nedeľa 1. septembra 2013

My Drugs 32

Carrotky! konečne som to dopísala. Už sa to blíži. Sama neviem ako to bude, dopadne. ďalšia časť bude asi s Louisovho pohľadu, neviem. Tak hádam sa bude páčiť a zanecháte nejaký KOMENT. Píšte svoje názory ako si myslíte že by to mohlo pokračovať. I Hope You Like It. ♥
P.S. nezabudnite na skupinuODKAZ!
Prebudil ma pípajúci stroj vedľa mňa. Pár krát som zažmurkala. Všetko okolo mňa bolo biele. Skrine, steny, dvere. chcela som sa posadiť ale pichnutie v ruke mi to zabránilo. Otočila som hlavou na bok. Mala som v nej infúziu. Ľahla som si, začala som sťažka dýchať. Prístroj tomu dával za pravdu. Dnu vošla sestrička.
„Ste v poriadku.“
„Nemyslím si.“ Pozrela som na ňu.
„Zavolám doktora.“ Rýchlo odišla.
Spomenula som si na včerajšok. Schody, šmyknutie, pád, úder, Lili. Pozrela som pod paplón a chytila sa za brucho. Necítila som to príjemné teplo ako vždy. Nevyčaril mi úsmev na tvári. Nič som necítila. Lícami, smerom dole sa spustili slzy. Dnu vošiel doktor aj so sestričkou.
„Ako sa cítite?“ pozrel na prístroja chytil mi ruku.
„Príšerne.“ Zašepkala som. stále som sa držala za brucho a slzy sa zdvojnásobili.
„Asi viete čo sa stalo?“
„Modlím sa aby to nebola pravda.“ Zdvihla som hlavu a pozrela na neho.
„Je mi to ľúto ale pri tom páde ste potratili.“ Stisla som mu ruku. Zavrela som oči a začala vzlykať.
„Nie. To nemôže byť pravda!“
Prečo teraz? Prečo práve teraz keď som ho začala ľúbiť. Keď som s ním začala byť šťastná a zmierila sa s tým. Prečo teraz? Oslabla som. povolila som mu ruku.
„Ste bledá!“ spamätal sa doktor. Začala som vidieť rozmazane. Zavrela som oči a strácala som sa v tme.
„Mia! Mia ste tu? Počujete ma?“ počula som zvuky a potom nič len ticho.
Na druhý deň:
Niekto so mnou zatriasol. Otvorila som oči. Stále som bola v tej izbe. Myslela som si že to je len sen a ja som sa prebudila.  Slzy ma zapálili. Predo mnou sa objavili dve osoby. Pretrela som si oči. Zaostrila som. ak by som teraz stala na nohách tak by som padla na zadok.
„A-lice? M-mi-guel?“ zakoktala som sa.
„Nesníva sa ti to.“ Povedal Miguel a podišiel ku mne. Vždy vedel čo si myslím podľa toho ako sa tvárim.
Čudujem sa? Nie. Pozná ma od malička. Pozrela som na neho a to som už slzy neudržala. Sadol si na posteľ a objal ma. Ja som ho pritisla len jednou rukou lebo druhou som stále nemohla hýbať. Zaborila som hlavu do jeho ramena a plakala ako 3 ročné dieťa čo stratilo svoju obľúbenú hračku.
„Som tu.“ Viac si ma ku sebe pritisol.
„Je mi to tak ľúto. Ja...“ zdvihla som ku nemu hlavu.
„Aj mne.“ Utrel mi slzy.
„Teraz. Keď som sa s tým naučila žiť.“  Pozrela som aj na Alice.
„Poď ku mne!“ Nastavila som ruku. Obišla posteľ a objala ma a ja ju.
„Nenávidím sa!“ pošepkala som.
„Nehovor ta. Nie je to tvoja chyba. Už to nechcem počuť. Nemôžeš za to!“ povedala tvrdo Alice a viac ma stisla.
„Kde je otec?“ odtiahla som sa.
„Na chodbe.“
„V-vie to?“
„Nie. Myslel som si že to nebudeš chcieť aby mu to povedal tak som to povedal doktorovi nech mlčí. Ak chceš povieš mu to sama.“ Pousmial sa.
„Bola som tak hlúpa..“ pokrútila som hlavou.
„Ako to myslíš?“ pozrela na mňa Alice.
„Všeobecne. Odchod. Druhé zbohom.“
„Počkaj druhé zbohom?“ zastal Miguel.
„V new York som stretla Louisa. Druhý krát som ho opustila.“
„Bola si v NY?“
„Áno. Tam som.“
„Nie. Žiadne tam som. to je už minulosť ja ťa už nikdy nikde nepustím.“ Podišiel ku mne a pozrel mi do očí.
„Ako tu môžem ostať? Po tom všetkom.“
„Môžeš. Ostaneš tu a bodka.“ Povedal Miguel. „Chceš nás znova opustiť?“ pozrel na mňa a v očiach sa mu zaleskli slzy. Sklonila som hlavu a aj ja som sa rozplakala.
„Už nikdy.“ Riekla som do ticha. Zdvihla som hlavu. Usmiala som sa . „Ale bojím sa toho že sa s tým nezmierim. Tak ľahko.“ Chytila som brucho.
„Neboj sa.“ Pohladila ma po chrbte Alice.
„Zavoláte mi otca prosím. Chcem sa s ním porozprávať.“
„Dobre.“ Alice sa postavila a spolu s Miguelom odišli. Utrela som si slzy a trochu sa nadvihla a oprela som sa.
Otvorila sa dvere a dnu vošiel otec. Pousmiala som sa. Podišiel ku mne a objal ma.
„Bál som sa o teba.“
„Je mi fajn.“ Odtiahol sa. Pritiahol si stoličku, sadol si a chytil ma za ruku.
„Aj Vanessa s Lili sa báli. Lili povedala že sa zľakla keď si tam bezvládne ležala. Plakala celú noc.“
„Mrzí ma že som vás takto vyľakala.“ Stisla som mu ruku.
„Ale už si v poriadku, však?“ prikývla som.
„Nie celkom. Vieš. No, asi by som ti mala povedať dôvod môjho odchodu pred dvoma mesiacmi. Ja týždeň pred mojím rozhodnutím som bola von. Stalo sa niečo nepredvídateľné. Pršalo a ja som utekala, nič som nevidela. Vbehla som do tmavej uličky. Chcela som odísť ale dvaja muži ma prepadli a na silu mi pichli tú vec pre ktorú som sem prišla pre rokom. Stratila som vedomie. Využili to a znásilnili ma. S jedným s nich som otehotnela. Nikto o tom nevedel až na Alice a Miguela. Utiekla som a nik nevedel kam som, kým som nestretla Louisa a tam som mu druhý krát povedala zbohom. Druhý krás som ho opustila. Zo začiatku som dieťa nenávidela. Obviňovala som ho zo všetkého. Ale na potrat som nemohla ísť. Nemohla som mu zobrať život. nedať mu šancu spoznať svet. Naučila som sa ho milovať ako matka. Začala som s ním byť šťastná. Prišli Vianoce a prišla som sem. Bola som v druhom mesiaci a pri páde som potratila.“ Rozplakala som sa. Postavil sa a objal ma.
„Trošku sa hnevám že si mi nepovedala o tej noci ale Mia ty za to nemôžeš. Možno ak by si povedala všetkým pravdu, vyriešilo by sa to inakšie a ty by si nemusela. Prepáč za to slovo ale zbabelo utiecť.“ Pohladil ma po líci.
„Ja viem. Ale vtedy mi to prišlo ako správne riešenie. Nechcela som nikomu zničiť život a hlavne nie Louisovi. Nemohla som mu zničiť kariéru. A vám ostatným. Nechcela som byť na obtiaž.“ Oprela som sa o neho.
„Vtedy si musela mať niečo v hlave. Nejakého votrelca keď si, si to myslela a ty si tomu uverila.“ Postrapatil mi hlavu. Chcel uvoľniť napätie a to sa mu aj podarilo.
„Bude to dlho bolieť.“ Pošepkala som.
„Ja viem. Neboj sa pomôžem ti.“ Pobozkal ma na čelo a pritiahol si ma ku sebe a objal ma.
„Zvládneme to spoločne.“ Prikývla so.
„Bude tu ešte jedna bolesť ktorá nikdy nezmizne. Louis. Už s nim nebudem môcť nikdy byť. Už je šťastný s Eleanor.“ Utrela som si slzu.
„Neboj sa. Určite sa to vyrieši. Asi sa teraz nahneváš ty ale ja. Volal som mu. Vlastne sme spolu v kontakte. Iba som mu povedal že si v Londýne.“
„Čo?!! Otec prečo si to urobil??!!“
„Prepáč. Musel som to urobiť. Nedokážem sa pozerať ako je nešťastný on a teraz aj ty! Teraz je doma a neviem kedy sa vráti.“
„Otec. Znova sa sním stretnúť? To už nedokážem.“
„Zvládneš.“ Znova ma objal a ja som potichu plakala v jeho náruči.
O 2 dni neskôr:
Pre obliekla som sa do veci čo mi priniesla Lili. Sedela som na posteli a tešila som sa že vypadnem s tejto budovy. Ale  vnútro ma rozožieralo od bolesti. Celé 2 dni keď som bola sama som preplakala. Bolelo to a ešte stále to bolí. Spomenula som si na jeho prvý pohľad. Ako som sa usmievala a aj on. Ako sme si povedali prvé ahoj a dotkli sa. Ako som sa do neho dokázala zamilovať za 2 hodiny. Ako mi ukradol srde a má ho do dnes a bude ho mať  naveky!“ zavrela som oči aby som zadržala slzy.
„Mia. Môžeme ísť.“ Dnu nakukla Lili. Pozrela som na dvere a zjavil sa mi tam on s jeho krásnym úsmevom a iskričkami v očiach.
„Mia?“ Lilin dotyk ma vrátil do reality. Pozerala na mňa z obavami. Zoskočila som s postele.
„Poďme.“ Chytila som ju za ruku a spoločne sme vyšli z budovy. Nasadli sme do auta a viezli sa do môjho nového domova.
„Budem sa musieť vrátiť do New York.“ Povedala som a pri tom som sa pozerala von oknom. Auto prudko zastala sa mňa naklonilo.
„Čože?“ skríkol otec.
„Nemyslím vrátiť sa tam ako ostať tam ale mám tam prácu a byt. Ísť si po ostatné veci.“ Pozrela som do zrkadla ktorým ma sledoval. Vydýchol si.
„Už som sa zľakol že..“ pokrútil hlavou a pokračoval v ceste. Za dva dni je štedrý deň. Pôjdem tam tesne pre novým rokom aby som sa do vtedy vrátila. Otec zaparkoval a vystúpili sme. Lili ma chytila za ruku a ťahala dole. Ani vyzuť ma nenechala.
„Určite chceš mať izbu sama. A mne to tiež vyhovuje. Nič v zlom.“ Otvorila dvere. pred očami sa mi zjavila zariadená izba zo všetkými vecami pre mňa veľmi  známe.
„Priniesli sme ich s tvojho starého domu.“ Zo skrine vyskočil Miguel s Alice. Podskočila som a potom som sa len usmiala. Objala som ich.
„Ďakujem vám.“ Odtiahla som sa.
„Napadlo nás že sa ti v New York muselo páčiť a že si, si tam aj zvykla tak aby si mala spomienku. Páči sa?“ nadvihol obočie Miguel.
„Iste. Je pekná.“
„Na pravo od stolíka je tvoja kúpeľňa. A vedľa sú ďalšie dvere a tam je šatník. Ktorý je za stenou postele.“ Pousmiala sa Alice.
„A máš tam už aj nejaké veci. Pamätáš ako si niektoré musela uložiť u nás doma? tak sú tam a ostalo niečo aj v byte aj tie sú tam.“  prehovoril Miguel.
„Dúfam že sa už nebudem musieť sťahovať.“ Povzdychla som.
„Never say never.“ Dnu vošiel ote. Otočila som sa a on na mňa žmurkol. Pousmiala som sa a sklonila hlavu.

 Nechcem si robiť nádeje. Už som ho dvakrát odmietla. Určite by už nechcel byť so mnou znova. Ak mi otec hovoril pravdu budem sa musieť poriadne pripraviť na to stretnutie.    
Miina nová izba. 
Nový šatní bude o niečo väčší. asi luxus ale ako na začiatku bolo spomínate Miin otec je podnikateľ ktorý je bohatý a ona sa tiež nemala zle :) Takže troška luxusu nezaškodí. ;) 

1 komentár: