pondelok 9. decembra 2013

My Drugs 42



42. časť
„Tak poď láska lebo Paul bude zase vyvádzať.“ Vbehol do izby Louis.
„Už idem.“ otočila som sa ku nemu.
„Wow.“ Otvoril ústa.
Mala som na sebe krátke čipkované šaty bielej farby. Chrbát bol holý. Bola som jemne nalíčená. Moc som to prehnať nechcela. Vlasy som mala rovné a rozpustená.  Obula som si biele topánky s platformou a bielu kabelku. Podišla som ku Louismu. 
„Ja sa ti nepáčim.“ Pozrela som na šaty.
„NIE!“ skríkol až mnou trhlo. „Si nádherná.“ Chytil ma za boky. Bola som tak vysoká ako je on.  pritiahol si ma ku sebe a pobozkal ma.
„Povedal si že budeme meškať.“ Odtiahla som sa.
„Áno poďme.“ Zasmiala som sa. preplietol si so mnou ruky a zamkli sme byt. Zišli sme dole.
„Aha už sú to. S tebou pôjde Ted. Stretneme sa tam“  pobozkal ma na kútik úst.
„Fajn?!“ povedala som keď už bol pri svojom aute.
Chalani vykukli von a kývali mi a zapískali. Pokrútila som hlavou a išla ku auto na ktoré mi ukazoval Louis. Nastúpila som dnu a bez slova sme išli za prvým autom.  Cesta dlhá nebola. Bývali sme v centre Londýna takže nebol problém.  Okolo aut boli paparazzi. Panebože len nech neodpadnem ako pred tým. Šofér vystúpil a otvoril mi dvere. pomaly som vyšli a blesky mi udierali do očí. Sklonila som hlavu.
„Mia je pravda že vás ostatný chalani z 1D nemajú radi a iba predstierate že ste kamaráti?“
„Mia čo je pravda na tom že Manažment odmieta? Vraj nie ste pre Louisa dosť dobrá.“  Ochrankár ma držal okolo pásu a ťahal ma preč.
Má pravdu nie som pre Louisa dosť dobrá. Manažment ma odmieta ale že si s chalanmi nerozumiem? Nie to mi nesedí.  Rozumiem si s nimi. Sme predsa kamaráti nie?! Očami som sa rozhliadala naokolo keď sme sa stratili paparazzi. Ľudia za bariérami kričali rôzne mená. Na červenom koberci stáli chalani a baby išli zošalieť. Ochrankár ma rovno zaviedol do arény. Stretla som tam Perrie a ostatné baby z jej skupiny.
„Ahoj.“ Objala ma a ja ju.
„Ahoj.“ Usmiala som sa.
„Počúvla si ma.“ Ukázala na moje šaty.
„No iná možnosť nebola keďže si v obchode stihla jedny šaty vyhodiť naspäť však?“ nadvihla som obočie.
„Si krásna.“ Zahovorila.
„Ďakujem.“ Začervenala som sa.
„Baby. Toto je Mia. O ktorej som vám hovorila. A aby ste neverili tomu čo počujete však?“ pozrela škaredo na baby.  Nechápala som.
„Mia. Toto Ja Leight Anne. Jesy a Jade.“ 
„Ahoj.“ Podala som si s nimi ruky.
„My ideme na miesto. Stretneme sa na party.“ Žmurkla na mňa.
„Iste.“ Vydýchla som a išla som si sadnúť na svoje miesto.
Všetko sa začalo tak rýchlo. Sedela som blízko pri Louisovi. Sem tam na mňa mrkol. Najšťastnejšia som bola keď vyhrali cenu. Postavila som sa a zapískala som im. Tlieskala som. Keď ďakovali sadla som si naspäť a s úsmevom som na nich pozerala. No, a najviac som sa bavila keď vystupovali s pesničkou.  Po skončení všetci začali odchádza. Louis pribehol ku mne a objal ma okolo pásu. Pobozkal ma na líce a spoločne s chalanmi sme išli na party.
***
Sedeli sme za stolom. Ja chalani a pripojila sa aj Perrie. rečnili sme o všetkom možnom.  Louis už v sebe niečo mala stále sa na mňa lepil. Perrie a Zayn odišli ako prvý.
„Nejdeme už domov?“ pošepkal mi Louis.
„Tak skoro?“ vedela som o čo mu ide.
„Som unavený.“ To určite Tomlinson.
„Ešte nie.“  Pobozkala som bo a pustila sa do debaty s Harrym. Celý čas nervózne sedel a nenápadne sa ma dotýkal. Bavilo am to ako po mne túži.
„Rozmýšľala som že by so si mohla nájsť prácu.“  Začala som.
„Načo?“ opýtal sa Louis v pod napitom stave
„Zlato, kým vy budete na turné ja budem sama. Čo budem robiť? Budem sa nudiť!“ dala som hlavu na bok.
„Tak pôjdeš na turné so mnou.“ objal ma okolo pása.
„To sa mi páči ale nie Louis. Nemôžem ísť s tebou. Budem ťa rozptyľovať. A nehovoril si že idem robiť auto školu?“ nadvihla som obočie.
„Máš pravdu.“ Prikývol. Oprel sa a vypil ďalší pohár alkoholu.
„A keby sme sa od seba odlúčili auto ostane mne alebo ti ho mám vrátiť?“ opýtala som sa ho.
„Táto otázka je zbytočná lebo ja ťa už nikde nepustím!“ krútil hlavou.
„Tak fajn no.“ Mykla som plecom.
***
Ráno som sa zobudila na dotyky po mojom tele. Pretočila som sa na chrbát a otvorila oči.
„Dobre ráno kráska.“ Pobozkal ma Louis.
„Dobre ráno princ.“ Obmotala som ruky okolo jeho krku a pretočila pod seba. Teraz som ho pobozkala ja.
„Ako sa cítiš po včerajšku?“ opýtala som sa.
„Keď som stal bolo mi zle ale už mi je fajn.“ Žmurkol na mňa.
„Tak to je super. AK si pamätáš spomínala som že chcem prácu. Pôjdeš so mnou si ju vybaviť?“ nadvihla som obočie.
„Ty to myslíš vážne?“ posadil sa so mnou. nohy som mala okolo jeho panvy
„Smrteľne. Louis bude mi tu smutno keď ty budeš preč. Potrebujem niečo robiť.“ Oprelo som čelo o jeho.
„Tak dobre. Pôjdem s tebou. Usmial sa.
„Milujem ťa.“ Pošepkala som.
„Aj teba viac.“ hneď sa mi prisal na pery aby som neprotestovala.
Chytil ma za zadok a postavil sa so mnou.  vošiel so mnou do kúpeľne rovno pod sprchu. Pustil vodu a oprel ma o dlaždičky.
„Louis. Som oblečená a ty púšťaš vodu. Ďakujem!“ štuchla som do neho.
Chytil len môjho tričko a začala ho vyzliekať dole. Usmial sa a pobozkal ma na pery. Ruky som vplietla do jeho vlasov a ťahala proti hlave. On na sebe tričko a tepláky nemal čo mi uľahčil. Rukami zašiel pod šortky a stisol mi zadok. Vyzliekol mi ich a potom prešiel na podprsenku. Prebehli mnou zimomriavky aj pod teplou vodou. Presunul sa na môj krk. Nadvihol ma. Bozkával ma na kľúčnej kosti a potom prsia. Stláčala som mu plecia.  Odtiahol sa a ja som ho pobozkala na pery. Položil ma na zem a chytil mi tvár do rúk. Začala som prechádzať po jeho hrudi a stále nižšie. Zastavili ma šortky. Odtiahla som ho od seba a dávala som mu ich dole. Vrátila som sa naspäť hore. Pozerala som mu do očí. Zreničky mal rozšírené ako už dlho nie.  Chytil nohavičky a stiahol ich. Nadvihol ma a hneď som ho cítila v sebe. Išiel na to pomaly. Sex v sprchovom kúte a pod tečúcou vodou som ešte nikdy nemala. No, aj tak to bolo úžasné a túžba bola taká silná. Spojená s láskou.     
NEW :D Prepáčte že taká krátka ale bo mesiaci aj niečo som sa na to prvý krát pozrela . Nebojte sa ja sa do toho dostanem. A nebojte sa nebudú už stále spolu. Nastane tam veľmi nečakaný zvrat. ;) Aký to nepoviem. Skúste napísať vy čo si myslíte čo sa stane? ;) príbeh bude mať 50 častí a potom ak budete chcieť tak bude aj druhá séria, ktorá by bola o niečo kratšia. Takže chcem vaše KOMENTY!! ♥

         

1 komentár:

  1. Dokonalee :D velmi sa tesim ze si znova zacala pridavat :D neewadi ze je kratka a co sa stane?? Rychlo dalsiu cast :D

    OdpovedaťOdstrániť