štvrtok 29. augusta 2013

Remember Me 21

Tak carrotky. po dlhom čase som napísala novú časť. Je taká o ničom. musela som trošku tak od veci napísať. Snáď sa bude páčiť. Prosím zanechajte KOMENT. I hope You Like It ♥ 
 Pohľad Nialla:
Zobudil som sa okolo 9. Niekto mi búchal na dvere. Nechcelo sa mi vstať. Na hlavu som si položil vankúš a zavrel oči. Dvere sa otvorili.
„Ockoo! Vstávaj!!“ kričali deti a stiahli zo mňa prikrývku. Pozrel som na ne. Stáli tam Elizabet a Sarah. Vysmiate od ucha k uchu.
„Čo sa deje keď už od rána buntošíte?“ posadil som sa. Sadli si ku mne.
„Pýtala som sa mamičky čí nás so Sarah nezoberie do mesta ale povedala že bez tvojho dovolenia s nami nikde nepôjde. Môžeme ísť? Povedala El.
„Prosííím“ zakňučali.
„Iste. Ale neprezraďte sa.“ Pozrel som na obidve.
„Sľubujeme!“ zoskočili. Sarah sa ešte zastavila a pribehla ku mne.
„Ĺúbim ťa ocko!“ objala ma.
„Aj ja ťa ľúbim. Ale už bež. Užite si to.“ Usmial som sa na ňu. Usmiala sa a utekala za Elizabet. Išiel som do kúpeľne kde som vykonal rannú hygienu a len v teplákoch som išiel dole do kuchyne. Niekto na mňa zo zadu vyskočil.
„Dobre ráno.“ Pobozkala ma na líce. Už podľa hlasu som vedel že je to Bella.
 „Ahoj“ usmial som sa a zoskočila, otočil som sa ku nej a pobozkal ju tiež na líce. Zdá sa že náš vzťah je viac ako len kamarátstvo. Nechcem sa jej na to pýtať. Bojím sa že tým niečo pokazím. Lepšie to bude takto.
„Baby mi vraveli že si ich pustil so mnou do mesta. Pýtali sa ťa?“  otvorila chladničku.
„Áno. Boli za mnou. nemal som ich pustiť?“ išiel som ku nej.
„Nie. Som rada. Len že sú také malé špekulantky tak či sa ťa naozaj pýtali.“ Žmurkla na mňa a vybrala vajíčka.
„Idem robiť palacinky, pomôžeš mi?“
„Samozrejme.“
„Tak priprav cesto ja potrebujem ísť súrne na toaletu.“ Prekrížila si nohy.
„Bež.“ Zasmial som sa. Utekala hore. Ja som vytiahol múku a mlieko. Vymiešal som to a to tu už bola Bella.
„Ďalej sa o to postarám.“ Usmiala sa. Našla panvicu, trošku oleja a začala vyprážať. Ja som vytiahol džem s nuttelou. Nech si dá každý čo chce. Potom som urobil kávu.
„Dobre ránko“ do kuchyne sa pridali Harry s Kate. Rovnako sme im popriali dobre ráno.
„Vonia celý byt.“ Usmial sa Harry a sadla si za stôl spolu.
„Horanovský recept na palacinky.“  Zasmiali sme sa. Nalial som im kávu a aj sebe. Postupne ku nám prišli všetci. Bella položila tanier na stôl a všetci sme sa do toho pustili.
„Kde sú deti?“ opýtal sa Louis.
„V izbe. Sarah a Elizabet sa niekde chystali.“ Povedala Jade.
„Áno. Idem ich zobrať vonku. Babská jazda. Nechcete sa pridať?“ povedala Bella.
„Všetky baba?“ povedala El.
„Ja s tým problém nemám.“ Zažgerila sa Perrie.
„Dobre, za hodinku v obývačke.“ Povedala Bella a postavila sa od stola.
Všetky prikývli. Až na Kate. Okamžite sa postavila a niekde utekala.
„Zlato?!!“ zakričal Harry a utekal za ňou. Nešli sme všetci, vrátia sa a povedia nám čo sa stalo. Po pár minútach sme počuli krik. Postavili sme sa a išli do obývačky.
„YESSSSSSSSSSSS!!!“ prišiel dole Harry a na rukách držal Kate.
Položil ju na zem a pobozkal ju. Zozadu je objal.
„Vážený!“ zasmial sa od ucha k uchu.
„Budeme mať nového člena v našej rodine. Kate je tehotná!!!“ vykríkol a okamžite sa na nás vrhol. Začali sme všetci skákať. My po Harrym a baby po Kate. Potom sme sa vystriedali.
„Ocko čo tak kričíš?“ Pribehla dole Katherine spolu s ostatnými.
„Dcérka.“ Chytil ju na ruky a pobozkal na líce a všade po tvári a ona sa začala smiať.
„Budeš mať súrodenca!“ prišla ku ním Kate a tiež pobozkala Katherine.
Tá zapišťala a pobozkala aj Harryho a aj Kate. Ku mne pribehli Sarah a Elizabet.
„Výborný dôvod ísť do mesta.“ Zvolala Perrie s Bellou.
„Takže my dnes máme pánsku jazdu?“ Opýtal sa Louis a zobral Georga na ruky. Baby prikývli.
„Ale žiadne somariny.“ Povedala El a vlepila Louisovi bozk.
„Rozkaz.“ Povedal. Baby sa išli pripraviť.
Perrie POV
Išla som do izby a hľadala niečo na seba. Vonku svietilo slnko takže niečo ľahšie postačí keďže je jar. Šortky, biely top a tigrovanú vestu. Do hnedej kabelky som dala peňaženku, mobil a ešte niečo. Vlasy som nechala rozpustené make up a mohla som vyraziť. Zišla som dole. Boli tam len chalani.
„Vážne?!“ kabelku som hodila Zaynovi a vyšla hore. Akurát vyšla Jade a El s dievčatami.
„Baby tam ešte klebetia.“ Zasmiali sa. Vošla som dnu.
„No tak, rýchlo.“ Povedala som.
„Ja už som“ povedala Kate a odišla aj s Katherine.
„No dobre. Elizabet už je. Sarah.“ Povedala Bella a usmiala sa.
„Ja ju pripravím. Utekaj sa obliecť.“ Postavila sa a zmizla vo dverách.
„Tak čo si chceš obliecť? „  sadla som si ku nej.
„Toto!“ Vytiahla kvietočkavé šaty. A usmiala sa. Obliekla som jej ich. Potom sa otočila a učesala jej vlasy.
„Teta Perrie?“ opýtala sa.
„Áno zlatko?“ opýtala som sa jej a zaplietla jej rybí chvost.
„Však si mamička spomenie.“ Otočila sa ku mne.
„Určite.“ Usmiala sa a objala ju.
„Tak poďme. Už nás čakajú.“ Usmiala som sa. Chytila ma za ruku a spoločne sme zišli dole kde už boli všetci. Zayn mi podal tašku a pobozkal ma.
„6iadne somariny.“ Pošepkala som mu a vyrazili sme.
Kráčali sme ulicami a vošli do prvého nákupného centra. Nakúpili sme toho veľa. Aj nám a aj babám.
„Perrie? Kedy sa vraciame do Londýna?“ prišla ku mne Bella.
„Myslím že tu budeme asi 2 týždne. Prečo?“
„Len tak.“ Usmiala sa. Po dlhom nakupovaní. Obede, sme išli ešte do parku. Strávili sme tam asi hodinu.
„Baby?“ ozvala sa Bella. Venovali sme jej pozornosť.
„No ako začať.... Perrie. Pamätáš sa keď som bola s Niallom na prechádzke?“ prikývla som.
„A potom no tam... my sme .. a ešte..“  
„Vykokceš sa?“  povedala Jade.
„Tak. No, sme spolu.“ Povedala som potichu popod nos a pozrela sa na dievčatá.
„Ako? Nerozumela som.“ povedala som.
„Chodíme spolu.“ Povedala rýchlo a sklonila hlavu. Pozrela som na baby. Potom na Bellu. Zapišťali sme a vyobjímali sme ju.
„Ale pred chalanmi nič. Niall im to asi povedal ale nemusíme to viac riešiť.“ Pozrela na nás. Prikývli sme a ďalej sa smiali.   
Kúpili sme si ešte zmrzlinu a išli sme naspäť do bytu.
„Hádam niečo nevystrájajú.“ Povedala Jade.
„Áno. Sami sú ešte deti.“ Povedala Kate.
„Určite budú normálny.“ Povedala som. vyviezli sme sa výťahom. Odomkli sme dvere. počuli sme krik a smiech. Vyzuli sme sa a ten bodrel bol väčší ako na smetisku.
Niall POV
Baby odišli a chalani začali robiť somariny.
„Oni nás zabijú.“ Povedal Zayn a ja som prikývol. Louis a Harry začali robiť bojové pole.
„Čo chcete robiť?“ opýtal som sa. „Hádam sa nechcete byť.“
„Nie. Budeme súťažiť v jedle. Kto najviac zje. Pridáš sa?“  povedal Harry.
„Čo sa týka jedla vždy.“ Usmial som sa.
