utorok 11. júna 2013

Remember me? 3.



Pohľad Niall:
Ráno som sa prebudil na smiech v mojej izbe. Otvoril som oči a vedľa mňa sedeli Sarah a Elizabet. Poobzeral som sa po izbe ale Bella tu nebola. „Dobre ráno daddy.“ „Dobre ráno aj vám.“ Usmial som sa na nich a pobozkal na čelo.  Obtočil som okolo sebe perinu a išiel ku skrini. Vytiahol som si tepláky a tričko. Obliekol som sa , umyl zuby a vošiel naspäť do izby. Bola tam len malá Sarah. „Ideme dole?“ opýtal som sa jej. „áno“ povedala a ja som ju zobral na plecia. Zišli sme dole rovno do kuchyne. Tam som Sarah položil na stoličku. Sadol som si ku nej a začali jesť raňajky ktoré boli hotové a čerstvé na stole. Najedli sme sa Bella upratala spolu s Elizabet a my so Sarah sme sa váľali na gauči a pozerali nejakú rozprávku. Čo sa týka deti Sarah sa strašne podobá na Bellu ale povahovo je ako ja. A Elizabet je opak. Podobá sa viac na mňa ale povahou je ako Bella. Dobrá , pozorná a hlavne dáva pozor na malú Sarah. Presne ako ona. Za chvíľu pôjde do školy , a deti si ju určite hneď obľúbia. Nie preto že je moja dcéra ale preto aká je , je sama sebou.  „čo budeme robiť dnes?“ opýtala sa Bella? „ja neviem niečo navrhnite vy ja sa prispôsobím. A inač kde je babička?“ „Ešte spinká.“ Pošepkala Sarah a položila mi jej malý prstík na moje ústa aby som bol tichšie. Aby som sa usmial. Do izby vošiel Harry „ Dobre rááno.“ Povedal hlasno. „Pššššt!!“ pokarhala ho Sarah. A teraz dala prst na svoje ústa. „Babička spinká.“ Len prikývol a prisadol si ku nám. „prepáč.“ Sarah sa usmiala a objala ho. „prišiel som sa opýtať nespravíme si menšiu párty. Myslím že by sme opekali a tak. Rodinný deň.“ „Ja súhlasím.“ Povedala Bella a oprela sa o mňa. Ja som len prikývol. Elizabet a Sarah utiekli medzi tým na záhradu. Išli sme za nimi. Je len ráno a všetky deti už boli hore a hrali sa. „po kom to len majú že tak skoro vstávajú. My sme boli taký spachtoši.“ Povedal Zayn za nami a pritom si zívol. „aj teraz ste.“ Povedala s úsmevom Bella. „inač dobré ráno.“ Povedala. „Dobré.“ Ja , Harry a Zayn sme si sadli na lehátka a pozorovali deti. Spomínali sme na naše detstvo. Bella išla s Kate do obchodu kúpiť všetko na dnešok. „Kde je Perrie?“ opýtal som sa. „Keď som vstal ešte spala. Mali sme dlhú noc.“ Zažgeril sa my sme iba prikývli a zasmiali sa. Po cvíli k nám prišiel aj Louis a Liam s Jade? „Dobre ráno.“ „Aj vám.“ Povedali sme všetci traja naraz. „Nos super. Kde sú ženy?“ opýtala sa Jade. „Perrie spí a Bella s Kate išli na nákup.“ „a kde je El idem za ňou.“ „Nebola pri vás. V spálni nebola a ani nikde v dome.“ Povedal Lui zmätene „Nie nevideli sme ju.“ Povedal som. „Aha. Tak idem zobudiť Perrie.“ Zažgerila sa pobozkala Liama a odišla. Počuli sme to až tu ako húka na celý dom. Ona a Liam sú úplne rozdielny. Ale  protiklady sa predsa priťahujú J...po 15 minútach vyšla vysmiata Jade a strapatá a nahnevaná Perrie. Vyzerala ako keby ešte spala. Tak do Jade  využila. Prišla k nej ku bazénu a hodila ju tam. Perrie sa hneď prebrala vybehla z bazéna a rozbehla sa za Jade. Naháňali sa tam a my sme sa zabávali. Potom sa pridali ku ním aj deti. Potom ku nám prišli s nimi a každý si zobral svoje dieťa a pobozkal ho. „Emma kde je mama?“ „Ja neviem.“ Kývla plecami. „A kto vás obliekol.“ „Teta Kate.“ Povedal George. Louis s sa zamyslel. Po 30 minút prišli Kate a Bella a s taškami. Položili ich ku grilu a prišli ku nám. „Ahojte.“ „Ahoj.“ „Perrie prečo si mokrá?“ opýtala sa Kate? Oko si sadala ku Harrymu. „Mrs. Payne preskočilo.“ Pozrela na ňu mrsko. Jade jej len vyplazila jazyk. Pozreli sme s chalanmi na seba a prikývli. Chytili sme svoje polovičky a utekali s nimi do bazéna kde sme ich hodili. „Horan , Malik , Styles , Payne. Ja ťa zabijem.“ Prekrikovali sa. A my sme sa len smiali. Pozrel som sa na Louisa ktorý tam sedel a stále rozmýšľal aj mňa bolo divne kde mohla byť El. pozerali sme sa stále na ženy ako sa zúria a my sme sa stále smiali ale niekto nás zo zadu sotil a tiež sme tam spadli. Vynorili sme sa a tam stáli Deti a teraz sa zabávali oni a babami. Prišli ku nám a ešte nás ponorili. Potom sme sa tam začali špliechať.  Keď sme vyšli z bazéna bola tu už aj Eleanor. Nechali sme ich samých a išli sa  preobliecť. Keď sme prišli napäť tak sa na seba usmievali a hrkútali si J ... „Tak ideme už grilovať?“  opýtal sa Zayn. „áno idem ja“ povedal som. „Idem s tebou lebo to ešte zješ.“ Povedal Harry  „Hhaha.“ Odpovedal som mu. Iba mi vyplazil jazyk.
Už sa ku nám pridala aj babička Esme J ... Keď sme do grilovali a všetko zjedli. Zase sme skončili v bazéne druhý krát , Perrie tretí a Louis , EL a deti prvý. Po troch hodinkách  sme vyšli von. Boli sme moc zmáčaný. „Isabella musím sa vrátiť napäť do Ameriky. Teta Coroline ochorela a je v nemocnici.“ „Bože môj. Kedy si sa to dozvedela pred hodinou.“ „A už si zbalená?“ „áno už mám aj rezervovanú letenku.“   
Pohľad Isabella:
Išla som sa chytro pripraviť a obliecť. Obliekla som si džiny biele džiny , ružové tričko nápisom NEVER MIND a ružové fans. zobrala som si kľúče od auta , peňaženku , mobil a okuliare. Zišla som dole. Kde sa všetci lúčili s Babičkou.  Pobozkala som Nialla a deti. Nastúpili sme do auta , naštartovala a vyrazili sme. Dorazili sme tam za 40 minút. Ešte že neboli zápchy. Pomohla som jej s kuframi a vošla s ňou do haly. Rozlúčila som sa s ňou a so slzami v očiach som odišla. Vyšla som von kde už pršalo. No jasné Londýn. Nastúpila som do auta a vyrazila napäť domou. Pár slz mi stiekli po tvári. Išla som pomaly aby som nedostala šmik. Ale to mi nepomohla. Do proti smeru mi vošiel akýsi blázon a letel  ako debil. Nestihla som uhnúť. Vrazil do mňa a ja som sa kotúľala. Silno som sa buchla o hlavu a stratila vedomie.

Pohľad Niall:
Skovali sme sa do vnútra lebo začalo pršať. Išli sme ku Zaynovi. Rozprávali sme sa. Zrazu som zacítil taký zvláštni pocit až ma pichlo niekde pri srdci. Spadol mi pohár z ruky ktorý som držal. „Niall si v poriadku?“ prišiel ku mne Louis.  „áno je mi fajn. Len mám taký zvláštny pocit že sa niečo stalo.“ Na to mi začal zvoniť mobil. Bolo to neznáme.
Telefonát:
Niall: „Prosím?“
Nemocnica: „Pán Horan?“
Niall: „áno , kto tam je?“
Nemocnica: „vašu ženu pani Horanovú práve priviezli do nemocnice. Mala aouto nehodu.“ Keď som to počul spadlom mi z ruky mobil a prestal som vnímať. Louis chytil mobil.
Louis: „Kto tam je?.....v akej nemocnici? .... dobre hneď sme tam.... Dovi“
„Ocko čo sa stalo?“ prišla ku mne Elizabet a sadla si mi na kolená. „Ocko bolí ma srdiečko.“  „Aj mňa“ povedala Sarah a Elizabet. „Aj mňa , ale teraz musím odísť hneď prídem.“ Pobozkal som ich na tvár a silno objal. 
Nikdy som poriadne nevedel čo je to prvý smútok. Čo to znamená keď stratíš niekoho  koho miluješ. Ale teraz keď viem čo je to pravá láska a čo je to byť naozaj šťastný , viem čo znamená smútok. Stačili dve vety na to aby som to pochopil.  Ale ona predsa nie je mŕtva. Bude v poriadku. Ja a chalani sme išli do nemocnice a baby ostali doma spolu s deťmi. Nemohol som predsa povedať Sarah a El (Elizabet) povedať čo sa stalo ich matke keď sám neviem ako na tom je. 


                                                                                                                        Outfit Belly


Tak nová časť je pridaná. :D i hope you like it ♥

1 komentár:

  1. oh boze :(((( ja viem preco sa to uz vola Remember me?? ona na vsetkych zabudne :(((( a nebude vediet kto su :(((( ale krasne :)) -Šťastko

    OdpovedaťOdstrániť