utorok 6. augusta 2013

Remember Me? 18

Po dlhej dobe vám prinášam novú časť. snažila som sa dlhšiu. kedže minule bola krátka a dlho som nepridala. Ak budete čítať a keď dočítate prosím zanechajte KOMENT na predchádzajúcej nebolo nič. vždy je aspoň jeden. aspoň ohodnoťte to mi tiež pomôže :)) I Hope You Like It ♥
    Prišli sme do parku. Dan tu ešte nebola. Sadli sme si na lavičku a všetci boli ticho. Nevedel som čo mám povedať. Vytiahol som mobil a začal do neho šťukať. Sms-koval som s Harry. Napísal som aj Louisovi. Chcel som vedieť ako sa majú deti. A Sarah ako sa cíti. Obidvaja odpísali že všetko je v poriadku. A že sa nemám báť. No, pri nich človek nikdy neviem. Obidvaja sú blázni ešte aj teraz.
„Toto miesto mi niečo hovorí ale nie som si istá“ ,obzerala sa Bella. Mykla plecom. Pozrel som sa na cestu. Zbadal som Danielle. Postavil som sa a išiel jej oproti. Objal som ju. „Ahoj“ ,povedali sme naraz. Prišli sme ku Perrie a Belle. Perrie hneď skočila do jej objatia. Potom prišla na rad Bella. „Ahoj Bella“ ,usmiala sa Dan. Bella sa usmiala a objala ju. „Danielle!“ odtiahla sa. Usmievala sa. No, úsmev jej s tváre zmizol. Stisla oči a spadla na zem.
Isabella POV.
Pola mi veľmi povedomá. Vyzerala tak milo. Silno som ju objala. V hlave sa mi všetko premietlo. Ako keď sme boli na letisku a sedeli sme v aute. Všetky momenty s Niallom. Nesmierne to bolelo vtedy. Všetko išlo tak rýchlo. Nič som nemohla poriadne postrehnúť. Iba tváre. Žiadne okamihy nič. Úsmev mi okamžite zmizol. Stisla som oči. Kolená sa mi podlomili a ja som  spadla na zem. Chytila som sa za hlavu. Pred očami som mala stále Dan. A potom mňa keď som bola mala. Nevedela som čo to znamenalo. Okolo mňa som počula vzdialené hlasy ktoré kričali moje meno. Otvorila som pomaly oči. Videla som rozmazane ale stále sa to menilo. Všetko bolo spomalené. Vrátila som sa do reality a s veľkým nádychom som sa posadila a pozerala na Perrie. Na jej ustarostenú tvár. Na Dan ktorá sa bále a nechápala čo sa deje. Na Nialla ktorý ma držal vo svojom náruči a pozeral mi hlboko do očí. „Bella!“ sluch sa mi vrátil. „Je mi fajn“ , povedala som zatiaľ čo mi Niall pomohol postaviť sa na nohy. Posadila som sa na lavičku. Niall mi držal pevne ruku. Dan si sadla vedľa mňa. Stále mala nechápavosť na tvári. Perrie niekde utiekla. Onedlho sa vrátila s fľaškou v ruke. „Napi sa“ podala mi ju už otvorenú. Odpila som si a podala juj ju naspäť. „Ako sa cítiš?“ ,opýtal sa Niall. „Je mi lepšie. ďakujem“ ,pozrela som na neho. „čo si videla?“ ,čupla si Pezz a pozrela sa mi do očí. „Ja... sama neviem. Bola tam Dan a ja. Všetko zbehlo tak rýchlo. Nič som poriadne neregistrovala. Také niečo sa mi stalo aj včera v aute s Niallom“ ,pozrela som sa na svoje nohy. „fajn.“ Chytila ma Pezz za koleno a postavila sa. „kde bude pokračovať príbeh?“ ,pozrela na Nialla. „ja by som chcela tu.“ ,zdvihla som hlavu. „Môže nás hocikto počuť“ ,prehovorila Dan. „myslím že nie“  ,postavila som sa a rozutekala preč. Sama som nevedela kam idem. Proste som utekala kým som nezastala pri lavičke. Bola obklopená stromami. Bolo tu ticho. Žiadna živá duša. Vtáky spievali na stromoch.“Ako si vedela kam ideš?“ opýtal sa za mnou Niall. „Sama neviem. Nohy ma tu zaniesli“ ,otočila som sa a zasmiala som sa. „Neviete či som tu už bola?“ ,opýtala som sa keď dobehli Perrie s Danielle. „Nie“ ,povedali všetci. Mykla som plecami. „Môžeme?“ ,prehovorila Pezz keď sme si sadali na lavičku. No, ja som sa zvrtla a sadla som si na zem. Videla som tak všetkých. Perrie sa zasmiala a utvorila denník na strane kde skončila a podala ho Niallovi.
Flasback:
Dni stále ubiehali. Stále som bola sama. Telefonáty boli čo raz menej. Skype raz za týždeň. Dnes máme výročie. Je  to miesiac čo sme sa spoznali a sme spolu. Niall má koncert a ja sedím doma a smútim za ním. Mali by sme byť spolu. Ja viem nie sme spolu rok. Ale chcela by som aby to tak bolo. Dylan , mama ,otec a dokonca aj Darcy podporujú ma. Pred nim predstieram že mi je fajn že to zvládam ale po nociach plačem. Chcela by som byť pri ňom a podporovať ho. Možno som predsa mala ísť s ním. Nie. Nemohla som. Mám tu rodinu. Len tak ju opustiť? Nedokážem to. Sú pre mňa všetko. Ale aj Niall je všetko. Milujem ho. Do teraz kým som ho nespoznala. Myslela som že je to len taká láska. Imaginárna? Ako fanúšik zbožňuje idola. Ale keď som ho videla na živo. A potom som s ním bola na pláži. Všetko sa zmenilo.
Zazvonil mi mobil. Svietilo Darling Nialler.
„Darling!“ , doslova som skríkla.
„Sunshine!“ , povedal veselo. „Hádaj ,hádaj čo sa stalo?!“ ,smial sa.
„Nemám tušenie. Rýchlo hovor!“ ,hovorila som netrpezlivo.
„Zajtra ideš do Chicago. Na 3 dni. Poslal som po teba osobné lietadlo. Môžeš zobrať rodičov Dylana , Darcy. Koho len chceš.“ ,po celý čas sa smial a ja som nemohla veriť tomu čo hovorí.
„Robíš si srandu však?“
„Mal by som?“ , začala sa skákať a pišťať.
„,milujem ťa. Milujem!!“ kričala som do telefónu. Určite ho muselo bolieť ucho. Do izby pribehla mama.
„Kedy odlietame?“ ,opýtala som sa už pokojne.
„lietadlo vyrazilo ráno. Tak za chvíľu by mohlo byť v Miami. Príde po vás šofér. Tak utekaj sa baliť!“
„už sa nemôžem dočkať! Milujem ťa Niall!“
„Milujem ťa! Teraz musím končiť. Uvidíme sa.“
„Ahoj“ ,zložila som. Okamžite som skočila po mame.
„Odlietame do Chicago.3 dni. Ja , ty , otec a Dylan. Musím mu rýchlo zavolať.“ , odtiahla som sa. Mama len na mňa pozerala. „Si by som mala ísť baliť?“ , pozrela a usmievala sa. „Utekaj“ .zasmiala som sa. Odišla. Mobil zvonil , zvonil. Konečne zdvihol.
„Hviezda?“
„Dylan. Baľ sa. Ideme do Chicago. 3 dni. Ber aj Darcy .Máte na to 20 minút. Keď prídete všetko ti vysvetlím. Mame povedz že idú s nami moji rodiča.“ , povedala som mu čo najrýchlejšie a popritom som vytiahla menšiu cestovnú tašku. Jediné čo povedal bolo: „Fajn. Ahoj“ , zložil. Začala som baliť. Dala som si tam spodné prádlo. Zopár oblečení a hygienické potreby. Na bok tašky som si dala všetky doklady a potrebné veci. Tašku som dala ku dverám. Rýchlo som sa preobliekla. Dala som si prvé čo mi prišlo pod ruku. Biele čaty a okolo pása tenký , ružový opasok. Hnedý sveter. Čisto nové hnedé topánky a opätku.
  Zobrala som tašku a zišla dole. V obývačke bol otec. Sadla som si ku nemu. „už sa neviem dočkať kedy spoznám toho známeho Nialla.“  ,otočil sa ku mne otec a objal ma okolo ramien. „je úžasný. Bude sa ti páčiť. Len prosím neurob nejakú somarinu.“ , zdvihla som hlavu a pozrela na neho. Zdvihol ruky na obranu. „ja.. budem slušný“ ,objala som ho. „slušný rebel“ ,zasmiali sme sa. Áno. Môj otec je taký rebel .keď som bola malá robil všelijaké sprostosti a ja som sa smiala. Niekto zazvonil na dvere.“idem otvoriť“ ,postavila som sa a podbehla ku dverám. Otvorila som ich. Stál tam muž v čiernom obleku. „Dobrý deň. Slečna Black?“ ,povedal hrubým hlasom. „áno“ ,povedala som jednoducho. „pán Horan ma poslal aby som vás vyzdvihol“ , bolo mi do smiech. „aha. Poťte dnu“ vošiel do chodby. Stál tam ako socha. „Poťte za mnou“ , povedala som mu a kráčala som do obývačky. Išiel meter odo mňa. Dole už bola aj mama. „mama , otec. Pán Horan poslal tohto muža.“ ,začala som sa smiať a otec spolu so mnou. „Pán Horan?!“ povedal otec ako sa snažil nadýchnuť. Mama ho buchla po ramene. „mali by sme už ísť aby pán Horan nečakal dlho“ povedala mama. Aj jej sa nadvihovali kútiky úst.“A čo Dylan?“ ,hneď ako som to povedala zabúchal na dvere tak oko to robí len on. Zasmiala som sa. Zobrala som si tašku a spoločne všetci sme išli. Otvorila som dvere. „Ahojte!“ ,usmiala som sa. „ahoj“ ,povedali na raz. Darcy som si zobrala na ruky a išla som s ňou ku dosť veľkému autu. Otec sa hodil do reči s Dylan. Počula som smiech. Určite mu povedal ako sme sa smiali. Nastúpili sme di auta a vyrazili. Išli sme súkromným lietadlom takže cesta bola inakšia ako na letisko. Nastúpili sme do lietadla. Cesta trvala zhruba 2-3 hodiny. Celú cestu som pozerala von oknom a počúvala hudbu. Konečne sme pristáli. Zobrala som si svoju tašku. Darcy ma chytila za ruku a spolu sme si veselo podskakovali. Prišli sme ku autu. Stáli tam 2. Nechápala som prečo. Do jedného by sme sa vopchali všetci. Nastúpil som s Darcy do auta. Skoro som dostala infarkt. Všetci 5 tam sedeli a vykríkli moje meno. Podskočila som na sedačke. Po pravej ruke sedel Zayn tak to schytal ako prvý. A nakoniec Niall. Hodila som sa mu okolo krku. Pobozkal ma. Konečne som bola pri ňom. Konečne som cítila jeho pery. Odtiahla som sa a pozrela na chalanov .Začala som sa smiať. Harry mal Darcy na rukách a zakrýval jej oči. „somár“ , zasmiala som sa. Ešte raz som pobozkala Nialla. „chýbal/a si mi“ ,povedali sme na raz. Pritiahol si ma ku sebe a objal ma okolo ramien. Vyštartovali sme. zastavili sme za hotelom. Všetci sme vystúpili. Chalani sa zvítali s Dylanom a zoznámili sa s mojími rodičmi. Chytila som Nialla za ruku a stisla mu ju. Prišli sme ku ním. „mama. Otec. Toto je Niall“ ,otočili sa ku nám. „Ahoj. Konečne ťa spoznávam“ ,usmiala sa mama a objala ho. „teší ma pán Horan“ ,pozrela som na neho karhavým pohľadom. „musel som“ ,zasmial sa. „Niall. Aj mňa teší“ ,podal mu ruku. Objala som Nialla okolo pása a on mňa okolo ramien. Spolu sme vošli dnu. Ja som mala izbu s Niallom. Dylan a Darcy spolu a rodičia spolu. Vošli sme izby. Bola fest luxusná a hlavne veľká. Položila som tašku na zem a zvalila sa na posteľ.

„Je to ako sen“ ,povedala som. „Ako to myslíš?“ opýtal sa Niall. Podoprela som sa lakťami. „Ty  , My ,že sme spolu.“ „Usmiala som sa a znova si ľahla. Niall dal svoje ruky tesne vedľa môjho tela a naklonil sa nado mňa. „Realita sa mi páči viac. nemusím snívať ale žijem to“ pobozkal ma. Svoje ruky som obtočila okolo jeho krku a zvali ho tak že som sa pretočila. Ležala som na ňom. „milujem ťa!“ ,pošepkala som a pozrela som sa hlboko do jeho modrých , prenikavých očí. „milujem ťa!“ ,pozeral na mňa a usmial sa. Prilepila som sa na jeho pery. Oblízol mi spodnú peru na čo som sa usmiala. Využil to a zapojil aj jazyk. Prevalil ma pod seba. Dal mi dole sveter. Ja jemu tričko. Prešiel na môj krk. Vzdychla som slasťou. Zistila som že mi spravil cucflek. Pozrela som na neho. teraz som sa zase prevalila a tiež som mu ho spravila a trochu nižšie aby si to nevšimli novinári. Rukami prechádzal po mojom chrbte. Narazil na zips. Potiahol ho smerom dole. Ostala som už len v spodnom prádle. Prešla som na jeho nohavice. Pekne za radom. Opasok , gombík a nakoniec zips.  Stiahla som ich dole a odhodila na zem ku ostatným veciam. Pretočil sa. Rozopol mi podprsenku a bozkal ma na prsiach. Nechával mokrú cestičku na mojom tele. Išiel nižšie. Užívala som si to naplno. Stiahol mi dole nohavičky. Ostala som nahá. Na rad prišli jeho boxerky. Onedlho sme splynuli a boli ako jedno telo. Polo to neuveriteľné. Plné lásky. Pobozkal ma keď sme naraz vyvrcholili. Obidvaja spotený a unavený. Niall si na mňa ľahol. Prikryla som nás. Prstami som mu prečesávala vlasy. Pobozkal ma medzi prsiami. Usmiala som sa. Bolo ticho. Také príjemne ticho. „Ako to bude ďalej?“ ,prerušila som ticho. Niall nadvihol hlavu aby sa na mňa pozrel. „čo myslíš?“ , nadvihol jedno obočie. „S nami. Nechcem aby hneď o nás vedeli. Chcem si to užiť a nie hneď čeliť nátlakom či už fanúšikov alebo novinárom“ ,pozerala som do stropu a potom na neho. „To mi je jasné. Ani ja to hneď nechcem. Myslím že to udržíme v tajnosti“ , usmial sa. Nadvihol sa a pobozkal ma na pery. Ešte chvíľu sme ležali. A užívali si že sme sami. Zatiaľ som mu porozprávala čo som robila celý čas. A potom mi povedal aj niečo čo robil on. “skoro som zabudla. Neuveríš koho som spoznala.“ Posadila som sa. „Tak hovor“ tiež sa posadil. „Danielle. Liamovu priateľku.“ „čože? Ako?“ povedala som mu celý príbeh. To že som odpadla som radšej vynechala. Zbytočne by mal starosti. Viem o nič nešlo ale aj tak. „Tak to je super. Len medzi Dan a Liamom to žgrípe. Všetci čakáme kedy bude koniec“ ,poškrabal sa po hlave „A to už prečo?“ , povedala som prekvapená. „Sám poradne neviem. Nepýtal som sa ho na to. Keď ju spomenieme je smutný. Radšej to necháme tak nech si to vyriešia sami.“ ,pozrel na mňa. Prikývla som hlavou. Niekto zaklopal na dvere. Obidvaja sme obmotali okolo seba prikrývky a veci zahrabali pod posteľ. „kto je?“ ,zakričal Niall. „Harry!“ , vzdychol a postavil sa. Ja som si ľahla. Otvoril dvere.  Vošiel dnu. „ouu. Asi ruším“ ,zastal. „Nie. V poriadku“ ,povedal Niall. „Ja len že. Ideme von. Chcem zobrať Darcy do ZOO. Idete s nami?“ , pozrela som na Harryho a potom na Nialla. „mne je to jedno“ ,usmiala som sa. „Tak fajn.“ „Dobre za 20 minút na recepcii“ ,usmial sa a odišiel. postavila som sa a išla do kúpeľne. Zastala som a pozrela na neho. „Dvom to bude trvať kratšie“ ,lišiacky sa usmial. Pokrútila som hlavou. Spoločne sme sa umyli. Len v uterákoch sme vyšli von. S tašky som vytiahla niečo ľahké. Bolo príjemne teplo. Veď je leto. Rifľové šortky s americkou vlajkou. A čierne tričko tesne nad pás. Rukávy som vyhrnula nad lakte.
 Vlasy som  nechala rozpustené. Prirodzená. Do malej tašky cez plece som dala mobil a peňaženku. Otočila som sa ku Niallovi ktorý už tiež pol hotový. Ruka v ruke sme vyšli z izby. Vošli sme do výťahu. Ešte mi stihol dať dlhú pusu. „Chcem ťa mať celý čas pri sebe kým budeme vonku“ ,pošepkal. „Ja tak isto.. ale to zvládneme“ ,povzbudivo som sa na neho usmiala. Dole už boli Dylan , Darcy a Harry. Prišli sme ku ním.“Ideme len mi?“ ,opýtala som sa. „nie. Ešte Louis a Eleanor.“ Počkali sme na nich.  Ruka v ruke prišli ku nám. „tak poďme“ ,povedal Harry. Vyšli sme. radšej som išla pri Dylanovi. Niall bol na druhom konci pri Harrym. Došli sme do ZOO. Neviem prečo ale rozdelili sme sa. Ja som išla s Darcy a Harrym. Dylan išiel s Niallom a Louis s Eleanor. „Gabriella chcel by som sa niečo opýtať. Môžem?“ ,zastal a pozrel na mňa. „Hovor“ ,usmiala som sa. „Ja niekoho mám“ ,zašepkal mi. Pochopila som prečo. „Darcy. Choď sa pozrieť na zebry. Ja idem s Harry po zmrzlinu“ „Fajn“ odcupkala preč. „Ale to je dobré nie?“ ,povedala som ako sme kráčali ku stánku. „áno je. teda ja neviem .ono je to zložité. Sme spolu veľmi dlho. Nik o nás nevie. Dokonca ani chalani o nej nevedia. Dali sme sa dokopy ešte v Londýne.“ , hovoril a celý čas pozeral na mňa. Zastali sme pri stánku. „Dobrý. 3 zmrzliny. Ovocné“ ,povedal Harry. „Ako dlho?“ „5 mesiacov. Myslím že je tá pravá. Len nechcem ešte aby o nej vedeli. Veď vieš..“ „chápem ale jedno mi povedz...“ „Nech sa páči 3,15“ išla som vytiahnuť peniaze. Harry mi chytil ruku. „Platím ja“ , usmial sa. Zaplatil. A ja som sa vrátila ku téme. „Povedz , prečo to nevedia chalani? Oni to nepovedia nikomu.“ „Ja viem. Ale ona si to neželala. Neviem prečo. A nechcem to ani ja. Tie ich otázky. Nedali by mi pokoj.“ Pregúľal očami. „a prečo si to povedal mne?“ ,nadvihla som obočie. „noooooo... si dievča. A potreboval som to niekomu povedať“ zastavili me pri lavičke a sadli si.“Ale aj Eleanor je dievča... Harry poznáš ma dokopy teoreticky 2 dni. Povedz.  Čo chceš?“ „Ochhh... príde tu. Dnes na koncert a tak som ťa chcel poprosiť či by si nemohla predstierať či to nie je tvoja kamarátka.“ „je tu Dylan. Prekukne ma“ „No tak povieš že ste sa spoznali cez internet. A pochádza z Londýna. A že ste sa náhodou stretli. Tu v parku a že večer príde na koncert“ ,pozrel na mňa prosebne.“Prosííííím. vynahradím ti to“ ,pozrela som na neho. Nemohla som mu odolať. Pozeral na mňa zo psími očami. „Fáájn“ ,usmiala som sa. „Ďakujem“ ,objal ma. „Hviezda.. poď sa pozrieť“ ,zakričala Darcy. Prišli sme ku nej. Ďalej sme to už neriešili. Harry išiel pozadu lebo jej volal. Neskôr sa pridal ku nám. Pre zvonila som rodičom že čo robia. Boli pri bazéne a užívali si že sú sami. Menšia dovolenka im prospeje. Stretli sme sa s Louim a El. „ja debil. Zabudol som vás predstaviť.“ Chytil sa za čelo Louis. „El toto je Gabriella. Niallova priateľka v utajení. Takže nikomu ani muk“ Dal jej prst na ústa. Zasmiala som sa. „Gabriella. Toto je El moja priateľka bez utajenia“ „viem Louis“ ,usmiala som sa. Objali sme sa.“Hviezda!“ ,prišla ku mne darcy. Bola pokojná a to sa mi nepáčilo. „Ja mi zle!“ , chytila sa za brucho. Čupla som si ku nej. To som nemala. Celú ma ovracala. „Nie!“ ,rýchlo som sa postavila. „prepáč“ , povedala a rozutekala sa ku košu. Ostatok ostalo tam , v koši. „Na daj si košeľu“ Harry si dal dole košeli. Mal pod rým ešte tričko. „Ďakujem“ ,akurát prišli Niall a Dylan. Pribehla som ku Darcy. hladkala som ju po chrbte. Potom som ju zobrala do náručia.  „čo sa stalo?“ ,opýtal sa so strachom Dylan. „Ja neviem. Prišlo jej zle. Asi jej nesadla tá veľká zmrzlina čo mala.“ ,povedala som. „Radšej poďme naspäť na hotel“ ,povedal Loui. Prikývla som a išla dopredu.
Došli sme na hotel. Išla som ju do kúpeľne umyť. Ľahla si do postele a zaspala. Pobozkala som ju na čelo. „A možno dostala aj úpal“ ,povedal som potichu aby sa náhodou nezobudila. „To prejde. Ďakujem“ ,usmial sa Dylan. „Idem sa tiež umyť.“ Pozrela som sa pod košeľu. Zasmiali sme sa. Objala som ho a odišla. Vošla som do izby. Na posteli ležal Niall. Rozopla som si košeľu a zhodila ju na zem .akurát sa na mňa pozrel Niall a vybuchol do smiechu. Odula som spodnú peru a dala ruky v bok. Postavil sa a prišiel u mne. Chytil ma za boky. „aj tak ťa ľúbim“ pobozkal ma. Usmiala som sa. „idem sa umyť“ vošla som dnu. Dala zo seba oblečenie. A vošla do sprchy a dala som si len takú sprchu. Obmotala som okolo seba uterák a vyšla von. „začni sa chystať na koncert“ ,vtedy som si spomenula na Harryho. Zobrala som mobil a poslala Harrymu SMS.
„Ako sa volá tvoje dievča?!!“ ,odpísal okamžite.
„Nicol“
Otočila som sa ku Niallovi.“Darling, Dneska som v ZOO stretla kamošku ktorú som spoznala cez internet. Je z Londýna. Prišla tu na prázdniny. A tak som ju pozvala na koncert. Harry súhlasil. Tak...“ ,povedala som mu to čo chcel Harry. „Fajn“ usmial sa. „OK“ otočila som sa ku skrini.“po koncerte ťa chcem zobrať na večeru.“ Dodal. Hľadala som niečo v hodné a pohodlné. Obliekla som si čierne tričko. Okolo krku a rukávy boli čipkované. Na to som si dala neónovú , žltú sukňu. Vlasy som nechala rozpustené. Urobila som si kulmou menšie brčky. Dala som si tenkú linku a špirálu. Obula som si čierne topánky a opätku s platformou. Zobrala som kabelku kde som strčila mobil.

 „Pripravená?“ , prehovoril. „áno“ usmiala som sa. Chytil ma za ruku a odišli sme. prišli sme na miesto kde majú chalani koncert. Mali ešte skúšku a potom išli do šatne kde ich Lou pripravila.
Čo sa týka rodičov a Dylana s Darcy sú v hale.už na svojích miestach. Povedali že nechcú zavadzať. Harry ma potiahol za lakeť. „už je tu čaká vonku“ pošepkal mi. „Fajn. Tak idem ja po tú moju kamarátku“ otvorila som dvere a išla ju hľadať. Našla som vchod von. Stál tam jeden veľký muž. „ty si Nicol?“ opýtala som sa keď som ju zbadala. „áno.“ „OK. To je v poriadku je tu so mnou.“ , chlap sa usmial a pustil ju dnu.
„takže ja som Gabriella.“ Usmiala som sa.
„Nicol“ , tiež sa usmiala. „Harry mi všetko povedal takže viem čo mám robiť“ „Dobre tak poďme. Chytila som ju za ruku. Cestu som hneď netrafila ale podarilo sa mi to tu. Stále som ju držala. Nadýchla sa. Otvorila som dvere. „Nechápem na čo tu je toľko dvier“ ,pokrútila som hlavou. „Aby nás hneď nenašli“ povedal Zayn. „Haha vtipné.“ Vypľazil mi jazyk a ja tiež. „Tak toto je Nicol. Moja kamarátka.“ ,ako prvý pristúpil Harry. Pochopiteľne.
                                                             Nicol.
 „Harry“ objal ku. Niečo jej pošepkal. „Ja som Liam“ prišiel a tiež ju objal. Takto to spravili aj Niall , Zayn a Louis. „Ako ste sa spoznali cez internet?“ ,opýtal sa Niall. Pozrela som na Harryho a potom na Nicol. „no vieš. Ja celý ten mesiac som nemala čo robiť. A tak som sa prihlásila na jednu stránku kde som ju spoznala. Veľmi dobre si rozumieme.“ ,objala som ju aby to tak vyzeralo. Spravila to isté. Usmiali sme sa. „Aha“ povedali všetci , aj Harry. „Chalani. Je čas!“ dnu vošiel Paul. Postavili sa. Mi sme išli skôr. Sadli sme si na svoje miesta. Pred Dylana , Darcy a rodičov. „kto to je?“ Dylan sa ku mne naklonil. „neskôr ti to poviem“ ,pošepkala som. „zase ten krik“ ,zakňučal a sadol si naspäť. Zasmiala som sa a keď chalani vyšli na pódium postavila som sa spolu s Nicol a tiež sme kričali. Spievala som si s nimi každú pieseň. Koncert bol úžasný. Väčšinou som sa len smiala a aj Nicol. Je to fajn baba. Keď chalani niečo rozprávali tak sme prehodili reč. Z jej slov bolo vidieť že mám Harryho rada ale mala som pocit že to nie je tá skutočná láska. Nechcela som nič vravieť lebo som sama ani nevedela ako to bude s Niallom. Ľúbim ho a veľmi. Ale ak to povieme verejnosti bude dá sa povedať peklo a toho sa bojím najviac. Svet ma bude nenávidieť a to len preto že chodím s Niallom. Nechcem nič plánovať ani predbiehať všetko ukáže čas.
Sooooo Darlings? Ako sa páčila? Koment pochopiteľne poteší a povzbudí :)) ♥♥  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára