štvrtok 16. januára 2014

Help Me! The END

Moja rozprávka končí šťastne
O rok neskôr
Vystúpila som z auta a oprela som a oň. Zazvonil zvonček a zo školy vybehli deti.  Hľadala som v tom v dave Diaru. Našla som ju ako sa lúči s nejakým chlapcom. Otočila sa ku mne a zakývala mi. Pribehla ku mne a ja som si čupla. Objala som ju a ona ma pobozkala na líce.
„Kto bol ten fešák?“ pozrela som na ňu.
„Theo z vedľajšej triedy.“  Ukázala zuby a začervenala sa.
„Šup nastupovať.“ Otvorila som je dvere a ona nastúpila. Zapla si pás. Naštartovala som auto a vyrazila.
„Ideme na tie sľúbené kolotoče Ellie?“ opýtala sa Diara.
„Je piatok?“  usmiala som sa.
„Áno?“ vyhŕkla.
„Tak potom áno.“ Zasmiala som sa. Pozrela som na ňu cez spätné zrkadlo a videla som ako sa teší. S úsmevom som nad ňou pokrútila hlavou.  Odbočila som a o pár minút sme boli na mieste. Našla som voľné parkovacie miesto. Vypla som motor a vystúpila som. Zobrala som si tašku a dala ju cez plece. Diaru som chytila za ruku. Zamkla som auto a išli sme ku pokladni kde nás čakal Zayn. Usmiala som sa na neho a on na mňa. Diara ma pustila a išla sa s ním privítať. Ako aj mňa tak aj jeho pobozkala na líce. Podišla som ku nemu a objala som ho. Potom som ho pobozkala na privítanie. Išli sme si kúpiť lístky a potom nasledovala už iba zábava.
***
Vyšla som von zo sprchy a obliekla som si tepláky a sveter.  Vlasy som pretrepala uterákom a učesala. Nechala som ich schnúť voľne.  Vyšla som z izby a usmiala som sa. Pohľad mi padol na Zayna ako spal.  Jednu ruku mal po hlavou. Bol prikrytí perinou. Ja som si to nemohla nechať utiecť. Zobrala som zo stolíka môj mobil a zapla fotoaparát. Zamerala som si presne. Tie strapaté vlasy boli na ňom teraz tak strašne roztomilé. Cvakla som ho 2x.  Bol taký rozkošný že som sa nad tou fotkou rozplývala.  Pozrela som na neho. Ani sa nepohol.
„Mám novú tapetu.“ Povedala som pre seba a aj tak urobila.
„ČO! To robíš???“  Chytil ma za novu a ja som vykríkla a podskočila na raz. Chytila som si ústa. Srdce mi bilo akoby som prebehla celý Londýn a hrď sa mi dýchala strašne rýchlo v nepravidelných intervaloch. Stále mal ruku na mojom stehne a smial sa.  
„To sa mi podarilo.“ Stále sa smial. Položila som mobil na stolík. Ruky som skrížila na prsiach a pozorovala som ho s nadvihnutím obočím.
„Toto si nemal robiť Malik!“  pokrútila som hlavou a sadla som si na neho obkročmo.  Prestal sa smiať a pozoroval ma s očakávaním čo urobím. Mykla som plecom a dala som mu slabšiu facku ale musela ho aspoň trocha bolieť. Plánovala som ho provokovať.  Chytil mi boky a nadvihol obočie. Dala som mu facku na druhé líce a nadvihla som obočie ako on.  Zdvihol sa a bol pár centimetrov on mojej tváre.
„Zlá Emily.“  Zavrčal mi do ucha a začal ma štekliť. Chcela som sa brániť ale nadalo sa. Chytil mi ruku a dal mi ich nad hlavu a druhou ma stále šteklil.
„Nie prosím Zayn!“ hovorila som ako som sa snažila nadýchnuť.
„Už nikdy neudri svojho priateľa Emily.“  Prestal a pozrel mi do očí.
„Akého priateľa? Žiadneho nevidím.“ Zažgerila som sa. Chystal sa pokračovať v týraní ma.
„Dobre!“ skríkla som. „Už nebudem.“ Nadýchla som sa. „Vzdávam sa.“  Pozrela som na neho a on sa na mňa víťazoslávne žgeril.
„Milujem ťa.“ Pošepkal a pritisol sa na moje pery.  Nemohla som sa ani pohnúť.  Držal mi ruky a takmer celou váhou na mne sedel. Voľnou rukou vošiel pod môj sveter a išiel stále vyššie a vyššie pomalým a jemným krúžením. Pustil mi ruky a namiesto toho mi stisol bok. 
„Tak to teda nie!“  chytila som jeho plecia a so silným stiskom som ho od seba odtiahla. Zvalila som ho pod seba a brnkla som mu po nose.
„Ešte nie je po 10:00“ brnkla som mu po nose.
„No a?“ zamračil sa.
„Diara ešte nespí.“ Pošepkala som.
„Zamkneme sa.“ Tiež šepkal.
„N-I-E!“ vyhláskovala som mu to a posadila som sa. Zaprela som sa o jeho brucho a potom som sa postavila. Skrčil sa lebo ho to asi zabolelo. Zapla som telku a pustila som tam nejaký film.  Vyšla som z izby a išla som uložiť do postele Diaru. Vrátila som sa do postele.  Oprela som sa o čelo postele a ďalej som si nevšímala nič.

Zayn ma vytiahol z postele. Pozerali sme film a jeho napadne toto!?
 „Poď.“ Zayn ma chytil za ruku a ťahal ma von z domu.
„Kam chceš ísť?“  zastavila som ho.  „Nemôžem  tu Dieru nechať samu.“  Zamračila som sa.
„Nebude sama. Je tu opatrovateľka.“  Usmial sa.
„Pozri sa ako vyzerám. Mám tepláky a vyťahaný sveter.“  Čierne tepláky a čierny vyťahaný sveter.  Jedno rameno mi padalo dole.
„To nevadí. Sa pozri na mňa.“ Mal tiež tepláky a mikinu.
„Ty si ale špekulant!“  zamračila som sa.
„Poď.“  Obuli sme sa a išli sme. Nastúpili sme do auta a Zayn naštartoval.
Zastavili sme na námestí. Vystúpil a ja tiež. Chytil ma za ruku a viedol ma. Zastali sme pre London Eye. Pozrela som sa na hodiny.  1:00 AM v noci. 
„Zayn čo tu robíme?“  opýtala som sa.
„Ideme na kolotoč.“  Mykol plecom.
„Zayn!“ zakňučala som. Bez slova sme nastúpili do kabínky a pohla sa hore. Postavila som sa ku oknu a Zayn ma objal zozadu.

„Nehnevaj sa.“  Pobozkal ma na spánky.
„Ani nevieš prečo sme tu.“ Otočil ma ku sebe.
„Tak to neviem.“ Pozrela som na jeho hruď. Zasmial sa a ja som na neho hodila pohľad. Pustil ma a pre dverách bol obdĺžnik zabalení a pomerne dosť tenký.
„No, vieš.  Nikdy som to nikomu nepovedal.“  Začal rozbaľovať. „Je to moje malé tajomstvo.“ Papier hodil na zem. Bolo to plátno.
„Zayn už ma nenaťahuj.“  Pozrela som sa na neho.
„Pracoval som na tom dosť dlho aby sa to aspoň trošku podobalo na tvoju skutočnú krásu.“ Usmial sa a otočil plátno ku mne.  Bola tam namaľovaná žena. Bola som ta ja!
„Panebože.“ Položila som si ruku na ústa a žasla nad tím.
„Páči sa ti to?“ pozrel na to a potom na mňa.
„Je to.... Je to prekrásne. Naozaj si ma namaľoval.“  Pozrela som na Zayna.
„Áno.“ Usmial sa.  Kabínka zastala. Obzrela som sa naokolo. Boli sme úplne hore. 
„Nevedel som nájsť správny čas aby som ti to ukázal ale teraz je ten najlepší.“ Podišiel ku mne a chytil moju tvár do rúk.
„Prešiel rok a stále sme spolu.“ Pustil ma. Podišiel ku oknu a ja som išla ku nemu.
„Zayn načo sme sem naozaj prišli?“ opýtala som sa.  Postavil sa za mňa a objal ma okolo pása. Pritisol ma ku sebe a nič iné nerobil.  Niečo zapišťalo a buchlo. Pozrela som na oblohu.  Z hlavnej veže vypúšťali rakety. Na oblohe sa zjavil ohňostroj.  S úžasom som naň pozerala a stískala Zaynove ruky na mojom bruchu. Oprela som hlavu o jeho rameno a vychutnávala som si to. Stále sme stáli a ten výhľad bol neuveriteľný. Po nejakej chvíli to prestalo a obloha bola opäť osvietená iba hviezdami. Zayn ma pustil. Otočila som sa. Šemotil vo vreckách až nakoniec niečo vytiahol z vrecka vnútornej strany bundy.  Ukázal mi to. Bola to červená krabička v tvare srdca.  
„Neviem načo som čakal celý rok. Ale teraz som si už na 100% istý že nás nič nemôže rozdeliť. Zmenila si môj život od základov. Ukázala si mi lásku. Milujem ťa najviac na svete. Ja bez teba nedokážem žiť Ellie.“ Kľakol si na jedno koleno. Pozrel na krabičku a otvoril ju.
„Druhý krát sa opýtam to isté.“  Zdvihol pohľad ku mojim očiam, ktoré sa zapĺňali slzy.
„Vezmeš si ma? Budeš moja už navždy?“  prehltla som hrču v hrdle a usmiala som sa.
„Áno budem.“ Utrela som slzu, ktorej sa podarilo uniknúť.
„Navždy.“  Chytila som jeho líce a pohladila som ho po ňom. 
Postavil sa a vytiahol zlatý prsteň z veľkým diamantom a dookola boli malinké. Takmer ich nebolo vidieť.  Môžem to vlastne prijať? Zaslúžim si to preto ako mi ublížil? Zobral mi ruku a nasadil mi ho na prstenník ľavej ruky. Pozrela som na neho a on tiež so širokým úsmevom. Vzala som do rúk jeho hlavu a pobozkala som ho. Objal ma a pritisol ma viac ku sebe.  Opäť ten buchot. Odtiahla som od neho iba hlavu a otočila som sa. Znova strieľal ohňostroj.
„Že to tam nie je načasované.“ Pozrela som na neho. Nevinne pokrútil hlavou.
„Sú tam chalani?“ nadvihla som obočie. Opäť prikývol. Úsmev mal na tvári a vôbec nezmizol. 
„A sledujú nás ďalekohľadom“  opäť iba prikývol. Usmiala som tak že som ukázala zuby. Objala som ho okolo krku a pobozkala som ho.  Jeho ruky preputovali na môj zadok a stisli mi ho.  Nadvihol ma a ja som nohy obtočila okolo jeho panvy.  Keď mi už dochádzal kyslík odtiahla som sa od neho a čelo oprela o to jeho.  Predsa len moja rozprávka končí šťastne.

ŽIVOT JE LEN JEDEN, A PRETO:
Porušuj pravidlá
Odpúšťaj rýchlo
Bozkávaj pomaly
Miluje celým srdcom
Smej sa nekontrolovateľne
A NIKDY neľutuj nič, čo si urobil !!!!!

KONIEC! 
NEW! :D 
POSLEDNÁ! :( Veľmi sa teším že ste čítali môj výplod fantázie týchto dvoch postrachov :D Teší ma že tu boli komentáre ale ku koncu to kleslo čo ma donútilo myslieť si že vás to omrzelo. Takže som to dokončila. Myslím že im by som nedokázala urobiť SAD END :D 
Ah Ellie. Bola to divoška ako ste to tu niektoré kedysi písali. Vždy som sa s ňou stotožňovala. Bude mi VEĽMI CHÝBAŤ!! :( ♥
A Zayn?? Taký BAD Boy. Proste pre mňa bol perfektný. On a Ellie si v tomto príbehu boli proste súdený. 
Na tento príbeh som NAJVIAC HRDÁ. Mohla som časti napísať omnoho, omnoho lepšie ale teším sa z neho.  FOREVER ELLIE AND ZAYN
Myslím že toto epilóg nepotrebuje.
A teraz VY!!! PROSÍM je to posledná časť a ja chcem aspoň teraz VÁŠ názor aký dojem ste mali z tohto celého príbehu. Čo sa vám nepáčilo páčilo. Vaše obľubené scény. Proste všetko KRITIKA čo POCHVALA. PÍŠTE PROSÍM!!!! ♥
HOPE YOU LIKE THIS STORY ♥ 
A teraz sa už naplno venovať príbehu: Dievča z telefónnej  búdky ♥ 

                                                      ♥Krásna Ember Heard ako ELLIE CRYSTAL! ♥




3 komentáre:

  1. Dokonale !!!!!! :33333 užasne ja zdochnem :3333

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neee už je konec:(( ach jo:/ tenhle příběh byl muj nejoblíbenější a je škoda že už je konec ale bylo to všechno nádherý:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ooo uzastna cast :D dokonala poviedka :D nemala som vela casu takze som nekomentovala takze to tu.zhrniem :D ak ide o Austina tak si ma prekvapila necakala som ze to spravi on tie problem :D Iana mi je strasne luto ked zomieral tak sa zlzy tlacili do oci:((....som neskutozne stastna ze su spolu a ze to skoncilo štastne :D bol to.jeden s mojich najoblubenejsich pribehom a bude mi zanimi smutno :D som rada ze som to mohla citat :D Dakujem :* :D

    OdpovedaťOdstrániť