nedeľa 15. decembra 2013

Help Me!



Marry Me!
Držala som sa pevne Zaynovej ruky a nechcela som ju pustiť aby som náhodou nezastala.
„No tak Zayn kam to ideme?“ zasmiala som sa.
„Ešte vydrž. A tú šatku nechaj na mieste.“ Chytil mi ruku čo som mala na šatke a dal mi ju preč.
Obviazal mi oči a ja neviem kam ma vedie.  Neviem ako dlho sme išli ale v mojich šatách úzkych pod zadok čiernej farby mi už bolo zima.  
„Pozor schody.“ Zasmial sa  a ja som skoro spadla. Zachytil ma a pomaly sme kráčali hore. Zastali sme a mňa znova ovial chlad.
„A sme tu.“ Chytil šatku na mojej hlave a pomaly mi ju dával dole.
Naskytol sa mi výhľad a celý osvietený Londýn.  Pozrela som dole. Zatočilo sa mi v hlave z tej výšky tak som radšej ustúpila dozadu. Otočila som sa ku Zaynovi, ktorý čakal na moju reakciu. Hodila som sa mu okolo krku a pobozkala som ho na líce. Otvorila som oči a tam bol stôl s dvoma stoličkami okolo na zemi boli sviečky a stôl bol na lupeňoch z ruží. Na stole bolo jedlo a šampanské.  Pustila som Zayna a pozerala mu do očí.
„To je pre mňa?“ nadvihla som obočie.
„Pre nás.“ Chytil mi ruku a zaviedol nás ku stolu. Lupene boli v tvare srdca.
„Nevedela som že si taký romantik.“ Usmiala som sa keď mi odsunul stoličku a ja som si sadla. Sadol si oproti mne.
„No, nebol som kým si neprišla. Vieš čo je dnes za deň?“  otvoril šampanské.
„Utorok?“ nadvihla som obočie.
„Ty si zabudla na svoje narodeniny?“ zasmial sa. ťapla som si po čele. Ja som vážne zabudla na svoje narodeniny čo vždy som vedela kedy ich mám?!
„Ani sa nečudujem. Stalo sa teraz toho veľa.“ Sklonila som hlavu.
„Ja viem. Takže Všetko najlepšie.“  Nalial mi šampanské.
„A šťastné výročie.“ Žmurkla som na neho.
„Oh. Áno. Presný rok čo sme sa stretli v bare.“  Štrngli sme si a napili sa.
„Veril by si tomu že skončíme spolu ako zamilovaný pár?“ Zasmiali sme sa.
„V ten deň by ma to nenapadlo vôbec.“ Pokrútil hlavou . „Ale teraz som najšťastnejší že to je skutočnosť.“  Chytil mi ruku čo som mala na stole.
„ Ja tiež.“ Usmiala som sa na neho.
„Tak sa poďme najesť.“ Pustil mi ruku. „Je to z tej najlepšej reštaurácie.“ Otvorila som poklop.
 Bolo to nejaké mäso a šalát alebo nevedela som to opísať lebo to bolo naaranžované. Zobrala som príbor a odkrojila som mäso. Dala som si ho do úst a ochutnala som to. Bolo to chutné a šťavnaté. Dojedli sme a dopila som šampanské v pohári. Zayn mi nalial ďalší pohár a postavil sa. nastrčil ruku a ja som ju s radosťou chytila. Prešli sme na druhú stranu za dvere kde bola hojdačka na nej kožušina. Sadli sme si tam a pozorovali nočný Londýn. Chvíľu bolo ticho. Zayn mi zobral z ruky pohár a aj so svojím ich položil na zem. Kľakol si predo mňa a niečo stískal v jednej ruke.
„Vieš že ťa milujem Ellie že?“ zdvihol ku mne hlavu.
„Viem to.“ Prikývla som ale nechápala kam mieri.
„A si si naozaj istá že chceš so mnou ostať naďalej aj napriek tomuto svetu?“ nadvihol obočie.
„Áno a ja to tohto sveta patrím tiež takže nepochybuj.“  Pousmiala som sa.
„Tak dobre. Vieš nikdy som si nepomyslel že to poviem. A že nájdem dievča, ktoré budem milovať.“  Zasmial sa so sklonenou hlavu.
Zdvihol ju opäť ku mne a doširoka sa usmial. „Marry me!“ roztvoril ruku na mojom kolene. Mal tam prsteň posiaty diamantmi a v strede jedným veľkým.
„Zayn ja..  ako ťa to napadlo.. prečo?“ zaštípali ma oči od radosti.
„Ellie nechcem ťa už stratiť. Už budeš iba moja a nikoho iného. Tak budeš iba moja ale už navždy?“  zatriasol sa mu hlas.
„Áno.“ Vypadla mi slza.
Šťastne na mňa pozrel. „Áno?“ postavil sa.
„Áno.“ Tiež som sa usmiala a nastavila ľavú ruku.
Nasadil mi ten krásny prsteň a ja som ho hneď na to pobozkala. Obmotala som ruky okolo jeho krku a on svoje okolo môjho pása a zdvihol ma zo zeme.  Neverila som nikdy že sa vydám a že nájdem muža ako je Zayn. Že budem tak veľmi milovať a že on bude milovať mňa. Nikdy som nemala takú nádej. Myslela som si že keď som mafiánova sestra a dcéra a že tí druhú sú iba zlý že nikdy nebudem mať normálny život . ale presne pred rokom sa môj život zmenil a ja nemôžem byť viac šťastná ako som.
„Ale ešte pred tým ako budeme mať svadbu. Chcem poriadne osláviť moje narodeniny.“ Zahryzla som si do pery.
„A ja ti ju s radosťou usporiadam.“ Prisal sa na moje pery a s túžbou ma bozkával tak ako ja jeho.
„Pod nami je izby len pre nás.“ Zašepkal mi do ucha.
„Tak na čo čakáš?“ zavrčala som mu do ucha. 
Vyhrnul mi šaty a zdvihol ma, obmotala som nohy okolo jeho pása a s nedočkavosťou som ho pobozkala. Kým on zišiel dole ja som mu dávala dole košeľu. Vošli sme do izby. Položil ma na zem a oprel ma o dvere. ja som dokončila svoju prácu s košeľou a dala som mu ju dole.  Prisal sa na môj krk a našiel moje slabé miesto. Išiel dole ku kľúčnej kosti.  Ruky som vplietla do vlasov a potiahla ich proti hlave. Zdvihol ma a hodil ma na posteľ. Nakláňal sa nado mňa a rozopol mi vzadu šaty. Zvliekol ich a ostala som iba v nohavičkách. Išiel od nich na hor a robil mokrú cestičku a zastal medzi prsiami. Pomaznal sa s nimi a išiel hore až zastal na mojich perách. Zahryzla som mu do spodnej a potiahla ku sebe.  Prevalila som ho pod seba a prešla som na nohavice. Dala som ich dole aj s topánkami a ponožkami. Išla som hore a sadla som si na jeho hrču pod trenkami.  Prešla som po jeho nahom tele rukami a pobozkala som ho, ostala som pod ním. Jedna ruka mu utiekla pod nohavičky a ja som vzdychla do jeho úst. Pritisla som ho ku sebe keď chcel prestať v tom najlepšom. Nakoniec to dokončil a ja som bola v siedmom nebi. Kým som to pre dýchala a on ma bozkával po celom tele a stiahol mi nohavičky. Nebola som pripravená urobiť nejaký pohyb tak svoje trenky si stiahol sám. Nič som nevnímala iba jeho keď som ho zacítila v mojom tele. Prehla som sa v chrbte a do pästí som stisla periny na posteli.  Bolo  to úžasné ako každý raz s ním. Bolo to plné lásky. Bolo to milovanie.  Spojenie našich tiel.  
***
Zobudila som sa veľmi s príjemným pocitom.  Zdvihla som hlavu a hneď som sa usmiala lebo sa mi vybavil celý večer až kým sme nezaspali spolu v objatí. Vystrela som do vzduchu ľavú ruku a prezerala si krásny výtvor na mojom prstenníku. Posadila som sa a naklonila som sa nad Zayna. Pobozkala som ho na čelo potom na nos až nakoniec na pery. Chcela som sa odtiahnuť ale on ma chytil za pás a pritisol ku sebe viac až som skončila pod ním.
„Dobre ráno.“ Zachrapčal.
„Aj tebe.“ Usmiala som sa.
„Myslím že našu dovolenku, ktorú  som plánoval odložíme.“  Ľahol si vedľa mňa.
„príjemná téma hneď z rána!“ otočila som ku nemu hlavu a vzdychla som si.
„Preto som ťa požiadal o ruku včera. Plánoval som to dovolenke ale Louis mi to predvčerom skazil tým že vyplatil dlhy a prebral firmu, ktorú ukradol Ray. Musíme sa tam ísť pozrieť lebo sme majitelia.“ Brnkol mi po nose.
„Úžasné.“  Povedala som ironicky.
„Ani mne sa to nepáči ale vybavíme všetky veci a môžeme si ísť oddýchnuť.“ Posadil sa.
„Som hlúpa!“ zamrmlala som si popod nos.
„Počul som to!“ otočil sa ku mne Zayn keď už mal na sebe trenky.
„A nie je to tak? Ak by som nebola taká povrchná mali by sme čas na všetko!“ obliekla som si nohavičky a Zayn mi podal šaty.
„Už to neriešme. Všetko sme prekonali. Teraz už iba príde to dobré!“ zapol mi vzadu zips.
Upravila som si vlasy a dala ich do vrkoča. Podišla som ku Zaynovi. Objal ma okolo pása a išli sme domov.  
NEW! :D Dnes opäť taká krátka. Ale dúfam že potešila. :D Tak čo hovoríte na to? Už prešiel rok od toho všetkého a ZAyn urobil krok v pred. páči sa vám to? Chcem vaše názory na Ellie, Zayna a ostatné veci ;) 
HOPE YOU LIKE IT ♥

Prsteň Ellie 
 

2 komentáre:

  1. Nechápem ako sa to nemôže nikomu páčiť, je to úžasné a Ellie ma potešila ked povedala áno, Zayn je šťastný a dobre všetci vieme, že už sa blíži koniec tohto nádherného príbehu. Všetko je bomba, som zvedavá na tú firmu čo je s ňou a ako to dopadne, som zvedavá na ich svatbu a na všetko čo sa ešte udeje.

    PS: dnes ti pošlem ešte časť a potom celý týždeň asi nič nepridám, lebo budem na internáte a notebook si neberiem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wauu ;D som cela happy :D uzastna cast...bude svadba uz sa tesim:D len nech im to uz nikto nepokazi :D rychlo dalsiu cast

    OdpovedaťOdstrániť