pondelok 19. augusta 2013

Remember Me? 20

Nová časť asi dlhšia ale tak nemohla som prestať. za možné gramatické chyby sa ospravedlňujem. I Hope You Like It ♥
„Ak je to denník tak ho schovaj chcem teraz niečo počuť s tvojho pohľadu“ skoval ho a zamyslel sa. Nadýchol sa a začal.
Flashback:
Po koncerte sme išli s chalanmi do šatne. Všetci sme sa unavene zvalili na sedačky. Onedlho h nám prišli baby. Stále mi vŕtalo hlavou to dievča Nicol. Je zvláštne že sa stretli náhodou. Ale veril som jej a nechal som to tak. Gabriella si ku mne prisadla. Objal som mu okolo ramien.
„Čo ideme robiť?“ opýtal sa Harry.
„Spať!“ povedal som so zavretými očami.
„Tak ja idem na hotel. A nerušte ma.“ Počul som kroky.
„Koho si ideš zavolať? Blondínu, brunetu alebo...?“ otvoril som oči a zasmial sa na Louisovi.
„Do toho ťa nič nie je. A pre informáciu budem sám.“ Vypľazil mu jazyk a odišiel.
„Gabriella, kde je tá tvoja kamarátka Nicol a Darcy s Dylanom?“ opýtal sa Zayn. Cítil som ako stuhla.
„Ona už odišla. Dylan s Darcy tiež išli lebo Darcy skoro zaspala na koncerte. Bola vyčerpaná s cesty plus spievanie s vami.“ Pousmiala sa.
Ešte sme chvíľu ostali a rozprávali sa. Ale Gabrielle sa už zívalo a tak sme išli do hotela. Rozlúčili sme sa a išli do izby. Gabriella v izbe akoby ožila.
„Tak čo ideme robiť?“ usmiala sa na mňa.
„Nebola si unavené?“ nadvihol som obočie. Podišla ku mne a pobozkala ma.
„Hmm nie. Vymyslela som si to.“ Zasmiala sa.
„Ja neviem. Čo by si chcela robiť?“ objala ma okolo krku. A približovala sa ku mne.
„Všeličo. Ale,“ odskočila odo mňa. „Čo keby sme si pozreli film?“ rozžiarili sa jej oči.
„To znie vynikajúcu,“ pousmial som sa. „Vyber niečo a ja idem vybrať popcorrn a tak..“
V mini bare bolo toho dosť. Vybral som skoro všetko sladké a dve fľašky pepsi. Gabriela urobila na zemi miesto. Dala tam deky, vankúše a aj perinu.
„nemôžeme byť na posteli?“ položil som to na posteľ.
„Nie! Takto to je romantickejšie.“ Ja som zobral pepsi a gumených medvedíkov. Ostatné som položil na zem. Sadol som si ku Gabrielle a film už išiel.
„Čo si pustila?“
„Titanic“ pritúlila sa ku mne.
Tak takýto titanic som ešte nepozeral. Smiali sme sa na scénach a robili si srandu. Smiali sme sa na celú izby. Skoro som sa zadusil popcornom. Gabriellu som raz vydesil a vysypala celý popcorn po zemi. Začali sme sa byť. A na konci začala plakať. Najprv to hrala a nachytala ma ale potom skutočne plakala. Po celej izbe bol popcorn a ešte nejaké sladkosti. Všade vankúše a perina niekde odhodené.
„Nepotrebuješ deku?“ začal som ju podpichovať keď ešte plakala.
„Ty somár“ natiahla sa po vankúši a začala ma ním byť. Ja som zobral druhý a začala vankúšová bitka. Vankúš sa mi roztrhol a potom aj Gabrielle. Všade lietalo perie. Bolo už dosť neskoro.
„Kde teraz budeme spať?“ chytil som ju za boky a zvalil na zem.
„Tu. Na zemi.“ Zasmiala sa. Chytil som juj prameň vlasov a dal jej ho za ucho. Približoval som sa ku nej. Pobozkal som mu. Prevalila sa na mňa. Zažili sme romanticko komediálny večer a potom romantickú noc. S páperím, sladkosťami a neviem s čím ešte dookola. Prikryl som nás perinou ktorá bola pod posteľou a zaspali sme v náruči na zemi.
Chytila som ho za ruku.
„myslím že teraz niečo od nej“ vytiahol ten denník a pokračoval.
Už je to týždeň čo som bola v Chicago od vtedy som s Niallom volala len raz a to len 5 minút. Odvtedy sa mi neozvala a nenapísal ani jednu SMS. Bolo mi smutno a chýbal mi. Cez skype som sa skamarátila s Nicol. Volám skoro každý deň. Máme  toho veľa spoločného. Je to zábavná baba. Hovorila mi že Harry jej volá každý deň. Začínala som sa báť že Niall ma nechce počuť. Ale že ma podvádza ale Nicola Dylan s rodičmi mi to vyhodili s hlavy. Vraj by to neurobil. Predstierala som že som na to zabudla ale tá predstava mi nedávala späť. Vyšla som zo sprhy. Obtočila som okolo seba uterák a išla do izby. Sadla som si na posteľ.  Nicol mi volala. Zdvihla som to. Zapla som cameru. Vyzerala šťastne.
„Ahoooj!“ skríkla.
„Ahoj“ povedala som smutne.
„Nevolal ti?“ Pozrela na mňa tiež smutne. Len som pokrútila hlavou že nie.
„Ja som teraz volala s Harrym je to čudné možno mal nejakú robotu.“
„Asi áno. A ako sa máš?“ chcela som zmeniť tému.
„teraz perfektné po tom čo mi povedal Harry že 28 idem do Seattle a teším sa ešte viac lebo tam budeš aj ty...“
„Počkaj, počkaj! Ty ideš do Seattle?“
„No, áno. Harry mi poslal letenku. Zajtra mi príde a 27 odlietam. Tebe nič neprišlo? Ani ti len nenapísal?“
„Nič Nico,“. Rozplakala som sa. „Ja neviem čo si mám myslieť. Čo ak sa chce so mnou rozísť?“ pozrela som na ňu uplakanými očami.
„Ohh Gabriella. Nehovor tak. Určite nie. Tak by som ťa teraz chcela objať.“ Stíchla lebo mi zase niekto volal.
„To je Zayn.“ Zdvihla som.
„Ahoj Gabriellaaa. Chýbaš mi.“ Usmial sa.
„Ahoj Zayn.“
„Už ti prišla letenka od Nialla? Bude tam aj Perrie a Eleanor. Zoznámiš sa s nimi“ zase som sa rozplakala.
„Zayn. Niall jej nič nepovedal. Nevolal s ňou celý týždeň.“ Pripojila sa Nicol.
„Tak ja poviem Harrymu nech ti pošle letenku a aj Nicol ak chceš? A s Niallom si to vybavím. Ja teraz idem končiť. Za hodinu máme koncert. Ahooj. A hviezda nebuď smutná!! Som s tebou“ poslal mi vzdušnú pusu. Zakývala som mu a zrušila som.
„Oni o vás ešte nevedia?“
„Nie. Harry to aspoň zahrá že mi ju poslal. Tak predsa tam budeš.“ Usmiala sa. Ale ja nie.
„Nicol prepáč musím končiť.Tak pravdepodobne sa stretneme v Seattle.“ Zakývala som jej a zrušila som.
Prešla som ku skrini. Dala som si spodné prádlo a na vrch prvé čo mi padlo pod ruku. Zobrala som mobil a kľúče. 
Zamkla som a vybrala sa za Dylanom. Zaklopala som na dvere. Otvoril hneď .Okamžite som ho objala a rozplakala sa.
Tiež ma objal a zobral na ruky.
„Hviezda, čo sa stalo?“
„On, nevolal. Zayn mi volal a povedal mi či mi Niall poslal letenku do Seattle a keď som povedala bol prekvapený........“ povedala som mu celú pravdu aj to s Nicol že chodí s Harrym.
„Ak by tu terz bol jednu by som mu vrazil.“ Povedal.
„Dylan, čo ak má predsa len inú. Na mňa zabudol.“
„Nemyslím si že by bol toho schopný.“ Objala som ho.
„Hviezda prečo plačeš?“ prišla Darcy. odtiahla som sa a utrela si slzy.
„Chýba mi Niall to je všetko.“ Snažila som sa o úsmev.
„Mne zase Harry. Chcem sa znova s ním hrať na naháňačky.“ Sklonila hlavu.
„Určite sa sním ešte dakedy stretneš“ brnkla som jej po nose.
„Chceš sa so mnou hrať teraz ty?“
„Samozrejme“ aspoň prestanem myslieť na somariny. Položila som mobil a kľúče na stolík.
„Dávam ti náskok do záhrady. 5,4,3,2,1, idéém,“ utekala som za ňou. Zastavila som v kuchyni a vrátila sa za Dylanom.
„Dylan poď inak ťa chytím.“ Pošteklila som ho.
„Už idem“ zasmial sa a utekal na záhradu. Naháňali sme sa niečo cez 2 hodiny. Už som nevládala tak som si ľahla na zem. Dylan vedľa mňa a Darcy na neho skočila.
„Poďme sa ešte hrať skovávačky,“ pozrela na nás psími očami. to dievča má výdrž za 5. „Prosííííím“ usmiala sa jej malými zúbkami.
„Utekaj sa schovať. Počítam do 30“ povedal Dyla.
„Hviezda. Poď“ zakričala.
„Idem“ naraz sme sa s Dylanom posadili a otočili sa ku sebe. Pozerali sme si do očí. Až teraz som si všimla jeho krásne hnedé očí. Začal sa ku mne nakláňať. „Nie Gabriella. Miluješ Nialla!“ skríkla som po sebe a postavila sa.
„Prepáč.“ Povedal Dylan a tiež sa postavil.
„Zabudni na to,“ Usmiala som sa.“Otoč sa idem sa skryť“ zakryla som mu oči. Otočil sa a ja som utekala sa skovať.
Skovávačky sme sa hrali hodinu. Už úplne vyčerpaná som si ľahla na sedačku v obývačke.
Dylan išiel hore s Darcy a ja som ostala sama.
 Feeling my way through the darkness 
Guided by a beating heart 
I can't tell where the journey will end 
But I know where it starts
Začal vyzváňať mobil. Pozrela som na display. MAMA svietilo na obrazovke.
„Áno mamy?“
„Zlatko. S otcom ideme na služobnú cestu kde si?“
„U Dylana.“
„Hneď sme tam.“ zložila. No super teraz budem úplne sama.
Prerušila som ho.
„Prepáč ale čo sa vtedy medzi vami stalo?“ pozrela som na neho. Začal listovať.
„Vieš bolo to ťažké a zložité. Všetko je tu napísané. Dozvieš sa neskôr.“ Pozrel mi do očí.
„Mám pokračovať?“
„Nie. Poďme už domov. Začína sa stmievať.“ Postavili sme sa a ruka v ruke sme išli do bytu. Odomkli sme a nikto tam nebol. Na chladničke sme našli odkaz.
SME V BYTE! PRÍĎTE ZA NAMI... bola tam adresa.
„Myslíš že ma chcú ešte vidieť?“  sklonila som hlavu.
„Určite áno,“ Zdvihol mi bradu a usmial sa. „Poďme sa zbaliť.“

Kufre sme dali do kufra auta a išli na adresu. Bolo to blízko centra. Išli sme do podzemnej garáže. Vystúpili sme zobrali kufre a išli hore. Výťahom sme sa vyviezli na 5 poschodie a odbočili doprava na koniec chodby  zastali pred mohutnými dvojkrídlovými dverami. Niall zazvonil.
 Otvoril nám Harry.
„Ahoojte“ dal sa na bok aby sme vošli dnu. Prišli sme do obývačky a všetci sa usmievali.
„JA.. mala by som sa vám ospravedlniť. Nemala som tak vyletieť. Prepáčte.“ Ako prvá ku mne podišla Perrie a silno ma objala. Stisk som jej opätovala.
„Na teba sa ani nedá hnevať“ vyskočil Louis a tiež ma objal. Potom ostatným.
„A teraz hromadné objatie!!!“ skríkol Liam. Všetci sa na mňa nalepili. Prečo práve ja som musela byť v strede.
„Jéééé, hromadné objatie“ zakričali deti a pridali sa mu nám. Všetci sme sa začali smiať na plné hrdlo. No, nakoniec sme spadli a ja som bola na spodku. Rukou som ťapkala po zemi.
„Nemôžem dýchať!!!“  skríkla som. Všetci zo mňa zišli a Niall mi pomohol postaviť sa.
„Čítal si?“ opýtala ja Jade.
„Čítal.“ Usmial sa.
„A už nejdeš?“ otočila som sa ku nemu.
„Ak chceš.“ Vytiahol denník.
„Počkaj. Ale stále mi číta buď Perrie alebo ty. Nechcete čítaj aj niekto iný?“
„JA!“ povedala Kate a vytrhla mu denník. Deti išli do izby a mi sme si sadli na sedačku a ja na zem spolu s Perrie. Chytila som ju za ruku a usmiala sa. Niall jej ukázal kde skončil a ona pokračovala.  
Flashback:
Po tom čo sa rodičia so mnou rozlúčili, išla som domov. Sadla som si na sedačku a pustila si film Monte Carlo so Selenou Gomez. Išla som si po gumových medvedíkov s ovocnou príchuťou a usadila sa na sedačke. Keď skončil späť sa mi ešte nechcelo a tak som pustila Posledná pieseň si Miley Cyrus. Začali mi oťažievať viečka. Už som pomaly spala ale prerušil ma zvoniaci mobil. Darling Nialler.
„Niall?“ povedala som ospalo.
„Zobudil som ťa?“
„Práve som zaspávala ale to nevadí. Potrebuješ niečo?“
„Áno. Teba! Milujem ťa Bells. Mrzí ma že som ti nevolal a neposlal ti letenku. Ja som debil. Zayn mi poriadne vynadal.“ Usmiala som sa sama pre seba.
„Niall. Milujem ťa. A nerob si starosti. Hlavne že si zavolal.“
„Takže 27 Seattle?“
„Si píš!“ zasmiala som sa. Volali sme asi hodinu. Rozprával mi čo zažili a tak. Aj ja som mu niečo povedala. Pár krát mu telefón ukradli chalani aby ma pozdravili a začali tam ešte po ňom “kričať“ že sa mi neozval. Celý čas som sa smiala.
„Niall. Uvidíme sa. Dobrú noc. Posielam ti pusu.“
„Milujem ťa. Aj tebe posielam puse.“
„Aj ja jej posielam pusúúú“ začula som Harryho hlas.
„Aj ja posielam všetkým chalanom.“
„Odkážem. Určite aj oni tebe. Dobrú noc“
Zložila som a ľahla si. Nechcelo sa mi ísť hore do izby tak som sa prikryla dekou a zaspala som oblečené v obývačke.
„Potom tu už je len 27.7.2013 Seattle. Aj to?“ prerušila Kate.
„Nie. Už sa mi chce spať“ povedala som a zývla si.
„Dobre. Tak poďme do postele.“ Postavila sa Perrie.
„Bella, nebude ti vadiť ak budeš mať izbu s Niallom?“ povedal Zayn.
Ani by mi to nevadilo ale bolo by mi to čudné.  
„Prepáč Niall ale neuraz sa. Radšej nie. Kde majú izbu deti?“
„Hore prvé dvere v ľavo. Je tá najväčšia.“
„Ak sa tam nájde miesto pôjdem tam.“ zobrala som si kufor a vyšla hore. Zaklopala som na dvere. Dvere mi otvorila Sarah.
„Nájde sa tu miesto ešte pre jedného zatúlaného človiečika“ Sarah ma len potiahla za ruku. Zavrela dvere.
„Už máme kráľovnú!!“ skríkla.
„Super“  povedala Danielle a skočila po mne. Tak som sa s nimi začala hrať.
„Dobre. Ale už by sme mali späť. Rodičia sa budú hnevať. Šup! Do postele!“ všetci počúvli a ľahli si. Pobozkala som ich na čelo a ja som si išla ľahnúť na sedačku čo tam bola. Ešte že sa rozkladala. Ľahla som si.
„Dobrú noc“ zašepkala som.

„Dobrú noc“ povedali naraz.  
Soooo carrots? Páčilo sa? Dúfam že aspoň trošku áno. zanechajte prosíí KOMENT aj anonymný :)) 3+ a pridám Ďalšiu ♥

2 komentáre: