sobota 4. januára 2014

Help Me!

REBELI
Vošli sme do tichého domu a všade bola tma. Zayn zatvoril dvere a otočil ma ku sebe.  Obidvaja sme v sebe toho dosť mali ale aby sme nevedeli čo robíme tak to nie. Odsotila som ho od seba a utekala som do izby. Išiel za mnou. Tvárou ma otočil ku stene a bozkával  ma na krku, rukami blúdil  po mojou bruchu a dal mi dole sako. Otočil ma ku sebe.
Chytil  ma za stehná a nadvihol ma. Obmotala som okolo jeho panvy nohy a išiel odtiaľto preč. Stlačil mi stehná a išiel so mnou  hore. Vošli  sme do prvej izby lebo naša bola ďaleko. Zatvoril dvere mojim chrbtom a pustil ma.  Prešiel na moju sánku a potom na krk.  Zanechával mi tam mokré fliačky až zastal na kľúčnej kosti kde ostal dlhšie. Zahryzol mi jemne ale drsne do kože  a obalil ju perami.  Odtiahol ma a mne tam pristál chlad. Pozrel sa na mňa a oblízal si pery.  Zhlboka som sa nadýchla ako sa približoval ku mojim perám až ich spojil.  Ruky som vplietla do jeho vlasov. Ale on mi ruky chytil a dal mi ich preč.  Odtiahla som sa od neho a dala som mu dole tričko.. Naše pery boli opuchnuté. Tak dlho sme toto nerobili. Chytil mi boky a potom môj zadok, ktorý stlačil. Začala so ho tlačiť ku posteli. Cúval ale nakoniec sa pretočil a na posteľ som do perín spadla ja. Ruky zaboril do perín pri mojom krku z obidvoch strán.  Nakláňal sa nado mnou a od krku išiel dole až zastal nad prsiami kde ho viac nepustil korzet.  Na prsiach bol čisto čierny ale dole čipkovaný a bolo mi vidno pokožku.  Nadvihol ma a rozopol mi ho. Odhodil ho na zem a ja som už bola hore úplne odhalená.  Pokračoval tam kde prestal.
Prevalila som ho pod seba a išla som dole. Odopla som mu nohavice a stiahla som mu ich dole. Sadla som si na jeho kamaráta a hýbala sa hore dole. Pery som obtrela o jeho líce a našla som si cestu ku jeho uchu.  Zahryzla som mu doň a odtiahla som sa. Prestala som sa hýbať a on mi stlačil boky a začal to robiť znova. Pobozkala som ho tak vášnivo že som lapala po dychu.  Otláčala som pery na jeho krku.
Prevalil ma po seba. Vrátil sa ku prsiam kde zotrval nejakú chvíľu.  Potom jeho pery spočinuli medzi nimi a išiel dole. Zastal pri nohaviciach. Začal ich rozopínať  a potom mi ich stiahol  úplne. Rukami prechádzal po obidvoch nohách až zastal na panve. Vrátil sa hore ku mojím perám.  Žiadavo som ho bozkávala a stláčala mi ramena.  Chytil mi boky a dal ma vyššie. Chytil mi lem nohavičiek a stiahol ich. Ostala som úplne nahá a jemu sa to páčilo až moc. No a musím sa priznať že aj mne.
***
Keď som sa prebudila mala som na tvári úsmev. Otvorila som oči a prvé čo som videla bol Zayn. Hrýzol si do pery  a naklonil sa nado mňa. Vtlačil mi na pery jemný bozk ale ja som chcela viac. Obtočila som ruky okolo jeho krku a prevalila ho pod seba. Bozkávala som ho žiadavo.
„TY si ale dračica.“ Prevalil ma naspäť na posteľ.
„Ja? ty si bol ako odtrhnutý z reťaze.“  Zachichotala som sa
„Ja som to nechcel dva krát po sebe.“ Pobozkal ma na čelo.
„Tak prečo si ma nezastavil.“ Nadvihla som obočie.
„Lebo ti nedokážem odolať a keď si bola na mne ty a ten pohľad... neviem kto by sa ovládol.“ Zahryzol si do pery a ja tiež.
Pobozkala som ho a sotila ho aby zo mňa zliezol. Posadil sa a ja tiež. Úplne nahá som prešla do kúpeľne a vo dverách som sa obzrela. Jeho oči  sledovali moje telo a ja som mu poslala vzdušnú pusu a naznačila aby išiel ku mne.  Hneď poslúchol a spoločná sprcha bola divoká ako včerajšia noc.

Mala som spodné prádlo a na Zaynovu bielu košeľu. Sedeli sme dole v kuchyni a raňajkovali sme. 
„Kedy sa vráti Diara?“ zahryzla som do sendviča.
„Večer.“  Usmial sa.
„Tak to máme ešte čas.“ Zdvihla som nohu a prešla som mu po stehne a vyššie.  Posunul sa zo stoličkou dozadu a postavil sa. Mal na sebe iba boxerky a ten pohľad stál za to.  Svoj tanier dal do umývadla. Urobila som to isté a zozadu som ho objala a pobozkala na lopatku. Prudko sa ku mne otočil a ostala som sedieť na linke. Stlačil mi stehná a pritlačil na seba.
„Nikdy  ťa nebudem mať dosť.“ Zavrčal mi provokačne do ucha.
„Si ako rebel.“ Pošepkala som a pobozkala som ho. 
***
O 3 mesiace
Bielu košeľu s dlhými rukávmi a zakasala som ju do červenej sukne s vysokým pásom.  Obula som červené topánky bez platformy s 10 cm opätkom.  Je koniec januára a vonku je stále chladno ale ja mám auto a moc mi to nevadí.  Obliekla som si červený kabát dlhý ako sukňa. Zobrala som bielu kabelku a spokojná s outfitom, make upom  a vlasmi som zišla dole. Zayn tu už nebol potreboval niečo vybaviť.  Diara ešte spala tak som ju nechcela budiť. Zobrala som kľúče od auta a išla som do firmy.

Vošla som do kancelárie kde m čakalo prekvapenie. Louis s niekým neznámym. S úsmevom som sa zamračila a zatvorila som dvere.
„Ahoj.“ Pozdravil Louis.  Zobral mi kabát a zavesil mi ho na vešiak. Pozorovala som s a a bola som prekvapená lebo to nikdy neurobil. Sadla som si do kresla a čakala čo sa bude diať.
„Toto je Dávid. Chce od nás nejaké látky. Nechám ti ho tu ja potrebujem niečo zariadiť pri ... niekde.“ Usmial sa a odišiel.
„Teší ma.“ Postavila som sa  a podala som mu ruku. „Ellie.“
„Dávid.“ Usmial sa.
„Sadni si.“   Ukázala som na sedačku oproti mne.
Začali sme preberať veci okolo toho a potom som vytlačila papiere na faktúru. Podpísal ju a ja dala som mu kópiu.  

„Čo by si povedala na večeru? Ako pracovnú.“ Usmial sa.
„No ja neviem. Musím to povedať aj Zaynovi.“  Postavila som sa.
„Oh Zayn tam nemusí byť. Stačí ak tam bude jeden majiteľ.“  Odprevadila som ho ku dverám. Otvoril ich vtedy keď aj ja a dotkli sme sa rukami. Odtiahla som ruku a dala som ju za chrbát. Bol šarmantný a okúzľujúci. Mala som obavy lebo takto som to cítila aj pri Harrym keď to začalo ale nie čo to tu trepem. To boa chyba a dva krát ju nezopakujem.  
„No tak dobre. Kde?“  nadýchla som sa.
„O 8 tu.“ Podal mi vizitku reštaurácie. Vyzerala luxusná.
„Budem tam.“ Pousmiala som sa a zatvorila som dvere. Oprela som sa o ne ale to som robiť nemala lebo dnu vbehol ... predpokladala som že to bol Louis.  Bola som na štyroch.  Zdvihla som hlavu a mala som pravdu. Louis.
„AK nabudúce nezaklopeš radšej tu nechoď!“ postavila som sa a narovnala som si sukňu.
„Pekný zadok.“  Zdvihol hlavu a usmial sa na mňa.
„Čo sa stalo keď si tu tak vbehol?“ sadla som si radšej do kresla.
„Nič.“ Mykol plecom.
„A von. Vypadni iba ma otravuješ.“ Ukázala som na dvere.
„Nemám čo robiť.“ Sadol si sa sedačku pri dverách.
„Budeš tu ticho ako myš!“ ukázala som na neho prstom.
„Aj ako potkan.“ Žmurkol na mňa. Pretočila som očami a robila  prácu, ktorá bola na stole. Stále som cítila ako Louis po mne zazerá ale radšej som si to nevšímala.
***
„No tak Zayn.“ Pozrela som na mobil.
Celý deň sa neozval. Nie je doma  a nedvíha telefón.  Bola som nervózna  a nahnevaná  kvôli tomu. Hodila som mobil na posteľ a upravila som si vlasy. 
 Mala som na sebe čierne minišaty z odhaleným chrbtom ale plecia mi zakrývali.  Na zadku boli zdobené perlami aj kraje rukávov a taktiež okolo goliera. Vlasy som mala vlnkaté a rozpustené , ofinu zapnutú dozadu na bublinu. Obila som čierne semišové topánky na platforme a veci z bielej veľkej kabelky som dala do malej čiernej cez plece. Obliekla som biely kabát a vlasy vytiahla spod goliera. Dala som ich nabok a zobrala som tašku. Zišla som dole kde Diara pozerala telku s opatrovateľkou. Pobozkala som ju na líce a usmiala sa.
„Kedy prídeš Ellie?“ otočila sa ku mne.
„Neskoro. Takže nebudeš ma čakať. Keď to skončí pôjdeš do postele!“ prikázala som jej.
„Dobre  Ellie.“ Prikývla.
„Keď príde Zayn. Mám pracovné stretnutie.“  Pozrela som na opatrovateľku Zoe a odišla som.   Do DŽPS som dala adresu reštaurácie a vyrazila som.

 Vošla som dnu kde mi zobrali kabát.
„Máte rezervované miesto?“ opýtala sa recepčná.
„Nie. Ale som pozvaná. Dávid Pritt.“ Usmiala som sa na ňu.
„Tu je. Poďte za mnou.“ Usmiala sa a zaviedla ma do kúta kde ma čakal. Postavil sa a podišiel ku mne.
„Prečo tak v kúte?“ pozrela so sa naokolo.
„Málo pozornosti.“ Odsunul mi stoličku.  „Vyzeráš očarujúco.“ Polichotil mi ale ja som si to moc nebrala ku telu.
Zameriavala som sa na rozhovory, ktoré sa týkali obchodov ale on to vždy presunul do súkromia čo sa mi nepáčilo.
„Nemala by si robiť šéfku takej firme zaslúžiš si niečo lepšie.“ Chytil mi ruku, ktorú som mala na stole.
„No..“ ruku som dala preč a utrela som si ústa bielou servítkou.  Pozrela som sa na biele hodinky Channel. Bolo už skoro 10. Je neskoro. Musím ísť.“  Postavila som sa a zobrala som tašku.
„Ostaň ešte.“  Chytil ma za lakeť a ostala som blízko neho.

„Doma má čaká priateľ.“ Vytrhla som lakeť z jeho zovretia. Od kráčala som od neho čo najrýchlejšie. Chceli mi pomôcť z kabátom ale ja som si ho zobrala a vyšla z reštaurácie. Odomkla som auto a nastúpila som. Kabát som hodila na zadné sedadlo a hľadala som mobil. Oprela som sa o operadlo. Mobil ostal doma na posteli. Doriti. Naštartovala som a išla som rýchlo domou.  Vošla som do tichého domu. Vyzula som sa  a zavesila kabát na vešiak.  Vybehla som do izby. Zayn už spal. Kabelku som dala na nočný stolík a išla som do kúpeľne. Preobliekla som sa a odlíčila sa. Nakrémovala som si tvár nočným krémom a vošla do izby.  Ľahla som si do postele blízko ku Zaynovi. Prikryla som sa a objala som ho okolo brucha.  Zatvorila som oči a zhlboka som sa nadýchla.  Zacítila som ženskú vôňu. Zamračila som sa, ale ja som si nakydala veľa parfumu keď som odchádzala. Možno to bude tým. Zatvorila som oči a pokojne som zaspala.    
NEW! :D Tak začiatok aký no... pikantný :D :D Už to začína. Teraz už sa nebudú maznať. Teraz to už bude iba horšie a horšie :D Teším sa  :D Ale pokoj bude HAPPY END ;) Takže chcem vaše názory.  Na Ellie a jej správanie. Na Zayna. A čo Dávid kto za tím všetko je? ;) 
COMMENTS !! :D 
HOPE YOU LIKE IT ♥ 

1 komentár:

  1. Super :D Ellie este v pohode ze prijala pozvanie ale ked bol Zayn a skym? Toto mi nerob..a David nech da ruky prec hah :D rychlo dalsiu cast :D

    OdpovedaťOdstrániť