utorok 2. júla 2013

My Drugs 16.

Po dlhšej dobe nová časť! Čo myslíte , čo sa stane aké maju chalani pre Miu prekvapenie? Komentár určite poteší! :) I Hope YouLike It ♥

Začali sme jesť . No ako sa to vezme . Ja , Niall , Dan a Liam sme pokojne jedli ale Louis , Harry a Zayn furt robili somariny. Ako som jedla a pozrela sa na nich musela som sa začať smiať a z úst mi vyleteli hranolky . Vtedy sa začali smiať všetci . Pozrela som sa na Louisa  a začala som ho biť. Oprel ma o stenu  a pobozkal ma. Kým sme sa bozkávali ostatný stíchli. „Ahojte chalani.“ „Ahojte dievčatá.“ Povedali ostatný. „Mohli by sme sa s vami odfotiť?“ opýtala sa jedna hnedovláska. Odtiahla som sa od Louisa a pozreli sme sa na dievčatá. Stáli tam dve. Mohli mať 15-16. Jedna bola hnedovláska a druhá čiernovláska. Bili také dá sa povedať skromné. „Samozrejme!“ povedal Niall. Potom si všimli mňa ako som prilepená na Louisovi. „Ahoj. Louis kto to je?“ opýtala sa čiernovláska. „Ahoj.“ Povedala som a pozrela na Louiho čo povie. Pozrel sa na naše prepletené ruky a zdvihol ich aby ich videli.  „čo myslíš?“ usmial sa na ňu. Tiež sa usmiali. Ako keby boli šťastné že nás takto vidia. „Takže je to pravda.“ Povedala hnedovláska. „čo je pravda?“ pozrel na nich Liam. Ukázali nám noviny. „Najprv fotku a potom noviny!“ povedal Harold. Zobral si jenu slečnu  aby si sadla na jeho kolená. „Tak ja vás odfotím!“ povedala som a postavila som sa. „Nie chceme fotku aj s tebou!“ povedala čiernovláska. Pozrela som na Louisa ktorý sa usmial. Usmiala sa sa aj ja a on ma pobozkal na líce. Niall išiel po čašníka. Keď sa vrátil na jeho kolená si sadla druhá baba. Keď nás odfotil vrátil mobil hnedovláske a odišiel. „Ďakujeme.!“ Povedala čiernovláska. „Radi sme ťa spoznali Mia!“  povedala tá druhá. Usmiala som sa na nich. „JA tiež“ odpovedala som. „Ahojte“ Povedali. „Ahoooj!“ zahúkali sme všetci. Otočili sa a odišli. Potom s všetci pozreli na mňa. „Majú ťa rady!“ povedala Dan.  „Boli to len dve a čo ostatné?“ „Neboj sa , obľúbia si ťa!“ povedal Zayn a Louis ma objal. „Nechali tu tie noviny!“ povedal Niall. „Tak čítaj“ pozrel na neho Liam. Začal čítať...  
Meno novej priateľky Louis Tomlinson (1D) je Mia Colluji. (Koluči). Pochádza zo Španielska. Prišla sem bývať pred rokom spolu s jej bratrancom Miguel. Miguel je priateľ známej Alice ktorá je najlepšia kamarátka s Niall Horan. Louis asi konečne našiel tú pravú po tom čo sa rozišiel s Eleanor pretože mu robila žiarlivé.  Dokonca “žiarlila“ na chalanov zo skupiny. Dúfajme že Mia bude o mnoho lepšia priateľka aj do spoločnosti a aj v súkromí a že nikomu neurobí hanbu.
„Vedia o nás všetko! Ako keby s nami bývali“ povedal Zayn. „To áno ale aspoň tam nie je nič zlé a vymyslené o Mii až na tú poslednú vetu ktorú si nemohli odpustiť!“ povedal Harry.  Bola som rada že si o mne nič nevymysleli a hlavne to že nezistili moju minulosť. Aspoň mi spadol kameň zo srdca. Bolí ma že to nemôžem povedať Louisovi. Chcem mu to povedať ale bojí sa a nechcem aby sa to dozvedel takto cez bulvár. Louis sa na mňa usmial a pobozkal na líce. Tiež som sa usmiala. Dan a Liam išli zaplatiť a potom sme odišli. Louis zastavil čím zastavil aj mňa. „Vyskoč!“ povedal. „Louis nie som až tak unavená. Zvládnem to!“ „Vyskoč lebo ťa zdvihnem ja a pustím ťa jedine do tej fontány!“ ukázal na fontánu kúsok od nás.  Pregúľala som očami a radšej vyskočila lebo som vedela že by to urobil. Na to ho dobré poznám. Sadli sme si na lavičku a chalani išli kúpiť zmrzlinu. „Dan pôjdeš so mnou zajtra na nákupy?  Nemám si čo zajtra večer obliecť.“  „Kebyže sa ma to nespýtaš ty tak to urobím ja!“  „Dobre tak okolo 10:00 a.m u mňa ok?“ podala som jej lístok s mojou adresou.  „OK teším sa!“ „Ja tiež.“ Usmiali sme sa na seba. Pozrela som sa na chalanov ako si niečo šepkajú. Keď ma zbadali odtiahli sa a kože nič sa nestalo. Čo zase kujú? Prišiel ku mne Louis a podal mi točenú zmrzlinu, červený melón. Moja obľúbená odkedy som ju ochutnala. Zazvonil mi mobil. Vytiahla som ho z vrecka teplákov a pozrela na display kto mi volá. Bola to Alice.
„áno?“
„Mia už sme hotový!“
„Zo všetkým? Ako?“
„Jednoducho. Kde si teraz? Poviem ti to!“
„No s chalanmi a Dan sme na námestí a kde si ty?“
„Ja som tu tiež. Počkaj asi ťa vidím máš tie pásikavé tepláky?“
„áno. Kde si?“ otočila som sa a poobzerala som sa či ju uvidím. Ale nič.

„Som za tebou!“ povedala a počula som ju aj v mobile a aj za sebou. Otočila som sa. Stála fakt za mnou aj s Miguelom. „Ahooj!“ povedal som a objala ich. „Ahojte“ povedali na raz. Alice sa objala aj s chalanmi a Dan. „Alice. Zajtra ideme s Dan na nákupy ideš s nami?“ opýtala som sa jej. „Že váhaš!“ povedala a štuchla do mňa. Usmiala som sa a oblízala zmrzlinu. „Mia? Máme pre teba menšie prekvapenie. Je u nás takže budeš musieť ísť s nami!“ Povedal Harry. Dan a Alice na pozreli na chalanov. Nechápala som prečo. „OK. Ale nemôžeme to odložiť na inokedy lebo som unavená a chcem ísť domov.!“ „NIE!“ povedali všetci chalani okrem Louisa ktorý len krútil hlavou. Štuchla som do neho. „Čo sa deje?“ pozrela som na neho. „Nič.“ Usmial sa. „Ale aj tak nejdem!“ povedala som. „IDEŠ! Povedal Zayn chytil ma za ruku a ťahal ku autu. Ostatný nás nasledovali. 

1 komentár:

  1. uzasneeee <33 to som zvedava co to zase bude!!!! -Šťastko

    OdpovedaťOdstrániť