utorok 12. novembra 2013

Help Me!

Už nie!
Ellie POV
Hodila som mobil na posteľ a so skrine vytiahla čisté veci. Niekto vtrhol dnu. Nakukla som spoza dverí od skrine. Doširoka sa na mňa usmieval Zayn.  Zahralo ma to v celom tele a hlavne pri srdci. Tej jeho perfektný úsmev. Podišiel ku mne a pritlačil ma moje boky. Zavrel skriňu . oprel ma o ňu a začal ma bozkávať. oddala som sa mu celá. Konečne sa chlapec spamätal. Bude opäť so mnou jedno telo. konečne!  Stlačil mi zápästia a zdvihol ich nad hlavu. bolo mi to jedno. Teraz mi to bolo úplne jedno.  Presunul sa na môj krk a z úst mi vyšiel menší ston.  Jednou rukou mi držal ruky nad hlavou a druhou ma držal za krk.  Začal pomaly ísť nižšie.  Zastal pri mojom zadku a stlačil ho. Znova som vzdychla od slasti. Opäť ma pobozkal na pery.  Druhou rukou ma objal  tiež pod zadkom a nadvihol ma. Obmotala som nohy okolo jeho pása. Teraz rukami prechádzal po mojom chrbte. Prsty som vplietla do jeho vlasov a potiahla ho za ne.  Išiel so mnou do kúpeľne. Položil ma na zem a zobliekol mi lambadu. Podprsenku som nemala takže nemal problém.  Začal mi masírovať prsia a popri tom ma bozkával. Šermoval mi jazykom v ústach. Ruky som vsunula pod jeho tričko a ťahala hore. Na malú chvíľu sa odtiahol a tričko opustilo jeho telo úplne. Zhodila som ho vedľa seba a ďalej sa mu venovala. Objala som ho okolo krku a náruživo ho bozkávala.  Zachytil sa o len mojich šortiek a stiahol ich dole. Dráždil ma cez nohavičky. Nechty som zarylo do jeho chrbta. Nadvihol ma a vošiel pod sprchu.  Vyzliekli sme aj posledné kusy oblečenia.  Zayn pustil príjemne horúcu vodu.  Bolo to príjemné, veľmi príjemné.  Menšia predohra bola dokonalá. Navzájom sme sa umyli. Vyšiel so mnou  von. Zobral uterák a celú ma utieral. Popri tom ma hypnotizoval pohľadom.  Vysušil mi aj končeky vlasov. Uterákom prechádzal po mojom chrbte. Zastal na lopatkách a uterák mi obvinul okolo tela. pobozkal ma na čelo. On si iba uterák dal okolo pása a naďalej sa venoval mne.  Zobral hrebeň a vplietol ho do mokrých vlasov. Prekvapilo ma aký bol jemný a starostlivý. Užívala som si to najviac ako sa dalo. Vedel aj že vždy po umytí sa natieram jablkovým telovým mliekom. Zobral tubu a obsah znej si dal na dlaň. Sadla som si na záchodovú misu. Išiel od nôh cez ruky. Prestal na ramenách. Uterák odhodil a natrel mi chrbát, brucho a krk či prsia.  Zobral ma do svojho náručia a vyšiel von.  Položil ma na posteľ a od členka ma začal otláčať pery smerom na hor. Zastal na mojich perách. Oblízala som mu špičku jazyka a spojila znova naše pery. Bol tak jemný.  Opatrne do mňa vošiel.  Chvíľu čakal a potom začal pomalým tempom.  Mala som celý čas zavreté oči a z úst mi utekali stony.  Hlavu sklonil ku môjmu krku. Išiel čo raz rýchlejšie. 
Bolo to až moc krásne.  Nikdy som sa nezamýšľala že to bude s ním takéto. Cítim ako keby to nebol len sex. Mám pocit že sa milujeme. Áno, to je ten správny výraz na toto. Milovanie dvoch ľudí z rozdielom že to je iba z jednej strany. Iba mojej strany. Možno to robí len preto aby vynahradil všetko za posledných pár dní.  Menšie hádky a obchádzanie ma.
Prehla som sa v chrbte, prsty vplietla do mojich vlasov a potiahla za ne. Neuveriteľné tempo. Myslela som si že viac už nejde ale ono to išlo. Už som cítila tlak v mojom tele. Vybuchlo to. Ruky som hodila na posteľ a vykríkla Zaynove meno tak ako on moje. Pobozkal ma na pery a prevalil sa vedľa. Pre dýchala som to všetko a otočila sa na bok.  Podoprel si hlavu a skenoval ma svojimi tmavými očami. zreničky mal rozšírené. Jedným prstom prešil po mojom líci a prameň vlasom mi zastrčil za ucho.  Hanblivo som sa usmiala. Pozerala som na neho cez mihalnice.  Tiež sa usmial a očaril ma jeho bielymi zubami.
Uvedomila som si jednu vec. S Harrym som bola len preto, že mi chýbal on. chýbali mi jeho dotyky. Chýbalo mi jeho teplo. Jeho vôňa.  Bola som s ním len preto aby som nebola sama. Utešoval môj smútok. Utekala som pred pravdou. Bez neho nemôžem žiť.  Potrebujem ho ako včela med. Milujem ho. Len a len jeho. Je láska môjho života.  Musím to ukončiť. Musím skončiť úlety s ním. Už nikdy. Zajtra mu to poviem. Áno, presne zajtra. Zayn tu nebude. Budem mať čas mu to vysvetliť. Počítam že nebude súhlasiť. Musím sa poriadne pripraviť na hádku s ním. Určite to nebude obyčajný rozhovor ale výmena názorov a len hádka. Už nikdy nebudem hlúpa. Teraz sme už spolu a dúfam že to bude na dlho.
Pozorovala som ho celý čas. Skenovala som každý kúsok jeho odkaleného tela.  je vôbec možné že tento chlap je so mnou. len so mnou v jednej posteli. Pred pár minútami som sa s ním milovala. Nepochybujem, že každá žena v bare po ňom túži. Milovala som ho vlastne už od prvého dňa čo som ho stretla. A uvedomila som si to kedy? Na lúke. Ukázal mi svoju svetlu stránku. Prekvapil ma. Nikdy pre mňa chlapec neurobil niečo ako Zayn.  Nevzdal sa. Neviem prečo to neurobil. Stále ma láka opýtať sa ho: Máš ma rád? Cítiš ku mne niečo?.  Túžim to vedieť. Nevedela som kto je. nevadilo mi to. Spoznala som Zayna. Skutočného chlapca.  Žiadna mafia, zbrane. Nič!
Otočila som sa mu chrbtom. Objal ma okolo pásu a pritisol ku sebe. Chytila som jeho ruku a presunula ku hlave. Preplietla som si s ním prsty. Pobozkala som ho na chrbát dlane.  Druhú ruku som mala pod vankúšom. Ležala som takmer na bruchu.  Zayn sa prisunul bližšie a hlavu položil na mole plece. Pobozkal ma na miesto, ktoré ma boli dodnes. Všimol si vlastne tu jazvu? V izbe boli zastreté žalúziu. Bola tu tma. Nemohol si ju všimnúť. Stisla som mu ruku a pokúšala sa zaspať. Bolo málo hodín ale bola som vyčerpaná. Žiadne slovo nevyšlo ani od jedného z nás. Načo?!
***
„Som tu. Ako si chcela kráska.“ Vošiel do miestnosti Harry.
Stála som pri okne a pozerala von. Nadýchla som sa a otočila ku nemu.  Musela som mu to povedať inde ako v mojej izbe. Nechcem na to spomínať, keď to skončí.
„Prejdem rovno k veci.“ Odtiahla som ho od seba. Chystal sa ma pobozkať. Nemohla som. Všetko začína bozkom.
„Si tehotná?“ vyľakane sa pozrel na bruchu.
„Vylúčené!“ zamračila som sa. „Ide o to... je koniec.“  Obišla som ho. Bola som totiž to natisnutá pri stene.
„S čím je koniec.“ Otočil sa ku mne.
„Ja a ty. Je koniec. Už nechcem pokračovať. Nebudem viac klamať. Dosť!“  zachovala som kamennú tvár. No, na tej jeho. Na čele sa mu objavovala veľká vráska.
„To hovoríš iba tak?!“ kráčal ku mne. Cúvala som od neho.  „Už viac nechceš klamať Zaynovi? Chúďatko. Tak mu neklamme.  Poviem mu pravdu. Môžeš jebať s obidvoma. Myslíš že by sme mohli ísť do trojky?“  chytil ma za lakte. Pritlačil mi ich ku telu.
„Ubližuješ mi.“  Pozrela som sa na neho.
„Je mi to jedno. Neukončíme to keď to povieš ty. Bude to podľa mňa. A mne sa to zatiaľ páči. Takže pokračujeme!“  pritlačil ma o stenu.
„A potom ma odhodíš ako handru??!! Si na omyle!“ skríkla som. odsotila som ho od seba.
„Na toto si nezvykaj.“  Opäť ma pritlačil ku stene.  „Nechcem aby bol koniec. Proste nie!“  povedal zúfalo. Oprel čelo o moje. Zhlboka som dýchala. „Nie.“ Pošepkal. Čo to s ním je? Spojil naše pery. Nie! Toto sa nemalo stať. Prečo som to dovolila. Už niet úniku.  Svojimi veľkými rukami uväznil moju tvár a náruživo ma bozkával.  Znova som sa mu oddala. Nedokázala som sa odtiahnuť a povedať  DOSŤ! 
Nadvihol ma. Ani raz sme sa neodtiahli. Jednou rukou ma držal a druhou odhadzoval veci preč zo stola. Položil ma naň.  Odtiahla som sa a zhlboka sa nadýchla. Odhrnul mi vlasy na bok a pery priložil na môj krk.
Zayn POV
Vystúpil som pre Ianovom dome. Zamkol som auto a pribehol ku bielym dverám. Zazvonil som na zvonček a čakal. Otvoril mi Stevan.
„Ahoj.“ Povedal zaskočený.
„Ahoj. Môžem?“ pozrel som na neho.
„Iste.“ Ustúpil.
„Je tu Ian a Eric?“ otočil som sa ku nemu.
„Áno. Ian je v kancelárii a Eric vo svojej izbe.“ Obišiel ma a išiel dnu.
„Môžeš ho zavolať a prísť ku Ianovi?“ kráčal som za ním.
„Fajn.“  Prikývol a utekal hore. Ja som odbočil na chodbu a išiel za Ianom. Bez klopania som vošiel dnu.
„Čo tu chceš?“ zamračil sa.
„Musím s tebou hovoriť..“  sadol som si na sedačku.
„Počúvam.“ Otočil sa ku mne.
„Čakám na Erica a Stevana.“  Prsty som zaryl do kolien. Onedlho prišli a postavili s aza Erica.
„Hovor.“ Povedal Stevam.
„Ide o Jeymiho.. a hlavne o Ellie. Je to dôležité a viem to už dlho. No, nemal so príležitosť vám to povedať.“  Začal som.
„K veci.“ Riekol Eric.
„Pred smrťou vašich rodičov som sa niečo dozvedel.  Nemal som to vedieť ale je to dobré že to viem. Viem to od vášho otca.“  Odkašľal som si. Nedočkavo na mňa pozerali.
„Dal mi nejaké papiere ohľadom Ellie. Zanechal vám falošný testament. Vedel že zomrie ale vaša matka vtom nemala byť. Plánoval to Jeymi a vydarilo sa mu to.  Všetok majetok, akcie a firma patria jej. Ochránil ju pred ním.“ Prezrel som si ich všetkých.
„Nerozumiem.“  Ozval sa Ian.
„Jeymi chcel Ellie zlákať ku sebe. A potom chcel zabiť jej otca lebo vedel že po jeho smrti  zanechá dedičstvo jej.  Neviem prečo. A ešte pred tým ako odišiel najal mužov, ktorých som zabil. A dostal som správu že Jeymi sa chce vrátiť. Preto som chcel Ellie. Ochrániť ju pred ním. Vy o tom neviete. Využil by to a uniesol by ju. Vy by ste to potom hodili na mňa. Pochopiteľne.  Nechcel som ju pre nič iné.. možno ale to je jedno.. hlavné je že teraz to viete a musíme vymyslieť čo bude ďalej.  Jeymi tu nie je.. ale sú tu ostatný, ktorý prídu. Chcú poriadnu pomstu. Všetko čo nám patrí a na čom nám záleží!“  Dokončil som menší monológ
„Prečo to hovoríš až teraz?“ postavil sa Ian.
„A veril by si mi?!“ postavila som sa aj ja.  Pozrel na Erica.
„Nie.“ Povedal za neho Eric. „Ja nebol som v zahraničí len kvôli Zaynovi. Dohodli sme sa...“ začal Eric.
FlashBack:
„Nie nezabíjaj ma. Môžem urobiť všetko čo povieš len ma nezabíjaj.“ Žobronil na kolenách. Bol od krvi všade po tvári. Zamyslel som sa.
„Tak fajn. Myslím že by to šlo. No, nikdy sa to nik nedozvie.“ Pozrel som na neho. Nič nepovedal. Pozrel som na Louisa, ktorý do neho kopol.
„Fajn.“ Vykríkol od bolesti.
„To sa mi páči.“ Zachechtal som sa. Kľakol som si ku nemu.
„Urobíš niečo veľmi dôležité. Pôjdeš za Jeymim a budeš ho sledovať. Zistíš o ňom všetko. Nezabíjaj ho. To nechaj na mňa. Urobíš len to že ho budeš sledovať. Budeš mať zaznamenaný každý jeho krok.“ Šepkal som mu. „Rozumieme sa?“  zdvihol som mu hlavu. „Budeš mi posielať fotky. Videá a záznam čo robil, ktorý si zapíšeš!“ usmial som sa.
„Rozumiem.“ Snažil sa postaviť. Kývol som na Liama, ktorý mu pomohol. Dohodli sme sa na ostatnom.
„A preto som aj odišiel. Robili sme sa že sme na zo zabudli.“ Dokončil Eric.

„A mám to tu!“ vytiahol som žltú A4 obálku. Bolo tam pár papierov, 2 CD.  „Nechám vám to. Ja to už mám preštudované. Zajtra tu prídem opäť. Popremýšľajte a dohodnime sa.“  Položil som im to na stôl. Otočil som sa na odchod.  „Tak zatiaľ.“ Povedal som ešte kým som nezaprel dvere. vyšiel som von a išiel rovno domov.  Ďalšie tajomstvo, ktoré nesmie Ellie vedieť. Vlastne nik. Viem to iba ja a Liam no, a teraz jej bratia so Stevanom.
Viem že krátka :D Ale aspoň niečo no nie?? :) Nápínam vás čo? Ďalšia časť bude o dosť dlhšia bude tam všetko rozpísané.. :D Určite toto nie je koniec! Je tu ešte dosť toho čo treba vyriešiť. :D vyjadrite sa ku tomu všetkému :**
HOPE U LIKE IT ♥  

3 komentáre:

  1. Perfektne :D Ellie a Zayn proste dokonalost...ale Hazza ma stve preco mu neodolala?? ... Rychlo dalsiu cast

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto nemyslíš vážne takto ma naťahovať :(.Ále čo už. Dúfam že Zayn už konečne povie Elie že ju miluje :3. Teším sa na ďalšiu. :D. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Užasne :3 S tym Hazzom by to mala vyriesiť :D A nech jej už Zayn povie že ju miluje :D

    OdpovedaťOdstrániť