sobota 7. septembra 2013

My Drugs 34

Joj carrotky moje! Už som sa bála že to dnes nedopíšem. Ale podarilo sa. Je síce neskoro ale tak.. :) Neviem či sa bude páči ale dúfam že ÁNO! Zanechajte svoj názor v KOMENTÁRI! 
Ďakujem za 10 000 návštev. je to perfektný pocit keď viem že to niekto číta a páčia sa mu moje výplody fantázie ♥ Ešte raz Ďakujem! ♥ 
Príbeh bude v budúcich častiach taký romantický dá sa povedať. Mia a Louis si vynahradia stratené mesiace... :3 Chcem sa aj poďakovať za všetký KOMENTY! je to super pocit keď čítam tie pozitývne názory. Takže časť je venovaná všetkým čo komentujú moje diela je jedno aké. a špeciálne:
Markét Tomlinson, Lucia Javrová a Lil-o ♥  
P.S AK ČÍTAŠ MOJE PRÍBEHY TAK SA PRIDAJ DO SKUPINY NA FB KDE NáJDEš VšETKY NIVINKY A DOLEžITÉ INFORMÁCIE OHĽADOM BLOGU ČI PRÍBEHOV LINK NA STRÁNKU TU!  
Sedeli sme v obývačke na sedačke.
„Myslíš že si zaslúžim aj ja druhú šancu?“ zdvihla hlavu a pozrela na mňa.
„Nemyslím,“ zosmutnela. „Ja to viem!“ zdvihol som jej ju a pobozkal ju na čelo.
„Aj tak nepochopím ako sa na mňa nemôžeš hnevať po tom všetkom čo som ti spôsobila.“ Pokrútila hlavou.
„Láska dáva ale aj berie. Teší a aj bolí. Všetko sme to prekonali. Naša láska je silná. Toto je aj dôkaz. Nič nás nedokáže rozdeliť. Možno odlúčiť ale pozri znova sme tu a znova sme spolu!“ chytil som jej tvár do dlaní.
„Milujem ťa!“ povedal som vážne a pozeral sa do jej modrých očí v ktorých sa zaleskli slzy.
„Aj ja ťa milujem!“ skotúľala sa jej slzy po líci a zastala na moje ruke. „Avšak bojím sa. Bojím sa chalanov, ľudí.. všetkého. Oni mi to tak ľahko neodpustia že som opustila a zlomila srdce najznámejšiemu spevákovi na svete.“  Potiahla nosom.
„Hlavné je že som ti odpustil ja. To je teraz to najdôležitejšie a že sme spolu!“ utrel som jej slzy. Objala ma. Pritisol som si ju ku sebe a silno stisol. Jej vôňa bola tak sladká a krehká ako ona samotná. Moja droga!
„MIA!!!“ dnu vbehla Lili. Odtiahli sme a od seba a Mia sa otočila jej smerom.
„AAaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!“ zakričala a pribehla ku nám. Obidvoch nás objala.
„Vedela som že budete spolu. Vy proste musíte!“ smiala sa.
„To oslávime neskôr!“ odtiahla sa „Ale teraz. Mám pozvánky do klubu. Bude tam oslava Silvestra!“ ukázala dve pozvánky.
„Odkiaľ to máš?“ Mia jej jednu obálku zobrala a otvorila ju. Bolo tam jej meno a niečo také kde ju pozívajú do jedného klubu. Pozrela na mňa a pred mojími očami ju roztrhla.
„Ja tam nejdem! A tebe ak dovolia rodičia tak choď!“ pozrela na ňu a potom späť na mňa.
„Ak nebudem s tebou tak s nikým.“ Pousmiala sa.
„To prvé sa mi páči viac.“ chytil som ju za ruku a postavil sa.
„Lili chceš isť radšej do klubu ako stráviť Silvestra s nami. One Direction?“ raz pozrela na mňa a potom na obálku. Obhrýzala si peru ale na koniec ju tiež roztrhla. Usmiala sa.
„Tak dnes o 08:00 PM príde po teba Niall.“ Podskočila a utekala hore. Mia sa postavila a objala ma.
„Som hlupaňa. Navždy si budem vyčítať že som ťa opustila. Budem sa za to nenávidieť.“  Hovorila mi do ucha.
„Už na to zabudni. Je to za nami. Sme spolu! NA vždy!“ pobozkal som ju na krk. „Poď sa pripraviť. Ideme túto správu oznámiť aj ostatným.“ Usmial som sa. Ona sa trošku vystrašila. Bola neistá ako zareagujú chalani.
Mia POV:
Bojím sa. Kto by sa nebál po tom čo napáchal. som najšťastnejšia že Louis prišiel že mi odpustil, že sme spolu ale neviem čo ostatný. Ako to zoberú. Čo urobia. Ako ma príjmu. Ako chuderu a štetku alebo ako pred tým. Čo urobia po tom ako sa dozvedia pravdu. Musím to povedať aj im. Vošli sme do mojej izby.
„Sadni si, hneď som tu.“ Pustila som Louisa a vbehla do kúpeľne. Dala som si sprchu. Natrela sa krémovým mliekom a vyfénovala vlasy. Len v uteráku som išla do šatníka. Hrabala som sa medzi vešiakmi. Je zima čo si mám obliecť. Vzdychla som a vošla do izby.
„Nemám si čo obliecť!“ zakňučala som.  jeho pozornosť venoval mne a keď ma zbadal zbadala som iskričky. Doširoka sa usmial a podišiel ku mne. Objal ma okolo pása.
„Ešte máme čas a..“
„Nie. Šetrí sa na noc.“ Zažgerila som sa.
„Ale koncoročný a novoročný sex je potrebný.“ Začal ma bozkať na krku a mne naskočila husia koža.
„Je tu Lili.“ Začala som sa vyhovárať.
„Tak zamkneme.“ Pošepkal. Odhrnul mi vlasy a zahryzol mi do ucha.  
„Čo keď prídu naši?“ chcela som ho hneď teraz ale musela som ho ponaťahovať.
„Neboj sa. Nebudú nás počuť.“
 Chytil mi uterák ale ja som ho zadržala. Vykrútila som sa s jeho zovretia a podišla ku dverám. Otočila som kľúčik čím som zatarasila vstup do izby. Otočila som sa ku Louisovi a pomalými krokmi sa približovala. Zahryzol si do spodnej pery. Obtočila som ruky okolo jeho krku a pritisla pery na to jeho. Dala som mu dole bundu a rukami zablúdila pod jeho tričko. Aj to skončilo na zemi. Hladkala som ho po jeho dokonalej hrudi. Viedla som nás ku posteli a obidvaja sme na ňu padli. Bozkávala som ho smerom dole. Zastavila som pri jeho nohaviciach. Išla som na to pomaly a všimla som si že mu to išlo trošku na nervy. Najprv opasok, gombík a rozparok. Stiahla som ich dole a nemohla som si nevšimnúť hrču pod trenkami. Usmiala som sa sama pre seba. Vrátila som sa ku jeho perám a začala vášnivo bozkávať.
Prehodil si ma pod seba a začal ma bozkať od členkov až na hor. Stiahol mi uterák a začal si ma prezerať. Pohladkal ma po brušku a začal bozkávať. Nechával za sebou mokrú cestičku. Po celom tele som cítila zimomriavky. Bozkával ma na kľúčnej kosti, na krku kde som zacítila štipnutie.  Šibalsky sa na mňa usmial a pobozkal ma na pery. Zbavila som sa jeho poslednej časti oblečenia a už to bolo. Splynuli sme v jedno telo. Šepkala som jeho meno a on moje. Bolo to tak neuveriteľné. Po dlhých 3 mesiacoch opäť spolu, opäť svoji. Na toto nezabudnem dlho.
Ľahol si vedľa mňa a objal ma. Hlavu som položila na jeho hruď a pobozkala ju. Boli sme ticho. Bolo počuť iba naše vzdychy. Cítila som ako mu bije rýchlo srdce.
„Ani raz si, si neužil za 3 mesiace?“ pošepkala som a zdvihla hlavu a by som ho videla.
„Nie.“ Pohladkal ma po vlasoch. Pozrela som do jeho oči.
„Nabudúce ma nenechaj odísť.“ Znova som si ľahla.
„Žiadne nabudúce už nebude.“ Zasmiala som sa.
Ešte sme pár minút rozprávali.
„Už by som sa mala ísť obliecť.“ odtiahla som sa od neho. Sadla som si na posteľ. Išla som sa postaviť ale stisk na ruke mi v tom zabránil a ja som znova skončila na posteli.
„Niečo za niečo.“ Našpúlil pery. Zasmiala som sa a pobozkala ho.
„Pripomína mi to keď som u vás prvý krát prespala.“ Žmurkla som na neho a posadila sa.
„Yeah. A ako si spadla.“ Začal sa smiať. Štuchla som do neho a išla do šatníka. Dala som si župan a znova začala hrabať medzi vešiakmi.
„Tieto sú perfektné.“  Nastrčil predo mňa vešiak zo zlatými šatami.
„Kde sa tu vzali? Ani neviem že ich mám.“ Otočila som sa ku nemu.
„Tak oblečieš si ich?“ pozrel na mňa.
„Áno.“ Zobrala som mu ich z ruky. A vyhnala ho von.  Všimla som si aj malý lístoček vzadu na vešiaku.
Využi ich pri špeciálnej príležitosti A. xD zasmiala som sa. „Alice.“ Pokrútila som hlavou. Dala som si spodné prádlo. Tie šaty. Čierne topánky na platforme. Doplnky a do ruky som si zobrala čiernu kožienku. Vrátila som sa do izby.
„Tak?“ nadvihla som obočie. Otočila som sa.
„Perfektné.“ Postavil sa.
„Ešte niečo.“ Ukázala som na vlasy a utekala do kúpeľne.
Učesala som si vlasy a upravila. Nechala som ich rozpustené. Upevnila lakom na vlasy a potom som dala jemný make up. Linka, špirála a slabé zlato čierne tiene do stratená. Posledný doplnok a to parfum a vrátila som sa ku Louisovi. Do čiernej malej kabelky s dlhým ramienkom som dala mobil. Prezrela som si ho. Zobrala som  ho. Zo stolíka som vybrala čo mi kúpil Harry a vymenila som si SIM kartu a pamäťovú kartu. Louis sa na mňa nechápavo pozeral. Iba som mykla plecami a dala ho do kabelky a ešte zopár podstatných vecí.
Louis ma chytil za ruku ktorú som mu silno stisla. Zišli sme dole. Z kuchyne sa ozýval šuchot. Išli sme ešte tam.
„Lili ja už idem. Keď prídu naši tak im to vysvetli a ja sa ešte zajtra porozprávam s otcom.“ Usmiala som sa.
„Dobre.“ Dala si do úst sušienku. „Inač si nádherná!“ povedala s plnými ústami. Zasmiali sme sa a odišli. Nasadli sme do auta a ja som začala obhrýzať nechty.
„Neboj sa. Všetko bude fajn.“ Chytil ma za koleno.
„Nepomáha to.“ Povedala som nervózne.
„Všetko bude tak ako pred tým. Som tu.“ Pozrela som na neho. Venoval sa ceste ale usmieval sa.
„Možno trošku.“ Pozrela som znova pred seba.
„Milujem ťa!“ vyhľadal si moju ruku a stisol mi ju. Zahrialo ma to pri srdci.
„Dobre, tak toto už pomohlo. Tiež ťa milujem.“ Usmiala som sa a stisk som mu opätovala. Potom sme sa cestou rozprávali o úplných debilinach aby som na to nemyslela.  Zastali sme v garáži a znova to na mňa prišlo. Louis vypol motor a otočil sa ku mne.
„Už s tím prestaň. Chce sa mi s teba smiať.“ Doširoka sa usmial. Založila som si ruky a oprela o ne bradu. Zahryzla som si do spodnej pery. Po chvíli sa začal Louis smiať na celé hrdlo. Nechápavo som ho pozorovala. Otvorila som dvere a vystúpila. Následne tak urobil aj on. Chcela som ho obísť ale zadržal ma a pritiahol ku sebe.
„Si krásna keď sa hneváš.“ Dal mi prameň vlasov za ucho a pobozkal ma na nos. Začala som sa červenať.
„A ešte krajšia keď sa červenáš.“ Pohladkal sa po líci a znova pobozkal ale na čelo.
„Už prestaň.“ Usmiala som sa. Chytila som ho za ruku.
„Ak budem plakať tak ťa dobijem.“ Štuchla som mu do hrude palcom. Prekrútil očami a objal ma. Vošli sme dnu. Počula som smiech a všimla som si že tu bola menšia výzdoba.
„Myslel som že budeme mať poriadnu party!“ zakňučal Harry. Skovala som sa za Louisov chrbát. Zasmial sa a ja som ruky dala pod tričko a uštipla ho.
„Au!“ podskočil. Zavrela som oči. A pritisla sa úplne na neho.
„Louis?“ zakričal Liam.
„Som v obývačke.“ Zakričal. Začula som dupot.
„Kde si bol? Za 2 hodiny začíname!“ povedal Niall.
„Bol som si niekoho vyzdvihnúť.“ Nemohol si odpustiť ten sarkazmus. Znova som ho uštipla.
„Dobre ale toto už bolelo.“ Odtiahol sa odo mňa. Všetci vyvalili oči. Sklonila som hlavu. Začali sa mi potiť ruky. Šúchala som ich o seba.
„MIA!“ začula som za sebou Eleanor. Otočila som sa a už bola pri mne nalepená. Objala som ju.
„Č- A- E..“ nevedela som čo mám prvé povedať. Odtiahla sa a usmiala.
„Nemohla som si to nechať ujsť. Tie nechápavé pohľady.“ Zažgerila sa a ukázala na ostatných. „A mimochodom Louis ma pozval.“
Otočila som sa ku Louisovi.
„Asi začnem žiarliť.“ Podišla som ku nemu. Obidvaja sa začali smiať a pridali sa aj ostatný. Mykla som plecami.
„Vitaj!“ povedal Harry a objal ma. Silno som ho objala. Aj tak som sa nemohla udržať a slzy už stekali dole lícami. Odtiahol sa a doširoka sa usmial. Tiež som sa usmievala. Potom prišli na rad ostatný. Poriadne som vyobjímala Danielle.
„Už ma môžeš spoznať.“ Usmiala sa Perrie a objala ma.
„Súhlasím.“ Odtiahla som sa a utrela si slzy.
„Asi pôjdem do kúpeľne. Myslím že asi by ste mali ešte niečo vedieť.“ Pozrela som na Louisa. Usmiala som sa.  Vyšla som hore schodmi.  Vošla som do kúpeľne a pozrela do zrkadla. Pod očami som mala troška čierne. Otvorili sa dvere a dnu nakukla Eleanor. V ruke mala kozmetickú taštičku.
„Konečne si späť! Už som sa bála...“ začala rozprávať.
„Ďakujem.“ Prerušila som ju.
„Za čo konkrétne?“ pozrela na mňa. Zasmiali sme sa.
„Za všetko. Neviem čo by som si bez teba počala.“ Objala som ju. Potom dokončila to čo začala a ja som vyzeral ako pred tým. Zišli sme dole ku ostatným. Všetci debatovali o niečom inom. Sadla som si ku Louisovi. Objal ma.
„Hovoril som ti to že sa nemáš báť!“ pošepkal. Prikývla so. Chytila som ho za koleno.
„Tak fajn. Idem po Lili.“ Postavil sa Niall.
Keď prišiel Niall s Lili neskôr začali prichádzať hostia. Harry ma zoznámil s Ed Sheeran. Bol milý. Dobre sme si rozumeli. Oslava sa začala. Všetci tancovali. Všetci sa so mnou bavili čo ma prekvapilo aj tak to bolo len pre to že som s Louisom. Ale nevedeli o tom že sme opäť spolu tak nerozumiem. Snažila som sa venovať všetkým ale najviac som sa asi venovala Perrie a potom Louisovi.
„Fajn. Je 5 minút do pól noci. Chcem pustiť jednu pomalšiu pesničku pre zaľúbencov. Tak páni uchopte sa príležitosti a vyzvite svoju milú do tanca.“ Louis zišiel s mini pódia a išiel ku mne.  Objal ma okolo pása.
„Pamätáš?“  pesnička sa spustila Pustite si :)
doširoka som sa usmiala. Objala som ho okolo krku a pobozkala. Tancovali sme pomaly z jednej strany na druhú.  Bola som na ňom nalepená ako lepidlo. Už viac nesmiem urobiť takú chybu.
Pesnička skončila.  Všetci sme si zobrali pohár šampanského a išli na dvor.  V objatí s Loui sme išli do rohu aby sme boli sami.
„A kde je Harry?“ nikde som ho nevidela už dobrú hodinu.
„S Taylor išli na námestie.“ Povedal. Ďalej som sa tým už nezaoberala.
„10, 9, 8 ,7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!!!!“ začali všetci kričať. Dali sme si prvý novoročný bozk. Až kým nám nedošiel dych sme sa odtiahli. Štrngli sme si a odpili.
„Krajšie to už ani nemohlo byť.“ Usmiala som sa.
„Šťastný nový rok. Na nás.“  Pobozkal ma na nos.
„Na nás. A Na nový začiatok.“  Vypili sme to naraz. Potom sme si pripili s ostatnými. Nič som nestihla povedať a všetci sa na mňa nalepili a urobili sme hromadné objatie. Ohňostroj bol krásny. Trval dosť dlho. Pozorovala som ho a popritom pila šampanské.
 Všetci sme už niečo v sebe mali. Ja som bola asi najviac pri zmysloch. Zozadu ma objali ruky a pocítila teplý dych na krku.  Kto iný ako Louis.
„Je nový rok. Novoročný sex?“ troška sa mu plietol jazyk.
„Si opitý Louis.“ Otočila som sa ku nemu.
„A to vadí?“ začal štikútať.
„Áno je.“ odtiahla som ho od seba.
„Dám si sprchu a budem fit. A môžeš si ju dať so mnou.“ pobozkal ma. Cítila som mix alkoholu.
„Louis.“ Usmiala som sa.  Ruku som obmotala okolo jeho pása a viedla dnu. Vošli sme do jeho izby. Zamkol a pritisol ma ku stene a hneď ma začal bozkávať.
„Najprv sprcha.“ Povedala som pomedzi bozky. Ani som nestihla reagovať a už tam bol. Vyzula som si topánky a unavene si ľahla na posteľ.  Opäť som zažila krásny, neopísateľný pocit. Ta sprcha ho fakt prebrala. Ležali sme vedľa seba. A v objatí sme spoločne zaspali.                          






1 komentár:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAWWW Děkuju za věnování !! :)* :3 Prostě tě žeru, žeru tvoje povídky a žeru celej tvůj blog !! Tenhle díl je D.O.K.O.N.A.L.Ý. jako vždy :3 tvůj TALENT je fakt obrovskej !! Aaaaaaaw ryhle další díl

    OdpovedaťOdstrániť