujem. Proste to musíš rešpektovať. Aj keď na silu ale musíš.“ Upokojila som sa.  otočil sa mi chrbtom. Zaštípali a oči. Zase ma odstrkuje. Už nechcem aby sa na mňa hneval. Je môj brat a prísť o neho nechcem.  Sklonila som hlavu a otočila sa na odchod.
„Zabudni že to budem rešpektovať.“ Riekol. Pozrela som na neho. Stále bol otočený mi chrbtom. Potriasla som hlavou a odišla. Utrela som si slzy ktoré vypadli a išla som za ostatnými.
„Poďme.. a Jane.. „ otočila som sa ku nej. „Ďakujem a prepáč mi za moju prvú reakciu.“ Usmiala som sa na ňu.
„V pohode.“ Objala ma.
„Dnes nemám na nákupy náladu.“ Podišla som ku Zaynovi.
„A nemáš tu už žiadne veci?“ sadol si Stevan.
„Neviem. Ako som odišla som tu nebola v mojej izbe.“  
„Tak sa choď pozrieť.“ Povedala Jane. 
Prikývla som a utekala hore. Jane išla za mnou.  vošla som do izby. Všetko bolo rovnaké, na svojom mieste. Išla som na balkón, hojdačka bola na svojom mieste. Poobzerala som sa naokolo. Chýba mi to ale byť tu a bez Zayna. Nevydržala by som to. Vošla som naspäť do izby a otvorila skriňu. Bolo tu pár starých vecí. V hornej poličke bola cestovná taška. Zobrala som ju a dávala do nej veci. Zobrala som červené nohavice s vysokým pásom. Spomenula som si na nákupy so Zaynom. Ako som nechcela ale súhlasila som aby išiel so mnou.  zasmiala som sa nad tou spomienkou a skovala ich do tašky. Zbalila som pár tenisiek a zapla zips.
„Tak to zatiaľ stačí.“ Pozrela som na Jane.
„Môžeme sa spoznať bližšie?“ opýtala sa.
„Samozrejme. Zavolaj mi .. daj mi tvoj mobil.“  Naťukala som jej tam moje číslo  a uložila.
„Fajn.“ Skovala ho. Objala som ju.
„Ešte niečo.“ Obzrela som sa na poličku s knihami, ktoré som všetky prečítala. Zobrala som knihu Romeo a Júlia. Skovala som ju ku veci a a zišli sme dole.
„Môžeme.“ Chytila som Zayna za ruku a druhou Diaru.
„Ahojte.“ Pozrela som na chalanov a usmiala sa. Zakývali nám a my sme sa stratili. Dala som tašku do kufra a sadla si kým Zayn zapínal Diare pás.  
„Si v poriadku?“ chytil ma za koleno. Pozrela som od okna pracovne na neho.
„Je mi fajn.“ Jemne som sa usmial. Pohladkal ma po stehne a naštartoval. Čo ma dnes ešte čaká?
„Vyzeráš že si unavená. Choď si ľahnúť. Ja môžem zobrať von Diaru a niečo nakúpim.“ Stisol mi pás.
„Áno. Nejako som sa unavila. Ukáž jej krásu Londýna ale vráťte sa skoro.“ Pobozkala som ho na pery.
„Neboj sa.“ usmial sa a zobral Diaru na ruky.
Len čo puchli dvere vyšla som do izby. Nepozriem si bez Zayna ani kúsok domu. Otvorila som dvere a vyvalila sa na posteľ. Hodila som tašku na zem. Vyzula som sa a hodila na posteľ. Perina boli pokrčená na posteli. Chytila som jej koniec a prikryla sa.  hlavu som položila na vankúš a otočila sa na bok. Zavrela som oči a aspoň na malú chvíľu sa snažila zaspať aby som nemusela myslieť na hádku s Ianom.
„Vstávaj kráska.“ Pošepkal mi do ucha a pobozkal na líce.
„Už ste späť?“ usmiala som sa. otvorila som oči a skoro spadla s postele keď som zbadala Harryho.
„Čakala si niekoho iného?“  nadvihol obočie.
„Pochopiteľne že áno. Čo tu do pekla robíš Styles?!“ postavila som sa.
„Prišiel som za tebou. Chýbala si mi.“ Podišiel ku mne a ruky položil na boky. Hneď som mu ich dala preč.
„Nedotýkaj sa ma.“ Zasyčala som.
„Ellie.“ Vzdychol si a chytil mi zápästia.
„Nechaj ma. Čo ešte chceš?“ skríkla som.
„Teba. Nič viac len teba!“ pritisol si ma ku sebe.
Stisol mi zápästia a tlačil na prsia. „To bolí.“ Sykla som.  nič nepovedal iba ma pobozkal. Trhala som sa. pritisol ma o stenu a nemohla som nič robiť. Jeho pery sa mi hnusili kvôli tomu ako sa správa. Nechcem ho. Proste ho už pri sebe nemôžem cítiť. Miluje Zayna a patrím len jemu! Kola som ho do nohy a on sa odtiahol.
„Nechaj ma na pokoji! Už je koniec.“ Chcela som vyslobodiť ruky ale nedarilo sa mi v tom.
„Nemôžem. Nemôžem to tak nechať. Ty musíš byť moja Ellie!“ Triasol so mnou.
„Harry!“ skríkla som.
„Milujem ťa Ellie!“ prestal a pozrel mi do očí. Dobre som počula?
„P-prosím?“ skamenela som.
„Ja ťa milujem Ellie.“ Zopakoval to.
Zayn POV
Videl som tu Harryho auto. Čo tu ten robí a prečo ho Ellie pustila dnu. Vošiel som do gáraže a vypol motor. Nákup som nechal tu a zobral som Diaru.
„Ellie ešte spí?“ pošepkala keď sme boli vnútri.
„Asi áno.“ Položil som ju na sedačku. „Ostaň tu dobre?“  prikývla a ja som sa usmial. Vybehol som hore a zastal som pred izbou.
„Milujem ťa Ellie.“ Povedal Harry. Prosím? Hnev vo mne vrel ako láva. Ona je moja idiot! Zaťal som zuby a vošiel som dnu. Držal ju a opieral o stenu. Čo robí ten debil!?
„Čo o robíš Harry?!“ Vražedne som na neho pozeral. Stále držal Ellie. Chytil som ho a odsotil ju od nej.
„Nie len ty ju miluješ.“ Zavrčal.
„Vypadni!“ skríkol som! len tak stál.
„Počuješ!? Vypadni!“ chytil som ho a ťahal preč. Čo najďalej od MOJEJ Ellie. Prešli sme cez obývačku a všimol som si že Diara tu nebola. Vyhodila som ho pred dvere.
„Už tu viac nechoď!“Zabuchol som dvere a on do nich ešte kopol. Debil! Čistý debil!
„Diara?“ vošiel som do obývačky.  Vošiel som do kuchyne. Sedela na zemi a hrala sa so Špuntom. Vydýchol som a išiel naspäť hore. Ellie sedela na zemi a plakala. Kľakol som si ku nej a objal som ju.
„Neplač prosím.“ Pošepkal som. „Harry je debil. Prejde ho to.“ Zdvihol som ju a sadol si s ňou na posteľ. Oprela hlavu a moju hruď a vzlykla. Nechcem aby plakala . Bolí to.
„Prečo? Najprv hádka s Ianom teraz on... čo sa ešte dnes dozviem?“ pozrela na mňa.  Utrel som jej slzy a pobozkal.
„Len to že ťa milujem najviac na svete.“ Oprel som čelo o jej.
„Nesúhlasím. Ja ťa milujem viac.“ usmiala sa. Takáto nech stále. Nech sa stále smeje ako slnko na oblohe. 
„Nechcem sa hádať tak to nechám tak.“ Pokrčil nosom a buchla ma do ramena.
„Poďme dole.“ Postavila s a a išli sme za Diarou.

 NEW!! :D Časť som stihla napísať už včera.. Dnes ak stihnem by som mohla napísať ešte jednu ale radšej nič nesľubujem ;) nechajte sa prekvapiť :D Tak čo hovoríte? Časť taká viac oddychová či? Čo hovoríte na reakciu Iana? Páči sa vám? Vyjadrite sa prosím dlhým komentárom. 
HOPE U LIKE IT ♥ 

Dievča, ktoré si predstavujem ako Diaru len s kučeravými vlasmi a viac modrými očami no, a možno viac tmavšia ale nie moc :D

Možno Ellie ;)

3 komentáre:

  1. Perfektná poviedka. A tá Ianova reakcija bola prehnaná a neférová voči Elie a Zaynovi veď sa len milujú :D. Aaaaaaaaaaaa Cheryl a Liam dokonalý párik, tak strašne sa teším. Teším sa na ďalšiu. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak je to dokonalé :D a hej je taka oddychová :D a ako sa zachoval Ian tak to bolo hnustne :( :D blbec si neváži svoju sestru :D Boze Cheryl a Liam to je dokonale :333 úžasné :33 a Harry .... hmmmm ...... nwm co ma nato povedať

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Užastnáááá časť :D Ian mohol reagovať lepšie...dúfam že si po čase uvedomí že oni dvaja ku sebe patria :D Harry ma štve ale to už vieš :D :D a Liam a Cheryl dokonalé :D rýchlo daľšiu časť :D :D

    OdpovedaťOdstrániť