sobota 11. januára 2014

Help Me!

Fotky
Ellie POV
O týždeň
Dva týždne prešli ako voda a mne to prišlo akoby len včera som od neho odišla. Celý týždeň mi volá ale ja to nezdvíham. A dnešok nie je výnimkou.  Zobrala so mobil a skovala som ho do šuplíka v stolíku. Postavila som sa a odišla som z izby.  Zišla som dole kde bola Diara a pozerala televízor. Niečo bolo na nej iné  a ja som na to hneď prišla. Neusmievala sa na rozprávku ako to robila vždy. Sadla som si ku nej.
„Čo sa deje princezná?“  objala som ju a pritisla ku sebe.
„Už sme tu dlho. Chcem ísť domov za Zaynom.“  Pozrela na mňa.  Pozrela som sa na stranu lebo som chcela v tomto momente začať plakať.
„Kedy sa vrátime Ellie?“ hovorila smutne.
„Neviem zlatko.“ Postavila som sa. Zazvonil zvonček.
Predpokladala som že to bude Austin. Začal tu chodiť už celý týždeň. Hovorí mi o zaynovi čo ma neteší. Vraj začal chodiť znova do baru. Bol s ním a obletovali ho dievčatá.  Otvorila som dvere a mala som pravdu.
„Ahoj.“ Usmial sa.
„Ahoj.“ Pustila som ho dnu. Vošiel do chodby. Zatvorila som dvere.
„Niečo ti dám. Musíš to vedieť.“ Podal mi žltú obálku. Zobrala som ju a otvorila. Boli v nej opäť fotky.
„Čo to znamená?“ zamračila som sa.
„Sú zo včera.“  Odpovedal a sklonil hlavu. Otočila som ich a ja som sa zhlboka nadýchla. Zayn sedel v boxe. Sadala si ku nemu žena. Pozrela som na ďalšiu. Lepila sa na neho a on sa na ňu pozeral.  Vytiahla som ďalšiu. Držal ju vzadu za krkom a bol blízko nej. Otočila som Ďalšiu na ktorej sa už bozkávali. Chvíľu som na ňu pozerala a začala ticho plakať. Preobrátila som ďalšiu a táto bola najhoršia. Boli vonku. Držal ju vo svojom náručí. Ona mala nohy okolo jeho panvy a tlačil ju na jeho auto. Bozkával ju na krku. Preboha!  Skovala som ich rýchlo do obálky aby to nebolelo viac. Je neskoro. Moje srdce sa rozpadlo na kúsky. 
„Mrzí ma to Ellie.“ Chytil mi ruku Austin.
„Obi  ma prosím.“ Pozrela som na neho. Poslúchol ma. Moje ruky som ovinula okolo jeho krku a hlavu som zaborila do jeho krku. Začala som vzlykať lebo som nevedela zniesť tú bolesť, ktorá mi prechádzala telom. 
Zayn POV
Zdvihol som hlavu a otvoril som oči. Strašne ma bolela hlava a myslel som si že praskne. Cítil som sa až moc voľný. Pozrel som pod prikrývku. Bol som nahý. Zdvihol som sa tak že som zletel z postele.  Zobral som boxerky čo boli na zemi a obliekol som si ich.  V izbe nik nebol. Šúchal som rukami oči a vyšiel som z izby. Rýchlo som zišiel dole. Vošiel som do kuchyne kde bola Cheryl a Liam.
„Ah. Vtáča už stalo. Ako?“  zasmial sa Liam.
„Veľmi vtipné. Asi umriem.“ Sadol som si a čelo som položil na stôl.
„Na.“ Povedala Cheryl.  Nič som neurobil iba som sa o stôl oprel bradou a otvoril oči. Predo mnou bol pohár s vodou a vedľa bola tabletka. Zobral som ju a prehltol. Zapil som vodou a opäť si hlavou ľahol na stôl.
„Čo sa stalo v noci?“ otvoril som jedno oko  a pozrel na Liama. Celkom sa na mne zabával.
„No takže od začiatku.“ Pozrel pred seba a tváril sa že premýšľa.
„Išli sme do baru kde si sa za hodinu poriadne opil. Prisadla si ku tebe štetka a chcela ťa zbaliť. Ty si ju prijal. Začal si ju obchytkávať.  Pobozkal si ju a jej sa to páčil. Zobral si ju a išiel si s ňou von kde si ju pretiahol skoro tam. Hodil si ju o auto ona neprotestovala.  Začal si ju znova bozkávať.  Obmotala okolo teba nohy a ty si hľadal kľúče. Po 10 minútach si sa od nej odlepil a len si na ňu pozeral. Ona ťa chcela pobozkať ale ty si ju pustil a udrel si ju. Spadla na zem. Začal si na ňu kričať. Utiekla a ty si sa rozplakal. Kričal si meno Ellie na celú ulicu a hovoril ako ju miluješ.“  Ku koncu sa začal smiať.  Cheryl ho udrela po hlave ale nepomohlo to. Posadil som sa poriadne a urobil som to ja. stíchol a pozrel na mňa.
„Chcel si ísť za ňou ale keď si urobil pár krokov spadol si a tak som ťa musel dotiahnuť do auta a a zaviezli sme sa. Vyniesol som ťa hore kde si sa prebral a začal si sa vyzliekať.“  Hovoril vážne ale bolo vidieť že sa chcel smiať.
„Už som sa zľakol že som sa s niekým vážne vyspal.“ Vydýchol som si.  „Ozvala sa ti Ellie.“ Pozrel som na Cheryl.
„Nie.“ Pokrútila hlavou.
„Je tu ticho.“  Pozrel som na stôl.
„Až priveľmi veľké. Prečo za ňou nejdeš?“  povedal Liam.
„Ellie!“ postavil som sa. Vybehol som hore do izby a rýchlo som sa obliekol a vyčistil zuby. Na vlasy som dal čiapku a zobral kľúče z mobilom.
Obul som sa a vybehol som von. Nastúpil som do auta a rýchlo som išiel do jej bratov, ktorý ma určite zabijú.
Ellie POV
Opretá na hojdačke s plačom. Tak som teraz vyzerala a sedela ako som videla fotky. Dnes nie je najteplejšie a zima mi bola nepríjemná ale nedokázala som sa postaviť. Zazvonil zvonček ale ja som to úplne ignorovala. Nevšimla som si kto prišiel lebo som sa venovala pohľadom na strom oproti mne.  Počula som krok a to ma prebralo.  Utrela som si slzy a dokázala som sa postaviť.  Deku som nechala na hojdačke a prešla som cez izbu na chodbu. 
„ZAYN!“ začula som Diaru. Rýchlo som zišla dole. Vošla som do obývačky kde bol Zayn a v jeho náručí bola Diara a silno ho objímala.  Bol tu Eric a bol naštvaný.  Pozrel na mňa. Ukázala som mu palcom aby odišiel s prosebným pohľadom. Stevan sa stratil do kuchyne a Ian chvalabohu nebol doma.  Poslúchol a odišiel. Zayn sa za ním obzrel, napokon jeho pohľad skončil na mne.
„Diara utekaj za Ericom.“  Položil ju na zem Zayn.  S usmiatou tvárou ako dlho nebola utiekla preč.
„Čo tu chceš?“  chcela som byť tvrdá ale hlas sa mi zlomil pri prvej slabike. 
„Dostala si fotky však?“  pozrel do zeme.
„Áno. Ukazujú mi pravdu a dávajú otázky ako som s tebou mohla byť.“  Ruky som si založila na prsiach.
„Ellie toto prosím nehovor.“ Podišiel ku mne ale ja som ustúpila na bok.
„Na čo si sem prišiel?“ otočila som sa na neho.
„Vysvetliť ti to.“  Povedal zúfalo.
„Tu nie je čo vysvetľovať.“ Pokrútila som hlavou.
„Je lebo som s ňou nespal.  Neviem čo si videla ale viac ako tam je sa nestalo.  Keď som na u pozrel videl som teba. Pustil som ju. Nič nebolo. Bol tam Liam a Cheryl. Dosvedčia to.“  Prišiel ku mne.
„Budú na tvojej strane.“  Odfrkla som.
„Ellie.“ Chytil mi lakte a stisol mi ich. „ver mi prosím. Ukončime to. Vráť sa so mnou. Ja som bez teba zúfalý. Neviem čo mám robiť. Chýbaš mi. Dom bez teba a Diari je taký tichý a keď som tam bolí to lebo všade vidím teba ako sa smeješ a malú Diaru. Chýbate mi. Milujem iba teba  a neublížil by som ti.“  Triasol so mnou. Zaštípali ma oči. To čo mi povedal ma zmiatlo a ja som už bola v koncoch.
„Povedz že miluješ aj ty mňa.“  Pošepkal.
„Milujem Zayn.“ Vyhŕkli slzy. Sklonila som hlavu.
„Ale neveríš mi.“  Povedal miesto mňa.
„Ty neveríš mne takže sme si rovný.“  Pozrela som na neho cez mihalnice.
„Bola chyba čo som ti povedal. Odpusť mi.“  Zdvihol mi hlavu a pohladil ma po líci.
„Je neskoro.“  Zašepkala som. Pustil ma.
„Odíď a nechaj ma prosím.  Bude to lepšie.“  Pozrela som do jeho očí a to čo som hovorila bolelo viac ako pred tým.
„Naozaj to chceš?“  nadvihol obočie.
„Áno.“ Prikývla som. 

„Ja...“  zaleskli sa mu oči. „Ja to len tak nenechám Ellie.“ Hlas sa mu triasol ako mne. „Nájdem toho fotografa a on ti povie pravdu.“  Pobozkal ma na čelo. Chcela som viac. Chcela som jeho pery cítiť na mojich a objímať ho. Dotýkať sa jeho tla a byť znova iba jeho ale to čo sa udialo. Už to také nikdy nebude a ani nemôže.    
Včera som nič nepridala lebo som nestíhala. Včera mi ale vážne preskočila a robila som debiliny a všetci sa zo mňa smiali :D :D :D T osom ja čo už ;) Nemala som ani čas písať.. :/ Takže nes tu máte novú časť a venujem ju všetkým čitateľom ;) užite si ju :* Ako vždy chcem vaše názory na Zayna a Ellie. A čo pán tajomný, ktorý stále dáva fotky Ellie a ptrčo jej ich priniesol práve Austin??? Ešte sa tam toho dosť udeje až v poslednej časti budú spolu ;) Rozmýšľam aj nad prológom :D Takže nebudu hneď spolu :D :D :D Ale ..... no sami uvidíte čo sa bude diať :D 
HOPE YOU LIKE IT ♥
LIKES and COMMENTS ♥

1 komentár:

  1. Uzastne :D aj smutne...Austin stym bude mat nieco spolocne ze??...kybyze mu Ellie aspon trosku veri...a az v poslednej?? ...hlavne ech uz su spolu:D rychlo dalsiu cast :D

    OdpovedaťOdstrániť