piatok 26. júla 2013

Remember Me? 15.

Nová časť...taká dlhšia som sa snažila keďže som pridala časť po dlhej dobe.... ak sú chyby tak vopred a ospravedlňujem. I Hope You Like It ♥

Po tom čo Perrie dočítala sme sa rozlúčili. Uložil som dievčatá do postele a išiel si tiež ľahnúť. Nemohol som zaspať. Sadol som si na posteľ a pozeral som sa von oknom. Spomínal som. Spomínal som na ten deň keď som ju prvý krát pobozkal. Už vtedy som vedel že to tá pravá a že ju milujem. Keď som cítil jej pery na mojich.
Flashback:
Vrátil som sa na hotel. Dal som si sprchu a po celý čas som sa smial ako blázon. Nemohol som prestať na ňu myslieť. Stále som ju mal v hlave. Napísal som jej správu a dohodli sme sa na tom že zajtra sa príde so mnou rozlúčiť. Nechcel som odísť. Chcel som tu ešte ostať a zopakovať si to s ňou. Byť sám s ňou. Neprenasledovaný , slobodný aspoň na chvíľu. Späť sa mi nechcelo tak som vyšiel na chodby a zamieril si to do Liamovej izby... napadol mi ako prvý a izbu mal najbližšie. Zaklopal som jemne na dvere a čakal. Otvoril trošku zaskočený. Vošiel som dnu. „potrebuješ niečo?“ zívol si a pretrel si oči. „prepáč asi som ťa zobudil čo??? Ale ja nemôžem spať...musím to niekomu povedať!!“ „To je jedno..počúvam ťa.“ Sadol si ku mne a usmial sa. Tiež som sa usmial a vyrozprával som mu všetko. „ty si ju pobozkal? A čo ona?“ „nebránila sa , naopak..tiež ma pobozkala“ usmial som sa. „páni Niall , akého som ťa ešte nezažil“ „Ja viem..ja som..“ „zamilovaný!“ zasmial sa a ja s ním. „zajtra príde aby sa so mnou rozlúčila... predstavím vás..“ „nebojíš sa?“ „čoho?“ „že ju uvidia novinári a potom ju budú sledovať a už jej nedajú pokoj.“ „nemusia vedieť prečo s nami bola..niečo vymyslíme.“ „fajn..“ ešte sme debatovali ako bolo na koncerte a zasmiali sa...už sa mi chcelo späť tak som sa vrátil na izbu a ľahol si s tým že sa mi bude snívať niečo krásne..najlepšie o nej.
Po tom čo som ráno vstal som išiel pripraviť raňajky. Chcel som zobudiť baby ale tiež už skákali po posteli. „Dobré ráno“ usmial som sa. „Ahooj ocko!“ zoskočili a prišli ku mne. Obidve som ich zdvihol a pobozkal na líce a oni mňa tiež. Zišli sme spolu dole a naraňajkovali sme sa. „aby ja čoskoro pôjdem preč za maminou... pomôcť jej aby si čím skôr spomenula..zatiaľ budete bývať  u... u koho chcete ostať??“ popravde som nevedel u koho ich mám nechať..samé v dome nemôžu ostať. „U stýka Liama , Louisa!“ prekrikovali sa a začali hádať u koho budú. „Ja chcem ísť ku strýkovi Liamovi!“ skríkla Elizabeth „A ja zase ku strýkovi Louisovi!“ prehlásila Sarah. „Dobre dobre..urobíme kompromis..ak si to vybavíte a dovolia vám to Strýko Liam a Loui tak jedna pôjdete tam a druhá tam..ale ak sa nedohodnete tak vás dám ku niekomu ku komu budem chcieť ja...platí??“ nadvihol som jedno obočie... „platí!“ skríkli a postavila sa. „STOP!“ skríkol som. „Najprv sa najedzte!“ ukázal som na taniere. Sadli si a rýchlo jedli...boli smiešne... boli len v pyžame a museli sa preobliecť v tomto prax nemám..radšej som to nechal na Bellu...lebo pri mne by dopadli katastrofálne... keď sa stalo to nešťastie tak to za ňu prevzala Perrie a teraz sa buď oblečú samé alebo niektorá z báb. „Musíte sa preobliecť...“  povedal som keď mi pomohli z riadom. „Pomôžem ti?“ dnu vošla Jade a smiala sa..lebo vedela že ja sa toho neujmem. „Budem ti vďačný“ usmial som sa na ňu keď som si utieral mokré ruky. „Tak baby poďme idem vás vyfintiť!“ zobrala ich za ruky a išla s nimi hore. Sadol som si do obývačky na sedačku a zapol TV... naskočil mi Disney Chanel... začal som prepínať kanál za kanálom...zastal som na správach..dávali tam Perrie a Isabellu ako sú spolu v Miami.... a niečo okolo toho... „čo vieme určite je že Isabella si ešte na nič nespomenula..a stále nevie kto naozaj je!“   povedala baba. Prepol som to..nevedie nič..nevedia na čo si spomenula..a nevedia ani to na čo si nespomenula..rozprávajú samé nezmysli nič nevedia!!  Buchol som päsťou do vankúša a radšej to vypol. Dole vyšli dievčatá.... „Ocko..u tety Jade to má už vybavenú už len strýko Liam..“ sadla si ku mne El ... „No a ja ešte obidvoch“ vzdychla Sarah. „Tak na čo čakáte? Utekajte vyjednávať..a tak ako som vás to učil!“ usmial som sa na nich. Postavili sa na nohy a rozbehli sa von. Jade si sadla ku mne. Deje sa niečo?“ opýtala sa opatrne. „v správach povedali že Bella si ešte na nič nepamätá a že stále nevie kto je...samé debility...nič nevedia a šprtajú sa do toho..prečo nemôžu daj pokoj aspoň teraz!!“ musím ísť o deň skôr do New York a oboznámiť zo všetkým poriadne Danielle.“ „más pravdu..a čo sa týka detí nemaj obavy... môžu u nás ostať aj obidve“ „ja viem.. ale oni to tak samé chcú jedna chce byť u vás a druhá u Louisa a Eleanor.“ Zasmiala sa..tak poďme na záhradu už tam budú aj ostatný.“ Postavili sme sa. Vošli sme von..boli tam skoro všetci ale začalo pršať.. chytro sme sa skovali do altánku a sadli si. „Kde je Louis s El a Liam?“ opýtal som sa ako som si sadol na stoličku. „Baby vyjednávajú!“ zasmial sa Harry. „Ako som ich to naučil.“ Tiež som sa zasmial. Debatovali sme o všetkom od kraja čo nás napadlo..väčšinou to boli nezmysli ale tak aby nestála reč.  Von vybehol Louis so Sarah na rukách..bežali cez dážď až ku nám. „Louis! Nemáš dáždnik??!“ povedal som mrzuto... položil Sarah a zobral som ju na kolená... boli celý premočený lebo dážď bol dosť silný..zobral som deku čo som mal zadkom a zabalil Sarah a silno ju ku sebe pritisol...“Ak ochorie tak..“ „sa o ňu postarám lebo bude u nás bývať!“ sadol si vedľa mňa zakrytý tiež dekou a ťapli si s Sarah. Potom prišla aj El..rozumná s dáždnikom. Sadla si ku Louimu... už len Liam a El. Elizabeth vybehla von..ale hneď sa aj skovala... zasmiali sme sa.. a spolu s Liamom prišli s dáždnikom... „toto sú dospelý ľudia.“ Pozrel som na Louisa. Pregúľal očami a pritúlil ku sebe El. „Zabudol si Forever Young!“ skríkol a El sa zľakla. Dala mu slabšiu facku. „Tak a jej to... môžem byť u strýka Liama a tety Jade.“ Sadla si ku mne Elizabeth a oprela sa o mňa. „Dobre tak neskôr sa pobalíte.“ Usmial som sa na nich. „Hapšššíí...už sa teším“ povedala Sarah. „Louis zabijem ťa!“ drgol som ho. „Neboj sa ja sa o ňu postarám!“
Vrátili sme sa do domu. Uvaril som Sarah čaj ku posteli. Bola trošku prechladnutá nič vážne..ešte že tak.... chlípala si po troške..a ja som tam sedel.. Elizabeth sa začala baliť..pekne po jednej veci brala a ukladala do menšieho kufra.... budú dlho bývať pri chalanoch..keďže budem preč dlhšie... „ocko pobalíš ma? Pšíí“ „áno..ale čo?“ „pod posteľou mám kufor..vyber ho a budeš mi ukazovať veci a ja ti povie buť áno alebo nie“ „tak teda dobre.“ Vybral som kufor a dal ho ku skrinke..otvoril som ju a začal vyberať a ukazovať veci.. áno ,nie, áno , áno , nie ,nie, nie..takto to išlo dookola... keď už som ju zbalil..zaniesol som ich kufre ku chalanom... baby ich zobrali a išli ich vyložiť do hosťovskej izby kde budú mať na čas izby. Vrátil som sa ku ním. Sarah už spala tak sme s El išli do obývačky. „pozrieme si film?“ opýtala sa El ako si sadla na sedačku.. „môžeme..vyber niečo a ja spravím m popcorn“ usmial som a namieril si to do kuchyne.  Do mikrovonky som dal popcorn , vytiahol som dve plechovky pepsi a ešte chipsy... vytiahol som popcorn a vrátil som sa do obývačky. Položil som to na stôl a otvoril plechovky , film začal. „čo si pustila?“ „Titanic.“ Povedala El a odchlípla si s pepsi... je to Bellin najobľúbenejší film. „toto je najobľúbenejší fil mamky.“ Usmial som sa na Elizabeth. Tiež sa usmiala.. objal som ju a ona sa o mňa oprela.  Obidvaja sme sa pri tom rozplakali... ale ja som sa aj sem tam zasmial keď som si spomenul na to ako sme ho pozerali mi dvaja spolu... (o tom sa dozviete keď bude Pezz čítať denník) film skončil... utreli sme si slzy a poupratovali porozhadzovaný popcorn. „odteraz je to aj môj najobľúbenejší film“ povedala El do ticha. Dal som jej bozk do vlasov a usmial som sa na ňu. Vyhodil sme to. „ocko môžem ísť na dvor už neprší.“ „fajn ale ak ja ešte rozprší tak sa vráť domov“ „dobre“ vybehla von. Začul som detský krik a smiech. Nechal som ich nech sa hrajú. A išiel som sa pozrieť na Sarah. Spala. Sadol som si na Elizabeth posteľ a pozoroval ju. Bola ako Bella. Krásna a nevinná taká krehká. Ona a Elizabeth sú  moje všetko milujem ich tak rovnako ako Bellu. Ukradli si tiež moje srdce hneĎ pri tom ako som ich prvý krát držal v náručí.  Lahol som si a začal uvažovať ako to bude ďalej. Budem jej schopný hovoriť náš príbeh a tváriť sa že nie je o mne a o nej? Neviem ale budem sa musieť snažiť.
Perrie:
10:00 p.m  je večer... celý deň sme boli na pláži a opaľovali sa či kúpali alebo vyvádzali somariny... išli sme aj do mesta na obed lebo sa nám nič nechcelo variť. Stretli sme aj Bellinu mamu tak sme boli 2 hodiny s ňou. Kúpili sme s playstation tak sme sa si to zahrali. „Pezz keby mi budeš rozprávať príbeh?“ povedala pri to ako sme hrali. „Môžem aj hneď.“ Pousmiala som sa. „Fajn“ vypla to. Pozrela som na ňu. „Ale dohrať sme to mohli“ odula som spodnú peru. Postavila som sa , zobrala denník , sadla so naspäť na sedačku do tureckého sedu. Odvorila som denník na stránke kde som skončila...musím sa priznať že sa musím sústrediť na to aby som miesto Isabella povedala Gabriella.    
Flashback:
Ráno som vstala , vlasy dala do gumičky a zišla dole. V jedálni sedel otec s novinami a mama pripravovala raňajky. „Dobré ráno“ pozdravila som s úsmevom na perách a sadla som si. „Dobre ráno“ povedali naraz. Mama položila na stôl taniere s lievancami. Otec odložil noviny a spoločne sme sa naraňajkovali. „čo ideš dnes robiť?“ opýtal sa otec. „hmm...ešte neviem..asi niečo podnikneme s Dylanom a zobereme niekde Darcy...prečo??“ „len tak..ale večer už budeš doma však?“ „áno“ usmiali sme sa. Nechcela som vravieť že idem sa pop star a rozlúčiť sa s ňou... ale začalo mi vŕtať hlavou čo chce otec keď povedal aby som bola večer doma. pomohla som mame s riadom a potom vybehla hore do izby. Spravila som rannú hygienu. Vlasy som si dala do chvosta. Dala som si len špirálu to bolo všetko. Otvorila som skriňu a obliekla si prvé čo mi prišlo pod ruku.  Dala som biele plavky lebo neskôr pôjdeme s Dylanom na pláž. Podprsenka bola so šnúrkami. Ešte som zabudla zapísať. Na bruchu mám  piercing. Inakšie by som ho nemala ale s Dylanom som sa stavila. Išli sme na zábavu a mne sa tam zapáčil jeden chalan. Myslel si že za ním nepôjdem a že ho nezbalím. No ani som sa mu nečudovala lebo ešte nikdy som nemala také poriadneho chalana ktorého by som ja zbalila lebo moje baliace metódy sú na nič. A tak som sa stavila že ak ho dostanem tak si dám piercing do brucha. Bola som presvedčená že taký chalan ako bol on o mňa ani nezakopne. Ale podarilo sa mi to. A tak som si ho teda dala. Celkom sa mi to zapáčilo a neľutujem to. Keď som to povedala rodičom neboli nadšený ale potom sa na tom smiali so mnou a viac to neriešili. Ja viem iba ja mám takých najlepších rodičov :D  ale vráťme sa ku tomu podstatnému. Dala som si rifľové kraťasy a biele tričko na konci tiež so šnúrkami.

 Do vrecka som dala kľúče od domu a mobil. Zišla som dole. „Idem von“ vošla som do obývačky. „dávaj si pozor“ povedala mama. „budem“ usmiala som sa. „Tak ahoj“ zakývala som im. „Ahoj“ povedali naraz. Obula som si moje špinavo biele vysoké convers tenisky. Vyšla som s domu a zamierila si to ku Dylanovi. Zazvonila som na zvonček. Otvorila mi Dylanova mama. „Dobrý deň teta!“ usmiala som sa. „Ahoj Gabriella , poď ďalej“ vošla som dnu , vyzula sa a nasledovala ju. „Je Dylan už hore?“ „Nie , pred chvíľou som bola v jeho izbe , ešte spí“ usmiala sa. „Pomôžem vám?“ opýtala som sa  jej a pozrela na zeleninu čo čistila. „Budem ti vďačná. Ja musím zbehnúť do obchodu. Hneď som tu.“ „Fajn“ prešla som ku miske a zelenine a pustila sa do toho. „Ďakuje“ povedala zobrala si kľúče s peňaženkou „to nestojí za reč.“ Usmiala som sa. Odišla. Očistila a umyla zeleninu. Pokrájala som ju a zmiešala do kopy. Už to poznám naspamäť. Keď som tu bola tak väčšinou to robila. Bolo to niečo ako zeleninová misa alebo šalát. Počula som dupot nôh. Bol to rozospatý Dylan. „Že sa ti aj uráčilo stať“ zasmiala som sa a hodila do neho utierku. „Aj tebe dobre ráno. Kde je mama?“ „išla do obchodu hneď je tu.“ Sadla som si na stoličku oproti nemu. „potrebujem tvoju pomoc.....“ povedala som mu všetko čo sa včera večer stalo a aj to že sa mám s ním stretnúť. „Rád ti pomôžem ale ak to tvoja mama zistí máš ma na svedomí“ stal so stoličky „OK“  „inak Gabriella je zamilovaná!“ začal podskakovať a podpichovať ma. „Prestaň“ buchla som ho. Stále to hovoril a štuchal do mňa. „prestaň“ skríkla som po ňom zo smiechom. Akurát sa otvorili dvere. Obidvaja sme spozorneli a dusili v sebe smiech. Nakoniec sme to nevydržali a začali sme sa smiať pred jeho mamou. „čo vám je také smiešne?