Napraskal som sa ako prasa a aj ostatný chalani.
„Oci. Čo takto schovávačky po celom byte?“ opýtal sa Thomas.
„Počítam do 50 choďte sa schovať.“ Povedal. Schoval som sa do izby kde sú deti.
Hrali sme to asi hodinu. Potom sme sa naháňali a nakoniec ostala vankúšová vojna. Louis sa unavene zvalil na sedačku a aj my ostatný. Zapli sme telku a pustili šport. Jedli sme popcorn.
„Chalani. Musím vám niečo povedať.“ Stlmil som zvuk na televízore.
„Hovor.“ Povedal Liam.
„JA.. ako začať. Keď som bol s Bellou v parku tak no. A potom ešte keď sa trošku nahnevala.“
„Tak už hovor.“ Povedal Louis.
„Dali sme sa dokopy.“ Zamrmlal som a uhol som pohľadom.
„Čo ste čo?“ opýtal sa Harry.
„Chodíme spolu.“ Povedal som rýchlo a zapol znova zvuk na TV. Trvalo im to dlhšie kým sa spamätali.
„YEAH!“ skríkli a hodili sa po mne. Začali ma byť a štekli a malý Juniori sa na nás pozerali a smiali sa.
„Ale viac to nerozoberajte. Určite to baby vedia tak ani muk.“ Povedal som a oni prikývli.  
 Začuli sme kľúče vo dverách. Pozreli sme na seba a na okolo. Bol tu bynec ako po výbuch.
„Sme mŕtvy.“ Pošepkal som. Baby vošli dnu a všetky tašky im popadali.
„Preboha. Sme v správnom byte?“ prehovorila El.
Pozrel som na chalanov.
„Ahoojtéé. Chýbali ste nám.“ Prešli sme ku nim.Začali sme ich bozkať a objímať ako keby sa nič nestalo.
„Aaaaaaaa.“ Zakričali.
„Tomlinson!“
„Malik!“
„Payne!“
„Styles!“
„Horan!“ kričali.
„Áno?“ usmiali sme sa. Začali nás byť.
„Čo to má znamenať?“
„No, Ja nič nevidím iba pár papierikov.“ Povedal Louis pokojne. El mu ťapla a on sa krčil tak ako mi. Sadli sme si na pohovku. Postavili sa pred nás a dali ruky v bok.
„Vieš že si sexy keď sa hneváš?“ začal Harry a podišiel ku Kate.
„Sadni!“ ťapla mu.
„Toto nebude dobré.“ Povedal Zayn.
„Máš pravdu. Upratať celý byt. A hneď.“ Povedala Perrie. Postavili sme sa.
„A ak tu bude čo i len jedna omrvinka. Tak vám to tu rozhádžeme a budete to upratovať od znova.“
„A my zatiaľ ideme von. Ku tomu musíte postrážiť deti aby sa im niečo nestalo. A tie tašky čo sú pri dverách dáte nám do izieb ale ani sa ich nedotknete. Za 3 hodiny sme tu.“ Hovorila El. zatiaľ čo do nás štuchali a znova sme si sadli.
„Bye!“ zmysli. Pozerali sme na seba ako vyťukané myši. Buchli dvere.
„Pchhh.“ Zasmial sa Louis a popustil TV a rozvalil sa. My sme urobili to isté.
Prišli ku nám deti a hodili sa na nás.
„No tak. Upratovať.“ Kričali. Kvákali nás za vlasy.
„Auuuu“ zakričal som. zoskočili.
„Hneď.“ Povedala Elizabet s Danielle.
Pozreli sme na ne. Usmiali sa a ani sme sa nepohli. Mykli plecami. Utiekli a potom sa vrátili. Mali vodné pištole.  
„Odkiaľ to máte?“ opýtal sa Zayn.
„Mamky nám to kúpili. Ak nechcete byť mokrý.“
„To neurobí..“ nedokončili sme  a už začali striekať. Boli sme mokrý. Nahnevane som sa postavil a začali sme ich naháňať. Takto prešli dve hodiny.
„Za hodinu sú tu.“ Povedal som. rýchlo sme sa pustili do upratovanie. Lietali sme ako splašený. Všetko sme nahádzali do vriec. Boli sme vyhodiť smeti. Stihli sme to akurát. Tašky sme im dali do izieb a sadli si s deťmi na gauč. Keď prišli všetko skontrolovali. Nič nepovedali a odišli. Ani si nás nevšímali.       
Ste radi že BELLA a NIALL sú spolu? Aj keď Bella nevie kto je? Dúfam že sa vám to aspoň trošku páčilo. KOMENT poteší. :)) Vyjadrite sa!
Bella

Perrie

Kate

Jade

El 

1 komentár: