piatok 27. decembra 2013

My Drugs 49

49. časť
Vošiel som do izby aj s malou Evelin. Mia sa hneď nadvihla  a usmiala sa. podal som jej ju do rúk a sadol som si na sedačku. Pozeral som ne svoje ruky, ktoré som mal položené na kolenách. Čakal som kým ju nakŕmi.  Bolelo ma že máme spolu dieťa ale stále sme si to nevysvetlili a nie sme spolu.
„Louis ja sa nemôžem vrátiť.“ Povedala po 10 minútach. Pozrel som na ňu zlomene.
„Mia toto mi nemôžeš urobiť. Máme spolu dieťa. Ako som povedal včera ja ťa milujem ...“  prerušila ma.
„Viem čo si mi povedal. A ja som šťastná pre to. A ver mi že aj ja ťa stále milujem ale nemôžem zničiť teba a potom stratiť Evelin.“ Začala pomaly plakať. Zobral som jej Evelin a dal jej ju do postieľky vedľa jej postele.
„O čom to hovoríš?“ zamračil som sa.
Sklonila hlavu a vzlykla. Chytil som jej obidve ruky a jemne stlačil aby mi to povedala.
„Kým ty si v ten deň išiel za Simonom. Niall vyhodil muž a kričal na mňa že som ku.... že nikto nechce dievča, ktoré ťa využíva. Ak neodídem do 24 hodín ta zničím kapelu a všetci budú sklamaný a budú ma nenávidieť viac. potom som mu povedala že som tehotná a že to nemôže urobiť a on ma skoro udrel ale zadržal sa. a vyhrážal sa mi. Ak neodídem tak len čo sa dieťa narodí zoberie mi ho a už ho nikdy neuvidím a nik mu v tom nezabraní a ty budeš troska len kvôli mne.“ Rozplakala sa.
Takže Josh sa vyhrážal mojej priateľke. Chcel mi uniesť dieťa. Ja ho asi zabijem.
„Vraj aj tak neverí že to dieťa je tvoje.“ Vzlykla.
Malá Evelin sa prebudila. Zobral som ju na ruky a začal kolísať. Kým plakala pozeral som na Miu ako plače. Po chvíli sa upokojila  aja som ju vrátil do postieľky.
„Mia. Nemala si ho počúvať. Mala si mi to povedať. Nemal na to právo! On pracuje pre mňa a nie ja pre neho. Mia musíš sa vrátiť. Ja bez teba nemôžem žiť ako človek. Ja to už viac nevydržím. Ty a teraz aj Evelin ste pre mňa všetko. Prosím nerobme to. Ublížime si ešte viac a ublížime hlavne malej. Je to naše dieť a potrebuje obidvoch rodičov.“ Utrel som jej slzy a pery som obtrel o jej.
„Ak nepôjdeš so mnou ja opustím skupinú sám od seba a budem tu stebou.“ Pošepkal som jej na pery.
„Toto mi nehovor Louis.“ Pohladila ma po líci a mne naskočili zimomriavky z jej jemnéo dotyku ruky.
„Porušil som ľub keď som povedal že už ťa nenechám odísť. Ale teraz to myslím vážne.“ Zatvoril som oči a nosom prešiel po jej líci.
„Ja som tiež porušila sľub, keď som povedala že ťa už neopustím. Ja sa veľmi ospravedňujem za to Louis. Mrzí ma to celý čas čo som odišla. Odobrala som ti možnosť vidieť veci ako napríklad Evelin kopala a rástla vo mne. Ale ak by som sa vrátila nevidela by som to ani ja.“  Na špičke nosu som pocítil niečo mokré a teplé.
Otvoril som oči. Začala plakať. Silno som ju objal a ona mňa. Ruku mala na mojom ckrku vzadu a stískala mi ho. Ja som jednou rukou vošiel do jej vlasov a pobozkal som ju do nich.
„Tak to napravme.“ Pošepkal som.
„Rada by som ale nechcem aby znova nenávideli mne že som ťa opustila a Evelin že ti ničí kariéru. Ešte povadie že nie je tvoje.“ Vzlykla.
„Neboj sa. Postáram sa o to.“ Chytil som jej tvár do dlaní a pobozkal som ju na čelo.
„Pôjdeš spolu s Evelinsa so mnou  do Londýna?“ opýtal som sa s trasľavím hlasom.
„Áno.“ Unikla jej zlzy a usmiala sa.
„Milujem ťa.“ Približoval som sa ku jej perám.
„Milujem ťa.“ Zopakovala a ja som ju pobozkal. Jej pery. Omámna chuť, ktorá ma vždy privedie do ríše šťastia kde sme len ona a ja.
***
O týždeň neskôr. Mia POV
„Šťastnú cestu. Onedlho prídem na krstiny.“ Objala ma tuho mama. Ja som jej objatie opätovala.
„Ďakujem ti.“ Pošepkala som jej do ucha.
Ona ma silnejšie stísla a pobozkala na líce. Odtiahla som sa od nej a otočila sa ku Louisovi. Držal vajíčko v ktorom ležala a sladko spinkala Evelin. Preplietli sme si prsty. Podišli sme ku auto v ktorom sedel Miguel a naštartoval. Odviezol nás na letisko a boli ticho aby sa Evelin nezobudila.  Vystúpili a ešte som sa poriadne rozlúčila s miguelom.
„Takže v Januárii (2014) ?“ odtiahla som sa od neho.
„Áno.“ Kývol hlavou.
„Ahoj.“ Pobozkala som ho na líce. Louis mi dal Evelin a rozlúčil sa Miguelom tiež. Zobral ešte tašky a išli sme do letiskovej haly. Letenky bol vybaviť Louis zatiaľ čo ja som hojdala Evelin aby a nezobudila .Lietadlo išlo o 30 minút. Posadili sme sa na svoje miesta a čakali na odlet.
„Bojím sa.“ Chytila som Louimu ruku a stisla som ju.
„Ja viem. Aj ja ale niečo vymyslíme.“ Povzbudivo sa na mňa usmial. Oprela som hlavu o jeho plece a zatvorila som oči.
***
„Spala celý čas?“ opýtala som sa Louisa v hale keď sme vystúpili.
„Áno. Bola ako anjel.. Ako ty!“ brnkol mi po nose a potom si so mnou preplietol prsty na pravej ruke.
Vyšli sme von a bolo tu ticho. Aspoň raz. Smerovali sme ku čiernemu autu. Louis otvoril dvere aby som nastúpila. Pri volante sedel harry. Usmiala som sa.
„Ahoj mamička.“ Otočil sa ku mne Harry a nakukoval do auto sedačky.
„Ahoj.“ Sklonila som hlavu.
„Budem krstný?“ nadvihol obočie.
„Štartuj.“ Nastúpil Louis.

Vážne som nevedela kto bude krsný a krsná. Chcela byť Perrie ale či bude chctieť aj teraz? Pozerala som na malú a premýšľala nad všeličím. Čo sa teraz bude diať? Zase tie nenávistné pohľady. Výkriky a neviem čo všetko. Vystúpili sme pred naším bytom. Louis mi znova chytil ruku a išli sme DOMOV! 

NEW! Predposledná. Zajtra môžete očakávať poslednú čas, ktorú si idem písať teraz ;) Takže chcem vaše názory... Inak na Help Me nie je žiadny koment.. aspoň 1+ a pridám novú časť ;) 
HOPE YOU LIKE IT ♥  

1 komentár:

  1. Uzastnee...skoda ze predposledna:( budemi to velmo chybat ...som happy ze su zase spolu a v londyne nech uz vyriesia vsetky problemy :D tesim sa na dalsiu cast

    OdpovedaťOdstrániť