pondelok 8. júla 2013

My Drugs. 17

Nová časť ktorú som písala celý deň. Ak sú chyby vopred sa ospravedlňujem. I Hope You Like It♥ 

Vošli sme dnu a zostali v obývačke. Zayn a Harry niekde zmizli. „Tak kde je to prekvapenie?“ pozrela som sa na Louisa , Nialla a Liama. Otočila som a že sa pôjdem napiť lebo mi akosi vyschlo v hrdle. „Stoj!“ skríkol Niall. Otočila som sa naspäť ku nemu a nadvihla obočie. „Videla si už...“ nedopovedal. Pozrel sa za mňa. „Poviete mi o čo tu ide?“ otočila som sa a Zayn s Harrym na ma vyliali 2 vedrá zimnej vody. Ostala som tam stáť a nehýbala som sa. „Vitaj medzi nami!“ povedal Harry a začal sa smiať spolu s ostatnými až na Dan a Alice. Keď sa konečne aspoň trošku upokojili všimli si že som sa za ten čas ani nepohla. „Mia?“ podišiel ku mne Louis a chytil ma za ruku. Nadýchla som sa a zdvihla hlavu smerom ku Zaynovi a Harrymu. Tak toto je to prekvapenie...krásne... „Styles a Malik“ začala som sa ku nim približovať „Vy ste sa už ale že úplne zbláznili?“ rozbehli sa hore schodmi a ja za nimi. Vošli do kúpeľne a zamkli sa. Postavila som sa ku dverám a čakali kým vyjdú. „Padavky!“ povedala som so smiechom. Odomkli sa dvere a Harry ma oblial rovno tam kde som mala mobil , kľúče a mala som tam aj zopár peňazí. Ak nepôjde tak ho asi zabijem. „Harry Edward Styles!“ skríkla som na celý dom. On utiekol a zamkol sa v jeho izbe. Zišla som dole . „Ste ako malé deti!“ povedala som celá mokrá. „Prepáč Mia ale ja som to musel Louimu vrátiť. To isté spravil aj Perrie!“ povedal za mnou Zayn.  „Aha..a Harry?“ „Ukradla si mi Louisa!“ „Ja?“ otočila som sa ku schodom kde stál.
Pohľad Louis:
Pozrel som na Harryho že o čo mu zase ide. „Ale veď predo mnou bol s E-eleanor!“ obhajovala sa Mia. „Ale s ňou už nie je dlhšie. A teraz by som bol s ním ja. A bol by znova Larry a teraz bude Lia.  Ukradla si mi Boobear-a.“ odul spodnú peru. Už viem o čo mu ide. Už som sa zľakol že to myslí vážne. „Lia?“ všetci sme na neho pozreli. „To si vymyslel ty?“ opýtal som sa ho a nadvihol obočie. „Nie ale Directioners!“ podišiel ku mne a ukázal mi mobil. Medzi trendami bolo. We Love Lia , Hi♥Mia , I HATE MIE! „Ukáž mi to.“ Mia mi zobral z ruky mobil. Úsmev jej zmizol z tváre a mobil vrátila napäť Harrymu. Podišla ku mne a objala ma. Viem ako sa cíti. Tiež som ťažko znášal keď mi písali ako ma nenávidia že som gay a neviem čo ešte..ale zvykol som si. A nechcem aby týmto prechádzala Mia. Sulno som ju stisol. „Prečo ma nenávidia?“ keď to povedala zistil som že plače.odtiahol som sa aby sa mi pozrela do očí. Chytil som jej tvár do mojich dlaní a zotrel jej slzy. „pozri je to od nich hnusné že to napísali.ale je o moje rozhodnutie a budu ho musieť rešpektovať. Nerozdelia nás. Lebo sa milujeme. A sú tu čo nás majú radi. Čo ťa milujú!  Všímaj si ich!“ usmial som sa na ňu a aj ona sa trošku usmiala. „čo keby sme spravili Twitcam?“ povedal Niall. „Zistia že je Mia super a zmenie názor“ doplnil ho Liam. „Ja neviem..“ povedala neisto. „To je skvelý nápad Carott-ka.!“ „Carott-ka?“ „Nepáči sa ti to?“ „Nie naopak...páči!“ povedala s úsmevom. „úsmev..hurá!“ všetci sme sa zasmiali. „Ups...zabudla som že som mokrá!“ povedala a pozrela sa na Harryho. A ukázala na moje tričko. Iba som mávol rukou že to nevadí. „No tebe sa to povie sa prezlečieš ale ja?“ „Ja ti nie čo požičiam, mám tu zopár vecí.“ Postavila sa Dan zo sedačky a zobrala Miu hore do izby. „Tiež sa idem prezliecť.“ Vyšiel som hore a počul Miin krik. Vyšla z izby len v šortkach a podprsenke. Vyzerala dosť naštvane. Prešla okolo mňa a išla dole. Išiel som za ňou. „Styles!“ zhúkla že som sa zľakol aj ja a Harry sa rýchlo postavil a opatrne sa otočil ku Mii. „áno?“ hodila po ňom jej mobil. „Nejde mi mobil!“ „A jeje!“ povedal Miguel a chytil sa rukou za ústa. Pravdepodobne vedel čo teraz spravý. Mia si upravila vlasy. Dala si ich dozadu ,vystrela sa a podišli ku nemu. Vystrela ukazovák a štuchla do neho. „Za to mi kúpiš nový!“ brnkla mu po nose. „No problém!“ usmial sa. „Ale nie hocijaký. Presne tento istý! Pôjdem s tebou a JA si vyberiem! Potom si zohnáš všetký čísla ktoré som tam mala a nahráš mi ich tam. A fotky ktoré som tam mala ...to už nevrátim..ale odpíkaš si to inak!“ dala mu menšiu facku „Rozumieš?“ iba prikývol , otočila sa tak že mu vlasmi šľahla po tvári a Harry spadol na sedačku. Musel som sa nad tým všetkým zasmiať.
„Už viem!“ otočila sa pri mne naspäť ku sedačku.  „Zajtra pôjdeš so mnou a babami na nákupy!“ iba sa usmiala. „Už teraz sa teším!“ vyplazil jej jazyk. „To si ešte nenakupoval so mnou!“ tiež mu vyplazila jazyk a odišla naspäť za Dan. „má Sexy postavu!“ povedal s úškrnom a hádzal si jej pokazený mobil. „Je to moja sesternica!“ pokarhal ho Miguel. Asi si nikto nevšimol že som tu vlastne bol..lebo nič nepovedali. Vyšiel som naspäť hore a prezliekol sa. Dal som si čisto biele tričko a kraťasi. Vyšiel som na chodbu kde sa smiali Dan a Mia... bol som rád že si sadli a že si dobre rozumejú. „Mia?“ otočila sa ku mne. „áno?“ usmiala sa. „Myslíš to vážne s tým zajtrajškom?“  „Prečo? Ou neboj sa...pôjdeš aj ty Liam a Miguel.“  „Nerozumiem“ pozrel som na ňu nechápavo. „Všetci predsa vieme aký je Harold perverzný. Keď pôjde s nami pude závidieť!“Povedala Dan. „Stále nerozumiem“ „pochopíš zajtra!“ pobozkala ma na pery , chytila za ruku a išli sme dole za ostatnými. Sadol som si na sedačku a Mia na moje kolená. „Za 2 hodiny je Twitcam!“ povedal Niall a ďalej sa venoval laptopu. Dlho sme ho nerobili a veľmi sa na to teším. Plus Mia. Určite zmienia názor. Aspoň niektorý áno.
Sedeli sme všetci v obývačke na zemi a dobre sa zabávali a hlavne smiali. Hrali sme totiž to monopoly. Boli sme po dvoch až na Alice ona nehrala iba bola banka.  Ja som bol s Miou , Dan s Liamom , Harry so Zaynom a Niall s Miguelom. Niall a Miguel nás popri tom aj vľmi dobré zabávali lebo sa hádali čo majú kúpiť a čo nie a všetko ostatné. A Zayn s Harrym porušovali pravidla tak s nimi sa zase Hádala Mia , Dan a Alice.
Ja s Miu sme išli do mojej izby a presne o 20:00 p.m sme začali robiť Twitcam. Otázky sa nám sypali a my sme sa snažili odpovedať na všetky. A hlavne sme preukazovali našu lásku. Mia sa správala prirodzene ako keby ani nevnímala že nás niekto sleduje. Dopĺňali sme sa a robili somariny. Dostali sme otázku na ktorej som sa dlho smial. Louis Carotts or Mia? „Táto osoba vedľa mňa je moja Carott-ka!“ dal som na bok Miinu ofinu a na čele mala napísané mojím písmom. I’m Loui’s Carott! „Takže carott!“ povedal som s veľkým úsmevom a pobozkal ju nalíce. A Mia sa smiala pri tom celý čas.
„Ahoooooj!“ vošiel do izby Liam a skočil na posteľ. Potom aj ostatný. Laptop sme dali všetci tak aby nás bolo všetkých vidieť. A tak sme spravili šou. A všetko súviselo s Miou. Miguela a Mia sa robili že si vedia navzájom čítať myšlienky. A Miguel furt vravel nezmysly. Robili sme úplne samé somariny. Sledovalo nás vyše 100 00 ľudí. Ale neprajníci neprestali písať a bolo ich dosť. Nevšímali sme si ich. Po 2 hodinách sme sa rozlúčili aj keď sme nechceli. Vypli sme laptop a všetci si ťapli že to vyšlo.
Zišli sme dole a musel som sa rozlúčiť aj s Miou. Voľky nevoľky som ju pustil. Objala chalanov a obula sa. Dal som jej moju mikinu lebo svoje ešte mala mokré. Posledný krát som ju pobozkal a odišli. Zatvoril som dvere a išiel za chalanmi.  „Harry poriadne sa vyspí na zajtrajšok!“ postrapatil som mu vlasy. „Dobrú noc!“ povedal som a vyšiel hore. „Dobrú!“ povedali naraz keď som bol na schodoch.
Preobliekol som sa do pyžama ala do boxerok a ľahol si na mäkkú posteľ a prikryl prikrývkou. Ako náhle sa moja hlava dotkla vankúša zaspal som.            
Ak sa vám príbeh páči a čítate ho pravidelne tak 1-2 komenty a pridám ďalšiu. ♥
  Neviem či som pridávala ako vyzerá Mia ale asi hej...v ďalšej časti bude mať zmenu s vlasmi :D 

1 komentár: