pondelok 16. septembra 2013

My Drugs 37

„A čo povieš na tieto?“ vyšla som s kabínky v čisto biely, dvojdielnych plavkách.
„Tieto sú lepšie.“ Usmiala sa Lili.
„Tak dobre. Myslím že to stačí.“ Išla som a preobliecť. Zaplatila som a pribudli ďalšie tašky.
„Poďme už domov aby si sa stihla zbaliť.“ 
Išli sme pešo aspoň sme sa prešli. Vošli sme do domu. V mojej izbe sme všetko vybalili. Odstránili visačky a začala rovno ukladať do kufra. Zo šatníka som vybrala šortky a trička a ešte nejaké drobnosti. Príručnú batožinu som dala do väčšej tašky cez plece.
„Dobre ešte mám e hodinu čas.“ Vošla som do šatníka.
Vyhadzovala som asi každú 3 vec. Aj keď sa mi niečo páčilo a nemala som to ešte na sebe. Mám toho veľa a nepotrebujem to.  Ubudla polovica  čo ma potešilo. Aj tak som stále toho mala dosť ale nebolo to na sebe tak napučené.
Zazvonil zvonček.
„Dobrý deň pán Colluci.“ Začula som Louisov krok. Otec tak nahlas nehovoril tak som ho nepočula.
„Fakt. Prepáčte. Aj ja sa teším.“ Následne som začula buchot ktorý sa blížil hore. Rozleteli sa dvere. stál tam vysmiaty Louis.
„Ahoooj!“ skríkol.
„Ahoj.“ Povedala som pokojnejšie. Pribehol ku mne a objal ma. Pobozkala som ho na pery.
„Už si pobalená.?“ Odtiahol sa a pozrel na kufor.
„Samozrejme. Stihla som ísť aj na nákupy a vytriediť šatník a pobaliť sa.“ Usmiala som sa.
„Šikovná.“ Pobozkal ma na nos. Pokrčila som ním.
„Tak poďme.“ Chytil ma za ruku.
„Počkaj. Ešte máme čas nie?“ nadvihla som obočie.
„Áno ale ešte ideme do vili. Mám pre teba jedno menšie prekvapenie s chalanmi. Tak poď.“ Potiahol ma za ruku. Do druhej ruky zobral môj kufor a ja som zobrala príručnú batožinu.  Nastúpili sme do jeho auta a on naštartoval.
„Loui! Ja nie som preoblečená. Mám na sebe tepláky.“ Pozrela som na neho.
„To nevadí. Ideme súkromným lietadlom a v teplákoch sa cestuje najpohodlnejšie. A potom tam ideme Loďou. Nik ťa neuvidí.“
„Áno v teplákoch alebo v pyžame.“ Zamrmlala som si. „Uvidia ma predsa ľudia. Budem musieť vybrať niečo s kufra.“ Pozrela som von oknom a pozorovala okolie.
Zakryl mi oči a niekde ma viedol. Zastal. Bola som netrpezlivá. Chvíľu ma naťahoval. Niečo buchlo.
„No tak Loui!“ zakňučala som.
„Fajn.“ Zasmial sa a pustil ruky. Predo mnou  sa stálo auto v ktorom sedel Harry a začal trúbiť. Na kapote pol Zayn s Niallom a Liam bol opretý na okne z vonka.
„Prekvapenie!“ zakričali vrátane Louisa.
„T-to je pre mňa?“ zakoktala som sa.
„A pre koho iného?“ zoskočil Zayn.
„Ja neviem čo mám povedať.“ Pozrela som na všetkých.
„Postačí ďakujem.“ Povedal Niall.
„Ďakujem“ riekla som a usmiala som sa.
„vyberal som ho ja.“ Vyšiel Harry.
„Samochvála smrdí Harold. Vyberali sme ho spoločne.“ Pokarhal ho Liam. Povzdychol si na čo som sa usmiala.
„Ale ja nemám predsa vodičský preukaz.“
„No, a toto sa rýchlo zmení. Po dovolenke hneď začneš.“ Podišiel ku mne Louis.
„Ale prečo to všetko? Čím si to zaslúžim?“ pozerala som nechápavo.
„Už len to preto že si.“ Pobozkal ma. Všetci vydali ten nechutný zvuk ako vo filmoch keď sa niekto bozkával.
„To si nechajte keď budete sami.“ Zamrmlal Harry.  Vypľazila som mu jazyk a on mne tiež.
„Aj tak je toho moc. Toto auto. Auto škola. Dovolenka a ešte ku tomu všetkému spoločné bývanie. A to všetko je za tvoj peniaze. Cítim sa ako keby som...“
„Robím to z lásky. Peniaze nie sú problém.“ Prerušil ma Loui.
„Počkaj, počkaj Tommo. Aké bývanie?“ nadvihol obočie Zayn.
„Oni o tom nevedia?“ pozrela som na neho. Iba pokrútil hlavou.
„Kúpil som nový byt kde budem bývať spolu s Miou.“ Oni sa na nich nepozrel.
„Prečo si to nepovedal?“ spovedali ho.
„Nie je to jedno?“ rozhodil rukami.
Pokrútili hlavou.
„Už je preč Liam a Zayn už len vyhnať Nialla a dom bude môj.“ Povedal nadšene Harry.
„Brzdi. Zayn a Liam tu aj tak chodia. A prečo by som mal odísť ja? Aj ty môžeš a mne ostane dom.“ Štuchol do neho.
„To sa dorieši potom. Teraz sa musím ísť ešte zbaliť.“ Povedal do toho Louis.
„Ty ešte nie si zbalený?“ povedala som hlasnejšie a prekvapene.
„Ešte máme čas.“ Zažgeril sa.
„Tak poď.“ Chytila so ho za ruku a išli sme hore do jeho izby. Všade boli krabice.
„Hlavná vec že už máš zbalené veci do bytu ale na dovolenku nie.“ Rozhodila som rukami a sadla si na posteľ.  Vybral kufor a nahádzal tam veci.
„Toľká veda.“ Pokrútil hlavou.
„Takto sa balíš aj keď niekde cestuješ pracovne?“ ukázala som na kufor.
„Takto sa v tom lepšie vyznám.“
„V bodreli sa vyznáš lepšie ako v poriadku?“
„No, áno.“ Sadol si ku me.
„Si čudný.“ Zamračila som sa.
„Ja viem.“
Naklonil sa ku mne a pobozkal ma. Vybral ruky z vreciek a objal ma okolo pása. Ja som ho objala okolo krku.
„Si nenásitny.“ Povedala som pomedzi bozky.
„Presne tak.“ Pousmial sa a zapojil aj jazyk.
„Ale...“ nemohla som nič povedať. Nakoniec som sa podvolila.
Rukami prešiel bod tričko. Ja som prsty vplietla do jeho vlasov. Pomaly tričko dával hore až ho nakoniec prevliekol cez hlavu. Presunul sa na môj krik a ja som vzdychla. Potom prešil na kľúčnu kosť. Nadvihol si ma a rukami sa presunul ku podprsenke ktorú v krátkom čase rozopol. Ako mi sťahoval ramienka bozkával ma po tých miestach kade prešli ramienka.
„Louis máš..“ otvorili sa dvere. pritisla som Louisa na mňa.
„Pardon.“  Ten sarkazmus vie použiť len Harry.
„Čo chceš?“ opýtal sa ho a usmieval sa na mňa.
„Tvoja mama volá. Telefón máš dole.“
„Hneď som tam.“ povedal. On neodišiel iba sa na nás pozeral a žgeril sa.
„Harry!“ skríkli sme na raz.
„Dobre, dobre už idem.“ Zabuchol dvere a Louis zo mňa zliezol. Zapla som si podprsenku a natiahla tričko. Louis zišiel dole. A ja som si išla pre veci do kufra. Vrátila som sa do izby. Vytiahla rifľové potrhané šortky a zakasala biele tričko na ramienka. Tepláky a tričko som uložila a dala do Louisovej skrine.  Tak či tak to pôjde do bytu. Vlasy som si prečesala rukou a dala na bok. Otvorila som dvere a išla dole.
„Dobre mami. Aj ja sa teším. Ľúbim ťa. Ahoj.“ Zložil.
„Kedy vyrážame?“ vošla som dnu. Obzrel sa a pozrel na hodiny.
„Za dve hodiny to letí.“ Otočil sa ku mne a usmial sa. Úsmev som mu opätovala a išla do kuchyne. Otvorila som chladničku a hľadala niečo dobré. Bola som dosť hladná a tak som chcela niečo ľahké uvariť.
„Hľadáš niečo?“ povedal za mnou Niall.
„Chcela by som niečo uvariť lebo som hladná.“ Chytila som sa za brucho.
„Môžem ti pomôcť?“
„Samozrejme. Máte cestoviny?“ otvoril skrinku a vybral ich. Potom som našla kuracie mäso a koreniny čo potrebujem. Mäso som podusila kým sa varili cestoviny. Koreniny som dala do mäsa. Odcedila som cestoviny a nakoniec všetko zmiešala spolu. Bolo to akurát. Niall mi dá sa povedať pomáhal. Naložila som na dva taniere. A položila na stôl.  Chcela som si sadnúť ale Harry ma predbehol.
„Ďakujem.“ Usmial sa. Postrapatila som mu vlasy. Naložila som si na druhý.
„Čo to tu tak vonia?“ dnu vošiel Zayn. Povzdychla som a dala mu tiež tanier. Nakoniec aj Liamovi a Louisovi.
„Super. Ja varím hlavne pre seba že som hladná a teraz mi nič neostane. Css.“ Dala som hrniec do umývačky.
„Ja sa s tebou podelím.“ Žmurkol Loui. Sadla som mu na kolena a jedla som z jeho taniera.
Rozlúčili sme sa s chalanmi a nastúpili do auta. Zakývala som im a Louis vyštartoval.
„Chceme udržať vzťah v tajnosti a ideme na letisko kde je najviac ľudí.“
„Ideme súkromným lietadlom. Autom vojdem rovno na letisko.“
„Aha.“ Loui sa zasmial.
„Aj tak sa nám to dlho nepodarí udržať. Nechcem skrývať ženu ktorú milujem.“ Povedal vážne.
„Ja viem Louis. Musím sa na to pripraviť.“
„Čo povieš na to ak by sme sa ukázali na odovzdávaní cien čo bude v Londýne?“
„Uff. Bolo by to 2 v1. Fanúšikovia a aj novinári že?“
„Áno. Nemaj strach budem tam s tebou.“
„To by šlo. Ale teraz sa o tom nebavme. Na dovolenke nechcem myslieť na nič aby na nás.“ Usmiala som sa.
„Tak s tým súhlasím.“ Chytil ma za koleno.
Vošli sme rovno na letisko ku lietadlu. Vystúpili sme a naložili nám kufre.
„Prečo si sa prezliekla?“
„Určite tam bude teplo. A nefrfli aj ty si sa prezliekol no kraťas.“ Vypľazila som mu jazyk. Chytil ma za ruku a spoločne sme nastúpili do lietadla. Usadili sme sa.
Lietadlo sa dvíhalo. Louisom sme rozprávali o dovolenke.
„Dúfam že sa ti tam bude páčiť.“
„Určite áno. Kde si ty, tak sa mi páči všade.“ Usmiala som sa. Stisol mi ruku a ja jemu tiež.
„To čo sme začali aj dokončíme.“ Pošepkal mi do ucha a mňa striaslo. Zahryzla som si do pery a pozrela na neho. Pobozkal ma na krk a oprel si hlavu a moje plece. Ja som položila moju hlavu na tú jeho. Louis zaspal a ja som počúvala hudbu.
Lietadlo pristávalo. Bola tu tma. Štuchla som do Louisa ktorý sa pomrvil. Pobozkala som ho a ešte raz do neho štuchla. Najprv otvoril jedno oko a potom druhé. Usmial sa a keď lietadlo pristálo vystúpili sme. hneď sme nasadli do ďalšieho auta ktoré nás odviezlo ku prístavu a čakala tam na nás loď.  Louis mi pomohol aby som nespadla.
„Už teraz to je krásne.“ Pošepkala som. sadli sme si von na sedačku a v objatí sme sledovali more. Vietor udieral príjemne do mojej tváre a ja som dýchala čerstvý, morský vzduch. Po asi pol hodinke sme zastali pri brehu. Loui vyskočil. Chytil mi ruky a aj ja som skočila.  Zastali sme pred vilou.
„Tak čo?“
„Úžasné!“  objala som ho okolo pása. 
Pobozkal ma do vlasov a vykročili sme dopredu. Pred schodmi ma zobral na ruky a viedol do vnútra. Usmievala som sa  na neho a on na mňa. Išiel rovno do izby a ja som neprotestovala. Položil ma na posteľ a vrhol sa na moje pery. Vyzliekol mi tričko a začal ma bozkávať po celej hornej časti tela. Ja som rukami prešla pod jeho tričko a hladkala ho po chrbte. dlho na ňom nebolo, letelo hneď za mojím. Pomaly si ma nadvihol a rozopol mi podprsenku. Pomaly ju dával dole a hodil na zem.  Vrátil sa ku mojím perám a chytil mi prsia do svojich rúk. Vzdychla som mu do úst. Objala som ho okolo krku a pretočila nás. Sadla som si na neho obkročmo a rozopla som mu nohavice. Stiahla som mu ich dole a rukami som mu prechádzala po nohách. Chytil ma za boky a sadol si. Oblizla som si pery a jemne ho pobozkala na pery. Vzal si medi zuby moju spodnú pery a nechcel ju pustiť.  Chytil ma za zadok a postavil sa so mnou. položil ma na posteľ a rozopol mi šortky a dal ich rýchlo dole. Pobozkal ma na najcitlivejšom mieste a išiel vyššie. Venoval sa môjmu krku a pomaly mi sťahoval nohavičky. Ja som rukami blúdila po jeho chrbte. narazila som na jeho boxerky. Chytila som ich za lem a tiež ich dala dole. Louis to dokončil.
Cítila som ho v sebe. Tá túžba ktorá v nás bola nemohla viac vydržať. V celom tele som mala plamene lásky. Mala som zavreté oči a užívala som si túto chvíľu, užívala som si jeho prítomnosť. Bol to niečo neskutočné. Bol tak jemný, opatrný, dával pozor aby mi neublížil ale aj napriek tomu bol úžasný.

Na konci zrýchlil. Na konci ma prehlo v chrbte a zaryla som nechty do jeho chrbta. Z jeho úst ako aj z mojich vyšiel ston. Ľahol si na mňa. Pobozkal ma na kľúčnu kosť. Zavrel oči a ja som prsty vplietla do jeho vlasov. Usmiala som sa sama pre seba. Zavrela som oči. Takto sme zaspali spoločne.       
TAK carrotky, máte novú časť. Snažila som sa to napísať čo najlepšie, či sa mi to podarilo posúďte sami. Dlho som nepoložila túto otázku. ČO SI MYSLÍTE O PRÍBEHU? DEJI PRÍBEHU? Zanechajte KOMENT a vyjadríte sa aj ku tejto časti. Čo si myslíte ako to bude pokračovať ďalej? Budem rada za každý KOMENT či HODNOTENIE ♥ I Hope You Like It ♥ 
Založila som aj skupina kde sa dozviete všetky informácie o blogu či príbehov. Môžete sa ma tam aj na hocičo pýtať. odkaz nájdete TU !!
Miine Auto ;)
Viem nechala som sa inšpirovať Twilight ale nemohla som si pomôcť a preto využijem aj dom kde sa nahrával. Dúfam že to nebude prekážať. 









2 komentáre: