utorok 9. júla 2013

Remember Me? 11.

Táák nech sa páči nová časť.... ďakujem sa komentáre ktoré ma potešili a povzbudili :) Hope You Like It ♥


Keď so si vyložila veci s pomocou Perrie preobliekla som sa do niečoho pohodlnejšieho... našla som tam voľné sivé tepláky a biele tričko na ramienka. Obliekla som sa a vlasy si dala do gumičky. Zišla som dole a v obývačke pol len Zayn a prehrabával sa v šuplíkoch. Odkašľala som si. Obzrel sa a usmial sa. Tiež som sa usmiala. „Hľadáš niečo?“ bože väčšiu hovadinu som sa nevedela opýtať?.   „áno..tu to je.“ vytiahol menšiu krabičku. Položil ju na stôl a sadol si na sedačku. Podišla som ku nemu a pozorovala ho. Vytiahol nejaké fotky a postavil sa. „Poď“ zase sa usmial. Nasledovala som a vyšli sme na obrovskú záhradu. Bolo to krásne ako v rozprávke. Všetky deti sa hrali spolu naháňali sa a smiali sa svojím zvonivým detským smiechom. Bola tam záhradná hojdačka , trampolína. Bazén ako na kúpalisku možno ešte väčší , miesto na grilovanie. A ulička ktorá viedla k rybníku s lavičkou a naokolo boli kvety.  Pestré a krásne. Išli sme ku lehátkam kde všetci sedeli. Sadla som si ku El. „Našiel som zopár fotiek kde si ty Bella.“ Povedal Zayn a podal mi fotky. Začala som si ich prezerať. Bola som na nej ja chalani El a Perrie a na jednej fotke som bola len ja a jedno dievča s kučeravými vlasmi. Kto to je? pichlo my v hlave ako v tedy v nemocnici keď mi James povedal One Direction. Ale teraz to bolo silnejšie neviem prečo. Chytila som sa za to miesto a kľakla si na kolená. „Bella!“ všetci skríkli. Bolesť ustupovala. Danielle... toto meno mi vírilo hlavou. Tanec, koncert,  pohľad na ktorý nikdy nezabudnem. Bolesť ustúpila. Zdvihla som hlavu. „Danielle!“ pozrela som na Liama. El mi pomohla postaviť sa. „Kde je Danielle?“ pozrela som sa na všetkých. Každý mlčal. Prečo mi to nechcú povedať. Prečo len viem ako sa volá a pamätám si tie miesta na ktorých som s ňou bola. Ale neviem v skutočnosti kto to je. Ďalších milión otázok sa mi začalo víriť hlavou. „No ták! Povie mi to už niekto?“ pozrela som na Perrie keďže jej som dôverovala najviac zo všetkých. Pozrela som na ňu s nádejou v očiach. Vydýchla si. „Ona je v USA.“ „Kde presne?“ „New Yourk!“ Tam predsa ideme. Sadla som si na lehátko a pozerala na tú fotku.

Po týždni, Perrie pohľad:    

„Belllaaaa! Vsávaj! Zaspali sme!“ Skákala som po Bellinej posteli a budila ju aby sa zobudila. Tá sa rýchlo prebrala a skoro spadla s postele. Postavila sa na nohy a stála v pozore. Začala som sa smiať a ona hneď pochopila že som si s nej robila srandu.
Prešiel týždeň čo je tu Bella. Všetko je v poriadku. Ešte sa ma pýtala a Danielle. No sľúbila som je že sa dto všetko dozvie od Danielle.  Preto som tam aj chcela ísť že sa s ňou stretne a tak som jej to musela povedať.
„TY! Prečo si ma zobudila keď máme ešte 3 hodiny čas?“ ukázala na mňa prstom. „Iba ta“ zasmiala som sa. Sadla som si na posteľ a povzdychla si. Bella si sadla ku mne. „Chýba mi keď sme mali iba 19!“ pozrela som na ňu. Robiť samé bláznivé veci. Byť slobodná. Chodiť na turné a stretávať sa s fanúšikmi.... „Určite aj mne...len škoda že neviem ako som žila keď som mala tých 19“ trošku sa pousmiala. Objala som ju. „Bella niečo ti poviem“ odtiahla sa a usmiala sa na mňa. „Ešte pred X factorom.... som mala jednu najlepšiu kamarátku na život a na smrť.... keď som sa prihlásila a vznikla skupina Little Mix... všetko bolo dobré... kontaktovali sme sa . Skype a všetko..ale prišiel jeden deň a my sme sa pohádali. Trápilo ma to a bola som sklamaná.. bola to viac menej moja chyba.. zabudla som na jej oslavu..a keď som na ňu prišla na poslednú chvíľu celú som jej ju pokazila.“ Oprela som sa o jej rameno a vyletela my aj slzy. „Je mi to ľúto“ objala ma. „Keby si vtedy nebola pri mne....“ zasmiala som sa. „Vlastne ty si medzi nami ako náš záchranca. Každému si pomáhala kto to potreboval. Vždy ti boli prednejší druhý ako ty...najprv museli byť šťastný tí  ktorých si mala rada a až potom si pozerala na seba.“ Pozrela som na ňu a utrela si slzu čo mi tiekla po líci. Bella sa najprv pozrela na stenu s fotkami tak zvláštnym pohľadom..asi si chcela spomenúť a nedarilo sa jej. A potom sa pozrela tým pohľadom na mňa. Začali sme sa smiať.  „Takže ma mali všetci radi?“ „áno..a stále ťa máme radi!“ Niekto zaklopal na dvere a otvoril ich. Dnu nakukol Zayn. „Dobre ráno.“ Usmial sa. „Dobré ráno aj tebe!“ povedali sme naraz. „Bola Tu Kate . máme ísť na záhradu na spoločné raňajky.“ Usmial sa. „Hneď sme tam“ povedal som. Prikývol a zatvoril dvere. Bella podišla ku oknu. „Woow“ podišla som ku nej. Ja som si už zvykla no aj Bella ale nepamätá si na to. Bolo tam 5 stolov a 18 stoličiek. Ako v nejakej reštaurácii. Pousmiala som sa. Idem sa preobliecť povedala som.  Stále som bola v pyžame od Louisa ktoré mi dal na Vianoce. „Aj ja“ povedala. Vyšla som na chodby a išla do izby. Vytiahla som si so skrine veci a vošla do kúpeľne kde si Zayn drhnul svoje biele tesáky. Tiež som si zobrala zubnú pastu a dala ju na kefku a pridala sa ku nemu. On skončil trošku skôr. Kým ja som si ich ešte čistila on mi pošepkal. „Včerajšia noc sa mi veľmi páčila!“ povedal tým svojím stále sexy hlasom a zahryzol mi do ucha. Otočila som sa ku nemu a dala mu pusu na líce kde mu ostal odtlačok od pasty. Utrel si to a vyšiel von s kúpeľne.  Dala som si takú rýchlu sprchu ktorá mi trvala5 minút. Vyšla som von a utrela sa. Trošku vysušila vlasy a obliekla sa. 4ierne spodné prádlo. Keď vystúpime v Miami bude teplo tak som si obliekla. Voľné oranžové tričko s krátkym rukávom a šortky s vysokým pásom. Vlasy som učesala a nechala rozpustené. Boli ešte trošku mokré. Vyšla som do izby kde ma čakal Zayn. On mal oblečené čierne rifle a tričko s krátkym rukávom. Dala som si ešte prívesok a ruka v ruke sme zišli dole. Vyšli sme na záhradu. Kde už boli skoro všetci. Až na Harryho ako vždy. Toto robí vždy keď máme spoločné raňajky. „Dobre ráno!“ pozdravili sme všetkých. „Dobre ráno!“ povedal jednohlasne. Sadli sme si a dole prišla akurát Bella. Ona mala oblečené tiež šortky a sivé tričko s potlačou NIKE. Tričko bolo kratšie tak jej bolo vidno brucho. Vlasy mala zapletené do voľného rybieho chvosta na bok.  „Dobre ráno!“ povedala keď sadla za stôl. „Dobre ráno!“ zase povedali všetci naraz. Konečne prišiel aj Mr. Styles a sadol si. Pozdravil rovnako ako my a rovnako sme ho aj všetci odzdravili. „Pri tebe bola mamina celú noc.. aspoň teraz bude pri mne!“ povedal malý Josh a naznačil a Zaynovi aby sa posunul. Tak Josh sedel medzi nami.  Naraňajkovali sme sa a my ženy sme poukladali všetko zo stola. Potom sme si napäť sadli a rozprávali sa ešte keď máme ešte čas.
Jedna vec ktorú som nechápala bolo že prečo Bella nechce aby sa v Miami stretla s jej kamarátmi možno by si spomenula.. ale chce iba rodičov...nikto o tom nevie aby jej rodičia ,Niall im všetko povedal. Takže vedia že nemajú pred ňou spomínať Nialla.  ...povedala že nechce aby ju videli takto..keď nevie kto sú.  Chalani nám zaobstarali menší domček pri mori. Tam bude asi týždeň a potom New Yourk.. kde budeme v hoteli. Niall príde za nami keď budeme už tam.  V Miami budeme samé a Bella bude mať aspoň trošku času na rozmýšľanie. Tento týždeň bol aj celkom namávahý..museli sme vybavovať Belle všetky doklady a namiesto Isabella Horan..musela mať Isabella Black...
po hodine sme sa všetci postavili a rozlúčila sa s nami. Ja som sa najdlhšie lúčila s Josom a vlastne zo všetkými. Horšie to muselo byť pre Nialla a Bellu. Ona si myslela že sa lúči s James-om. A on musel vo vnútri trpieť a navonok sa musel pretvarovať.  Vošli sme do nášho domu kde sme mali už kufre. Kým  mi s Bello sme ešte išli do izieb po príručnú batožinu kde sme mali doklady letenky a všetky potrebné veci čo musíme mať pri sebe. Chalani naložili kufre do auta. Mali sme každá jeden veľký kufor..veď keď už cestujeme prečo to nevyužiť na nejaké nákupy. Ešte raz sme sa objali zo všetkými a spravili jedno veľké objatie a potom sme nastúpili do auta spolu so Zaynom.
Zastavili sme pred letiskom a Zayn nám vyložil kufre. Za pol hodinu nám to malo letieť ak nebude meškať. Vošli sme všetci do haly. Bella si išla sadnúť a ja som sa tam ešte 15 minút lúčila so Zaynom. Dala som mu poriadného a dlhého francuzáka a potom silno objala. „Milujem ťa!“ pošepkala som mu aby to počul len on. „Milujem ťa!“ tiež mi pošepkal. „Budešš mi chýbať!“ povedal už na hlas. „Aj ty mne..ale za  chvíľu nás navštívite!“ pohladkala som ho po líci. Pobozkala som ho ešte raz a on odišiel. Išiel som Ku Belle a sadla som si. Ako som predpokladala lietadlo 10 minút meškalo. Aspoň že tak málo. Prešli sme cez všetky kontroly a nastúpili sme do lietadla 1 triedy.
           Keď lietadlo zlietlo asi polhodinu sme sa ešte s BEllou o všetkom rozprávali a potom  sme zaspali. 
Zobudila nás milá letuška že sa mame pripútať lebo ideme pristávať.

Vyšli sme von. Samozrejme časový posun takže tu mohlo byť asi 2 hodiny ráno. Odchytili sme si taxík a ja som mu nadiktovala adresu.  Keď zastavil pre domom zaplatila som mu a vystúpili sme. vošli sme dnu a bez toho aby sme si prezerali dom sme hneď hľadali spálňu. Dom bol len jedno poschodový tak sme ju našli rýchlo. Kufre sme nechali na chodbe. A v tom čo sme mali oblečené sme si ľahli do postele a hneď aj zaspali. 
Dievčence ak sa vám časť páči tak koment poteší aj kritika pomôže aspoň budem vedieť čo sa vám nepáči a pokúsim sa to zmeniť :)... 2-3 komenty a bude ďalšia časť..ak budu aj zajtra tak ju pridám aj zajtra :) ♥ 
                                                                                                     outfit Perrie
                                                                          Ouitfit Bella        
Možno som to tam nemala dávať s tou Katarine že sa pohádala s Perrie ale vtedy sa mi to tam hodilo..a nechcela som to už meniť. 

1 komentár: