utorok 11. júna 2013

My Drugs 11.



Pohľad Louis:
Ráno som vstal skoro ráno. Ešte nikto nebol hore. Tak som si dal sprchu , obliekol som si bielu košeľu a tyrkysové nohavice. Zišiel som dole zobral som si kľúče od auta a domu , mobil , peňaženku. Nastúpil do môjho auta . naštartoval so a išiel som do obchodu s gitarami ktorý mi poradil Niall. Bol som tam hneď. Vošiel som do obchodu a začal som prezerať všetky gitary ktoré tam boli. Nevedel som ktorú mám kúpiť tak som poprosil predavača ktorý mi s radosťou pomohol keď ma spoznal. Byť slávny ma občas aj svoje výhody J
Išiel sa na niečo pozrieť ale prišla asi jeho dcéra. „Ahoj ocko.“ Áno je to jeho dcéra J „Ahoj Maya.“ Pozdravil ju a išiel sa pozrieť na tie gitary. Podišla ku mne a chytila sa za ústa. „Ahoj“ povedal som s úsmevom. „A-ahojj... dáš mi autogram prosím?“ usmiala sa nesmelo. „Jasné!“ vytiahla s tašky zošit. Podpísal som sa jej na moju fotku ktorú tam mala aj s venovaní. Ešte som sa s ňou odfotil. „poradíš mi Maya?“ „Samozrejme.“ „Chcel by som kúpiť kamarátke gitaru a chcem aby bola iná....“ „Niečo by tu bolo“ povedala a rozbehla sa do skladu. Pribehla naspäť spolu s gitarou na ktorej bola Britská  vlajka. „Mala byť moja ale s radosťou ju darujem tvojej kamarátke.“ Milo sa usmiala a podala mi ju. Poďakoval som jej a ešte ju objal. Bola taká šťastná že sa to nedalo nevšimnúť si. Maya mi ju ešte zabalila do darčekového papiera. Zaplatil som gitaru a odišiel som s nadmierou spokojný. Prišiel som ku autu gitaru položil na zadné sedadlo. Sadol som si za volant a pobral sa domov. To by nebol Londýn keby som nezostal trčať v zápche. Keď som dorazil domou zaparkoval som garáži. Zobral gitaru a odniesol ju do izby a skoval do skrine. Preobliekol som sa do teplákov a trička. Zišiel som dole ku chalanom a čakali na Miu lebo mala každú chvíľu prísť. Deň s ňou mi prebehol tak rýchlo a zároveň pomaly. Keď sa na ňu pozriem a vidím aká je šťastná tak som aj ja. Neviem si ju predstaviť smutnú. Užil som si s ňou celé 2 hodiny čo tu bola. Pozoroval som ju ako hrá na gitaru  a bolo vidieť že ju to veľmi baví.

PO MESIACI:
Ráno som sa zobudila na buchot mojich dverí. Vstala som s postele a otvorila dvere , stáli v nich Alice s Miguelom. „Mia prečo si ešte v pyžame?“ povedala Alice a vošli do bytu. Zatvorila som dvere. „Dobre ráno aj vám.“ Povedala som ironicky. „Dobré.“ Povedali na raz. „Tak o čo ide?“  „Máme ísť predsa po tvoju peňaženku na políciu a potom ideš na hodinu ku Niallovi!“ „Koľko je hodín?“ „Za hodinu máš byť u chalanov.“ „Do riti to ste nevedeli povedať hneď!!“ blezkovo som vletela do kúpeľne. Čo najrýchlejšie som spravila hygienu , učesala si vlasy a dala ich do copu. Dala som si len špirálu a jemný make up.  Rýchlo som vyšla a otvorila som skriňu. Obliekla som si prvé čo mi padlo pod ruku. Bolo to: čierne legíny, biele tričko na to som si dala sivý sveter a okolo krku šatku. Vbehla som do kúpeľne obliekla sa, pozrela sa ešte raz do zrkadla kde som sa videla celá. A spokojná zo svojím výzorom som vyšla von. Vytiahla som spod postele  topánky a sadla si na posteľ. Keď som sa obúvala všimla som si ako Alice a Miguel sedia pri stole a hrkútajú si tam ako dve hrdličky.. sú spolu taký zlatý , že už nikto viac asi nemôže. mobil a ešte nejaké drobnosti som dala do kabelky. „Som hotová môžeme ísť hrdličky.“ Povedala som usmievajúc sa na nich. „Super tak poďme.“ Postavili sa a vyšli von. Zamkla som a kľúče som hodila do kabelky. Nastúpili sme do auta. Na polícii sme sa vybavili rýchlo. Iba som podpísala nejaké papiere a zobrala svoju peňaženku ktorú som dala tiež do kabelky. Cesta ku chalanom trvala dlhšie ako som plánovala lebo bola zápcha.  Konečne sa to pohlo a Miguel dupnul na plyn a my sme leteli po Londýnskych cestách. Zastavili sme pred ich domom. Vyšla som z auta a išla zazvoniť na zvonček. „áno?“ ozval sa Harry chrapľavým hlasom. „To som ja Mia. Povedala som a zakývala do kamery. „Ach super.“ Počula som že sa zasmial. Otvoril bránu a Miguel vošiel do vnútra. Spoločne sme prišli ku dverám a Alice zazvonila. Otvoril Harry.“Konečne už sme si mysleli že neprídete.“ Pozrel sa na mňa Harry jeho smaragdovými zelenými očami. „Zápcha.“ Prehovorila Alice a mykla plecami. Harry uhol aby sme vošli dnu. Vyzuli sme sa a mne to trvalo trošku dlhšie keďže som mala topánky so šnúrkami. V obývačke sedeli všetci okrem Louisa. Niall prišiel dole aj s gitarou. Privítali ma ich úsmevmi a objatím. Sadli sme si na gauč a Niall mi podal gitaru. „Tak Mia stupnicu už vieš aj nejaké tie ľahšie melódie. Teraz ťa budem učiť niečo ťažšie. Roztrénuj sa zatiaľ kým nájdem noty.“ Pozrel na mňa potom začal listovať v zošite alebo čo to mal. Keď to Niall našiel najprv to zahral on a potom som začala podľa nôt. Sem tam mi to išlo ale sem tam som bola úplne falošná. Bolo mi s chalanmi super miestami sme sa aj poriadne zasmiali na Miguelovi a Zaynovi. Môžem povedať že si dobre rozumejú. . Ale niečo mi tu chýbalo. Bol to Louis. Po asi hodinke Miguel a Alice odišli. Ostala som tu s nimi sama. Po 5 minútach sa otvorili dvere. „Som Domá!“  bolo počuť n celý dom. Do izby vošiel Louis. „Ou Ahoj Mia. Ty si už tu? Myslel som si že prídeš neskoršie.“ „Ahoj..“ prerušil ma Zayn. „Louis zase si nedával pozor keď sme sa rozprávali!“ Louis iba pokrčil plecami. „Hneď som späť.“ Povedal s vyšiel hore. Dole prišiel preoblečený a sadol si ku Harrymu oproti mne. „Ako dlho si už tu?“ „hodinku.“ Odpovedal mu za mňa Liam. „Trochu som sa zdržal.“ „Dáme si prestávku? Som hladný.“ Chalani sa zasmiali a ešte viac keď mi zaškŕkalo v bruchu. „Neraňajkovala som.“ Povedala som clá červená a sklonila hlavu. „Niečo pripravím a donesiem to tu.“  Postavil sa a išiel do kuchyne. „môžeš aj nám.“ Zakričal mu Harry. „máš ruky!“ zakričal napäť. Harry si prekrížil ruky a oprel sa o sedačku. „Kým príde Niall. Povedz nám niečo o sebe Mia.“ Povedal Liam a prisadol si ku mne. „môj život je nudný.“ Kývla som rukou. Nechcela som im povedať o mojej minulosti nie teraz a už dupľom nie o drogách. Určite by ma vykopli a už nikdy nechceli vidieť. „Tvoj život a nudný? O tom pochybujem.“ Povedal Zayn a prisadol si ku mne z druhej strany. „áno. Jedného dňa vám to určite všetko poviem ale teraz prosím nechajte to tak.“ „OK“ povedali naraz. Ďakovne som sa na nich pozrela a usmiala sa. Začuli sme rachot s kuchyne. Všetci sme tam prišli na zemi bol Niall a zbieral rozbitý tanier. Podišla som ku nemu a pomohla mu. Niall sa porezal. Liam mu to “ošetril“. „Ja to spravím.“ Povedala som a prešla ku kuchynskej linke. Ostal tu iba Louis. „počkaj niečo tu máš na nose.“ Povedal vedela som že tam nič nemám ale on ma zašpinil kečupom po nose a po lícach. „Héjj!“ chytila som pre zmenu horčicu a tiež som ho zašpinila po tvári a aj po tričku. Začal sa hrať na urazeného čím ma pobavil. Poukladala som sendviče na tanier. Zobrala som ich. Louis zobral plechovky s kofolou. Prišli sme do obývačky položili sme to na stôl. Aj by som zabudla že som zamazaná na tvári kebyže sa Harry nezačne smieť. Sadla som si a Louis vedľa mňa. Zobral vreckovku a utrel mi to. Keď sa ma dotkol naskočili mi zimomriavky. Tiež som zobrala vreckovku a utrela ho. Keď sme dojedli ešte sme kecali , medzitým sa Loui bol prezliecť. Chcela som už ísť domou ale Harryho niečo napadlo.




                                                                                                         Miin Outfit
                                                                                              Gitara ktorú kúpil Louis Mii

Tááák konečne po dlhšej dome nová časť. I hope you like it.!
  

3 komentáre:

  1. :DD zabita čast *-* !!! superr aj ja chcem gitaru .. a kedy bude moja jednodielovka?? Hmm? Hm??? :D inak superr... tešíííííííííííííííííím na dalšiu !!!.. :D <33333333333333
    -Niall´s Oreo 4ever :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm,Hm...čoskoro už nad ňou premýšľam..ale asi ju nestihnem celú dnes napísať :// Sorry....a Ďakujem :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uzasnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! <333333 aj ja chceeeeeem aby si dala dalsiu cast!!!! a lubim ta <333 uzasna cast :)))))) -Šťastko

    OdpovedaťOdstrániť