štvrtok 27. júna 2013

My Drugs 15.

Táák po dlhej dobe nová časť... pre šťastka a I Hope You Like It♥

Zobudila som sa v Louiho objatí. Zdvihla som hlavu Louis stále spal a spokojne odfukoval. „Spachtoš“ povedala som si sama pre seba a opatrne sa snažila vykĺznuť z jeho objatia ale stiahol ma „Kto tu je spachtoš?“ Prevalil sa na mňa. „Ty!“ „Ja?“ „áno. Vždy keď vstanem ty spíš.“ „A to preto som taký krásny. Zasmiala som sa nad jeho vetou a odtlačila ho zo seba. Obmotala som okolo seba deku a išla do sprchy. Vysušila som si vlasy a dala do copu. Spravila som hygienu a vyšla von len v uteráku. Nakukla som do kuchyne a na stole bolo pečivo s kávou a nutella. „Vyzerá to chutne. Ak chceš môžeš sa osprchovať.“ „Fajn.“ Ukázala som mu kde čo mám , pobozkala ho a zavrela som mu dvere. „A bezo mňa nejedz!“ zahúkal. „OK“ zakričala som napäť. Zatiaľ som sa preobliekla. Dala som si moje obľúbené farebné pásikavé tepláky , čierne voľné tričko a nad bruchom som si spravila uzol. Poupratovala som posteľ a sadla si za stôl. Akurát vyšiel Louis len v boxerkách. Sadol si oproti mne a začali sme jesť. Keď sme dojedli upratala som a išla som ku Louisovi na posteľ a ľahla si. Pozerali sme TV. “plán na dnes?“ opýtal sa. „Ležať a nič nerobiť?“ „To sa mi páči.“ Povedal a objal ma okolo ramien. Ležali sme na posteli pozerali telku , rozprávali sa a maznali. Všetko prerušil môj zvoniaci mobil. zdvihla som ho bez toho aby som sa pozrela kto volá.
„Prosím?“
„Ahoj Mia to som ja Vanessa“
„Ahoj , stalo sa niečo?“
„Vlastne áno. Potrebujem aby Lilina oslava bola už zajtra večer okolo 7:00 p.m.“
„Aha. No tak to aby som začala.“ „
„Prepáč mi to že je to tak narýchlo. Neskôr ti to vysvetlím.“
„Nič si s toho nerob je to v pohode. Aj tak nemám čo robiť.“
„Ďakujem ti!“
„Nemáš za čo. Ahoj“ „Ahoj“ mobil som položila na stolík a pozrela na Louisa.
„čo sa deje?“ 
„Plán na dnes sa ruší. Ideme zariaďovať oslavu. Ktorá je zajtra.“ „NIE!!“  „áno! Šup šup obleč sa!“ nasilu sa postavil s postele a obliekal s. vyzeral komicky že som sa musela zasmiať. Ja som sa nepreobliekala. Oblečenie som mala celkom vhodné  a hlavne pohodlné. Zobrala som si zo skrine len mikinu a čierne tenisky Vans. Dala som si len špirálu a do ruksaka som dala mobil , peňaženku a ešte nejaké drobnosti. Obula som , zamkla som a v ruka v ruke sme vyšli von. Zastavili sme sa ešte pri Miguelovi a Alice či nám pomôžu. Súhlasili a ešte nám zagratulovali. Miguel a Alice išli svojím autom a ja s Louim  jeho. Zastavili sme pred domom. Louis otvoril bránu a vošiel do garáže. Vystúpili sme a spolu s Miguelom a Alice sme vošli dnu. Išli sme do obývačky kde boli všetci a aj Dan. „Ahojtéé , ako Louis? Hmm?“ prišiel ku nám Harry a štuchol do Louisa.  „Harry nie!“ povedala som mu a usmiala sa. Sadol si naspäť do kresla a čakal.  „Takže. Potrebujem pomoc. Mám zariadiť oslavu za 24 hodín pre Vanessinu dcéru. Volá sa Lili a ide mať 15. Pomôžete mi?“ pozrela som na nich tak trošku zo psími očami. „Tak sa do toho pustime!“ postavil sa Liam. „Vážne?“ pozrela som na neho. „Samozrejme!“ povedali všetci okrem mňa a Louiho. „Mimochodom kto je Vanessa?“ „opýtal sa Niall. „Ona je otcova známosť.“ Prikývli hlavami a postavili sa a išli sme do kuchyne. „Hovoril som ti to“ pošepkal mi Louis , pobozkal ma na líce  a objal okolo pása.  „. Tak cestou som premýšľala. Poviem čo budeme asi potrebovať a niekto z vás si to zoberie a vybaví to.“ Prikývli že rozumeli. „Miesto kde sa to bude konať.“ „Ja a Lima“ povedala Dan chytila Liama za ruku a ťahala ho. „Počkať nejdeme sa prezliecť?“ zastavil ju. „Budeš  robiť v rifliach?  To máš dobré no tak poď!“ povedala Dan a išli. „Idem sa prezliecť!“ povedal Louis a odišiel hore. „To máme vážne byť v teplákoch?“ pozrel na mňa Zayn. „Vadí ti to. Budeš to mať pohodlnejšie uvidíš.“ Povedala som mi. Len mykol plecami a ďalej počúval. „Hostia...“ „Ja a Miguel.“ Povedala Alice. „pôjdete domov ku môjmu otcovi a nezabudnite že je to všetko prekvapenie a ak tam bude Lili nič nehovorte! A ešte oslava je zajtra večer o 7:00 p.m.“  „OK.“ Povedali a tiež odišli. Dole prišiel Louis. „No a ostatné my 5. Nad týmto musím mať kontrolu ja lebo keby že vám mám niečo kúpiť tak kúpite niečo úplne iné.“ Ukázala som na nich prstom. Nebránili sa lebo som mala pravdu. Išli sme sa obuť a odišli. Nastúpili sme do aut. Vybavili sme všetko. Jedlo , tortu , zákusky , pitie a nakoniec sme kúpili na výzdobu. S taškami sme išli ku autu a Louimu zazvonil mobil. „áno Liam? ..... Super..... Ideme tam......čau!“ pozrel na nás. „Vybavili sálu.“  „Yeah!“ usmiala som sa. Bola som rada že mi zatiaľ všetko vychádza. Nastúpili sme do auta  a Louis išiel na adresu ktorú mu dal Liam.
Zastavili sme pre budovou a vystúpili. Vošli sme dnu. Ta sála bola perfektná. Priestranná a určite všetko využijeme. Neostane tu ani jedno prázdne miesto.
Každý s nás sa do niečoho pustil. Ja s Dan sme začali zdobiť sálu. Liam a Niall presúvali stoly tam kde som im povedala. Harry a Louis zaniesli nákup do kuchynky. „Dan zvládneš to tu , ja idem aranžovať stoly.“ „Jasné. Liam mi  tým pomôže. Však láska?“ „čo ja?“ zdvihol hlavu Liam. „OK.“ Zišla som zo stoličky a išla ku ostatným taškám a vytiahla všetko na stôl. Predstavila som si to v hlave pousmiala sa a pustila sa do toho.
Zaynovi , Niallovi a Harrymu som dala fúkať balóny na ktorých bolo číslo 15. Mali šťastie že si kúpili pumpičky. Louis mi pomohol a išli sme ešte do kuchyne zaniesť pitie a nejaké také občerstvenie. Zajtra už len koláče torty. Pripravili sme poháre a potom ich zaniesli na stoly. Potom so ešte išla ozdobiť stoličky. „Hotovo!“ povedala som.  Prešla ku Louisovi a objala ho. „Mia už máme aj tie balóny.“  Zakričal Niall. „Super.“ Prešla som ku nim. „Podávajte ich všade kde sa hodia a hlavne ku pódiu!“ povedala som a zobrala som aspoň 10 balónov a viazala ich či na stoličku a kolo schodov na pódium. A potom som niektoré pustila  a vyleteli ku stropu. „Aj mi sme už hotový!“ zoskočila zo stoličky Dan. „Perfektné!“ vyšla som na pódium a rozhliadla sa po sále. Vyzeralo to slušne.  Vytiahla som s vrecka mobil a vytočila ockove číslo. Zdvihol hneď.
„Mia?“
„Ocko je pri tebe Vanessa?“
„áno hneď ti ju dám“ chvíľu som počkala.
„áno Mia?“
„Vaness , všetko je Vybavené!“
„Myslíš to vážne?! Ďakujem. My tiež už budeme hotový s pozvánkami.“
„OK tak vidíme sa zajtra a ešte večer ti pošlem adresu. Ahoj“

„Ahoj a ešte raz ďakujm!“ zložila. Mobil som skovala naspäť do vrecka a vrátila sa ku ostatným. „Je to perfekné Mia.“ Povedal Zayn. „Bez vás by som to nezvládla!“ povedala som s úsmevom a objala Louiho okolo pása a oprela sa o neho. „Nevládzem!“ pošepkala som do ticha. Louis sa ku mne otočil a pobozkal ma do vlasov. „Vyskoč!“ „Kde?“ „Mne na chrbát!“ „Si si istý?“ „áno tak skáč!“ mykla som plecami a vyskočila som. „môžeme ísť?“ Zasmial sa Niall. „Na obed!“ dodala som. „Mia ty si druhý Niall!“ povedal Harry. „Milujem jedlo!“ pocedala som i išli sme. Louis ma pustil pri aute a išli sme do Macdonaldu. Keď sme tam prišli zase si ma Loui zobral na chrbát. „Louis to ma plánuješ takto nosiť celý deň?“ „Hmm áno!“ „Pozri ako po nás pozerajú ľudia. Daj ma dolu.“  „Nie. Nech pozerajú.“  „S Tommom sa neoplatí hídať. Je tvrdohlavý.!“ Povedal Liam keď sme vchádzali dnu. „Viem na to som prišla už dávnejšie.“ Usmiala som sa na Liama a postrapatila som Louiho po vlasoch. Sadli  sme si do boxu a ja som sa poobzerala okolo a videla so ako na mňa všetci pozerajú. Určite ma nenávidia. Liam a Dan išli objednať.
                                                                            Vanessa

1 komentár:

  1. krasneee ako vzdyyy!!! a urcite ju maju radi!!! -Šťastko

    OdpovedaťOdstrániť