“ pozrela na nás a pokrútila hlavou. Začalo ma bolieť brucho tak som radšej prestala a upokojila sa. „Ahojj hviezdááá“ skríkla na schodoch  Darcy keď ma zbadala. Zobrala som ju na ruky a odniesla ku stolu. „Ahoooj“ popravde je taká ľahká ako pierko. „dáš si?“ opýtal sa Dylan. „Nie ďakujem už som jedla“ pousmiala som sa a sadla si na stoličku a zobrala dnešné noviny. Nebolo tam nič pre mňa tak som ich odložila na svoje miesto. „Idem sa obliecť a môžeme ísť“ postavil sa Dylan. Prikývla som. „Kde?? Aj ja chcem ísť.“ Spozornela Darcy. „Samozrejme, veď ty aj musíš ísť“ usmial sa Dylan a vlepil jej bozk na líce. Spolu vyšli hore. Ja som sa zatiaľ porozprávala s tetou Taniou (Dylanova mama)a pomohla som jej z riadom. Dole prišli zladený Dylan a Darcy. „Tak dovidenia teta. Rada som vás videla“ objala som ju. „Ahoj“ usmiala sa. „Ahoj mami prídeme večer.. neskôr sa najeme vonku“ povedal Dylan a tiež ju objal. „Fajn a dávajte si pozor!“ zakričala na nás keď sme stáli pri dverách. Pribehla za nami Darcy. Obuli sme sa a vyšli von. „kde ideme?“ opýtala sa zvedavá Darcy“ „pomôcť hviezde!“ zasmial sa. „a s čím“ nechápala a tak som jej všetko povedala cestou. Pozreli s Dylanom na seba a začali zase podskakovať a kričať okolo mňa a ja som sa začala smiať. „Gabriella je zamilovaná!!“
Prišli sme na miesto. Stáli sme pred bránou. Zavolala som Niallovi. Zrušil ma. O chvíľu bol pri nás. „Dnes žiadne fans?“ opýtala som sa s údivom. „Ale kde že sú na druhej strane“ „Aha inak ahoj“ „Ahoj“ usmiali sme sa na seba a Dylan s Darcy sa začali smiať. Pozrela som na nich vražedným pohľadom. „Niall toto je Dylan a Darcy“ „Ahoj“ otvoril bránu aby sme vošlu dnu. „Niall“ podal Dylanovi ruku. „Dylan..“ prezrel si ho. „Adi viem čo máš na mysli..ale neboj sa ani jej neublížim a ani nič podobné“ zasmial sa Naill. „To rád počujem“ trošku sa pousmial. Štuchla som do neho. „A ja som Darcy!“ skríkla malá potvorka. „Ahoj...“ zdvihol ju na ruky. „Som Big Fan One Direction!“ povedala celá šťastná tým že ju drží na rukách a dala mu na líce pusu. „to som musela“ uchechtala sa. On jej ju vrátil. „Neodolal som“ tiež sa zasmial. „NIALL!!“ počula som krik. Z poza ruhu sda vyrútili štyria chalani. „tu si!“ povedal Zayn. „TY si Gabriella však?“ pristúpil ku mne Liam. Len som prikývla. „Niall mi o tebe rozprával“ usmial sa. „A nám si prečo nič nepovedal“ pozrel z odutou perou Louis. Mykol plecami. Objali ma a potom sa zoznámili s Dylanom a s Darcy. Tá urobila to čo aj Niallvi. Niall ma chytil za ruku a tahal preč. Vytratili sme sa im. Zobral ma do Tour autobusu. „Sami. Konečne vzdychol. Už nemôžem čakať!“ vzdychol a objal ma a následne pobozkal. Bozk bol taký jemný a vášnivý. Krásny. Sadli sme si. Objal ma okolo ramien a ja som si hlavu oprela o jeho hruď. Bolo ticho. Také príjemné ticho. „Niall?“ prerušila som to. „Hmm?“ zdvihla som hlavu a pozrela sa do jeho krásnych modrých očí. „čo bude ďalej. Ako to myslíš? So mnou s nami?“ nadýchol sa. „Tak by som chcel byť tu s tebou. Chcem aby to bolo s nami také ako na pláži. Aby sme boli spolu. Gabriella ja milujem ťa“ pozrel mi do očí. Bolo to také úprimné a ešte keď to vychádzalo s jeho úst. Bolo to také romantické. „Niall..ja tiež ťa milujem... súhlasím s tebou ale obidvaja vieme že to tak nebude..a ja ostanem tu a ty budeš cestovať ďalej. Budeme trpieť spolu?“
 „je tu jedna vec ktorú nedodržím ohľadom Dylana. Hovoril som že ti neublížim ale ja to poruším hneď na začiatku. Teraz ťa opustím a ostaneš sama. Ale jedno ti sľúbim. Milujem ťa a nezmení sa to. Budeme spolu v kontakte nech sa deje čokoľvek. Nezabudnem na teba. A keď nám skončí turné tak sa po teba vrátim a budeme spolu!“
Aj ja ti niečo sľúbim. Milujem ťa , tak ako teraz tak ťa budem milovať čo raz viac. neprestanem na teba myslieť a keď sa mi ozveš raz za čas keď to bude možné bude to tá najkrajšia vec za celý deň. A keď ti skončí turné sľubujem že budem tu a budem na teba čakať . budem čakať na ten deň keď budeme konečne spolu!“ stále som pozerala do jeho očí a pobozkala som ho. Ešte sme tam len tak sedeli a užívali si posledne minútu spolu. Ruka v ruke sme vyšli von a keď sme už boli na očiach odsunuli sme sa od seba a tvárili sa ako nič. „Bells?“ pozrela som na neho. „Budeš len moja Bells.“ Usmial sa. „Len tvoja“ úsmev som mu vrátila. „Poď so mnou. Keď sa budú pýtať kto si povieme že si pomocníčka Lou našej..“
 „viem kto je Lou... ale to nejde. Rada by som ani nevieš ako. Ale čo poviem doma... čo poviem ostatným.. nemôžem ich hneď teraz opustiť. Nemôžem opustiť Dylana a už dupľom nie Darcy , mojich rodičov. Sú pre mňa všetko... ale ty si môj život no nemôžem“ „Chápem ťa.“ Objal ma a ja jeho. Vrátili sme sa ku bráne. Zopár dievčat bolo už aj pri tejto bráne. Objala a rozlúčila som sa s chalanmi a hlavne s Niallom. Darcy tiež objala chalanov. A hlavne Harryho. Zase ich pobozkala na líce a oni ju. Prešli sme za bránu. Posledný krát som sa na neho pozrela. Jedno dievča ma zastavilo. „Kto si?? To ej jedno len jedno je hlavné..Nialla sa ani nedotkneš..inak zomrieš!!!“ pozrela som na ňu nechápavo. „Fajn...je tvoj..ja som len jeho stará známa...nič viac!“ zdvihla som ruky hore na obranu. Ešte že nevedia ako to naozaj je lebo mi ma zabili už teraz. A keď sa to dozvedia tak to budem počúvať častejšie. Zašli sme za roh a ja som si sadla na nejaké schody a rozplakala sa. Dylan ma okamžite objal. Silno som ho stisla. A malé ručičky Darcy som cítila ako ma hladkajú po chrbte. „Je to vôbec možné? Povedala som do ticha. „Tak rýchlo sa zamilovať“ zdvihla som  hlavu. „Tomu sa hovorí prvá láska na prvý pohľad!“ povedal Dylan. „a vy dvaja ste toho dôkazom“ pousmial sa a zase ma objal. Trošku som sa upokojila. Zotrela si slzy a postavili sme sa smerom na pláž.
Zobliekla som zo seba veci a rozbehla sa do mora. Zaplávala som si a snažila sa na chvíľu odreagovať. Vyšla som na súž. Bláznili sme , naháňali a všetko ostatné. Konečne som sa aj usmiala. Ku večeru ma boli Dylan a Darcy odprevadiť ku domu. Poradne som ich objala. Zakývala som im a odomkla dvere. Vyzula som sa a išla rovno do izby. Otvorila som dvere. Všade boli malé svetielka a žalúzie zastreté. Na zemi bola deka so sladkosťami a v obale film. Na očiach som mala ruky. „kto som?“ zasmial sa. „Otec“ tiež som sa zasmiala. „ty si na to nezabudol.“  „ako by som mohol“ objala som ho. Sadli sme si na deku a otec zapol film. Romantická komédia HLAVNE NEZÁVÄZNE. Zasmiali  sme sa a ja som pri tom celý čas myslela na Nialla. Keď skončil film. Zniesli sme to dole a vyhodili papiere. „Ďakujem za krásny večer“ objala som ho. „Dobrú noc“ „Dobrú“ vyšla som do izby. Dala som si rýchlu sprchu aby som zmyla soľ a pot. Obliekla som sa do pyžama. Čierne šortky a biele tričko na ramienka. Ľahla som si do postele a Niallovi odoslala správu.
Dobrú noc <33333333333 odpísal okamžite.
Dobrú noc a sladké sny o mne! :))  <33333333333333  mobil som položila vedľa postele a zaspala. 
Tááák čo hovoríte???.... snáď sa aspoň trošku páčila a ak áno tak KOMENT poteší... budem rada za váš názor...

1 komentár:

  1. Úžasné <33 Teším sa na ďalšiu!:)) A nech je čo najskôr !!! :P

    OdpovedaťOdstrániť