streda 6. novembra 2013

Help Me!

Neboj sa.       
Čakalo ma prekvapenie ale ja zdesenie keď sa mi hodil okolo krku HARRY! Odtiahla som sa hneď od neho a zamračila sa. Aby to nebolo pre neho nápadné objal aj Zayna. Ja som sa obzerala po tvárach. Nikoho okrem chalanov a Cheryl som nepoznala.
„Čo tu do pekla robíte?“ Zayn bol nahnevaný.
„Ellie poď so mnou.“ Chytila ma Cheryl za ruku a ťahala preč. Mlčky som išla a obávala sa o čo ide, keď musím odísť. Vošli sme do mojej izby.
„Cheryl kto sú tí ľudia?“ sadla som si na posteľ.
„lepšie bude keď sa na to nebudeš pýtať. Čím menej budeš vedieť, tak budeš v bezpečí.“ Otvorila moju skriňu. „Bol tu Eric. Priniesol ti veci čo si žiadala. Dovolila som si uložiť ich. Nevedel že si preč. Pozdravuje ťa.“ Zmenila tému.
„Ďakujem.“ Pousmiala som sa.
„Ty sukyn syn! Mojej rodiny sa ani nedotkneš.“ Bolo počuť Zayna až tu. Zľakla som sa. Pozerala som naliehavo na Cheryl.
„Zayn nie je jediný zlý. No, vlastne on je preto taký aby... je tu ešte jeden gang, ktorý je o mnoho horší. Chcú Zabiť Zayna aby sa dostali bližšie ku informáciám. Preto je Zayn taký aký je. Avšak ty ho poznáš aj v inom svetle, však?“
„Áno poznám ale.. Cheryl nerozumiem tomu.“ Pokrútila som hlavou.
„Zayn a ostatný tu prišli a prevzali ich “moc“ ktorú tu mali a získali viac. proste im všetko zobrali spolu s tvojím otcom. Spojili sa. Vyhnali ich a oni odišli. Prišli sa pomstiť.“ Povedala stručne. Počula som dobre? Môj otec.
„Môj otec? Ako je možné že sa teraz nenávidia, keď vtedy spolupracovali?“ nadvihla som obočie.
„Ďalej sa nevedeli dohodnúť. Po tom čo tvoji rodičia zomreli. Ian nevedel všetko a Zayn si myslel že ho zradil. Je to komplikované. Už sa to teraz nedá zmeniť.“ Prisadla si ku mne. „Nehovor Zaynovi že to vieš. Ani o tvojej rodine. Povedal mi to otec a žiadal ma aby to nik nevedel. Totiž to prikázal mi aby som ich strážila.“ Sklonila hlavu.
„Kde máš mamu?“ musím zistiť o mnoho viac. musím zistiť všetko. Musím sa všetko naučiť.
„Nemohla takto žiť. Odišla keď som mala 5 rokov.“ Riekla a venovala mi pohľad.
„Cheryl. Ako môžem byť v bezpečí keď sú tu oni? Budú sa chcieť pomstiť aj mojej rodine a to nedovolím. Musíš ma naučiť všetko čo vieš ty. Nebudem sa prizerať ako chcú zabiť moju rodinu.“ Chytila som ju za ruku.
„Nemôžem Ellie!“ pokrútila hlavou.
„Cheryl prosím. Nik sa o tom nedozvie. Určite Zayn teraz nebude doma. Naučím sa všetko tak ako treba a použijem to až vtedy, keď to bude nevyhnutné. Cheryl prosím.“ Nádejne som pozerala.
„Chceš aby som ťa naučila ako zabiť človeka?“ zamračila sa.
„Všetko.“ Pošepkala som.
„Ak sa to dozvie Zayn..“
„Už s tým nič neurobí.“ Prerušila som ju. „Bude neskoro keď sa to dozvie.“ Povzbudivo som na ňu pozerala.
„Tak dobre. Začneme v pondelok.“ Postavila sa.
„Ďakujem.“ Objala som ju.
„Idem dole.“ Pousmiala sa a odišla.
Prehrabala som si vlasy a išla do sprchy. Dala som si krátky župan a uterákom vysušila vlasy. Učesala ich a vzadu zapla štipcom. Natrela som si tvár krémom a vyšla do izby.
„Čo tu robíš?“ skríkla som. na mojej posteli ležal Harry.
„Zayn musel odísť a mňa poveril tým že ťa mám strážiť.“ Usmial sa.
„Som v poriadku! Môžeš odísť.“ Otvorila som skriňu.
„Prinúť ma.“ Zašepkal pri mojom krku. Otočil si ma ku sebe a oprel o police.
„Pusti ma.“ Pozrela som na neho.
„Povedal som čoskoro.“ Pobozkal ma na kľúčnej kosti. Zdvihol ma a prešiel ku posteli. Hodil ma na ňu a pritlačil ma.
„Niečo som povedala! Daj mi pokoj!“ pretočila som ho pod seba a postavila sa.
„Si tvrdohlavá. Druhý krát si dávaj pozor na jazyk. Chceš aby sa Zayn dozvedel o tvojom trénovaní?“ nadvihol obočie. To ticho. Odišiel už dávno. Počúval za dverami.
„Myslím že ti neuverí!“ Snažila som sa o to aby nevidel môj strach.
„Uvidíme.“ Pobozkal ma na pery a odišiel. Zhlboka som sa nadýchla.
Čo môže byť moja zbraň okrem boja? Sadla som si na posteľ a pozerala do zeme. Čo môžem ešte použiť?
Prešla som ku skrini. Vytiahla čierne džiny. Biele tričko s krátkym rukávom. Vlasy som dala do vrkoča. Jemný make up. Zišla som dole kde bola Cheryl.
„Musím to povedať Zaynovi.“ Povedala som rýchlo. Otočila sa ku mne.
„Čo?“ zamračila sa.
„Donútim ho aby ma trénoval on.“ Sadla som si ku nej.
„Prečo?“ nechápala.
„Po prvé nechcem aby si mala problémy. Po druhé keď o tom bude vedieť bude to istejšie.“ Pozrela som na ňu.
„Bol za tebou Harry?“ prikývla som.
„Styles. On je najzákernejší. Ide si za svojím dokým to nezíska. Vždy sa mu to zatiaľ podarilo.“ Sklonila hlavu. zháčila som sa. Chce mňa. Doparoma. Budem musieť byť opatrná.
***
Ležala som v posteli a pozerala do stropu. Celý čas rozmýšľam ako to povedať Zaynovi. Nahnevá sa? Podporí ma? Buchli vchodové dvere. bolo jasné že prišiel on. Utekala som dole. Bol nahnevaný. Ešte som ho takého nevidela.
„P-potrebujem s tebou hovoriť.“ Povedala som opatrne. Pozrel na mňa. Prikývol a išiel hore. Vošli sme do izby. Hodil kľúče na stolík a venoval mi pozornosť.
„Chcem sa naučiť bojovať.“ Povedala som na rovinu. Začal sa smiať.
„Čo prosím?“ Nadvihol obočie.
„Chcem byť ako ty!“ zamračila som sa.
„NIE!“ postavil sa.
„Prečo?“ ešte viac som sa nahnevala.
„Lebo si.. Nie to nejde.“ Pokrútil hlavou.
„Ak ma to naučíš ty. Budem silná.“ Prisadla som si ku nemu. „Zayn chcem ti pomôcť. Sedieť tu a báť sa o teba mi nepomôže. A nemusím ti pomôcť iba svojou silou ale aj telom. Som žena.“ Chytila som ho za ruku. „Môžem opantať hocikoho.“ Pošepkala som mu pri uchu.
„Chceš robiť kurvu?“ pozrel na mňa prekvapene.
„NIE! Chcem byť tvoja partnerka. Spoločne dokážeme viac ako sám. Máš chalanov ale o nich všetci vedia. O mne? Možno to že som Ianova sestra. Ak to vedia. Môžem byť tvoj zdroj. Zayn. Uvažuj. Môžem ti pomôcť.“ Postavila som sa. Začal uvažovať. Tuho lebo ani nežmurkol.
„Ak sa ti niečo stane...“ povedal po 10 minútach. „Neodpustím si to.“
„Bojíš sa o mňa?“ prekvapene som pozrela.
„Nechcem mať problémy aj s Ianom. Je to jedno. Iba sa bojím.“ Mlel jedno cez druhé a vôbec som mu nerozumela.
„Neboj sa.“ Usmiala som sa. Postavil  sa predo mňa a pobozkal ma. Šermoval jazykom v mojich ústach a ja taktiež v jeho.
„Inak chcem vodičák.“ Povedala som pomedzi bozky.
„Ten ti zoženiem raz dva.“ Zažgeril sa. „Vieš šoférovať?“ ľahol si so mnou  na posteľ.
„Áno.“ Pobozkala som ho.
„Som čo raz viac a viac prekvapený. Myslel som si že si iba dievčatko čo sa bojí.“ Zasmial sa.
„Toto je len začiatok.“ Pozrela som na neho vážne.
Čiastočne mal pravdu. Bojím sa ale musím sa naučiť byť silná. Naučím sa to. Pri ňom určite. Nedovolím aby som prišla o rodinu a o neho. Už nemôžem prísť o nikoho. Naučím sa všetko a budem sa biť o to čo je moje zubami, nechtami.
Medzi tým budem musieť ešte vyriešiť jeden problém. Harry Styles. On chce mňa? Chce ma získať? Uvidíme kto s koho. Začal on ja dokončím. Nebude si robiť čo sa mu zachce. Za všetkými týmito vecami, ľuďmi je faloš. Musím sa ju preto naučiť aj ja.

„Musím ísť.“ Pobozkal ma na čelo a postavil sa.
„Budem tu.“ Usmiala som sa. Zobral si bundu s vecami a zmizol. Cez balkón som prebehla do mojej izby. Natiahla som na seba kožienku a zobrala mobil. Vybehla som na chodbu. Buchli vchodové dvere. So Cheryl sme sa zrazili pri schodišti dole.
„Kam ideš?“ prezrela si ma.
„Ideme.“ Potiahla som ju za ruku ku dverám. Obula som si biele NIKE botasky. Cheryl sa obliekla.
„Zober kľúče od auta.“ Pozrela som na ňu a otvorila dvere.
„Ellie!“ zastavila ma.
„Viem že vieš kam šiel Zayn. Ideme za ním.“ Povedala som prísne.
„Tam nemôžeme ísť.“ Ustúpila.
„Cheryl!“ zhúkla som. zobrala som jej kľúče.
„Tak dobre.“ Zobrala si ich naspäť.
Na čiernom BNW sme išli tam kam som žiadala Cheryl. S neistotou pridávala na plyn. Zastavili sme v čiernej ulici.
„Tam oproti. Je tam sklad kde sa má stretnúť..“
„S nimi.“ Dokončila som to. Vystúpila som.
„Ellie, kam ideš?“ zastavila ma.
„Idem sa len pozrieť.“ Prekrútila som očami. vyšla som na chodník a Cheryl išla so mnou. Prešli sme na druhú stranu. Ja som sa postavila z jednej strany a Cheryl s druhej.
„O zbraniach nebola reč.“ Začula som Zayna.
„Ani ty si to nedodržal. Teraz ju odhoď!“ Povedal neznámy.
Začala som sa triasť. Zbraň sa objavila pri mne. Zdvihla som strieborný kov do ruky a pozrela na Cheryl. Začali ho mlátiť. Namierila som zbraň na jedného z nich. Prečo je sám? Prst som priložila ku spúšti a stlačila. Zavrela som oči. Modlila som sa aby som trafila správne alebo vôbec.
Zayn POV
Vošiel som do ulice ktorá viedla do skladišťa.
„Vitaj.“ Povedal Nathan pri mne so zbraňou na čele. Vybral som moju a namieril na neho.
„To by som ti neradil.“ Ozval sa Luke.
„O zbraniach nebola reč.“ Povedal som nahnevaný.
„Ani ty si to nedodržal. Teraz ju odhoď.“ Povedal Nathan. Položil som zbraň na zem. Prišiel Luke ku mne a odkopol ju preč. Nathan mi vrazil a ja som spadol na zem. Kopali do mňa. Počul som výstrel. Dorazilo to Luka na zem. Niekto ho trafil rovno do brucha. Nathan sa strhol. Využil som to a kopol mu do ruky v ktorej držal zbraň. Spadla na zem. Postavil som sa a vrazil mu do tváre. Spadol na zem a kopol som ho. Zobral som zbraň a namieril mu ju ku spánku.
„Pozdravujem Jeymiho!“ vpálil som rovno do neho. Luke pomaly krvácal čo znamenalo že zomrie tak či tak. Nechcel som ho nechať trápiť. Nerobím to. Stupil som mu na ranu a vystrelil do srdca. Skonal rovnako ako Nathan.
Otočil som sa aby som zistil kto to bol. Kráčala ku mne žena. Myslel som si že je to Cheryl ale dlhé vlasy ma zmiatli.
„Zayn.“ Bola to Ellie. Ona vystrelila? Naozaj o nej nič neviem.  Silno som ju objal okolo krku.
„Čo tu robíš?“ pošepkal som.
„Ja sama neviem. Proste som chcela vidieť čo robíš.“ Rozplakala sa. Pevnejšie som ju zovrel v náruči. „Prepáč.“ Vzlykla.
„Všetko je  v poriadku. Poďme domov.“ Odtiahol som sa od nej ale stále držal jednou rukou.
„Hneváš sa na mňa.“ Nebola to ani otázka ale oznámenie. Nebola to pravda. Nehneval som sa. Za prvé zachránila mi život a za druhé musí vedieť aká je moja práca keď chce byť ako ja.
„Nie. Nehnevám.“ Pobozkal som ju do vlasov.
Na chodníku bola Cheryl. Akoby pre dýchavala čo videla. Aj ja som stále zaskočený čo urobila Ellie. Nečakal by som to od nej. Išiel som ku môjmu autu a pomohol jej nastúpiť. Zapol som jej pás a tiež nastúpil. Pozeral som na ňu zatiaľ čo som štartoval. Vyšiel som z uličky a namieril si to rovno do vili. Celý čas bola ticho. Snažila sa neplakať moc nahlas. Ani sa jej nečudujem. Prakticky zabila človeka, ktorého som ja dorazil. Tiež som bol v menšom tranze, keď som prvý krát zabil. Celú noc som kvôli tomu nespal. Potom to už išlo samo.
„Hej už je dobre.“ Chytil som ju za koleno. Nič nepovedala iba potiahla nosom.
Zastal som v garáži. Cheryl bola už tu. Vystúpil som a ona ma nasledovala. Znova som ju objal okolo pásu a vošli sme dnu. Sadla si na poličku aby sa vyzula. Zobliekol som jej bundu a zavesil ju na vešiak. Chytil som ju za ruku. Konečne na mňa pozrela. Zamračila sa keď s ma prezerala.
„Zayn, ty krvácaš.“ Chytila ma jemne za čelo. Ani som si to poriadne neuvedomil.
„To prejde.“ Chytil som jej ruku a pobozkal ju na chrbát ruky. Vošli sme do obývačky.
„Ošetrím ti to.“ Pustila ma a išla po lekárničku.
„Ty vyzeráš!“ prisadol si Harry. Nemal som teraz na neho chuť.
„Nádhera, ja viem.“ Odsekol som a postavil sa.
„Ellie sa chce poza tvoj chrbát stať mafiánka.“ Povedal bezočivo. Otočil som sa ku nemu.
„Myslíš že o tom neviem? Sama ma požiadala aby som ju učil!“ odsekol som. Ostal prekvapený. „Nesnaž sa o nič Harry.“ Zamračil som sa.
„Zayn.“ Prišla naspäť Ellie. Sadol som si na sedačku oproti Harrymu. Priložila mi na ranu vatu. Sikol som lebo to zaštípalo.
Ellie sa zasmiala. „Si chlap nie?“ pozrela na mňa a znova na moje čelo. Jemne mi po tom prechádzala. Pozoroval som ju. Harry sa postavil a odišiel.
„Naozaj ťa už nič nebolí?“ pozrela znova do mojich oči.
„Nie.“ Pokrútil som hlavou.
„Zajtra máš ísť ku doktorovi.“ Sadla si vedľa mňa.
„Musím. Je mi fajn.“ Otočil som sa ku nej hlavou. Iba mykla plecom. „Dobre, pôjdem.“ Pousmial som sa.
„Ideme si ľahnúť?“ pohladkal som ju po chrbte.
„Choď. Ja to tu upracem a prídem.“ Pobozkal som ju a išiel hore. Keď som prišiel do izby, preobliekol som sa do teplákov a ľahol si.  
Ellie POV
Zobrala som lekárničku a išla ju odniesť na miesto do kuchyne. Do pohára som si naliala čistú vodu a na raz ho vypila. Opláchla som ho a položila vedľa umývadla. Išla som hore do izby. Preobliekla som sa do pyžama. Biele tričko a biele šortky. Odmaľovala som sa a rozpustila vlasy. Zobrala som deku a išla na balkón. Obalila som sa dekou a sadla si. Nadýchal som sa a vydýchla.

„Myslel som že prídeš ku mne.“ Prisadol si  Zayn s dekou. Oprela som sa o neho a sedeli sme spoločne.    Dnes ešte jedna ;) Tak?? Čo si myslíte o Ellinom návrhu byť ako Zayn? Páči sa vám to? Vadilo že v predchádzajúcej časti bola väčia erotikuš scéna? Neviem, ale myslím že v ostatných častiach jej niekedy bude viac ;) :D A kedy si povedia že sa ľúbia? NEVIEM!! :D Sama to neviem. Uvidíme. Nechám sa prekvapiť sama ;) 
Ako vždy okomentujte. vyjadrite svoj názor. ;)
HOPE U LIKE IT ♥    
        
            

2 komentáre:

  1. Elie a mafianka dokonalé. A s tou erotykou si to až tak neprehnala :D. Teším sa na ďalšiu. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonale :D Ellie a mafianka huste ! :D aaaaaaaaaa tesim sa na dalsiu :D

    OdpovedaťOdstrániť