sobota 8. júna 2013

My Drugs 10.



Táto časť je dnes venovaná babe s veľkým srdcom!! Pre teba Perrie's big heart   dúfam že sa ti bude páčiť! ;)

Rýchlo som sa odsunula a pozrela sa či nás niekto videl. Nik! Vydýchla som si a pohodlne som sa usadila na sedačku. Louis išiel otvoriť a vrátil sa s niekým v objatí. Trošku ma to sklamalo , neviem prečo.  „Ahooojte chalani stráášne ste mi chýbali!!“ zhúkla na celý dom až ma trhlo. Chlapci ju privítali. „Ou ahoj a vy ste kto?!“ počula som v jej hlase ako keby sme jej prekážali. „El toto je Alice moja najlepšia kamarátka z detstva a samozrejme aj teraz a toto je Mia Alice veľmi dobrá kamarátka.“ „Aha ja som Eleanor..“ usmiala sa ale ja som jej neverila niečo jej vadilo a ja som mala taký pocit že som to ja. S Alice sa objala a mne podala len ruku. Sadli sme si a Eleanor sa doslova hodila na Louisa začala ho bozkávať a objímať. Želala  som si aby som ja sedela na jeho kolenách a mohla objímať a dávať mu jemné bozky plné lásky. Ale to je nemožné ostaneme len dobrý kamaráti a to je všetko. Nikdy som neverila na Lásku na prvý pohľad no teraz som zmenila názor. Už som to nemohla vydržať a pozerať sa na nich tak som povedala prvú sprostosť čo ma napadla. „Prepáčte , kde máte toaletu?“ „Hore na poschodí prvé dvere v ľavo.“ Povedal Liam. Vyšla som hore na poschodie a vošla do kúpeľne. Podišla som ku umývadlu pozrela som sa do zrkadla. Čo sa to so mnou stalo? Čo mám robiť? Proste som si neuvedomila že žiarlin na Eleanor. Louisa poznám 2 hodiny a už som zamilovaná? Ale ako by som mohla odolať jeho krásnym modrým očiam a žiarivému úsmevu v mojom prípade je to nemožné. Opláchla som si tvár vodou , utrela sa. Zdvihla som hlavu a silno my v nej pichlo potom sa mi zatočilo v hlave. Spadla som na kolená zamhlelo sa mi pred očami a stratila vedomie.
Pohľad Louisa:
El mi nedala ani vydýchnuť. V kuse sa na mňa lepila a bozkávala ma. Eleanor mám rad ale už ku nej necítim to čo predtým. Mám ju rád inakšie. Proste sa to niekde vyparilo. Pred dvoma týždňami sme sa s El pohádali možno sa teraz snaží aby som jej odpustil. Bol som nahnevaný ale na druhý deň po tom ma to prešlo.
Už prešlo 10 Minút a Mia nikde. Každý bol zarozprávaný okrem mňa .V kuse som na ňu myslel. rozhodol som sa že sa pôjdem pozrieť kde je. „El môžeš uhnúť?“ „prečo? Vadím ti?“ „Nie idem na toaletu.“ Sadla si vedľa mňa. Vyšiel som hore ku dverám a zaklopal som.  Bolo ticho tak som otvoril dvere. Predo mnou ležala Mia. „Mia!“ zobral som uterák namočil ho a priložil jej ho na čelo. Chytil som ju do náručia a pritisol ku sebe. Po chvíli sa prebrala. „Mia! Vieš ako som sa zľakol?!“ „Je mi fajn len sa mi zatočilo v hlave. Budem v poriadku.“ Pozrela sa mi do očí ktorými ma doslova hypnotizovala. „Si si istá?“ neodtrhol som od nej oči a ani ona odo mňa. „áno!“ usmiala sa jej širokým úsmevom. Usmial som sa a pomohol jej postaviť sa zo zeme. „Dobre tak poďme dole.“ „Louis prosím nehovor Alice čo sa stalo.“ „Neboj sa nepoviem.“
„Dáš si pohár vody?“ opýtal som sa po ceste dole. „áno ďakujem.“ Zišli sme dole Mia si sadla ku Alice a ja som išiel do kuchyne. Nabral som do pohára vodu. Otočil som sa a vo dverách stála Eleanor. Podišla ku mne a pobozkala ma. „Loui nehnevaj sa na mňa. Ako ti to môžem vynahradiť? Čo ísť na večeru. Strašne si mi chýbal.“ „El ale ja sa nehnevám. A čo sa týka večere nemám chuť si niekde vyraziť.“ „Aha. Keď nie si nahnevaný. Tak si nepríjemný.“ „Nepríjemný?“ neveril som tomu čo povedala. Iba som jej odpovedal na otázku.  „áno . čo si s ňou robil tak dlho hore?“ vedel som že myslí Miu. „Nič. Stretol som ju na chodbe keď som vyšiel z izby.“ „A nebojíš sa že vám niečo ukradne?“ povedala sarkasticky. „Toto nemyslíš vážne.“ Povedal som nahnevane a aj tak som na ňu pozrel. „áno myslím si to aj to že je  štetka.“ „Eleanor to stačí!! „Nepoznáš ju!!“ „Nemusím ju poznať aby som vedela aká je! neželám si aby si sa s ňou stretával!“ pozrel som sa na ňu a musel som za s chuťou zasmiať. „To že spolu chodíme ti nedáva pravo aby si mi rozkazovala s kým sa mám stretávať a s kým nie! A sklamem ťa. S Miou sa budem stretávať naďalej a každý deň.!“  Obišiel som ju a išiel som za ostatnými. Eleanor išla za mnou , zobrala si svoje veci a odišla bez jediného slova pri čom nezabudla silno buchnúť dverami. „Zase ste sa pohádali?“ opýtal sa Harry. „Ona začala. V kuse jej niečo prekáža.“ Povedal som obraňujúc a sadol som si ku Mii a podal jej vodu. Usmial som sa na ňu a ona tiež. Potom sme sa rozprávali všetci spolu. Mia a Niall sa dohodli že budú skúšať 1-2 hodinky denne. „Pôjdeme zajtra do mesta?“ opýtala  sa Mia , Alice.  „Môžeme.“ Povedala radostne. Napadlo mi že Mii kúpim gitaru. Veď sa na ňu učí hrať a vlastnú nemá teda aspoň myslím. Aj tak jej ju kúpim a dúfam že sa jej bude páčiť. „Alice nejdeme už?“ keď to povedala zosmutnel som. „áno poďme.“ Postavili sa a my s chalanmi tiež. Rozlúčili sme sa a keď som objal Miu pocítil som v bruchu šteklenie.

Pohľad Mia:
Ako posledného som objala Louisa. Pri jeho dotyku mi naskočili zimomriavky  a v bruchu mi lietalo stádo motýľov. Musím s tým prestať , prestať myslieť na Louisa. Veď predsa má Eleanor. Ešte sme si s chalanmi vymenili tel. čísla a išli sme. Zavolali sme si taxík.
Prišla som domou vyzula sa a veci dala na stolík  a ľahla som si rovno na posteľ. Bola som unavená a aj by som zaspala ale hlad ma premohol. Začalo mi škŕkať v bruchu.
Otvorila som chladničku mala som toho dosť tak som mala aj na výber. Vybrala som si vajíčka a spravila volské oko. Najedla som sa a umyla tanier . pozrela som na hodiny bolo ešte len 08:00 p.m. išla som sa preobliecť. Dala som si Sivé tepláky na ktorých bola aj ružová a sivé tričko s dlhými rukávmi. Sadla som si na posteľ a pustila telku. Pozrela som dva filmy  keďže ma aj únava prešla. Dopozerala som ,  vypla telku a ľahla som si. Po pár minútach som zaspala.
         Miine pyžamo

Po dlheeeeeeeej dobe nová časť na svete.... Dúfam že vás to neodradilo čítať aj na dalej....+ táto časť je aj venovaná môjmu malému šmolkovi.... l hope you like it :)

6 komentárov:

  1. TY!!!!!! povedala si že čast bude pre mna !! No TSSS !!!! just kidding je užasnaaaaaaaaaaaaaaaa XDDDDDD ale ja chcem aby bola Mia s Louisommm :((((((( Dalšie koťe a hned!!!!! lol
    -Niall´s Oreo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale veď je venováná aj tebe!!!! + táto časť je aj venovaná môjmu malému šmolkovi!! je to pripísané dole!! prečítaj si to

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prepač nevšimla som si že je niake dole!! všimla som si len hore xDDDDDDDDDDDDDDDD Takžee Dakujemmmm koťe!!!!! Muahahaahhah *_______________________________________* lol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš začo...sľúbila som ti to predca :D ♥♥♥

      Odstrániť
  4. užasnaaaaaa ako vždy :)))) <333 som sa taaaaaaak tešila <333

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc děkuju :) je to perfektní jako vždy! a už se moc těšim na pokračování :)
    Perrie's big heart ♥

    OdpovedaťOdstrániť