piatok 2. augusta 2013

Remember Me? 17

Nová časť na svete. Áno viem je kratšia ale lepšie ako nič. Na konci keď dočítate budem rada kď sa vyjadrite či sa vám časť páčila , pri najhoršom bude aj stačiť ak ho ohodnotíte. I Hope You Like It ♥
Dnes je deň keď majú prísť Perrie a Bella. Mám ich vyzdvihnúť na letisku. Po rannej hygiene som sa obliekol. Upravil vlasy aby neboli ako metla. Na oči dal okuliare. Do vrecka od riflí som dal mobil a peňaženku. Zobral kľúče a odišiel. Nastúpil som do auta. Naštartoval a namieril si to na letisko. Zastavil som pred halou. Vystúpil  a zamkol. Vošiel som dnu. Čakal som asi 30 minút kým som ich nezazrel v diaľke. Kým som nezbadal JU. Kráčala mojím smerom. Krásna ako pred 10 rokmi. Ako keď som ju vyzdvihol keď prišla za mnou do Londýna. Vtedy keď sme utekali pred novinármi aby nezistili že spolu chodíme. Klamali sme aby neobťažovali Bellu aby jej dali pokoj. Aby jej fanúšičky neposielali nenávistné listy. Keď ma zbadala. Doširoka sa usmiala. Pustila kufor a rozbehla sa ku mne. Dosť ma to prekvapilo ale na druhej strane som bol nesmierne šťastný že ju môžem držať vo svojom náručí. Silno som mu objal a vdychoval jej krásnu , sladkú vôňu vlasov. „Ahoj!“ ,pošepkal som jej do vlasov. „Ahoj!“ ,vzdychla. Odtiahla sa. „Chýbal si mi!“ ,usmiala sa. „Chýbala si my!“ , tiež som sa usmial. Išli sme ku Perrie ktorú som tiež silno objal. „Ďakujem ti!“ , povedal som po tom čo sa odtiahla. „Dnes si na rade ty!“ , usmiala sa . prikývol som. Zobral som jeden kufor. Bella a Perrie jeden a išli sme. Bella ma chytila za ruku. Čo ma nesmierne potešilo. Pozrel som sa na Perrie a usmiali sme sa na seba. Len mykla plecami a vyšla von. Potom ja a Bella ruka v ruke. Blížili sme sa ku autu keď za spoza rohu na nás vyrútili paparazzi. „Odkiaľ vedia že sme prišli dnes! Do riti!!“ ,povedala nahnevaná Perrie. Otázky sa začali sypať: Bella už ste v poriadku? Viete kto ste? Niall!? Povedali ste už Belle pravdu?? Vie kto ste? Mal som chuť toho novinára zabiť. Bella na mňa pozrela. Strčil som ju do auta a zavrel dvere. Perrie ešte vyšla von a začala po nich kričať aby nám dali pokoj a nemiešali sa do toho kým im nedáme informácie my sami. Pomohla mi naložiť kufre. Nastúpili sme do auta a ja som naštartoval. Skoro som jedného prešiel ale stihol som zabrzdiť. Začal som trúbiť lebo mi vošli do cesty. Konečne sme sa odtiaľ dostali. Bol som taký nasrtný. Mám som chuť niekoho tak poriadne udrieť. Všetci sme boli ticho kým Bella neprehovorila: „Prečo ťa nazvali Niall. Veď ty si...“ ,prestala. Pozrel som sa na ňu cez spätné zrkadlo. Vyzerala ako keby premýšľala. Bola zmätená. Zdvihla hlavu a pozrela na mňa. Naďalej som sa venoval ceste. „Kto vlastne si?“ povedala čudným hlasom ako keby bola nahnevaná. Chytila sa za hlavu. Perrie sedela pri nej. Dala sa do klbka a začala vzlykať. „Nech to prestane. Strašne to bolí!!“ kričala a stále sa držala za hlavu. Perrie ju chytila za ruku. „Bella pozri sa na mňa. Som tu! Bude to v poriadku!“ utešovala ju a hladkala ju po chrbte. „Dosť!“ skríkla až som podskočil nad sedadlo. „Bella!“ teraz už skríkla aj Perrie. „Niall. Čo mám robiť toto sa jej ešte nikdy za ten čas nestalo!“ , pozrela na mňa zo strachom v očiach. „Už sme tu!“ zastavil som a vystúpili sme. zobral som Bellu na ruky a niesol ju až do bytu. Perrie som hodil kľúče aby odomkla. Bella stále plakala. Cítil som ako mi premoklo tričko. Položil som ju na sedačku a sadol si ku nej. Perrie z druhej strany. „Povedzte mi pravdu! Kto si??!“ zdvihla trocha hlavu a pozrela na mňa. Oči mala červené , uplakané. Pezz na mňa pozrela a ja na ňu. Postavila sa a odišla do izby. Bella sa oprela o mňa oprela. „Prosím!“ ,vzlykala. Pevne som ju objal a pritisol ku sebe. Poviem jej len časť pravdy. Tak či tak by na to prišla. „Ja som Niall. Niall Horan.“ „prečo si mi klamal. Prečo si povedal že si James??!“ postavila sa a pozerala na mňa. Zase sa chytila za ruku. „preto si sa mi na neho podobal lebo si on. Si Niall!“ , opäť na mňa pozrela. S výčitkami. „Bella ja.. je mi to ľúto. Nemal som ti klamať. Ani neviem prečo som klamal. Nevedel som ako budeš reagovať. Nevedel som či si spomenieš alebo nie. Nič som nevedel a tak som ti povedal prvé čo ma napadlo.“ Pozrel som na ňu. Nenávidel som sa teraz za to že som jej klamal. Mal som jej povedať že som Niall. Aj tak by sa tým nič nezmenil. Stále by nevedela že som to ja. Že som ja jej manžel. Že máme rodinu. Z oka mi vyleteli slzy a plakal som teraz aj ja. „Spomenúť na čo James. Niall! Ako ťa mám vlastne volať??“ „Niall. Spomenúť na to kto naozaj si!“ „nie je to ľahké. Snažím sa. Ja už nevládzem. Otázky pribúdajú čo raz viac a viac a ja stále nemám na ne odpoveď. Ako mi na niečo odpovie Perrie pribudnú 3 ďalšie!“ sadla si na sem a hlavu zaborila medzi kolena. Podišiel som bližšie ku nej a kľakol si a silno ju objal. Silno ma stisla a nechty zaryla do môjho chrbta. “čo ak si nespomenie“ , povedala cez vzlyky. „To nehovor. Ty si spomenieš. Preto som tu ja! Perrie! Chalani a baby! Deti!“ všetci ti pomôžeme. Sme tu pre teba. Ale musíme ísť na to pomaly. Ten príbeh. Pomôže ti. Počúvaj ho tak ako keby si ho prežívala.“ , zdvihol som jej bradu a pozrel sa do jej uplakaných očí. „to mi povedala aj Perrie. Ale prečo? Prečo tento príbeh? Veď je o tebe! O tvojej láske! Nesúvisí so mnou! ako mi má pomôcť??!“ „Súvisí s tebou o mnoho viac ako si myslíš! Ale prečo to ti nemôžem povedať. Nato musíš prísť sama. Ver že by som ti to všetko povedal naraz ale je toho moc.“ Postavili sme sa a znova ma objala. Pritiahol som si ju ku sebe a nadvihol. Obmotala svoje nohy okolo mojej panvy a sadol som si s ňou na sedačku. Bola stále taká ľahká ako vtedy. Po dlhom plači a vzlykoch zaspala. Odniesol som ju do izby. Položil na posteľ , prikryl prikrývkou , pobozkal som ju na čelo a spolu s Perrie sme vyšli von. Vzdychol som. „tak toto bolo tvrdé. Najradšej by som tých novinárov...“ ,ukazoval som rukami že by som ich najradšej zaškrtil. „Chápem! Ale možno je lepšie že vie že si Niall. Možno si skôr spomenie. Tak by jej dlhšie trvalo že James je naj a Gabriella je ona!“ „Gabriella?“ ,pozrel som na ňu. „áno musela som zmeniť meno. Stačí že príbeh je rovnaký. Sú tam postavy ktoré pozná. Nie to ešte aj meno je rovnaké!“ , sadla si ku mne sa sedačku. Opreli sme sa o operadlo. „Vola som Zaynovi. Povedala som im čo sa stalo.“ Povedala pošepky. Vlastne celý čas sme šepkali aby nás náhodou nepočula. Povedala mi aj to ako sa správala keď ich navštívila Esme (Bellina mama). „toto bolo horšie!“ ,vzdychla Pezz. „Nehovorme už o tom. Obre vie kto som takže jej budem rozprávať “môj“ príbeh. ako som spoznal lásku môjho života“ pokrútil som hlavou a išiel sa napiť vody. Dal som si aj niečo pod zub. Vo vrecku mi začal vybrovať mobil bola to Dan.
„Ahoj.. ako ste dopadli?“
„Ahoj Dan......“ povedal som jej všetko.
„Woow. Ako je teraz na tom?“ povedala ustarostene.
„Teraz spí.“
„Zajtra to platí? Mám sa s ňou stretnúť?“, povedala neisto.
„áno! Budeš pri tom keď jej budem hovoriť teda čítať s denníka. Bude tam aj Pezz“
„OK tak zajtra  v parku. Ahoj a pozdrav Perrie“  „Pozdravím. Ahoj!“ zložil som a mobil položil na drez. Ako Bella zaspala ani raz sa neprebudila. Ja som spal v obývačke a Perrie si išla ľahnúť ku nej.
Ráno som vsal prvý. Išiel som rovno do kuchyne. Otvoril som chladničku ktorá bola prázdna. Obliekol som si včerajšie rifle na to bundu zobral peňaženku , mobil , kľúče. Vošiel som do najbližšieho obchodu ktorý tu bol.
Nakúp som niečo čo mi prišlo v hod. s dvoma taškami som došiel naspäť. Buchol som dverami čo som nemal. Z izby vyšla Perrie. „prepáč“ ,povedal som a zažgeril sa. „V pohode“ ,usmiala sa. Zaniesol som tašky do kuchyne a položil na stôl. „Ja to uložím“ postavila sa predo mňa Pezz a usmiala sa. „Tebe ten úsmev nikdy nezmizne s tváre že?“ ,zasmial som sa. „ nikdy ani o milión rokov“ ,zažgerila sa.  Otočil som sa a išiel do kúpeľne. Dal som si sprchu. Obmotal som okolo seba uterák a vykonal rannú hygienu. Vyšiel som von akurát keď z izby vyšla Bella. „Dobre ráno!“ ,pousmiala sa a pretrela si oči. „Dobré.“ Prešiel som okolo nej a na dotkli sme sa končekmi prstov. Naskočila mi husia koža. A bolo to vidno keďže som mal len uterák. Radšej som rýchlo vošiel do izby a zavrel dvere. Preobliekol som sa. Dal som si tepláky a tričko. Utrel som si vlasy a uterák hodil do kaša na prádlo. strapatý som vošiel do kuchyne a do nosa my vrazila vôňa lievancov. „Pekný účes!“ , zasmiala sa Bella spolu s Perrie. Vystrel som sa a sadol si za stôl. Naraňajkovali sme. Ja a Bella sme upratali riad.
Všetci sme si sadli do obývačky  zapli telku. Nič mimoriadne tam nebolo. Prepínal som programy. Baby neprotestovali tak som pokračoval. Prepol som na správy. „Stop!“ , skríkla Pezz.

Perrie Edwards Malik manželka speváka Zayna Malika a členka skupiny Little Mix včera spravila škandál. Pred letiskom v New York kričala ,nadávala a napadla novinára. Ukázali ukážku a vypipávali niektoré miesta. Ale žiadna nadávka tam nebola. Bol som tam a nič také som nepočul. Potom pokračovali. Neskôr keď už boli v aute Niall Horan skoro prešiel novinára. Poškodený včas odskočil a vyhol sa zraneniam. Okamžite som to vypol. „Kurva!!“ skríkol som nahlas. „idioti!“ ,postavila sa aj Perrie a začala chodiť hore dole po izbe. „Upokojte sa“ , povedala Bella a chytil ma za ruku. Stisol som jej ju. Pozrel som na ňu a druhou rukou sa buchol po hlave. „Deje sa niečo?“ ,pozrela na mňa. „Dnes sa máme stretnúť s Danielle všetci traja.“ ,pozrel som aj na Perrie. „Niall!!“ ,povedala nervózne. „Tak sa poďme pripraviť.“  ,povedala stále pokojne. „Ale najprv.“ ,zastavila sa. „Niekto by mal ísť po kufre“ ,nadvihla obočie a usmiala sa. „idem ja.“ Povedal som. „Idem s tebou. Potrebuješ pomoc“ ,išla za mnou Bella. Zobrali sme kufre a išli napäť. Perrie a Bella si zobrali kufre a išli do izby. Keď vyšli mohli sme vyraziť. „Nechceš sa preobliecť?“ ,zastavila ma Pezz. „Ohh áno“ otočil som sa. Preobliekol som si len nohavice a išli sme.   
Soooo. čo? len dúfam že som vás aspoň trochu potešila. A že sa páčila. 

                                                                 Bellin Outfit
Perrie Outfit

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára