sobota 9. novembra 2013

Help Me!

 Bum
Sedela som v aute na známej ulici. Zvierala som volant. Už meškal. Pozerala som pred seba. Odbočilo tu auto a zasvietilo rovno na mňa. Veľký Rang Rover má iba on. vydýchla som si. Zobrala som zbraň a vystúpila. On vystúpil s obrovským úsmevom. Prevrátila som oči.
„Pomôžeš mi?“ nadvihol obočie. To čo doniesol tang keď mu treba pomôcť. Nie iba bombu. Prišla som ku nemu.
„Je nastavená na 5minút. Ideš ty alebo ja?“ pozrel na mňa keď mi podal tlačidlo červenej farby.
„Bude lepšie keď pôjdeme spolu nie?“ nadvihla som obočie.
„Ako chceš kráska.“ Znova sa usmial. Zastrčil si do nohavíc zbraň a vybral menšiu -väčšiu krabičku.  Išli sme zadným vchodom. Išla som prvá.
„Kam?“ otočila som sa ku nemu.
„Najlepšie na prvé poschodie do stredu.“ Obišiel ma.
„Je to zaručené že to vyhodí do vzduchu celú budovu?“ pozrela som na neho nedôverčivo.
„Myslím že som skúsenejší ako ty.“ Podišiel ku nejakej skrinke a otvoril ju. Skrútil predmetom. Išla som sa pozrieť čo urobil bolo tam napísané PLYN.
„Uzáver na plyn. Aby si si bola viac istá!“ žmurkol na mňa. Všade bolo ticho. Išli sme po schodoch. Vošli sme do odomknutých dverí.  Harry to položil na stôl. Zobral mi vec kde bol červený gonbík a stlačil ho.
„Utekaj.“ Strčil do mňa. Už bolo cítiť všade plyn. A to by nestačilo na to aby niekto nevyšiel. Mieril na Harryho. Bola som rýchlejšia ako on. Bolo to v ňom. Zišli sme dole a za nami išli ďalší. Začala sa prestrelka.
„20 sekúnd.“ Skríkol. Išli sme ku zadným dverám.
Posledný krát vystrelil Harry. Utekali sme čo najrýchlejšie. Vyznel výbuch. Obrovský tlak nás odhodil aspoň o 5 metrov dopredu. Dopadla som na zem. Narazila som si lakeť. Harry tiež nevyzeral najlepšie. Pritisol sa na mňa a chúlil sa tak aby ma zakryl svojim telom. Hlavu dal ku mojej. Ako keby strieľali ohňostroje. Len tento bol jeden a rýchly.  Pomaly sme sa pozreli. Všetko horelo. Chytil ma za ruku a pomohol mi postaviť sa. Hypnotizoval ma pohľadom.  Pohladil ma po tvári a vtedy ma aj pobozkal. Pripadala som si ako v nejakom kriminálnom filme. Všade naokolo oheň a pozostatky tiel či budovy. Objala som ho okolo krku a on mňa okolo pásu. Pritisol si ma bližšie ku sebe a pevne stisol. Oblizla som mu pery a vkĺzla dnu jazykom. Teraz budem ja  tá neodolateľná.  Chcem ho teraz hneď a tu! Odtiahla som sa na pár milimetrov.
„Chcem ťa!“ zavrčala som. nadvihol ma. Nohy som obmotala okolo jeho pásu. Chytil ma za zadok a stisol ho.
„Myslím že v aute to nebude pohodlné.“ Oprel ma o to moje.
„nechcem čakať dlho.“ Pustil ma na zem. Nastúpila som do svojho a on do svojho auta. Vycúval. Išla som rovno za ním. Šli sme veľmi rýchlo. Išli sme asi 5 minút keď zastal. Vystúpili sme.
„Môj byt s mnohých.“ Opäť sa na mňa prilepil.
Vzal ma na ruky a išiel dnu. Odomknúť som musela keď ma držal na rukách. Odomkla som dvere od bytu. Vytiahla som kľúče a hodila ich o zem. Jednou nohou ich zabuchol a surovo ma oprel o stenu. Nedočkavo som si vyzliekla kožienku. Chytil lem môjho tričko a hodil ho o zem. Rukami som zašla pod jeho tričko a prechádzala nimi všade. Nadvihol si ma a išiel inde. Pustil ma a ja som spadla na mäkké periny. Vyzliekla som mu tričko. Ohla som chrbát a letela aj podprsenka. Do svojich veľkých rúk chytil obe prsia a začal ich masírovať. Z úst mi vyšiel menší ston ktorý umlčal bozkom. Stlačil ich. Prsty som zaryla do jeho chrbta. Prešiel na môj krk kde objavil moje slabé miesto. Prišiel na to keď som zase vzdychla.  Bozkával každý kúsok môjho vrchného tela. zastal pri džinoch. Rozopol gombík so zipsom a stiahol ich naraz. Perami sa pritisol na členky a išiel pomaly na hor. Zastal na stehne vnútornej strany. Tam zanechal  svoju značku. Cucflek. Čo to robí?! Ale musím uznať že sa mi to páči. Rukou išiel ku nohavičkám a začal ma dráždiť. Pomaly sa vrátil ku mojím perám. Prevalila som ho pod seba. Zahryzla som mu do spodnej pery a potiahla. Ostalo tam trochu krvi. Olízala som ju. Prešla som na jeho krk až na dol. Pomaly som mu stiahla nohavice.  Prešla som jednou rukou po jeho pýche. Hrča sa o niečo zväčšila. Perami som zastala na jeho hrudi kde som mu nechala červenú škvrnu. Vydarila sa mi dobré na prvý krát. Pobozkala som ho a ruky vplietla do jeho vlasov. Nie že by mi nohavičky dal dole ako nohavice. Nie on ich roztrhol na bokoch a odhodil preč. Pretočil ma na spod. Nohu som dala na jeho chrbát. Vkĺzla pod jeho boxerky a vyzliekla ich. Čakala som ale on zastal. Zo zeme zobral nohavice a vytiahol s nich veľmi pre nás dôležitú vec. Odhrýzol papierik a nasadil si ochranu. Pobozkal ma a ani som poriadne nepocítila že vošiel dnu. Počkal kým si zvyknem na jeho dĺžku. Pomaly sa začal pohybovať. Tempo po chvíli zrýchľoval a zrýchľoval. Oprel sa o lakte, svoju hlavu pritisol ku môjmu krku. Každým pohybom trafil môj bod G. Chcela som viac. Doslova som ho o to prosila. Ohla som chrbát a prsty zaborila do perín.
„Si tak dokonalá.“ Zavrčal mi pri uchu. Nezmohla som sa na žiadne slovo aby som mu protirečila okrem  hlasných stonov a on ma nasledoval.
Schmatol drevené čelo postele. Myslela som si že ide maximum ale potom začal ešte viac prirážať. Posteľ sa triasla a moje telo s ňou čím som mu dopomohla. Myslela som že vybuchnem na mieste. Prirazil pár krát a moje svaly v tele odumreli. Zasiahol ma pocit blaženosti.
„HARRY!!“
„ELLIE!“ skríkli sme na raz.
Ruky som vplietla do jeho vlasov keď aj on dosiahol vytúžený orgazmus a skonal na mojej hrudi. Naše spotené tela sa o seba prilepili. Pobozkala som ho na mokré čelo. Podvihol si ma a rukami uväznil moje telo. bozkával ma medzi prsiami až na hore. Narazil na moje pery a slastne ma pobozkal. Potiahla som ho za kučery a potom objala okolo krku a pritisla bližšie ku mne.  Takéto niečo som ešte nikdy nezažila. Ani pri Zaynovi ani a ani vtedy keď som prišla o moju česť. Práve som si na to spomenula a to nebolo dobré. Zamračila som sa. Odtiahla som od seba Harryho.
„Deje sa niečo kráska?“ pozeral na mňa.
„Nie iba.. nechaj to tak.“ Usmiala som sa aby sa ma na nič nepýtal. „Bol si úžasný.“ Pobozkala som ho.
„Ty viac.“ ľahol si vedľa mňa. Otočila som sa mu chrbtom. Objal ma okolo pásu a pritisol ku sebe. Kým on pokojne zaspal ja som myslela na všetko možné.
Ani sa mi len nesnívalo že sa mi okrem Zayna bude páčiť aj niekto iný. Priťahovať ma ku sebe tak ako on. Nebolo vo mne ani kúsok hanby. Zrady voči nemu. Naopak cítila som sa veľmi dobre. Bála som sa toho. Nevedela som čo to znamená. Páčilo sa mi to až moc. Viac ako sex so Zaynom a tých bolo viac a tento len jeden. Vášeň porazia lásku a viac som si nemohla pomôcť. Alebo milujem obidvoch?

Harry si pokojne odfukoval. Dala som preč jeho ruku s môjho tela a postavila som sa. Obliekla som si veci až na nohavičky keďže mi ich roztrhal. Zobrala som kľúče od auta a po špičkách vyšla s bytu.
Nastúpila som do auta a čo najrýchlejšie išla domov do vily. Je to vlastne môj domov? Môžem ho tak nazvať? Nebolo by lepšie väzenie? Nie to nie aj keď odísť môžem iba so Zaynom alebo jedným s nich. Nikdy sama.
Zaparkovala som v garáži a ešte dlho tam sedela. Premýšľala som nad celý dňom, čo sa stalo. Skoro som znova stratila Erica. Tento raz to nebolo kvôli Zaynovi ale iným. Hnusný bastardi, ktorý sa nevedia zmieriť s prehrou. Že som takmer umrela ja, ak by nebolo Zayna, ktorý ma na všetko pripravil. Mohla som stratiť jeho ak by som tam nebola alebo by som zomrela druhý krát ja, ak by tam nebolo Zayna. Hádka s Ianom, ktorá bolela. Berie ma ešte vlastne ako sestru? Má ma rád ako predtým? Bolí to. Ublíži mi to ešte viac keď mi povie to čoho sa bojím. Možno je lepšia neistota lebo verím aj v to dobré. Ďalej výbuch. O pomoc som požiadala Harryho lebo by mi nik iný nepomohol. Ďalší mŕtvy. Zabila som ich mojou zbraňou a ostatný zomreli vo výbuchu. A nakoniec? Sex či milovanie s Harrym. Neviem to nazvať správne. Bol to nezáväzný sex, ktorý vznikol z toho adrenalínu a strachu o život? Alebo z túžby, ktorú máme obidvaja a vyplávala na povrch či láska? Ako to mám nazvať. Láska? Vášeň? Nad týmto budem ešte dlho uvažovať. A ešte ku tomu žiadna previnil osť z toho čo som urobila. Žiadna úzkosť vo vnútri že som zradila Zayna.
Ak by som nežmurkla necítila by som slzy čo mi stekajú po lícach. Utrela som si ich. Potiahla som nosom. Zobrala som mobil, zbraň s kľúčmi od auta a vystúpila som. vošla som do domu. Všade bola tma. Vyzula som sa a pomaly išla hore do izby. Vošla som do svojej izby rovno na balkón. Aj keď som už bola von až teraz som sa poriadne nadýchla a vydýchla vzduch. Je iný ako v meste. Sadla som si na hojdačku do tureckého sedu. Pribehol ku mne aj špunt, ktorého som  izbe nevidela. Tam potom odkiaľ? Obzrela som sa. Zaynove balkónové dvere boli otvorené. Prehrebla som si vlasy a išla dnu. Ležal v posteli otočený tvárou ku mne. Spal. Jeho tmavá pokožka v mesačnom svetle je dokonalá. Bez akýchkoľvek starostí spal. Je krásny, nevinný. Sadla som si ku nemu a pozorovala ho. Vystrela som ruku. Dopadla na jeho teplé líce. Jemne som ho pohladila. Ani sa nepohol. Bolo to lepšie. Pobozkala som ho na líce a vyšla naspäť. Špunt ležal na hojdačke. Sadla som si ku nemu a škrabkala som ho všade. Vôbec som necítila únavu. Presedela som takto zvyšok noci. Žiadny pocit únavy. Nad ránom, keď začalo vychádzať slnko. Postavila som sa a išla do sprchy. Vyzliekla som všetko a hodila do koša na prádlo. Pustila som kohútik horúcej vody a zmiešala so zimnou. Vošla som dnu a zavrela sklenené dvere. zobrala som sprchový gél a aplikovala ho na telo. Potom som si naniesla šampón. Popri tom som si končekmi prstom masírovala hlavu. Zmyla som všetku penu. Zastavila som prúd vody. Otvorila som dvere a vyšla odtiaľ para. Utrela som sa a dala na seba hodvábny župan. Vyfénovala som vlasy a učesala. Rovno som si aj umyla zuby.
Vrátila som sa do izby. Otvorila skriňu a hrabala sa medzi poličkami. Vytiahla som šortky a biele tričko. Najprv som si dala červené spodné prádlo a na vrch veci. Vlasy som dala do vrkoča a ľahla som len tak na posteľ. Zapla som telku. Špunt sa ku mne pritúlil. Opäť som ho hladkala a popri tom pozerala film.
Zayn POV
Prevalil som sa na druhú stranu a otvoril oči. Už bolo vidno. Slnko prenikalo do mojej izby. Postavil som sa a ponaťahoval telo. išiel som na záchod a umyl si zuby a tvár zimnou vodou. Pozeral som na svoj odraz v zrkadle. Nebojím sa priznať že som narcis, viem že som. išiel som zavrieť balkónové dvere ale začul som zvuk. Vyšiel som von a nakukol. Na posteli ležala Ellie. Ako dlho je už hore? Išiel som ku nej.
„Dobré ráno.“ Usmial som sa.
„Aj tebe.“ Pozrela na mňa a jemne sa pousmiala.
Nahol som sa ku nej a pobozkal ju. Prečo bozkávanie s ňou je iné?  Ľahol som si ku nej. Hlavu presunula na moju hruď a objala ma. Ja som ju tiež objal a pritisol ku sebe. Preplietla si so mnou nohy a ďalej sa venovala telke. Nič zaujímavé tam pre mňa nebolo. Aj tak som pozoroval len ju. Cítil som ako pravidelne dýcha ale srdce jej bilo moc rýchlo. Je možné že to spôsobujem ja?
„Ostaň tu. Idem pripraviť raňajky.“ Pošepkal som. Odtiahla sa odo mňa. Zaujatá filmom iba prikývla.
Zišiel som schody. Vošiel do kuchyne kde nik nebol. Pochopiteľne keď tu bývam sám teraz s Ellie a občas tu niekto prespí. Vytiahol som vajíčka a urobil praženicu. Urobil som dva čaje a položil ich na tácku s jedným väčším tanierom a dvoma vidličkami.
„Zayn.“ Vtrhol dnu Liam. Takmer som sa zľakol.
„Čo je dôležité takto z rána?“ otočil som sa ku nemu.
„Jeymiho budovu niekto vyhodil do vzduchu. Myslím že všetci čo tam boli zahynuli.“ Povedal rýchlo a posadil sa.
 „Doparoma. Ako to vieš?“ posadil som sa tiež.
„Bolo to v správach a aj v novinách. Neskoro v noci výbuch v Londýne. Nikto nevie ako. Všetko je na ruby.“ Pozeral na mňa vážne.
„Kto je tak dobrý že by zahladil stopy?“ pozrel som na stôl.
„Myslíš že to bol niekto od nás?“ zamyslel som sa.
„Dosť možné.“ Odpovedal som.
„Ty robíš raňajky aj pre Ellie?“ zmenil tému. Pozrel som na tácku.  Začal som horieť v tvári.
„Toto mi na teba nesedí Zayn. Robiť raňajky dievčaťu. Ak by som ťa nepoznal povedal by som že si do nej buchnutý.“ Zachichotal sa. Mne to smiešne neprišlo. Pozrel som na neho a on zvážnel.
„Len mi nehovor že sa ti páči.“ Preglgol som.
Ak nepoviem jemu pravdu o tom čo pociťujem keď som s ňou tak komu potom. S Liamom som najlepší kamarát. Spoznal som ho keď som tu prišiel. Až neskôr prišli chalani. On je jediný, ktorému verím.
„Ja neviem Liam.“ Vzdychol som.
„Si pri nej iný. Moc som si to nevšímal.“ Prehovoril po chvíli. „Ako sa cítiš s ňou?“ pozrel mi do očí.
„Som šťastný?“ prižmúril som oči. Ako to opísať lepšie? Chytil sa za ústa.
„Nepochybujem že si ju pobozkal. Ako si to prežíval prvý krát?“ spomenul som si na nás prvý bozk vonku na moste.
„No... bol som .. cítil som sa dobre... mal som zimomriavky a keď som sa od nej odtiahol nevedel som čo robím. Bol som zmätený.“ Oblízal som si pery.
„Miluješ ju.“ Oprel sa o stoličku.
„Čo prosím?“ nadvihol som obočie.
„Miluješ ju!“ zopakoval. Na tvári mal menší úškrn. On sa mi vysmieva? A ja ju milujem?
„A to si kde vzal?“ zaťal som čeľusť.
„Z tvojich pocitov. Ja som bol zamilovaný. Viem aké to je. Miluješ ju.“ Usmieval sa ako mesiačik na hnoji.
Má pravdu. Milujem Ellie. Ak by mi to Liam nepovedal nevedel by som to. Nevnímal som to. Videl som ju len ako dievča, ktoré sa mi páči. Ako aj iné. Nie tak že ma priťahuje a že ju milujem. Aby bola v mojom živote jediná? Keď som tu prišiel hovorili mi že muži ako my sa nikdy nezamilujú. Nedáva mi to zmysel. Ja a zamilovaný? Vážne? Áno! Som zamilovaný do toho dievčaťa, ktoré ma čaká hore. Mal by som byť šťastný nie? Prečo nie som? Našiel som dievča svojich “SNOV“. Hovorí sa to tak nie? Prečo sa tomu môj mozog bráni? Z jeho pohľadu zamilovaný nechcem byť. A stej druhej strany? Moje vnútro skáče meter dvadsať. Som šťastný že to konečne viem. Že viem čo cítim. No, neviem na čom som. Čo cíti ona? Nad týmto budem ešte dlho rozmýšľať!
„Vychladnú ti raňajky.“ Luskol mi pre očami Liam. Smial sa ako pripečený. Tak by som sa mal tváriť ja nie on!
„Dobre.“ Postavil som sa. „A prestaň sa smiať!“ ukázal som na neho prstom. Zdvihol ruku na obranu.
Zobral som tácku a išiel hore. Zastal som pred dverami. Nesmiem jej to dať najavo. Určite je to nepoviem hneď. Už budem vedieť že aj ona ku mne niečo cíti. Možno to poviem. Určite nie však hneď.
Otvoril som dvere. usmiala sa keď sa na mňa pozrela. Až teraz som si všimol vibrovanie v mojom bruchu. Vždy keď ju vidím ako sa smeje sa to deje.
„Dobrú chuť.“ Položil som to na posteľ. Sadla si do tureckého sedu. Ja taktiež oproti nej.
„Ďakujem. Tebe tiež.“ Zobrala vidličku a dala si sústo do úst.
„Prišiel niekto?“ odpila si z čaju.
„Áno Liam. Niekto vraj v noci vyhodil do vzduchu Jeymiho budovu.“ Pozrela na mňa a zabehlo je.
„Si v poriadku?“ pozeral som na ňu. Nahodila divný výraz.

„Ide o to že tú budovu som vyhodila do vzduchu ja...“ sklonila hlavu. Ako? Čo sa ešte dnes nedozviem okrem toho?! Že dievča ktoré milujem je možno horšia ako ja....
SO... NEW!!! :D :D Hmmmmmmm? Neviem. Čo hovoríte na Harryho a Ellie? Na Zayna a Ellie? JE to ako bermudský trojuholník. :D :D Či? Vyjadrite svoj názor. :D :D 
HOPE U LIKE IT ♥ 


2 komentáre:

  1. Dokonale :D podla mna to s Harrym bola jednorazovka asi nwm :D a Ellie so Zaynom super :D tesim sa na dalsiu :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektná poviedka. Ale ako napísala Lucia aj podľa mňa to s Harrym bola jednorázovka. No konečne :D Zaynovi došlo že Elie miluje a ja som si myslela že na to budem musieť čakať celú večnosť. :D. Teším sa na ďalšiu. :). B. J.

    OdpovedaťOdstrániť