nedeľa 9. júna 2013

Remember me? 1.



O 10 rokov neskôr:
Dnes je náš poslední deň koncertu v Amerike a zároveň je to posledné turné ktoré absolvujeme. Bude mi to chýbať ale každý z nás už ale má svoje životy , rodinu. Ako poslednú pieseň sme zaspievali našu prvú pieseň What  Make You Beautiful.  Povedali posledné slová a s plačom odišli. Prišli sme do hotela a rovno do svojich izieb. Dal som si sprchu a ľahol si do postele. Ráno som vstal dobalil si posledné veci a zišiel dole ku recepcii. Keď sme tam boli všetci odovzdali sme kľúče a odišli. Pred hotelom bolo pár fanúšikov tak sme sa im podpísali odfotili a aj objali. Jedna fanúšička tak strašne plakala že mi jej prišlo ľúto. A preto som jej sľúbil že s ňou zostaneme v kontakte. Zapol som mobil , prihlásil som sa na TT a Follownul som si ju pred jej očami. Silno som ju objal. Už sme museli ísť. Nastúpili sme do auta a išli na letisko. Tam tých fanúšikov bolo viac. Urobili sme presne to čo pri hoteli. Potom sme nastúpili do lietadla. Dal som si do uši slúchadla a ponoril sa do vlastných myšlienok. Nemohol som sa dočkať kedy konečne pobozkám Bellu a deti. Tak veľmi mi chýbali. Veď komu by nechýbali kebyže ste od nich tak ďaleko a ešte dva mesiace a dva týždne. Komunikovali sme spolu ale minimálne. Nakoniec ma premohla únava a zaspal som. Zobudil ma Vysmiaty Hazza. Vyšli sme z lietadla vošli do vstupnej haly kde nás už čakali naše polovičky. Nechal som všetko na zemi a rozbehol som sa za Bellou. Silno som ju objal a zdvihol nad seba. „Isabella!“ „Niall.“ Položil som ju na zem a dal jej bozk plný lásky. Keď sme už nemohli dýchať tak sme sa od seba odtiahli a usmiali sa na seba. Objal som ju okolo pása a išli ku chalanom. Objal som aj El , Jade , Perrie a Kate. Všetci spolu sme vyšli von kde nás čakali paparazzi fanúšikovia. Možno sa pýtate prečo Jade ale s Dan im to proste nevyšlo. Ale ostali dobrý kamaráti a naďalej sa s ňou stretáva a aj my.   
Nastúpili sme každý do svojho auta a išli domov. Bývali sme všetci pri sebe tak sme mali jednu cestu. Zastavil som pred naším domom. Batožinu som nechal v aute. Bella odomkla dvere a dole v obývačke som počul detský smiech. Vyzul som sa a rozbehol som sa za deťmi. „Daddyyyy“ skríkli a vleteli mi do náručia. „Sarah , Elizabet ako ste podrástli“ Pobozkal som ich na tvár , začal som ich štekli a oni sa začali smiať na celý dom. Konečne som šťastný. Konečne sa im budem môcť venovať stále. Už nepremárnim žiadnu minutú bez nich. Pozdravil a objal som samozrejme aj Isabellinu mamu Esme. Zobral som si do náručia malú Sarah ktorá sa podobala na Bellu ako keby jej z oka vypadla. A Elizabet chytil za ruku a išiel som s nimi do záhrady. Do veľmi veľkej záhrady keďže všetci ju máme spoločnú. Je to ako keby 5 domov na jednom veľkom pozemku s veľmi veľkým bazénom. Sadli sme si spolu na hojdačku a ja som im rozprával čo som zažil a aké bláznovstvá sme robili....áno stále nás to neprešlo.  Ako sme sa rozprávali do záhrady vošiel Liam spolu s Jade a ich malým synčekom. „Ujo Liam“ Postavila sa Elizabet a utekala ku Liamovi. On ju zdvihol a dal si ju na plecia. Potom objal aj malú Sarah a ja som objal malého Thomasa.  Posupne sa knám pridali všetci. „Ujo Louis kedy pôjdeme na kolotoče veď si nám ich sľúbil.“ Opýtal sa Zaynov syn Josh „Môžeme aj hneď!“ „Jéééj áno“ Zhúkli všetky deti naraz. „Tak sa choďte pripraviť.“ Povedal Zayn. Deti a naše ženy odišli. A my sme ostali v záhrade a kecali ďalej.
A áno všetci sme sa oženili. Veď keď sa ľúbime nie je čo riešiť....Ja a Bella sme sa zobrali ako prvý. Potom Zayn a Perrie , Liam a Jade no a ako posledný Louis a El , Harry a Kate mali svadbu v ten istý deň... ktorá sa oslavovala skoro celý týždeň J


                                                                                                  
                                                             Sarah 2 roky.
                                                            Elizabeth 5 rokov.

Táák prvá časť pridaná. Snáď sa páči. nedala som tu fotky všetkých ich detí lebo ich je dosť. len aby ste boli v obraze: LOUIS ma dve deti Emma a George. ZAYN ma jedného chlapčeka Josha. LIAM má dve Thomas  a Danielle. HARRY ma jednú dcerku Katharine. I hope you like it ♥

4 komentáre:

  1. Bože to je nadherne !!! niekedy ma chut plakat ked si to tak vezmem že raz skonči 1D a budu mat rodiny a deti a.. proste teraz ti tu nebudem vylievat moje srdce... Čast je uplne superr !! Som na teba taka hrda zlato :33 :D love u
    -Niall´s Oreo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to super jako všechny tvoje příběhy! :)
    Perrie's big heart ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Woooow je to super and I like it :DDD a tesim sa aj na dalsiu cast My Drugs :3333 a proste kraaasne daj dalsiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3333 -Mayaňtvoja verna citatelka xDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to krásne <3 Uplne super!! :) <33
    @PerriesCoffe :)

    OdpovedaťOdstrániť