streda 12. júna 2013

Vyslobodenie s triedy!



Volám sa Eleanor a som obyčajné 19 ročné dievča s írska presne z Mullingaru. Býva tu jeden chlapec Niall do ktorého je skoro celá škola. Je to ich idol. Ale môj nepriateľ a najhoršie na tom je že je môj sused. Keď sme v škole robíme si zle nazývame sa a cez hodiny sa provokujeme lebo spolu sedíme. Debilný zasadací poriadok.  Mali sme biologiu a preberali sme sex. Pre niekoho to bolo veľmi vtipné ako napríklad Niall. Poniektorým nie ako som napríklad ja. Keď skončila hodina zbalila som si všetky veci. V triede som ostala ako posledná. Zastavil ma Niall zatvoril dvere , zamkol a kľúč hodil bohvie kam. „čo chceš?!“ „teba povedal a pobozkal ma. Odtiahla som sa a dala mu facku. Iba sa usmial „buď urobíš to čo chcem alebo sa odtiaľto nedostaneš.“ Pozrela som na neho. "Sadni si" potľapkal po lavici. Posadila som sa. „rýchlo povedz čo chceš urobím čokoľvek len aby som mohla vypadnúť.“ „už som povedal čo chcem. Chcem teba. A hovoríš čokoľvek?“ oprel sa o stoličku.  prikývla som.

Prezrel si ma zhora dolu. Potom vstal z jeho stoličky a postavil sa priamo predo mňa.. ´Sakra vyzerá vážne viac sexy. Do riti El spamätaj sa je to tvoj nepriateľ ´ Položil ruku na moje koleno a postupoval stále vyššie. Moje  srdce búšilo tak hlasno, že som si myslela, že sa chystá vyskočiť z hrude. Pobozkal ju na pery. Nemohla som uveriť tomu, že sa to skutočne deje. Odrazu sa zasmial a odtiahol sa.  Bola som z toho vydesená, nerozumela tomu. "Nechceme, aby ľudia prerušili naše ...." videla som na ňom že sa mu ťažko hľadajú slová, ktoré by toto pomenovali. "Myslíš našu konverzáciu, nie? " Vrátil sa ku mne. Stále som sedela na stole a krútila pravou  nohou.  "Úžasné, nebuď nervózna, toto je len malý rozhovor s tvojím milovaným spolužiakom Niallom" odpovedal mi.

Dal ruku na moje koleno a pobozkal mi členok. Nežne som roztvorila nohy aby sa dostal bližšie ku mne. Bozkával mi  krk. Zaklonila som hlavu, aby mal lepší prístup. Vysal zo mňa  pulz a poslal mi vlnu radosti. Objala som ho nohami okolo pása, sama som si ho prisunula bližšie k sebe. Ochotne som otvorila ústa a nechala jeho jazyku preskúmať moje ústa. Bozkával ma tvrdo ale zároveň mi hrýzol spodnú peru. Ponorila som ruky do jeho perfektných vlasov. Bolo to také neuveriteľné! Jeho ruky sa potulovali od mojích nôh a stále vyššie. Masíroval mi stehná. Začala som si rýchlo rozopínať blúzku, pretože som ho chcela hneď TERAZ. Zahodila som blúzku a schmatla lem jeho bielo-modrej pruhovanej košele. Museli sme sa nachvíľku odtrhnúť od seba , aby si mohol pretiahnuť košeľu cez hlavu. Teraz sme už boli obaja polonahí. Rovnako ako som si myslela, mal perfektne vypracovaný hrudník. Bol svalnatý a krásne opálený. SAKRA tento chlap je dokonalý. Znovu ma pobozkal a rozopol mi podprsenku jednou rukou. Vynorila som ruky z jeho dokonalých vlasov a zahodila podprsenku preč. Pobozkal ma a vzal moje prsia do dlaní. Začal mi stískať bradavky. Zastonala som do bozku. Objavila som zips na jeho nohaviciach, konečne, ale problém bol dostať ho von. Bolo to už ťažké. Položila som ruku na jeho penis lebo som ho potrebovala držať v jej ruke.

"Buď trpezlivá láska, bude to stáť za to čakanie!" povedal akoby mi čítal myšlienky.

Bozkával ma na krku, na hrudi na prsiach prosto všade. Začal mi lízať bradavky. Išla som sa z toho zblázniť a on to vedel. Zastonala som, keď sa mi zahryzol do jednej bradavky. Jeho ruky vošli pod moju sukňu a začali sa hrať s mojími čipkovanými nohavičkami. Potom  ich stiahol a zahodil cez celú triedu. Položil si hlavu pod moju sukňu. Zastonala som znova, keď ju začal olizovať.

"Do riti, ÁNO" vykríkla som keď pritlačil jazyk proti mojmu klitorisu. Stále sa oháňal jazykom cez moje citlivé miesta, zatiaľ čo do mňa vošiel dvoma prstami. Chytila som ho za vlasy a snažila sa zväčšiť svoje potešenie. Usúdil, že mám dosť a jemne ma zatlačil do stola. Objala som ho svojimi dlhými nohami okolo pása a pritiahla som si ho bližšie. Vsunul ho do mňa a udrel plnou jeho dĺžkou

"Oh oh oh Horan " vykríkla som a zavrela oči. On začal čo raz rýchlejšie prirážať. Čím sme sa čoraz viac blížili k svojmu vrcholu. Cítila som že je už veľmi blízko. Bolo to ako keby vedel že čím rýchlejšie bude prirážať tým väčšie potešenie budem mať. Obaja sme dosiahli svojho vrcholu naraz.

Začali sme sa obliekať, keď som zacítila jeho pohľad na sebe. Žmurkla som a obaja sme sa stretli pohľadom. Niall vytiahol náhradný kľúč od triedy a odomkol. Ruka v ruke s me vyšli a každý po nás pozeral ako na zázrak. 
                                                                                                                      Eleanor
Táák dosť Perverzná...ale želala si ju El tak som jej ju napísala... I Hope You Like It ♥



1 komentár: